quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is van vorige collectie Sorbo, maar Miss had nog geen reactie gegeven
Wel ja, gooi het nog een keer in de herhalingquote:Op woensdag 16 november 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
En ik zei dus dat ik Miss stom vond![]()
Dan zelf maar naar de Shoeby.
Jammer dat jouw mini niet veel groter is (of zelfs niet groter is) dan de mijne. Dan had je het eerst over kunnen nemen, en ik dan weer van jou.quote:
Ik weet het, maar moet het nog uitzoeken... En daarvoor moet ik boven achter de pc gaan zitten en daar is het zo koud.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef miss_sly het volgende:
ja maar, je hebt ze toch maar mooi voor mij gehaald, je had het meeste zelf al. Stom van mij, zeg, dit
Reilan, ow, ja, dan stuur ik het samen met het vestje aan je door!
Which reminds me: joehoe Ssserpente, ik heb je al gemaild, maar ik hoor maar niets: je moet nog even zeggen hoeveel je van me krijgt!!
Zeker wel. Ik heb awesome prop skillsquote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
dml
kussenhoes
sokken
romper threadless
pastdat?
Helaas is dat heel ander blauw dan Leander zijn jas. Die heeft echt fel blauw. Dus iemand anders mag!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Menicole, dit zijn ze:
[ afbeelding ]
2 euro
Dat ding roept Elmo76quote:Op woensdag 16 november 2011 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand interesse in een oranje H&M Elmo trui? Mt 86/92.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 seizoen gedragen, niks mis mee.
Ik zou er graag 5 euro voor krijgen.
*weg*
Ik zie dit nu.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
Dat ding roept Elmo76![]()
ben benieuwd of ze heeft opgelet
Is goe! Foto van trui heb ik al eens geplaatst zie hieronder, maar de muts heeft ze tot nu toe alleen gepast en weer afgegooid, en zo snel heb ik de camera niet bij de hand!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef Cooki het volgende:
oe gelukkig dan maar ... doe je n keer n aan-foto van trui en muts, als Tirza wil?
Ik heb hier 2 voor je, een blauwe van Bambino en een grijze van Kruidvatquote:Op donderdag 17 november 2011 19:06 schreef mrien het volgende:
Jelle kan nog wel een paar pyama's in maat 86/92 gebruiken. Heeft iemand nog wat liggen?
lange mouw? korte mouw?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:28 schreef mrien het volgende:
Ow en ik zoek ook (bij voorkeur hema) rompers mt 86/92
Als hier niemand is moet je eens op mp kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:31 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek voor een jongen naar de volgende dingen:
Snowboots maat 25
Ledikant dekbed + eventueel leuke overtrekken.
Broeken in maat 98
Truien in maat 98/104
Wie o wie heeft dit liggen ter verkoop.
Eva heeft nog heel lang in een slaapzak in haar grote bed geslapen. Is misschien ook een ideequote:Op zondag 20 november 2011 11:50 schreef ymme het volgende:
Ik wil voor Mart graag een pyjama aan 1 stuk. Omdat hij volgende week dus onder een dekbed gaat slapen ipv slaapzak. Zo weet ik zeker dat hij geen koude rug krijgt ivm bewegen ofzo.
Iemand zn pyjama liggen in maat 98/104?
Bivakmutsen oa hier.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:32 schreef Shandaly het volgende:
Thx Orea
Meh.. ik was vanmiddag nog bij de H&M, maar heb ze niet gezien.. zou het alleen een online dingetje zijn? Een versie in iets vrolijker kleurtjes zou ook leuk zijn trouwens... zo'n zwarte ziet er wel heel bankovervallerig uit he?
Nee niet meer.. laatst wel 1 van Mimpi, maar die's weg.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand ergens nog een (zwart) tule rokje in maat 92 liggen? (SC bijvoorbeeld.) Ik heb 'm verkocht en heb er spijt van.
Die is leuk zeg, mja ik koop nog niks voor k weet wat t wordtquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Jumpsuit alarm!
Mijn jongste past niet meer in Smafolk jumpsuit met volkswagen Kevers.Deze dus:
[ afbeelding ]
Maat 68
Mag weg voor 15 euro incl verzenden, past makkelijk in een envelop
quote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien,
Romperalert!
alles is 86/92 en op 2 na is alles van de hema
Lange mouwen
(vond er net nog eentje, die staat niet op de foto, een witte van Hema)
[ afbeelding ]
Korte mouw
[ afbeelding ]
En mouwloos
[ afbeelding ]
totaal 13 stuks. 7,50€
Sorry, alles is wegquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft Mrien alle rompers overgenomen Karin of zijn er nog over?
jazeker herinner ik me deze nog! Vind m inderdaad helemaal te gek! Maar ik ben te laat zie ikquote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef twentemeisje het volgende:
Herinnert u zich deze nognognog?
[ afbeelding ]
De tuinbroek van Albababy, maat 68-74. Hij staat Saar voor geen meter!En hangt hier dus splikspintergeelnieuw op een kapstok (met matching paarse HEMA-romper). Ik geloof dat er hier destijds iemand ook erg gecharmeerd was van dit pakkie maar weet niet meer wie... Hij mag weg voor 25 euro incl. verzenden (twas een duur pakkie
), de romper in de goede kleur paars krijg je er dan van me bij.
Hij kan trouwens ook prima voor een jongen vind ik!
hier ook helaas!quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jammer dat geeel echt een no go is hiero... 1 van de weinige kleuren die mijn dames echt vreselijk staan.
Als ie dan voor jouw meiske gaat zijn doe ik een stapje terug!quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
jazeker herinner ik me deze nog! Vind m inderdaad helemaal te gek! Maar ik ben te laat zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |