quote:
iemand enig idee??quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
about the minecraft lag at 64 bit system....
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Ik heb een i3 processor, intel hd graphics en 4 gig ram geheugen.
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef maurisioo het volgende:
Op die map van gister (voor degene die hem nog even gespeeld heeft)
Er moet nog heel wat veranderd worden, maar hebben jullie nog verbeteringen of ideeën?
inderdaad goed punt. Zal er wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.
ja heb ze er neergezet. Nu kan niemand die gang meer in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:33 schreef Mordecai het volgende:
simpele iron door met een pressure plate ervoor aan de ene kant bij die twee toegangen bij die 4 schilderijen..![]()
sowieso de hele OP. Is helemaal verouderd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Mordecai het volgende:
Btw, misschien moet die spoiler over de server van drumpie in de openingspost eens worden aangepast?
Ik wilde het nog doen, maar toen zaten we dus al bij #91quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
sowieso de hele OP. Is helemaal verouderd.
Dat plaatje met betalen etc mag ook wel weer weg nu
Ik merk hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb trouwens nu van 11 tot 13 hoorcollege Inleiding Historische wetenschappen
Héél spannend!
oh interessant, nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:24 schreef Mordecai het volgende:
Het gaat over de Annalensteen van Palermo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |