laat me raden, een HP pavillion laptop?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
about the minecraft lag at 64 bit system....
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Ik heb een i3 processor, intel hd graphics en 4 gig ram geheugen.
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpie
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stad
Echt welquote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..quote:
ENDERMAN, NIET IN DE OGEN KIJKEN!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hallo meneer
[ afbeelding ]
Bron
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..
oh en dit jaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.
truequote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso gaan mensen altijd zo ver zitten(ik ook, daar niet van)
En die paupersteden worden zo vaak gemaakt dus big deal nigga.
Zolang drumpie zn server maar survivalmode is met eventueel een pvp area. Maar dat zal morgen wel flink laggen, want iedereen gaat uiteraard landjepik doen
Duurt nog wel even..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hier
ik kan serieus niet wachten man, ik zit hier te hyperen, bouwscenario's uit te werken, mijn opslagruimte iets verfijnen, enzovoort enzovoortquote:
mijn laatste faal verhaaltje nog niet gelezen zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ga en vriendinnetje hosselen, kun je daar tijd in stoppen en meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |