Echt welquote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..quote:
ENDERMAN, NIET IN DE OGEN KIJKEN!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hallo meneer
[ afbeelding ]
Bron
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..
oh en dit jaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.
truequote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso gaan mensen altijd zo ver zitten(ik ook, daar niet van)
En die paupersteden worden zo vaak gemaakt dus big deal nigga.
Zolang drumpie zn server maar survivalmode is met eventueel een pvp area. Maar dat zal morgen wel flink laggen, want iedereen gaat uiteraard landjepik doen
Duurt nog wel even..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hier
ik kan serieus niet wachten man, ik zit hier te hyperen, bouwscenario's uit te werken, mijn opslagruimte iets verfijnen, enzovoort enzovoortquote:
mijn laatste faal verhaaltje nog niet gelezen zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ga en vriendinnetje hosselen, kun je daar tijd in stoppen en meer.
waarom is dat geen bug? als je 2 gravel hebt gaan ze wel stukquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef Jajong het volgende:
Nee, dan gaan ze ook niet stuk. Alleen als je de torch er zo snel onder zet dat de gravel nog aan ´t vallen is. Dan gaat alles wat op de torch landt stuk ja, mooi truukje om snel sand of gravel te minen.
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?
betere manieren, hoe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |