quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is van vorige collectie Sorbo, maar Miss had nog geen reactie gegeven
Wel ja, gooi het nog een keer in de herhalingquote:Op woensdag 16 november 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
En ik zei dus dat ik Miss stom vond![]()
Dan zelf maar naar de Shoeby.
Jammer dat jouw mini niet veel groter is (of zelfs niet groter is) dan de mijne. Dan had je het eerst over kunnen nemen, en ik dan weer van jou.quote:
Ik weet het, maar moet het nog uitzoeken... En daarvoor moet ik boven achter de pc gaan zitten en daar is het zo koud.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef miss_sly het volgende:
ja maar, je hebt ze toch maar mooi voor mij gehaald, je had het meeste zelf al. Stom van mij, zeg, dit
Reilan, ow, ja, dan stuur ik het samen met het vestje aan je door!
Which reminds me: joehoe Ssserpente, ik heb je al gemaild, maar ik hoor maar niets: je moet nog even zeggen hoeveel je van me krijgt!!
Zeker wel. Ik heb awesome prop skillsquote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
dml
kussenhoes
sokken
romper threadless
pastdat?
Helaas is dat heel ander blauw dan Leander zijn jas. Die heeft echt fel blauw. Dus iemand anders mag!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Menicole, dit zijn ze:
[ afbeelding ]
2 euro
Dat ding roept Elmo76quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand interesse in een oranje H&M Elmo trui? Mt 86/92.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 seizoen gedragen, niks mis mee.
Ik zou er graag 5 euro voor krijgen.
*weg*
Ik zie dit nu.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
Dat ding roept Elmo76![]()
ben benieuwd of ze heeft opgelet
Is goe! Foto van trui heb ik al eens geplaatst zie hieronder, maar de muts heeft ze tot nu toe alleen gepast en weer afgegooid, en zo snel heb ik de camera niet bij de hand!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef Cooki het volgende:
oe gelukkig dan maar ... doe je n keer n aan-foto van trui en muts, als Tirza wil?
Ik heb hier 2 voor je, een blauwe van Bambino en een grijze van Kruidvatquote:Op donderdag 17 november 2011 19:06 schreef mrien het volgende:
Jelle kan nog wel een paar pyama's in maat 86/92 gebruiken. Heeft iemand nog wat liggen?
lange mouw? korte mouw?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef mrien het volgende:
Ow en ik zoek ook (bij voorkeur hema) rompers mt 86/92
Als hier niemand is moet je eens op mp kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek voor een jongen naar de volgende dingen:
Snowboots maat 25
Ledikant dekbed + eventueel leuke overtrekken.
Broeken in maat 98
Truien in maat 98/104
Wie o wie heeft dit liggen ter verkoop.
Eva heeft nog heel lang in een slaapzak in haar grote bed geslapen. Is misschien ook een ideequote:Op zondag 20 november 2011 11:50 schreef ymme het volgende:
Ik wil voor Mart graag een pyjama aan 1 stuk. Omdat hij volgende week dus onder een dekbed gaat slapen ipv slaapzak. Zo weet ik zeker dat hij geen koude rug krijgt ivm bewegen ofzo.
Iemand zn pyjama liggen in maat 98/104?
Bivakmutsen oa hier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Shandaly het volgende:
Thx Orea
Meh.. ik was vanmiddag nog bij de H&M, maar heb ze niet gezien.. zou het alleen een online dingetje zijn? Een versie in iets vrolijker kleurtjes zou ook leuk zijn trouwens... zo'n zwarte ziet er wel heel bankovervallerig uit he?
Nee niet meer.. laatst wel 1 van Mimpi, maar die's weg.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand ergens nog een (zwart) tule rokje in maat 92 liggen? (SC bijvoorbeeld.) Ik heb 'm verkocht en heb er spijt van.
Die is leuk zeg, mja ik koop nog niks voor k weet wat t wordtquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Jumpsuit alarm!
Mijn jongste past niet meer in Smafolk jumpsuit met volkswagen Kevers.Deze dus:
[ afbeelding ]
Maat 68
Mag weg voor 15 euro incl verzenden, past makkelijk in een envelop
quote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien,
Romperalert!
alles is 86/92 en op 2 na is alles van de hema
Lange mouwen
(vond er net nog eentje, die staat niet op de foto, een witte van Hema)
[ afbeelding ]
Korte mouw
[ afbeelding ]
En mouwloos
[ afbeelding ]
totaal 13 stuks. 7,50€
Sorry, alles is wegquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft Mrien alle rompers overgenomen Karin of zijn er nog over?
jazeker herinner ik me deze nog! Vind m inderdaad helemaal te gek! Maar ik ben te laat zie ikquote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef twentemeisje het volgende:
Herinnert u zich deze nognognog?
[ afbeelding ]
De tuinbroek van Albababy, maat 68-74. Hij staat Saar voor geen meter!En hangt hier dus splikspintergeelnieuw op een kapstok (met matching paarse HEMA-romper). Ik geloof dat er hier destijds iemand ook erg gecharmeerd was van dit pakkie maar weet niet meer wie... Hij mag weg voor 25 euro incl. verzenden (twas een duur pakkie
), de romper in de goede kleur paars krijg je er dan van me bij.
Hij kan trouwens ook prima voor een jongen vind ik!
hier ook helaas!quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jammer dat geeel echt een no go is hiero... 1 van de weinige kleuren die mijn dames echt vreselijk staan.
Als ie dan voor jouw meiske gaat zijn doe ik een stapje terug!quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
jazeker herinner ik me deze nog! Vind m inderdaad helemaal te gek! Maar ik ben te laat zie ik
als jij dan nog een keer een bruine tuinbroek met appel erop voor me dibst staan we weer quittequote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Marrije het volgende:
Ik neem m graag hoor! Ik zal je pm'en TM.
Maaar (haha), ik had juist zoiets ik van ik kan los op veel meer juist omdat ik een meisje krijg, vandaar dat ik dacht grijp gewoon je kans Fluug. Mooie retro look, hou je van!
Dat geel gaat mijn meisje wel staan denk ik (en anders bied ik m meteen weer hier aan, beloofd!).
Ik kan ze echt enorm aanraden, ik heb er eentje voor in de buggy en een voor in de kinderwagen. Mijn meisje heeft nu zelfs vaak nog geen jas aan of iets duns, maar alleen een mutsje, dan blijft ze heerlijk warm door de fleece binnenin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef MamaNik het volgende:
Ik post nog heel weinig maar lees wel nog regelmatig mee.
Heb een zilveren Urban Jungle voetenzak in de aanbieding (eigenlijk nog 2), past ook in andere wagens met 5 puntsgordel
Bij interesse kan ik een foto sturen, reageren graag via PM
KLOPT mijn jongetjes hadden vaak alleen een dun vestje aan en een mutsje op. Super warm kwamen ze eruit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan ze echt enorm aanraden, ik heb er eentje voor in de buggy en een voor in de kinderwagen. Mijn meisje heeft nu zelfs vaak nog geen jas aan of iets duns, maar alleen een mutsje, dan blijft ze heerlijk warm door de fleece binnenin.
Wat had ik ook al weer?quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Ssserpente het volgende:
Voor de dames die vlak voor de meet kleertjes besteld hadden en het niet meer hebben meegenomen (FR en Reilain uit mn hoofd): hebben jullie nog interesse? Anders gaat het opnieuw de verkoop in.
Had ik met mijn Mutsy (bij 2 jaar) ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef kitty_hello het volgende:
Heeft er iemand een idee of er een verschil van grootte zit in voetenzakken voor de kinderwagen? Ik heb een mutsy, maar mijn dame (feb. word ze 2) past nu al niet meer in de zak
Ik heb er nog 2 van de hemaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
Jelte is een dunne lange en de meeste broekjes zijn allemaal te wijd. Hij heeft dus eigenlijk alleen jumpsuits aan, want die zakken niet van zn billen.
Heeft er nog iemand -leuke- jumpsuits in maat 56 voor me?
Ik moet Minke ook proppen nu hoor... maar aan de andere kant, ze blijft wel lekker warmquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef kitty_hello het volgende:
Heeft er iemand een idee of er een verschil van grootte zit in voetenzakken voor de kinderwagen? Ik heb een mutsy, maar mijn dame (feb. word ze 2) past nu al niet meer in de zak
Albababy is onderweg!quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Marrije het volgende:
Ik neem m graag hoor! Ik zal je pm'en TM.
Maaar (haha), ik had juist zoiets ik van ik kan los op veel meer juist omdat ik een meisje krijg, vandaar dat ik dacht grijp gewoon je kans Fluug. Mooie retro look, hou je van!
Dat geel gaat mijn meisje wel staan denk ik (en anders bied ik m meteen weer hier aan, beloofd!).
Het meetlint is spoorloosquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef kitty_hello het volgende:
Vlindur doe rustig aan, vind het al lief dat je het wilt doen
die van de prenatal is die niet langer dan de rest? want die wat ik heb is langer dan die van de maxi cosi zelf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:10 schreef kitty_hello het volgende:
Ik wilde idd ook op marktplaats gaan kijken, maar als ze dan alleen een paar maandjes er nog in kan, maar volgend jaar niet meer dan vind ik het zo zonde![]()
Zou je de lengte kunnen opmeten van waar de billen zitten tot de voeten, van de lodger?
Ze is inderdaad een lange, ze staat op de bovenste lijn! Mag hopen dat het niet in dit tempo door blijft gaan
Ja dat denk ik ook idd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef Popples het volgende:
[..]
die van de prenatal is die niet langer dan de rest? want die wat ik heb is langer dan die van de maxi cosi zelf.
Mag ik die 2? Als je binnenkort naar je ouders gaat. Ean gaat zoetjes aan richting maat 68quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef Reilain het volgende:
Ik heb net een bende sokjes aan de kant gelegd..
[ afbeelding ]
Oona's voetjes zijn nu maat 19/20 en deze zitten net aan de krappe kant..
Bijna niet gedragen sokjes omdat ik ze iets aan de kleine kant gekocht heb![]()
+ een aantal 80/86 van de V&D, wel meer gedragen (de 4 paar sokjes rechtsboven)
[ afbeelding ]
Helaas ook echt te klein nu... Bollero van Bakkaboe maat 80 (valt wat strak/krap)
Oona droeg hem altijd open omdat hij zo strak viel.. maar dat vond ik juist erg leuk staan.
¤2,-
En een aantal dingen op herhaling...
Heb nog meer... dus als er voor een bepaalde dingen/maat interesse is roep maar...
(Heb tot en met 80 liggen)
[ afbeelding ]
Hema gevoerd ribbroekje maat 68 ¤3,00
Lekker warm, weinig gedragen ivm het verkeerde seizoen..
Hij is een soort donkerpaars met wat gestikte details (Slechte kwaliteit foto maar de kleur kwam het beste uit op deze)
[ afbeelding ]
Longsleeve met winters printje ¤1,50 (maat 74, maar dacht dat hij iets krap viel 68/74 dus)
[ afbeelding ]
Bollero van Prenatal maat 68 ¤2,-
[ afbeelding ]
Setje van Okay - maat 68 - ¤5,-
Gevoerd broekje
Is prima als ze langs mijn huisje komen mogen ze het ook door de brievenbus duwen en maak ik het geld over. Ik heb geen idee hoe ze naar jullie rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef Reilain het volgende:
Ja hoor... Ik leg ze apart.. Waarschijnlijk zijn mijn ouders dit weekend hier dan kunnen ze het meenemen die kant op!
Saar heeft vandaag een derdehands GMK-suit aan (eerst van Leia en daarna van Sofietje) en ik vind 'm zo gaafquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooie jumpsuit, maar ook hier de verkeerde kleur...
Liene heeft voor het eerst een GMK-suit aan, moooooooi....
GMK heeft veel in de sale met 40% korting en geen verzendkosten op dit moment.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Saar heeft vandaag een derdehands GMK-suit aan (eerst van Leia en daarna van Sofietje) en ik vind 'm zo gaaf. Hij staat haar ook zo leuk. Ik ga er zelf denk ik ook maar eens eentje bestellen.
Ik zit er al, helaasch alleen maar witte jumpsuits momenteel Beckyquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
GMK heeft veel in de sale met 40% korting en geen verzendkosten op dit moment.
Ik overweeg nu het olijfgroene jurkje met lange mouw, die is ook wel mooi. Wat een kl_teding is die printmodule op hun website trouwens...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
ow, das jammer..... niet echt een geschikte kleur. Ik heb er vandaag 4 rompers voor Noortje besteld.
Even denken, die was 2 maanden geleden 8 kg en 67 cm. Dat zal nu wel zo'n 8,7 kg en 71 cm zijn. De pijpen moet ik omslaan, de rest zit aardig. De beentjes zijn vrij nauwsluitend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef mignonne het volgende:
Is die jumpsuit dik claudia?
En wat zijn Lena's stats?
okay. hm.. twijfel..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Even denken, die was 2 maanden geleden 8 kg en 67 cm. Dat zal nu wel zo'n 8,7 kg en 71 cm zijn. De pijpen moet ik omslaan, de rest zit aardig. De beentjes zijn vrij nauwsluitend.
Is 'ie dik, hm. Dat valt wel denk ik wat tegen, maar ik zou nog eens moeten voelen. Ik kan dat niet zo goed inschatten.
Huh? Dottir ligt altijd in een slaapzak (van AH, topding) op haar buik. Waarom kan dat bij mini niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay. hm.. twijfel..
mijn kleinste is 7.7 nu en 67 cm dus qua maat zou het goed moeten gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dikke pyjama omdat het hier zo koud is 's nachts en een slaapzak werkt niet ivm buikslapen.
Oh dat ligt aan haar hoor! Het kan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huh? Dottir ligt altijd in een slaapzak (van AH, topding) op haar buik. Waarom kan dat bij mini niet?
geloof het of niet maar ik ben al een eeuwigheid niet meer online geweest bij hennesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die wou ik net tippen!Maar die had je zelf vast al gezien.
Moet het aan 1 stuk zijn of is een broekje + top ook goed? maat 74?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef mignonne het volgende:
oh goeie tip!
Hoewel, die vind ik niet zo mooimaar voor een pyjama moet ik me daar maar overheen zetten ja
hangt af van hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
[..]
Moet het aan 1 stuk zijn of is een broekje + top ook goed? maat 74?
Ik heb ook nog een bubs kruippakjes die wel als pyjamatje kunnen dienen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay. hm.. twijfel..
mijn kleinste is 7.7 nu en 67 cm dus qua maat zou het goed moeten gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dikke pyjama omdat het hier zo koud is 's nachts en een slaapzak werkt niet ivm buikslapen.
Als ie dik/warm is ben ik wel geinteresseerd, als het meer goodmoodkid achtig is dan is het te dun ben ik bang.
oh als het van die velourse zijn idd dan ben ik wel geinteresseerd! Hema enzo zijn dubbele maten zeker? 74-80 is nog wel erg groot denk ik maar 62-68 weer te klein. Hmm..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Spewey het volgende:
Dikke dpam velours is maat 18 maanden, daar verzuipt ze in. Heb ook nog Hema en geloof Zeeman of Wibra van Zoë van vorig jaar, kind had ook een erg koud kamertje (kwamen er pas laat achter dat er achter een pilaar een gigantische tochtsleuf zag, brrr) toen voor functioneel warm gekozen ipv mooi.Zal morgen wel even kijken, zijn gratiesch.
Ik heb hem ook, exact dezelfde, staat mijn Lientje prachtig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb 'em ook en hij staat Lena godsgruwelijk lelijk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093631%2056014%2001%200010%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Alleen Hema is dubbele maat. Ik zal morgen wel even een foto maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh als het van die velourse zijn idd dan ben ik wel geinteresseerd! Hema enzo zijn dubbele maten zeker? 74-80 is nog wel erg groot denk ik maar 62-68 weer te klein. Hmm..
die 18 maanden zal wel veel te groot zijn ja
graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Alleen Hema is dubbele maat. Ik zal morgen wel even een foto maken.
ook een goeie tip, ga eens kijken of ik er eentje passend kan maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Jore het volgende:
Mignonne, je kunt de slaapzakken die je nog hebt ook ombouwen tot slaappak door er beentjes in te maken (in het midden, onder de rits, doorknippen, dan beenlengte op maat knippen, dan vastnaaien). Heerlijk warm, kost alleen een beetje tijd en draad.
Ik volgens mij nog wel. Zal thuis even kijken voor je. Heb nog een stapel liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Vlindur het volgende:
Kun je de slaapzak niet dan juist ruimer of krapper kopen? Wat een woelmuis heb je zeg!![]()
Ja is allemaal maat 56. Zal even foto's maken!! Ben ze terugquote:Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef Vlindur het volgende:
Menicole, is dat maat 56? Dan wil ik wel foto's zien!
Ja hoor. De rest is dus voor iemand ie wil over te nemen!!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik de grijze? Die groene en die van de Hema heb ik al en de rest vind ik minder leuk.
Heb je nog 56 spul? of een album waar dat te bekijken is?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef Poppedein het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Asy!!Wat leuk een mama van 2 jongens
Ik zal vrijdag of van het weekend weer eens wat Jelte kleertjes op de foto zetten!
Ehm, ik laat het even gaan, dus je kan het gewoon verkopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Mignonne, ik heb net nog even gekeken en ik vind het geen heel dik pakje.
Oeke, ben jij ook niet geïnteresseerd? Ik heb een andere gegadigde, dus dan stuur ik het pakje aan haar.
Scheer je weg! Allemaal van mij!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je nog 56 spul? of een album waar dat te bekijken is?
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef Cooki het volgende:
[ afbeelding ]Asy, ik zal alles voor je bewaren [ afbeelding ]
Had ik net bedacht dat je kleren van Rienk en Jelte mocht overnemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Scheer je weg! Allemaal van mij!
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Nou, vooruit dan!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Had ik net bedacht dat je kleren van Rienk en Jelte mocht overnemen.![]()
Nou laat maar!
I promisequote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan!
Als je de boel daarna weer inlevert bij mij dan mag het
DML, ik kijk straks even op mijn gemakje.
Ik kan me dat niet meer precies herinnerenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Marrije het volgende:
TM, het zat vandaag bij de post, wat is ie mooi! Dankjewel!
Toch een heel ander stofje dan verwacht, had jij dat niet? Het is veel zachter en soepeler dan verwacht, ook minder baggy. Mooi hoor!
haha nah in dat geval kun je er misschien beter iemand anders blij mee maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Spewey het volgende:
Je zou ze een rondje kookwas en droger kunnen geven?(ze vallen niet klein)
Welke kleur(en) is die 78/80 (zolang het geen roze is heb ik wel interesse!)quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef Spewey het volgende:
Mignonne, ik heb 2 velours pj's kunnen vinden, 1 maat 80 en 1 maat 74/80, denk dat ze te groot zijn maar als je wilt maak ik alsnog foto's.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Maten 50/56 en 62/68
Wat is welke maat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Oh kijk aan. Ik wacht rustig af!!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Er komt over een week of 2 een rits maat 62 aan
Voor 7,50 af te halen in Amsterdam.quote:Fisher-Price Little People "Speel & Leer Winkel".
Deze winkel zorgt voor oneindig veel leerpret in de Nederlandse taal en in het Engels! Kinderen zullen dolgraag met deze winkel spelen omdat er van alles te doen en te leren is. Al winkelend leren ze cijfers, woordjes en nog veel meer. Ze kunnen zelfs een tochtje in een vliegtuig maken en naar muziek en grappige geluidjes luistern.
Druk op het vliegtuig voor een grappig melodietje en vrolijke geluidjes. Laat zien wanneer de winkel open of gesloten is door het bordje om te draaien. Plaats een artikel op de scanner om van alles te leren over vormen, tellen en de namen van winkelartikelen in het Nederlands en in het Engels. Druk op de kassa voor grappige geluidjes, please, thank you en andere zinnetjes en cijfers in het Nederland en in het Engels. Hoe meer kinderen leren tijdens het spelen met deze winkel, hoe eerder ze deze nieuwe vaardigheden in het dagelijks leven durven toepassen.
Deze set van Fisher-Price Little People bevat 10 winkelartikelen, een winkelwagentje en de winkeliers Sam en Mia. De set werkt op 3st. AA (LR6) 1,5V alkalinebatterijen.
Little People bevordert op een grappige manier de ontwikkeling van uw kind!
De Speel & Leer Winkel is genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2007 in de categorie 2-5 jaar!
Vlakbij de Dappermarkt, Piet Heintunnel en brouwerij 't IJquote:Op donderdag 24 november 2011 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
Snoopy, waar in Amsterdam? Mag ik 'm even reserveren en vragen of iemand 'm voor me op wil halen?
Ik doe eerst ff de afhaal-optie... maar anders gooi ik de verzendvraag er thuis eveninquote:Op donderdag 24 november 2011 14:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Vlakbij de Dappermarkt, Piet Heintunnel en brouwerij 't IJ
Ik wil best verzenden maar dan komen die kosten er dus nog bovenop. Vind je dat niet zonde?
Op de onderzijde zitten wat gebruikskrasjes, verder is ie netjes.
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en als Linda hem niet wil, kom ik hem wel ophalen, snoopyWat een leuk ding!
Je link klopt niet!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:32 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/lh/myphotos
Kleertjes maat 50/56!!
je ziet toch een foto? Daar op klikken!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je link klopt niet!
<wanhopig klikt>
Nee hij doet het echt niet. Heb je het album wel openbaar gemaakt?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
je ziet toch een foto? Daar op klikken!!
Hmm zal even kijken!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hij doet het echt niet. Heb je het album wel openbaar gemaakt?
Nee die link geeft me alleen mijn eigen foto's te zien omdat ik onder mijn naam ingelogd ben. Je moet even op zoek naar de link die hem voor anderen zichtbaar maakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:34 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/lh/myphotos
Nu dan!!
Je moet nog één klik verder in je album en dan de link pakken.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Hmm ik heb hem wel openbaar staan! Ik gooi ff de ps3 aan de kant en ga ff goed kijken!!
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/110553293469385839833/Maat5056#
Deze?
Ik ga thuis even voor je kijken of het compleet is, voor zover ik me herinner, is het dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef miss_sly het volgende:
Sjeen, wat gaaf! Maar wat vraag je ervoor? Kan me voorstellen dat dat nog best wat oplevert, als je die compleet hebt enzo.
Die met lange mouw is 50. En korte mouw wel 56 maar die draagt ie nooit en trekken aan de schouders zeg maar. Hij is maar 57 cm dus zou als het moet wel kunnen. Maar we hebben maat 62 gekocht dus dit kan weg!!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is hij nu al uit die rompers 50/56?Puck heeft die nog heel lang gepast. 62/68 was echt nog veel te groot.
Das wel een beetje ver. Ik kijk even verder.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik woon in MaastrichtEn ik heb geen idee wat ik voor de bedjes moet vragen... Het ledikantje moet wel een likje verf overigens.
Prima, pm je gegevens maar.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Snoopy, ik wil wel, als je 'm wilt verzenden!
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:18 schreef miss_sly het volgende:
SC, het shirtje is binnen
Ik liet hem net aan Senna zien en toen zei ze "die wil ik wel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |