Nee niet meer.. laatst wel 1 van Mimpi, maar die's weg.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand ergens nog een (zwart) tule rokje in maat 92 liggen? (SC bijvoorbeeld.) Ik heb 'm verkocht en heb er spijt van.
Die is leuk zeg, mja ik koop nog niks voor k weet wat t wordtquote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Jumpsuit alarm!
Mijn jongste past niet meer in Smafolk jumpsuit met volkswagen Kevers.Deze dus:
[ afbeelding ]
Maat 68
Mag weg voor 15 euro incl verzenden, past makkelijk in een envelop
quote:Op zondag 20 november 2011 20:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien,
Romperalert!
alles is 86/92 en op 2 na is alles van de hema
Lange mouwen
(vond er net nog eentje, die staat niet op de foto, een witte van Hema)
[ afbeelding ]
Korte mouw
[ afbeelding ]
En mouwloos
[ afbeelding ]
totaal 13 stuks. 7,50€
Sorry, alles is wegquote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft Mrien alle rompers overgenomen Karin of zijn er nog over?
jazeker herinner ik me deze nog! Vind m inderdaad helemaal te gek! Maar ik ben te laat zie ikquote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef twentemeisje het volgende:
Herinnert u zich deze nognognog?
[ afbeelding ]
De tuinbroek van Albababy, maat 68-74. Hij staat Saar voor geen meter!En hangt hier dus splikspintergeelnieuw op een kapstok (met matching paarse HEMA-romper). Ik geloof dat er hier destijds iemand ook erg gecharmeerd was van dit pakkie maar weet niet meer wie... Hij mag weg voor 25 euro incl. verzenden (twas een duur pakkie
), de romper in de goede kleur paars krijg je er dan van me bij.
Hij kan trouwens ook prima voor een jongen vind ik!
hier ook helaas!quote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jammer dat geeel echt een no go is hiero... 1 van de weinige kleuren die mijn dames echt vreselijk staan.
Als ie dan voor jouw meiske gaat zijn doe ik een stapje terug!quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
jazeker herinner ik me deze nog! Vind m inderdaad helemaal te gek! Maar ik ben te laat zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |