SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - LorreliesHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik had trouwens een TT verwacht met de 3 musketiers die morgen dik gaan ownen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ook geen traps bouwen?.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Nee dan worden alle azijnzeikers boos.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef gogosweden het volgende:
ik had trouwens een TT verwacht met de 3 musketiers die morgen dik gaan ownen
En Jajong, traps mogen wel. Gewoon omdat het kan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 17 november 2011 22:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee dan worden alle azijnzeikers boos.
En Jajong, traps mogen wel. Gewoon omdat het kan.
Exactly.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga allemaal lava traps rond jullie constructies bouwen.
De 3 fags
Ik heb een paar superepic ontworpen, maar heb er niet zoveel aan in SSP
gevaarlijk spel speel je.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
De 3 fags
Ik ben mod
Ik ben anti-grief
ik kan bannen
better start running little boy
Survival en creative, geen pvp.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Typisch het volgende:
Wat voor soort server gaat die drumpie worden?
@Rickokun, kijk uit dat je je voorhuid niet beschadigt.
@Ricky2000,http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waarschijnlijk ken ik ze ook al, dus wees gewaarschuwd.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Exactly.
Ik heb een paar superepic ontworpen, maar heb er niet zoveel aan in SSPO, en het moet een beetje leuk blijven.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bij jou zet ik al jouw constructies gewoon in een grote kubuskooi van dirt want technisch gezien is dat niet griefen en ik ben ouder dus ik mag niet gebanned worden gr gr Tinaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gevaarlijk spel speel je.
Ik ben mod
Ik ben anti-grief
ik kan bannen
better start running little boy![]()
Echt, creativemode? In een aparte area neem ik aan? Of 2 verschillende servers... ?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Survival en creative, geen pvp.
@Rickokun, kijk uit dat je je voorhuid niet beschadigt.
@Ricky2000,http://www.minecraftforum(...)ory-to-java-windows/[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
griefen is het hinderlijk, en/of met kwade bedoelingen voorwerpen plaatsen. En/of iemand anders zijn gebouwde voorwerpen stukmaken, verneuken, verbouwen,quote:Op donderdag 17 november 2011 22:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij jou zet ik al jouw constructies gewoon in een grote kubuskooi van dirt want technisch gezien is dat niet griefen en ik ben ouder dus ik mag niet gebanned worden gr gr Tina
be nice, like a bossWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
1 server, 2 werelden, wel gemeensame chat.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt, creativemode? In een aparte area neem ik aan? Of 2 verschillende servers... ?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
succes jonge, als het niet lukt niet verdrietig zijn hoor! gewoon nog een keer proberenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben van plan dit na te bouwen:
http://www.h3xed.com/img/minecraft18.png![]()
![]()
Ah ok coolquote:Op donderdag 17 november 2011 22:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
1 server, 2 werelden, wel gemeensame chat.
Ohja? In welke radius dan? He? Beantwoord de vraag, jongeman.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
griefen is het hinderlijk, en/of met kwade bedoelingen voorwerpen plaatsen. En/of iemand anders zijn gebouwde voorwerpen stukmaken, verneuken, verbouwen,
be nice, like a boss![]()
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpiequote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja? In welke radius dan? He? Beantwoord de vraag, jongeman.
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stadWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Maar ik heb aandelen in dnb en drumpie, dus 50% zal via mij doorkomen dus kijk uit brah, kijk uit en beef yo!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpie
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stad![]()
bring it onquote:Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ik heb aandelen in dnb en drumpie, dus 50% zal via mij doorkomen dus kijk uit brah, kijk uit en beef yo!
Hoi remlof.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
about the minecraft lag at 64 bit system....
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Ik heb een i3 processor, intel hd graphics en 4 gig ram geheugen.
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?![]()
laat me raden, een HP pavillion laptop?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?
Die heb ik ook. kan je op geen manier minecraft zonder lagg op spelen.
gelukkig heb ik 2 pc'sWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word bepaald door mij. eventueel in overleg met mender, dnb of drumpie
Die radius zal groter zijn als tom ik en plex in de middle of nowhere zitten 3K blocks van de spawn dan bijvoorbeeld in de stad
Echt welquote:Op donderdag 17 november 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent wel heel trots dat je mod bent he?
Is er al bekend hoe laat ie morgen uitkomt?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ENDERMAN, NIET IN DE OGEN KIJKEN!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hallo meneer
[ afbeelding ]
BronWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar waarom zouden jullie 3K blocks van de rest gaan zitten..
Maarja ga je ergens tussenin dood moet je ver lopen
oh en dit jaquote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Geen gezeik met de standaard 4-griefers.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Sowieso gaan mensen altijd zo ver zitten(ik ook, daar niet van)
En die paupersteden worden zo vaak gemaakt dus big deal nigga.
Zolang drumpie zn server maar survivalmode is met eventueel een pvp area. Maar dat zal morgen wel flink laggen, want iedereen gaat uiteraard landjepik doen![]()
![]()
truequote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso gaan mensen altijd zo ver zitten(ik ook, daar niet van)
En die paupersteden worden zo vaak gemaakt dus big deal nigga.
Zolang drumpie zn server maar survivalmode is met eventueel een pvp area. Maar dat zal morgen wel flink laggen, want iedereen gaat uiteraard landjepik doen
Waar is die minecon? Usa?
Zo ja. Dan begint dat daar vast om 1400 uur dus ik ga schatten op 2130 hier![]()
ik had niets te doen
resultaat:
Ik maak een ssp map aan en ga hakken
3K blocks verder ben ik op een nieuw plan gekomen voor mijn oude mijnschachten
Duurt nog wel even..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hier
If not now, then when.![]()
ik kan serieus niet wachten man, ik zit hier te hyperen, bouwscenario's uit te werken, mijn opslagruimte iets verfijnen, enzovoort enzovoortquote:
i need a live
mijn laatste faal verhaaltje nog niet gelezen zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ga en vriendinnetje hosselen, kun je daar tijd in stoppen en meer.
Komt goed Vic, komt goed.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mijn 4 COD servers staan uit op het moment maar wil weer een nieuwe game gaan hosten. Ben alleen totale minecraft noob. Is er vraag naar een minecraft server want dan kan ik wel eens kijken of ik me in minecraft ga verdiepen.![]()
hier het idee met mijn opslag:
kijk, zo mine je dus. Om zo weinig stuff te missen. 2 rijen ertussen en zo gewoon doorgaan zegmaar. heen en weer,
Dus ik dacht, daar kan je perfect een soort "archief" van maken. !
het is allemaal nog wat verfijnder maar dat is moelijk uit te leggen en moet je gewoon ff zien
Maargoed als je dus veel troep kwijt moet en je wil je mijnschachten nog gebruiken is dit DE manier![]()
Tevens een bug gevonden:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
waarom is dat geen bug? als je 2 gravel hebt gaan ze wel stukquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..
Ach normaal minde ik 1 rechte gang en that was it dus dit is al een hele verbetering
Nee, dan gaan ze ook niet stuk. Alleen als je de torch er zo snel onder zet dat de gravel nog aan ´t vallen is. Dan gaat alles wat op de torch landt stuk ja, mooi truukje om snel sand of gravel te minen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef Jajong het volgende:
Nee, dan gaan ze ook niet stuk. Alleen als je de torch er zo snel onder zet dat de gravel nog aan ´t vallen is. Dan gaat alles wat op de torch landt stuk ja, mooi truukje om snel sand of gravel te minen.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus het werkt alleen maar als je die torch er zo snel onder ramt dat de gravel niet de tijd heeft om te vallen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
betere manieren, hoe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
Dat is geen bug. En er zijn betere manieren om te minen, maar die kosten iets meer tijd qua voorbereiding. Ik doe ´t meestal ook op deze manier..![]()
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het heeft met timing te maken. Maar je kan gewoon een blok gravel bovenop een torch plaatsen. Of aan de zijkant.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Je moet ´t wel precies doen, aangezien een torch een hele kleine hitbox heeft...quote:Check de MC wikiquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
dat wist ik welquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet ´t wel precies doen, aangezien een torch een hele kleine hitbox heeft...
[..]
Check de MC wiki
Ik wil je ook wel dingen leren over vrouwen versieren trouwens, ik zag dat je wel wat hulp kan gebruiken daarmee. Maar dat is niet gratis ±P[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jonge koop gewoon The Game en ga het lezen, problem solved. Als je dan nog geen skills hebt dan weet ik het ook niet meer.If not now, then when.![]()
Ik zei dat alquote:Op donderdag 17 november 2011 23:52 schreef gogosweden het volgende:
rond een uur of 22 zal het uitkomen hieren ik wist niet eens zeker hoe laat minecon zou beginnen
![]()
ik kan niet via internet bestellen enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonge koop gewoon The Game en ga het lezen, problem solved. Als je dan nog geen skills hebt dan weet ik het ook niet meer.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Is ook wel in de boekenwinkel te koop.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://www.puanederland.nl/ http://www.pick-up-artist-forum.com/
Corny shit maar werkt wel. Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent btw. Als je 14 bent, raad ik je aan om gewoon een paar jaar geduld te hebben
Check SimplePickup op youtube.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef Jajong het volgende:
http://www.puanederland.nl/ http://www.pick-up-artist-forum.com/
Corny shit maar werkt wel. Hangt er wel een beetje vanaf hoe oud je bent btw. Als je 14 bent, raad ik je aan om gewoon een paar jaar geduld te hebben
If not now, then when.![]()
Heb 't zelf niet meer nodig, woon al een tijdje samen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check SimplePickup op youtube.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet daarom maar puur vanwege de hilariteit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb 't zelf niet meer nodig, woon al een tijdje samen.If not now, then when.![]()
Aight, zal zo es checken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet daarom maar puur vanwege de hilariteit.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Whehe..quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef RickoKun het volgende:
De 3 fagshttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
/home gaat uit in survival..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
altijd al gedaan, ook op de oude map. Gewoon omdat we de anderen niet in de weg zitten terwijl wij een groot complex opbouwen, we zijn ook vaak in de stad tevinden hoor. Zeker met die /home en /spawn commands valt de afstand eigenlijk wel mee en is het dus alleen maar voordelig voor ons.
Maarja ga je ergens tussenin dood moet je ver lopen
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
/home en /spawn moeten blijven, gewoon maar 1 home.
Kan je ook naar spawn om te ruilen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Liever gewoon allemaal uit. Heb je maar pech als je ver weg zit. En om naar de spawn te komen, heeft notch niet voor niets /kill toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:21 schreef bobbernaut het volgende:
/home en /spawn moeten blijven, gewoon maar 1 home.
Kan je ook naar spawn om te ruilen![]()
![]()
Komen de gozers die nooit survival spelen ook weer aan hoor.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Whehe en dnb en mender zijn pro survival.http://www.syfy.com/tinman/oz/
He ik speel alleen maar survival.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef TJV het volgende:
Komen de gozers die nooit survival spelen ook weer aan hoor.
Naast die maps die ik de afgelopen tijd veel heb gemaakt.![]()
Jij speelt gewoon nooit survival. Punt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:41 schreef maurisioo het volgende:
Btw heb ik tijdens de vorige survival wat gemist of zo dat ik ineens nooit survival speel?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Okquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon nooit survival. Punt.![]()
quote:
Zodra de server online komt ga ik mezelf even bewijzen door hardcore survival te gaan spelen. Zodra ik dood ben stop ik ermee.![]()
En dan ga je zombiemap #80177976 maken?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
acer travelmate laptop;)quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laat me raden, een HP pavillion laptop?
Die heb ik ook. kan je op geen manier minecraft zonder lagg op spelen.
gelukkig heb ik 2 pc's![]()
quote:
iemand enig idee??quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?![]()
Op die map van gister (voor degene die hem nog even gespeeld heeft)
Er moet nog heel wat veranderd worden, maar hebben jullie nog verbeteringen of ideeën?![]()
![]()
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef maurisioo het volgende:
Op die map van gister (voor degene die hem nog even gespeeld heeft)
Er moet nog heel wat veranderd worden, maar hebben jullie nog verbeteringen of ideeën?Suikoden heerst![]()
inderdaad goed punt. Zal er wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |