Ik kan ze echt enorm aanraden, ik heb er eentje voor in de buggy en een voor in de kinderwagen. Mijn meisje heeft nu zelfs vaak nog geen jas aan of iets duns, maar alleen een mutsje, dan blijft ze heerlijk warm door de fleece binnenin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef MamaNik het volgende:
Ik post nog heel weinig maar lees wel nog regelmatig mee.
Heb een zilveren Urban Jungle voetenzak in de aanbieding (eigenlijk nog 2), past ook in andere wagens met 5 puntsgordel
Bij interesse kan ik een foto sturen, reageren graag via PM
KLOPT mijn jongetjes hadden vaak alleen een dun vestje aan en een mutsje op. Super warm kwamen ze eruit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan ze echt enorm aanraden, ik heb er eentje voor in de buggy en een voor in de kinderwagen. Mijn meisje heeft nu zelfs vaak nog geen jas aan of iets duns, maar alleen een mutsje, dan blijft ze heerlijk warm door de fleece binnenin.
Wat had ik ook al weer?quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Ssserpente het volgende:
Voor de dames die vlak voor de meet kleertjes besteld hadden en het niet meer hebben meegenomen (FR en Reilain uit mn hoofd): hebben jullie nog interesse? Anders gaat het opnieuw de verkoop in.
Had ik met mijn Mutsy (bij 2 jaar) ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef kitty_hello het volgende:
Heeft er iemand een idee of er een verschil van grootte zit in voetenzakken voor de kinderwagen? Ik heb een mutsy, maar mijn dame (feb. word ze 2) past nu al niet meer in de zak
Ik heb er nog 2 van de hemaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
Jelte is een dunne lange en de meeste broekjes zijn allemaal te wijd. Hij heeft dus eigenlijk alleen jumpsuits aan, want die zakken niet van zn billen.
Heeft er nog iemand -leuke- jumpsuits in maat 56 voor me?
Ik moet Minke ook proppen nu hoor... maar aan de andere kant, ze blijft wel lekker warmquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef kitty_hello het volgende:
Heeft er iemand een idee of er een verschil van grootte zit in voetenzakken voor de kinderwagen? Ik heb een mutsy, maar mijn dame (feb. word ze 2) past nu al niet meer in de zak
Albababy is onderweg!quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Marrije het volgende:
Ik neem m graag hoor! Ik zal je pm'en TM.
Maaar (haha), ik had juist zoiets ik van ik kan los op veel meer juist omdat ik een meisje krijg, vandaar dat ik dacht grijp gewoon je kans Fluug. Mooie retro look, hou je van!
Dat geel gaat mijn meisje wel staan denk ik (en anders bied ik m meteen weer hier aan, beloofd!).
Het meetlint is spoorloosquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef kitty_hello het volgende:
Vlindur doe rustig aan, vind het al lief dat je het wilt doen
die van de prenatal is die niet langer dan de rest? want die wat ik heb is langer dan die van de maxi cosi zelf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:10 schreef kitty_hello het volgende:
Ik wilde idd ook op marktplaats gaan kijken, maar als ze dan alleen een paar maandjes er nog in kan, maar volgend jaar niet meer dan vind ik het zo zonde![]()
Zou je de lengte kunnen opmeten van waar de billen zitten tot de voeten, van de lodger?
Ze is inderdaad een lange, ze staat op de bovenste lijn! Mag hopen dat het niet in dit tempo door blijft gaan
Ja dat denk ik ook idd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef Popples het volgende:
[..]
die van de prenatal is die niet langer dan de rest? want die wat ik heb is langer dan die van de maxi cosi zelf.
Mag ik die 2? Als je binnenkort naar je ouders gaat. Ean gaat zoetjes aan richting maat 68quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef Reilain het volgende:
Ik heb net een bende sokjes aan de kant gelegd..
[ afbeelding ]
Oona's voetjes zijn nu maat 19/20 en deze zitten net aan de krappe kant..
Bijna niet gedragen sokjes omdat ik ze iets aan de kleine kant gekocht heb![]()
+ een aantal 80/86 van de V&D, wel meer gedragen (de 4 paar sokjes rechtsboven)
[ afbeelding ]
Helaas ook echt te klein nu... Bollero van Bakkaboe maat 80 (valt wat strak/krap)
Oona droeg hem altijd open omdat hij zo strak viel.. maar dat vond ik juist erg leuk staan.
¤2,-
En een aantal dingen op herhaling...
Heb nog meer... dus als er voor een bepaalde dingen/maat interesse is roep maar...
(Heb tot en met 80 liggen)
[ afbeelding ]
Hema gevoerd ribbroekje maat 68 ¤3,00
Lekker warm, weinig gedragen ivm het verkeerde seizoen..
Hij is een soort donkerpaars met wat gestikte details (Slechte kwaliteit foto maar de kleur kwam het beste uit op deze)
[ afbeelding ]
Longsleeve met winters printje ¤1,50 (maat 74, maar dacht dat hij iets krap viel 68/74 dus)
[ afbeelding ]
Bollero van Prenatal maat 68 ¤2,-
[ afbeelding ]
Setje van Okay - maat 68 - ¤5,-
Gevoerd broekje
Is prima als ze langs mijn huisje komen mogen ze het ook door de brievenbus duwen en maak ik het geld over. Ik heb geen idee hoe ze naar jullie rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef Reilain het volgende:
Ja hoor... Ik leg ze apart.. Waarschijnlijk zijn mijn ouders dit weekend hier dan kunnen ze het meenemen die kant op!
Saar heeft vandaag een derdehands GMK-suit aan (eerst van Leia en daarna van Sofietje) en ik vind 'm zo gaafquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooie jumpsuit, maar ook hier de verkeerde kleur...
Liene heeft voor het eerst een GMK-suit aan, moooooooi....
GMK heeft veel in de sale met 40% korting en geen verzendkosten op dit moment.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Saar heeft vandaag een derdehands GMK-suit aan (eerst van Leia en daarna van Sofietje) en ik vind 'm zo gaaf. Hij staat haar ook zo leuk. Ik ga er zelf denk ik ook maar eens eentje bestellen.
Ik zit er al, helaasch alleen maar witte jumpsuits momenteel Beckyquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
GMK heeft veel in de sale met 40% korting en geen verzendkosten op dit moment.
Ik overweeg nu het olijfgroene jurkje met lange mouw, die is ook wel mooi. Wat een kl_teding is die printmodule op hun website trouwens...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
ow, das jammer..... niet echt een geschikte kleur. Ik heb er vandaag 4 rompers voor Noortje besteld.
Even denken, die was 2 maanden geleden 8 kg en 67 cm. Dat zal nu wel zo'n 8,7 kg en 71 cm zijn. De pijpen moet ik omslaan, de rest zit aardig. De beentjes zijn vrij nauwsluitend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef mignonne het volgende:
Is die jumpsuit dik claudia?
En wat zijn Lena's stats?
okay. hm.. twijfel..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Even denken, die was 2 maanden geleden 8 kg en 67 cm. Dat zal nu wel zo'n 8,7 kg en 71 cm zijn. De pijpen moet ik omslaan, de rest zit aardig. De beentjes zijn vrij nauwsluitend.
Is 'ie dik, hm. Dat valt wel denk ik wat tegen, maar ik zou nog eens moeten voelen. Ik kan dat niet zo goed inschatten.
Huh? Dottir ligt altijd in een slaapzak (van AH, topding) op haar buik. Waarom kan dat bij mini niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay. hm.. twijfel..
mijn kleinste is 7.7 nu en 67 cm dus qua maat zou het goed moeten gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dikke pyjama omdat het hier zo koud is 's nachts en een slaapzak werkt niet ivm buikslapen.
Oh dat ligt aan haar hoor! Het kan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huh? Dottir ligt altijd in een slaapzak (van AH, topding) op haar buik. Waarom kan dat bij mini niet?
geloof het of niet maar ik ben al een eeuwigheid niet meer online geweest bij hennesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die wou ik net tippen!Maar die had je zelf vast al gezien.
Moet het aan 1 stuk zijn of is een broekje + top ook goed? maat 74?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef mignonne het volgende:
oh goeie tip!
Hoewel, die vind ik niet zo mooimaar voor een pyjama moet ik me daar maar overheen zetten ja
hangt af van hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
[..]
Moet het aan 1 stuk zijn of is een broekje + top ook goed? maat 74?
Ik heb ook nog een bubs kruippakjes die wel als pyjamatje kunnen dienen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay. hm.. twijfel..
mijn kleinste is 7.7 nu en 67 cm dus qua maat zou het goed moeten gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dikke pyjama omdat het hier zo koud is 's nachts en een slaapzak werkt niet ivm buikslapen.
Als ie dik/warm is ben ik wel geinteresseerd, als het meer goodmoodkid achtig is dan is het te dun ben ik bang.
oh als het van die velourse zijn idd dan ben ik wel geinteresseerd! Hema enzo zijn dubbele maten zeker? 74-80 is nog wel erg groot denk ik maar 62-68 weer te klein. Hmm..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Spewey het volgende:
Dikke dpam velours is maat 18 maanden, daar verzuipt ze in. Heb ook nog Hema en geloof Zeeman of Wibra van Zoë van vorig jaar, kind had ook een erg koud kamertje (kwamen er pas laat achter dat er achter een pilaar een gigantische tochtsleuf zag, brrr) toen voor functioneel warm gekozen ipv mooi.Zal morgen wel even kijken, zijn gratiesch.
Ik heb hem ook, exact dezelfde, staat mijn Lientje prachtig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb 'em ook en hij staat Lena godsgruwelijk lelijk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093631%2056014%2001%200010%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Alleen Hema is dubbele maat. Ik zal morgen wel even een foto maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh als het van die velourse zijn idd dan ben ik wel geinteresseerd! Hema enzo zijn dubbele maten zeker? 74-80 is nog wel erg groot denk ik maar 62-68 weer te klein. Hmm..
die 18 maanden zal wel veel te groot zijn ja
graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Spewey het volgende:
[..]
Alleen Hema is dubbele maat. Ik zal morgen wel even een foto maken.
ook een goeie tip, ga eens kijken of ik er eentje passend kan maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Jore het volgende:
Mignonne, je kunt de slaapzakken die je nog hebt ook ombouwen tot slaappak door er beentjes in te maken (in het midden, onder de rits, doorknippen, dan beenlengte op maat knippen, dan vastnaaien). Heerlijk warm, kost alleen een beetje tijd en draad.
Ik volgens mij nog wel. Zal thuis even kijken voor je. Heb nog een stapel liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Vlindur het volgende:
Kun je de slaapzak niet dan juist ruimer of krapper kopen? Wat een woelmuis heb je zeg!![]()
Ja is allemaal maat 56. Zal even foto's maken!! Ben ze terugquote:Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef Vlindur het volgende:
Menicole, is dat maat 56? Dan wil ik wel foto's zien!
Ja hoor. De rest is dus voor iemand ie wil over te nemen!!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik de grijze? Die groene en die van de Hema heb ik al en de rest vind ik minder leuk.
Heb je nog 56 spul? of een album waar dat te bekijken is?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef Poppedein het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Asy!!Wat leuk een mama van 2 jongens
Ik zal vrijdag of van het weekend weer eens wat Jelte kleertjes op de foto zetten!
Ehm, ik laat het even gaan, dus je kan het gewoon verkopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Mignonne, ik heb net nog even gekeken en ik vind het geen heel dik pakje.
Oeke, ben jij ook niet geïnteresseerd? Ik heb een andere gegadigde, dus dan stuur ik het pakje aan haar.
Scheer je weg! Allemaal van mij!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je nog 56 spul? of een album waar dat te bekijken is?
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:08 schreef Cooki het volgende:
[ afbeelding ]Asy, ik zal alles voor je bewaren [ afbeelding ]
Had ik net bedacht dat je kleren van Rienk en Jelte mocht overnemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Scheer je weg! Allemaal van mij!
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Nou, vooruit dan!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Had ik net bedacht dat je kleren van Rienk en Jelte mocht overnemen.![]()
Nou laat maar!
I promisequote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan!
Als je de boel daarna weer inlevert bij mij dan mag het
DML, ik kijk straks even op mijn gemakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |