Ik zit er al, helaasch alleen maar witte jumpsuits momenteel Beckyquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
GMK heeft veel in de sale met 40% korting en geen verzendkosten op dit moment.
Ik overweeg nu het olijfgroene jurkje met lange mouw, die is ook wel mooi. Wat een kl_teding is die printmodule op hun website trouwens...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
ow, das jammer..... niet echt een geschikte kleur. Ik heb er vandaag 4 rompers voor Noortje besteld.
Even denken, die was 2 maanden geleden 8 kg en 67 cm. Dat zal nu wel zo'n 8,7 kg en 71 cm zijn. De pijpen moet ik omslaan, de rest zit aardig. De beentjes zijn vrij nauwsluitend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef mignonne het volgende:
Is die jumpsuit dik claudia?
En wat zijn Lena's stats?
okay. hm.. twijfel..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Even denken, die was 2 maanden geleden 8 kg en 67 cm. Dat zal nu wel zo'n 8,7 kg en 71 cm zijn. De pijpen moet ik omslaan, de rest zit aardig. De beentjes zijn vrij nauwsluitend.
Is 'ie dik, hm. Dat valt wel denk ik wat tegen, maar ik zou nog eens moeten voelen. Ik kan dat niet zo goed inschatten.
Huh? Dottir ligt altijd in een slaapzak (van AH, topding) op haar buik. Waarom kan dat bij mini niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay. hm.. twijfel..
mijn kleinste is 7.7 nu en 67 cm dus qua maat zou het goed moeten gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dikke pyjama omdat het hier zo koud is 's nachts en een slaapzak werkt niet ivm buikslapen.
Oh dat ligt aan haar hoor! Het kan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huh? Dottir ligt altijd in een slaapzak (van AH, topding) op haar buik. Waarom kan dat bij mini niet?
geloof het of niet maar ik ben al een eeuwigheid niet meer online geweest bij hennesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, die wou ik net tippen!Maar die had je zelf vast al gezien.
Moet het aan 1 stuk zijn of is een broekje + top ook goed? maat 74?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef mignonne het volgende:
oh goeie tip!
Hoewel, die vind ik niet zo mooimaar voor een pyjama moet ik me daar maar overheen zetten ja
hangt af van hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
[..]
Moet het aan 1 stuk zijn of is een broekje + top ook goed? maat 74?
Ik heb ook nog een bubs kruippakjes die wel als pyjamatje kunnen dienen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
okay. hm.. twijfel..
mijn kleinste is 7.7 nu en 67 cm dus qua maat zou het goed moeten gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een dikke pyjama omdat het hier zo koud is 's nachts en een slaapzak werkt niet ivm buikslapen.
Als ie dik/warm is ben ik wel geinteresseerd, als het meer goodmoodkid achtig is dan is het te dun ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |