als jij dan nog een keer een bruine tuinbroek met appel erop voor me dibst staan we weer quittequote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Marrije het volgende:
Ik neem m graag hoor! Ik zal je pm'en TM.
Maaar (haha), ik had juist zoiets ik van ik kan los op veel meer juist omdat ik een meisje krijg, vandaar dat ik dacht grijp gewoon je kans Fluug. Mooie retro look, hou je van!
Dat geel gaat mijn meisje wel staan denk ik (en anders bied ik m meteen weer hier aan, beloofd!).
Ik kan ze echt enorm aanraden, ik heb er eentje voor in de buggy en een voor in de kinderwagen. Mijn meisje heeft nu zelfs vaak nog geen jas aan of iets duns, maar alleen een mutsje, dan blijft ze heerlijk warm door de fleece binnenin.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef MamaNik het volgende:
Ik post nog heel weinig maar lees wel nog regelmatig mee.
Heb een zilveren Urban Jungle voetenzak in de aanbieding (eigenlijk nog 2), past ook in andere wagens met 5 puntsgordel
Bij interesse kan ik een foto sturen, reageren graag via PM
KLOPT mijn jongetjes hadden vaak alleen een dun vestje aan en een mutsje op. Super warm kwamen ze eruit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan ze echt enorm aanraden, ik heb er eentje voor in de buggy en een voor in de kinderwagen. Mijn meisje heeft nu zelfs vaak nog geen jas aan of iets duns, maar alleen een mutsje, dan blijft ze heerlijk warm door de fleece binnenin.
Wat had ik ook al weer?quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Ssserpente het volgende:
Voor de dames die vlak voor de meet kleertjes besteld hadden en het niet meer hebben meegenomen (FR en Reilain uit mn hoofd): hebben jullie nog interesse? Anders gaat het opnieuw de verkoop in.
Had ik met mijn Mutsy (bij 2 jaar) ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef kitty_hello het volgende:
Heeft er iemand een idee of er een verschil van grootte zit in voetenzakken voor de kinderwagen? Ik heb een mutsy, maar mijn dame (feb. word ze 2) past nu al niet meer in de zak
Ik heb er nog 2 van de hemaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
Jelte is een dunne lange en de meeste broekjes zijn allemaal te wijd. Hij heeft dus eigenlijk alleen jumpsuits aan, want die zakken niet van zn billen.
Heeft er nog iemand -leuke- jumpsuits in maat 56 voor me?
Ik moet Minke ook proppen nu hoor... maar aan de andere kant, ze blijft wel lekker warmquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef kitty_hello het volgende:
Heeft er iemand een idee of er een verschil van grootte zit in voetenzakken voor de kinderwagen? Ik heb een mutsy, maar mijn dame (feb. word ze 2) past nu al niet meer in de zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |