SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Want?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt zeker nooit gewoond in een gebied waar minstens 75% van de mensen bovengemiddeld gelovig is, MK?
Nopequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt zeker nooit gewoond in een gebied waar minstens 75% van de mensen bovengemiddeld gelovig is, MK?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne vallen ook wel mee, vergeleken bij de rest van de omgeving.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken hetmijn ouders geloven maar zijn niet zo streng.
ik heb iig nooit te horen gekregen dat ik niet mocht masturberen
Hij zegt net dat hij de gedachtegangen van zwaar gelovige christenen irrationeel vindt. Als hij veel met ze was omgegaan wist hij dat allang.quote:
ik nooit eigenlijk althans niet zo direct.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne vallen ook wel mee, vergeleken bij de rest van de omgeving.
Maar ik ken ze echt die het wel te horen hebben gekregen, genoeg zelfs.
Je woont in de bible belt of niet, natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik nooit eigenlijk althans niet zo direct.
Hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je woont in de bible belt of niet, natuurlijk
Ik niet, godzijdankquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag ben ik nog door veenendaal gereden. Schijnt ook vrij erg te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ben nooit maatjes geweest met iemand die gelovig was. Heb ze wel ontmoet, maar ze probeerden me altijd te "bekeren" door middel van logica hehequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij de gedachtegangen van zwaar gelovige christenen irrationeel vindt. Als hij veel met ze was omgegaan wist hij dat allang.
Ik ben op het nippertje onder catechesatie uitgekomen door werk te zoekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahagelukkig niet nee. Maar ik ging op scouting wel om met refo's
Catechewatte?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op het nippertje onder catechesatie uitgekomen door werk te zoeken
Een soort les van de kerk waarbij je praat over de normen en waarden die je volgens de kerk hoort te hebbenquote:
huh, wat? dat krijg je al vanaf je 12e. dan mag je nog niet werken. Bedoel je niet de belijdenis?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Yup, Oranje wordt in de pan gehakt. Maar verwachtte ik eerlijk gezegd ook welquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:
Nederland faalt hard, maar dat was te verwachten. Als een paar belangrijke pionnen afwezig zijn, is het gewoon een heel matig elftal en valt de rest ook vanzelf door de mand.
Bij onze kerk begon de volgende ronde op je 16e. De eerste had ik al gemist door pianolesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
huh, wat? dat krijg je al vanaf je 12e. dan mag je nog niet werken. Bedoel je niet de belijdenis?
Dat heet hier indoctrinatie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort les van de kerk waarbij je praat over de normen en waarden die je volgens de kerk hoort te hebben
Is het ook ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet hier indoctrinatie?
Loka, ben je zelf gelovig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort les van de kerk waarbij je praat over de normen en waarden die je volgens de kerk hoort te hebben
Nee, maar dat heb ik mijn ouders na 6 jaar nog steeds niet verteld omdat ik geen lef heb en ze hun zin maar geef door voor het eten te bidden enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka, ben je zelf gelovig?
Oh ja, bidden. Dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik mijn ouders na 6 jaar nog steeds niet verteld omdat ik geen lef heb en ze hun zin maar geef door voor het eten te bidden enzo.
Ik heb nog wel voor je geduimd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef mrk.n het volgende:
Zojuist keihard gefaald. Hier denk ik over maanden nog aan terug.
Ik moet echt wat aardiger gaan doen tegen de mensen. Ik begin in dit topic.
Goed zo. je moet ze natuurlijk niet onnodig teleurstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik mijn ouders na 6 jaar nog steeds niet verteld omdat ik geen lef heb en ze hun zin maar geef door voor het eten te bidden enzo.
Had ik ook al in het topic gepost (voor de wedstrijd). Paar goede spelers, maar verder is het allemaal erg matig en geen brede selectie. Met jongens als Babel, Kuijt, Braafheid en zo win je de oorlog niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup, Oranje wordt in de pan gehakt. Maar verwachtte ik eerlijk gezegd ook wel
Nope. Ik verwachtte iets van 4-1 voor Duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had ik ook al in het topic gepost (voor de wedstrijd). Paar goede spelers, maar verder is het allemaal erg matig en geen brede selectie. Met jongens als Babel, Kuijt, Braafheid en zo win je de oorlog niet.
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was en je kogels nog zelf moest gooien, moesten we 's morgens op school bidden aan het begin van de dag. Jaha, ons vrome katholiekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat alles was was ik niet zo afgeknapt op geloven, denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was en je kogels nog zelf moest gooien, moesten we 's morgens op school bidden aan het begin van de dag. Jaha, ons vrome katholieken
Bleh, dat had ik vreselijk gevonden. Dan wordt het je strot ingeduwdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was en je kogels nog zelf moest gooien, moesten we 's morgens op school bidden aan het begin van de dag. Jaha, ons vrome katholieken
grefo-meisje dus ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat alles was was ik niet zo afgeknapt op geloven, denk ik.
Onze school was net wat strenger en indoctrinerender.
Om te kotsen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bleh, dat had ik vreselijk gevonden. Dan wordt het je strot ingeduwd
Daar ben ik wel heen geweest maar dat ging gelukkig niet zo ver dat al dat soort ongein verboden werd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gezegd "minimaal 3 goals verschil".quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Ik verwachtte iets van 4-1 voor Duitsland
ik zou zeggen, vraag het de ouderlingen eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al geneukt en drugs gebruikt, de kerk stelt me vast al niet meer op prijs.
Wat een rare kerk zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al geneukt en drugs gebruikt, de kerk stelt me vast al niet meer op prijs.
Mijn ouders hebben het na jaren geaccepteerd. En ik bid nog voor het eten alleen uit respect verder niet. Ik sluit mijn ogen niet enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je kan je leven betere door weer te gaan gelovenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je kunt je altijd nog aansluiten bij een willekeurig groepje kneuzen die met brommertjes bij bankjes hangen en heel stoer doen over hun drugsgebruik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je zonden dan belijden tegenover de hele kerk enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je kan je leven betere door weer te gaan geloven
Goed planquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, je kunt je altijd nog aansluiten bij een willekeurig groepje kneuzen die met brommertjes bij bankjes hangen en heel stoer doen over hun drugsgebruik.
Maakt niet uit in welke god je gelooft, er is er altijd wel 1 die je naar zijn hel stuurt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je kan je leven betere door weer te gaan geloven
Que paso ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef mrk.n het volgende:
Zojuist keihard gefaald. Hier denk ik over maanden nog aan terug.
Ik moet echt wat aardiger gaan doen tegen de mensen. Ik begin in dit topic.
Iets met tienerzwangerschappen enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:
Volgens mij zijn de meeste grefo jeugdigen zelf zo heilig ook nog niet.
In ruil voor een blowjob mag je vast wel een keer achterop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed plan
Als ik niet motorisch gestoord was had ik meteen een brommer gekocht om er bij te horen.
Dat is denk ik vooral zo als ze een minderheid zijn tussen jongeren met een algemeen nederlands normenstelsel. Met zijn allen bij elkaar zijn ze erg overtuigd van hun gelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met tienerzwangerschappen enzo
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
In ruil voor een blowjob mag je vast wel een keer achterop.
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je zonden dan belijden tegenover de hele kerk enzo
Ik geloof niet in helquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt niet uit in welke god je gelooft, er is er altijd wel 1 die je naar zijn hel stuurt.
Geloof je in god, dan stuurt allah je naar de hel. Geloof je in allah, dan stuurt god je naar de hel.
Dus je gaat toch wel naar de hel![]()
Ik leid lekker mijn leventje, laat die goden maar uitvechten naar welke hel ik ga
Lukt niet, ik ben nogal neerslachtig enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
Ja, ander onderwerp. Vertel eens iets leuks, iemand.
Ja, dat zijn ze zeker. En vooral ook met z'n allen bij elkaar zullen ze nooit toegeven wat ze zoal uitspokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is denk ik vooral zo als ze een minderheid zijn tussen jongeren met een algemeen nederlands normenstelsel. Met zijn allen bij elkaar zijn ze erg overtuigd van hun gelijk.
Ik ken ze van zeer dichtbij hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze zeker. En vooral ook met z'n allen bij elkaar zullen ze nooit toegeven wat ze zoal uitspoken
Dat betwijfel ik niet schatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ze van zeer dichtbij hoor
Als ze zelf al eens wat hadden gedaan stonden ze vast minder vol afschuw tegenover mijn denkbeeldenquote:
Nee, en ik neem niet de moeite om het terug te kijken ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Hebben jullie op TV dat programma New Chicks al een keer gezien? Wat vinden jullie ervan?
Kut.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Hebben jullie op TV dat programma New Chicks al een keer gezien? Wat vinden jullie ervan?
Geen god(en) ook geen duivel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, laat die goden het maar uitvechten
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.quote:
Nah, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze vinden dat ik slecht ben zou het mijn ego verpletteren natuurlijk.
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, natuurlijk niet!
Jouw ego is van jou, niet van hun
Ik niet dus. Na de dood is er nietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.
Alleen zou het wel erg toevallig zijn als dat de god uit het christendom bleek te zijn, ik geloof nog liever in Thor
Hoe is de wereld er gekomen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet dus. Na de dood is er niets
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.quote:
Mwah....je hebt ergens wel een punt. MAAR je kiest er zelf voor met welke mensen je omgaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderen
Jewel, toen je geboren werdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
wees maar blij, want die geur isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Lokaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
Mijn antwoord is een ongedefinieerde godheid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Loka
Oerknal en evolutiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?quote:
De 11e dimensiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
oh jawel hoo, maar ik sta er niet om te springen neequote:
Zo bedoel ik dat niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jewel, toen je geboren werd
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.quote:
Nee hoor, omdat god en het hele verhaal daaromheen door mensen bedacht is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.
Zelfs de kans op een oerknal was er niet omdat er simpelweg geen vóór de oerknal heeft bestaan.
Gewoon met een sponsje afnemen van te voren en het komt wel goed.quote:
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.
Zelfs de kans op een oerknal was er niet omdat er simpelweg geen vóór de oerknal heeft bestaan.
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzo
Tijn, je hebt van natuurkunde niet veel kaas gegeten, niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzo
Dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...
Ja hey ik weet ook niet allesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?
Genoeg om te weten dat het niet klopt iigquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, je hebt van natuurkunde niet veel kaas gegeten, niet?
Niet dat ik zo'n kenner ben of maar maar heb natuurlijk niet voor niets natuurkunde gestudeerd
Een staafje TNT.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...
Ik doe het nu wel maar ik heb het eerder nog nooit gedaan. Ik stond er ook niet om te springen maar nu ik eenmaal de ervaring heb vind ik het niet smerig/vies en al die dingen. Ik heb het ook maar bij één iemand gedaan trouwens, jij hebt wss meer ervaring.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh jawel hoo, maar ik sta er niet om te springen nee![]()
Maar joh als je toch aan de gang gaat waarom niet![]()
Jij niet dan?
Ik wil ook befervaring hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik doe het nu wel maar ik heb het eerder nog nooit gedaan. Ik stond er ook niet om te springen maar nu ik eenmaal de ervaring heb vind ik het niet smerig/vies en al die dingen. Ik heb het ook maar bij één iemand gedaan trouwens, jij hebt wss meer ervaring.
Maar bedacht impliceert een intelligent superwezen, en ik betwist dat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja.
Je kunt ook een heel verhaal ophangen over de fysische redenen waarom het regent op aarde, de echte reden is misschien wel omdat iemand (het lot, een god, of wat dan ook) bedacht dat levende wezens dat nodig hadden. Ooit moet een verschijnsel voor het eerst plaatsvinden, dat kan niet zomaar vanuit het niets.
Of jij. Ik zeg niet dat er een bepaald superwezen is waarin ik geloof, alleen maar dat wat er gaande is in het heelal zonder onverklaarbaar is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar bedacht impliceert een intelligent superwezen, en ik betwist dat.
Omdat zo'n superwezen niet bestaat, kan het hele verhaal van god en zo niet waar zijn.
Je draait de boel om
Ik wil gewoon iets van ervaring.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lantefanteraar is d'r misschien wel voor in. Of Strawberry.
Zou Newbie dat goed vinden?
Er is een theorie dat het onder haar eigen zwaartekracht in elkaar zal klappen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?
Dat klopt. Maar het verschijnsel van een god kan ook niet vanuit het niets plaats vinden. Wie heeft dan die god gemaakt, waarom en waar bevond die god zich?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ooit moet een verschijnsel voor het eerst plaatsvinden, dat kan niet zomaar vanuit het niets.
En dat superwezen dan? hoe is die ontstaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of jij. Ik zeg niet dat er een bepaald superwezen is waarin ik geloof, alleen maar dat wat er gaande is in het heelal zonder onverklaarbaar is.
Maar niet alles hoeft per se een verklaring te hebben Loka.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of jij. Ik zeg niet dat er een bepaald superwezen is waarin ik geloof, alleen maar dat wat er gaande is in het heelal zonder onverklaarbaar is.
Die is ooit bedacht door mensen. Er zijn al zo veel geloven geweest, geloven zijn net modetrendsquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat superwezen dan? hoe is die ontstaan?
Ik wil sowieso seks. Met een man of vrouw maakt niet zo veel uitquote:
Geef mij maar een mooie vrouw, mooi van binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil sowieso seks. Met een man of vrouw maakt niet zo veel uit
Uiterlijk maakt voor jou echt niets uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef mij maar een mooie vrouw, mooi van binnen
Alleen maar voor de geilheidsfactorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt voor jou echt niets uit?
Daarom geloof ik nu maar helemaal niets. Maar ik zou het bestaan van een godheid niet durven uit te sluiten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat superwezen dan? hoe is die ontstaan?
Waarom sluit je het idee dat dingen vanuit niets zijn ontstaan dan wel bij voorbaat uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom geloof ik nu maar helemaal niets. Maar ik zou het bestaan van een godheid niet durven uit te sluiten.
Scherpquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom sluit je het idee dat dingen vanuit niets zijn ontstaan dan wel bij voorbaat uit?
Zo lang ik geen bewijs heb dat er iets hogers is dan de mensheid sluit ik het bestaan van god en dergelijk uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom geloof ik nu maar helemaal niets. Maar ik zou het bestaan van een godheid niet durven uit te sluiten.
Natuurkunde heeft ook geen bestaansreden. Alleen het feit dat natuurverschijnselen bestaan is wat mij betreft weinig waard, het gaat om het waarom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die is ooit bedacht door mensen. Er zijn al zo veel geloven geweest, geloven zijn net modetrends
|Natuurkunde is puur en voor altijd
Fout, het gaat er om wat er is en wat er niet is. Het waarom is alleen maar voor ons mensen van belangquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurkunde heeft ook geen bestaansreden. Alleen het feit dat natuurverschijnselen bestaan is wat mij betreft weinig waard, het gaat om het waarom.
Het is een nogal starre overtuiging die alle andere denkwijzen eigenlijk al uitsluit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom sluit je het idee dat dingen vanuit niets zijn ontstaan dan wel bij voorbaat uit?
Ik kan dat dus echt niet he.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fout, het gaat er om wat er is en wat er niet is. Het waarom is alleen maar voor ons mensen van belang
Je moet het los kunnen laten
Nee hoor, natuurkunde sluit een superwezen helemaal niet uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een nogal starre overtuiging die alle andere denkwijzen eigenlijk al uitsluit.
Ik verkondig mijn wereldbeeld zoals ik het voel, ik zou nooit beweren dat dat de werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het feit dat jij dat niet kunt betekend namelijk nog niet dat het dus niet kan
Enorm he.quote:
Ik neem niks voor waar aan, alleen dat wat er is, direct om me heen. Dat is mijn waarheid zoals ik die waarneem en een superwezen ben ik nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verkondig mijn wereldbeeld zoals ik het voel, ik zou nooit beweren dat dat de werkelijkheid is.
Ik voel wel eens dingen die niet waarneembaar zijn. Is dat bijgeloof of kan dat worden bestempeld als zintuigelijke waarneming?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem niks voor waar aan, alleen dat wat er is, direct om me heen. Dat is mijn waarheid zoals ik die waarneem en een superwezen ben ik nog niet tegengekomen
Het is in elk geval iets wat je schijnbaar waarneemt. Een direct antwoord heb je niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel wel eens dingen die niet waarneembaar zijn. Is dat bijgeloof of kan dat worden bestempeld als zintuigelijke waarneming?
Is het bestaan van een god dat ook niet? Voor beiden is er even veel even weinig bewijs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een nogal starre overtuiging die alle andere denkwijzen eigenlijk al uitsluit.
Wat voor dingen voel je dan precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel wel eens dingen die niet waarneembaar zijn. Is dat bijgeloof of kan dat worden bestempeld als zintuigelijke waarneming?
Bijvoorbeeld de aanwezigheid van personen die er helemaal niet kunnen zijn op dat moment.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het bestaan van een god dat ook niet? Voor beiden is er even veel even weinig bewijs.
[..]
Wat voor dingen voel je dan precies?
Suggesties voor een luchtiger onderwerp?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben te moe om het te volgen, maar ze hebben vast allemaal goed nagedacht enzo.
Seks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Suggesties voor een luchtiger onderwerp?
Das niet voor iedereen hier een luchtig onderwerp Myraquote:
Verrassendquote:
Daar durf ik niet goed over te pratenquote:
Ik heb nog minder ervaring dan jou joh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar durf ik niet goed over te pratenEn sowieso heb ik daar weinig ervaring mee om over te praten
kusjekroel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar durf ik niet goed over te pratenEn sowieso heb ik daar weinig ervaring mee om over te praten
Is het niet zo dat je alleen maar denkt dat je het voelt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Bijvoorbeeld de aanwezigheid van personen die er helemaal niet kunnen zijn op dat moment.
Of een soort angst die in de lucht hangt, heb ik ook wel eens gevoeld.
Serieus, ik vind dat een moeilijk onderwerp. Het wordt nog wat als ik een vriendin krijg en niet met haar over die dingen kan pratenquote:
Ik ook man, ik ook. Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog minder ervaring dan jou joh.
Mijn hand zou net zo goed verzonnen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je alleen maar denkt dat je het voelt?
Uiteindelijk is niets zeker; alles wat je nu ziet en leest zou verzonnen kunnen zijn. Misschien ben je wel een stel hersens in een vat die zo geprikkeld worden dat het lijkt of er een wereld bestaat waarin ik dit schrijf. Het enige wat je weet is dat je op een of andere manier bestaat omdat je denkt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook man, ik ook. Ik voel je pijn.
Ach, dat gaat vanzelf steeds soepeler. Ik praatte er vroeger ook niet makkelijk over hoor. En nog steeds niet eigenlijk (nu zit iedereen zo van, whut?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Serieus, ik vind dat een moeilijk onderwerp. Het wordt nog wat als ik een vriendin krijg en niet met haar over die dingen kan praten
Hier kan ik er makkelijk over praten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Serieus, ik vind dat een moeilijk onderwerp. Het wordt nog wat als ik een vriendin krijg en niet met haar over die dingen kan praten
Je schraal geneukte kut beweert wat anders.quote:
Bakkes. Houden. nu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Je schraal geneukte kut beweert wat anders.
ik ook, iigiigigigihihihihiiihquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:28 schreef kree het volgende:
Ik voel me gelijk zo kansloos als het over seks gaat
Oneens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Praten over seks is makkelijker dan het doen.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Praten kan ik wel en het doen ook, maarja dan moet er wel iemand zijn die dat ook wil natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Wat is er nou skatje, gevoelig onderwerp?quote:
"gevoelig" hihihihihihquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er nou skatje, gevoelig onderwerp?
Ja als je een meisje bent is dat makkelijker.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meditaties_over_de_eerste_filosofiequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hand zou net zo goed verzonnen kunnen zijn.
Het is niet eens zeker dat wij echt bestaan.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je een meisje bent is dat makkelijker.
Het überhaupt doen lukt al niet.quote:
Makkelijker aan te komen.quote:
Nee, ik ben moe, dan ben ik altijd irritant. Vroeger als ik een nacht doorhaalde en daarna naar school moest rolde ik ook altijd de bus door omdat ik aan het lachen was om mijn eigen grapjes.quote:
Ja. Maar dat zegt niets over het bestaan van mijn hand of andere dingen die alleen maar via zintuigen waarneembaar zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meditaties_over_de_eerste_filosofie
Als je daar over twijfelt, dan twijfel je. Als je twijfelt denk je. Als je denkt, dan besta je zeker in een of andere vorm.
Ik heb het niet per se over een lelijkerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Voor de geilheidsfactor? Ik weet niet, ik zou het niet kunnen doen op een lelijkerd, dan maar rukken voor altijd.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Myra is een beetje melig geil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dag rondhangen op fok en balen dat je geen chicks kan krijgen. Life is hard.quote:
Ik wil ook een maatje (sowieso). Ik let ook niet alleen maar op uiterlijk, maar het staat wel voorop. Ten eerste kan ik niet geil worden van een lelijk iemand en ten tweede wil ik d'r niet eens mee gezien worden binnen een relatie zegmaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over een lelijkerd.
Een vrouw kan ook mooi zijn van binnen weet je. Als je alleen maar 1e plaats op de buitenkant let, vind ik dat gewoon oppervlakkig.
Ik wil niet alleen maar een lekker ding, maar ook een maatje
He wat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hele dag rondhangen op fok en balen dat je geen chicks kan krijgen. Life is hard.
Ik heb vandaag nog niet geklaagd daar over anders.quote:
Volgens mij bijna iedereen hier welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das niet voor iedereen hier een luchtig onderwerp Myra
Voor mij alweer een aardige tijd geleden
Ik denk dat we een misverstandje hebben, je hebt tussen een knappe vrouw en een lelijke vrouw namelijk nog een "grijs" gebied.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil ook een maatje (sowieso). Ik let ook niet alleen maar op uiterlijk, maar het staat wel voorop. Ten eerste kan ik niet geil worden van een lelijk iemand en ten tweede wil ik d'r niet eens mee gezien worden binnen een relatie zegmaar.
Je komt gewoon?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Vrijdagavond stapavond is in ieder geval veilig gesteld.
Inderdaad, veel te lang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij bijna iedereen hier wel
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat we een misverstandje hebben, je hebt tussen een knappe vrouw en een lelijke vrouw namelijk nog een "grijs" gebied.
Je hebt knappe vrouwen, je hebt lelijke vrouwen en je hebt vrouwen die noch knap, noch lelijk zijnquote:
Ik zou sowieso komen, ik heb een abonnement van Hoofddorp tot Amsterdam Centrum.quote:
Oh super.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou sowieso komen, ik heb een abonnement van Hoofddorp tot Amsterdam Centrum.
Alleen nu hoef ik niet te bedelen
Dat grijze gebied is categorie voor de meeste van ons.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat we een misverstandje hebben, je hebt tussen een knappe vrouw en een lelijke vrouw namelijk nog een "grijs" gebied.
Faye komt ook nog misschien he.quote:
Heel goed, heel goed kansen creëren en alles.quote:
Die moet ook gewoon komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye komt ook nog misschien he.![]()
Ik heb eigenlijk totaal geen zin om zonder haar te gaan.
Wat de meeste mensen hier onder het grijze gebied verstaan, versta ik daar niet weer onder heb ik gemerkt (en zo zijn d'r vele met mij).quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat grijze gebied is categorie voor de meeste van ons.
Wat versta jij onder het grijze gebied dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen hier onder het grijze gebied verstaan, versta ik daar niet weer onder heb ik gemerkt (en zo zijn d'r vele met mij).
Slap it highquote:
kent ie volgens mij nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het grijze gebied dan?
Het gebied wat wel lekker is, maar net wat uitstraling mist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het grijze gebied dan?
Hij zal mensen sneller lelijk vinden dan de meeste hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Dus je hebt volgens hem mooi, lekker en lelijk?
Nee, waar haal jij deze uitspraak vandaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Dus je hebt volgens hem mooi, lekker en lelijk?
Dat is waar. Ik vind niet zo snel mensen mooi.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zal mensen sneller lelijk vinden dan de meeste hier.
Maarja, dat is sowieso persoonlijk, het hele mooi of lelijk gebeuren.
Ik probeerde het alleen even samen te vatten en terug te brengen naar de essentie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, waar haal jij deze uitspraak vandaan?
Mwah, ik ken wel een hoop mensen die ik echt lelijk vind. Als ik mezelf op straat zag lopen zou ik me waarschijnlijk aan de onderkant van 'gemiddeld' zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen wel snel niet aantrekkelijk, maar dat kunnen zelfs mannen die normaal als mooi gezien worden zijn. Echt lelijk vind ik menen niet zo snel.
De onderkant van gemiddeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ken wel een hoop mensen die ik echt lelijk vind. Als ik mezelf op straat zag lopen zou ik me waarschijnlijk aan de onderkant van 'gemiddeld' zetten.
Dat dus. Ik vind mezelf nog net gemiddeld, maar wel aan de onderkant van het grijze gebied. Dat weerhoudt me er niet van kritisch te zijn op het uiterlijk van anderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf nog wel een stapje onder gemiddeld zitten.Maar toch beoordeel ik andere mensen best fanatiek.
Nou ja als ik gewoon naar mijn omgeving kijk zijn er wel een paar gasten die ik niet eens minder vind qua uiterlijk maar meer qua kleding, uitstraling dat soort dingen. Daarom vind ik me wel gemiddeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf nog wel een stapje onder gemiddeld zitten.Maar toch beoordeel ik andere mensen best fanatiek.
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja als ik gewoon naar mijn omgeving kijk zijn er wel een paar gasten die ik niet eens minder vind qua uiterlijk maar meer qua kleding, uitstraling dat soort dingen. Daarom vind ik me wel gemiddeld.
Ik laat mezelf trouwens niet meer zo snel beoordelen.
Ik heb die aandacht en bevestiging niet meer nodig.
Wat vond je eigenlijk van mij? Eerlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen wel snel niet aantrekkelijk, maar dat kunnen zelfs mannen die normaal als mooi gezien worden zijn. Echt lelijk vind ik menen niet zo snel.
valt we lmee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.
Had ik verder niets gezegd? Ik vind je haar op de 3de foto het tofst, ben gek op krullen dus dat is sowieso altijd een pluspunt. Vind je wel een schatje, maar zou als ik jou was iets ouder gaan kleden. Verder niets negatiefs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van mij? Eerlijk?
Je zei eigenlijk alleen dat ik anders was dan je me had voorgesteld
Ik weet nog zo goed dat ik dat moest doen in havo 5 met kunst. Drama, had ik nooit voor moeten kiezen. Maar dacht dat 't het makkelijkste was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Had wel keuzevak fotografie vandaag, moet een serie van 3 portretfoto's maken. lastiglastiglastig.
Had ik maar fotografie op de havo gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet nog zo goed dat ik dat moest doen in havo 5 met kunst. Drama, had ik nooit voor moeten kiezen. Maar dacht dat 't het makkelijkste was.
Niet zoveel, alleen dat je mijn haar op de derde foto het tofst vond, verder niet echt een mening.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ik verder niets gezegd? Ik vind je haar op de 3de foto het tofst, ben gek op krullen dus dat is sowieso altijd een pluspunt. Vind je wel een schatje, maar zou als ik jou was iets ouder gaan kleden. Verder niets negatiefs.Je ziet er leuk uit.
Je hebt je uiterlijk geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Toch vreemd dat ik tegenwoordig niks negatiefs denk als ik mezelf zie.
Ohgosh, mannenkleding, ik kijk er graag naar, maar weet het niet goed te benoemen. Ik vind die cardigan vestjes altijd wel tof voor een man.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet zoveel, alleen dat je mijn haar op de derde foto het tofst vond, verder niet echt een mening.
Ik heb niet veel verstand van klerenWat is precies jonge kleding en wat voor kleding moet ik kopen om ouder te lijken?
Dit bedoel je? http://www.otto.nl/zoeken/qc=herenmode/Cardigan.htmlquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohgosh, mannenkleding, ik kijk er graag naar, maar weet het niet goed te benoemen. Ik vind die cardigan vestjes altijd wel tof voor een man.
Ja, vooral die dikkere gebreide vind ik tof.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit bedoel je? http://www.otto.nl/zoeken/qc=herenmode/Cardigan.html
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik had vorig jaar fotografie, leuk vak tot er foto's van mij gemaakt moesten worden.
Ik sta leuk op foto's als ik toevallig recht kijk en dat gebeurt niet vaak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.
ik weet niet of we dat nog krijgen, als ik zelf foto's van mezelf moet maken, zoals nu, vind ik het niet erg. Maar ik laat het een ander liever niet doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik had vorig jaar fotografie, leuk vak tot er foto's van mij gemaakt moesten worden.
Een goede fotograaf kan enorm helpen; http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik vind mijn hoofd leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.
Verdomd herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.
Ik wil ook liever niet alleen op de foto. Ik had laatst zo'n zeur fotoshoot omdat het moest van mijn moeder met mijn broer en zusjes. Zodat ze die foto's in de huiskamer kan hangen enzovoort. Vreselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta leuk op foto's als ik toevallig recht kijk en dat gebeurt niet vaak.
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn hoofd leuk.
Als is dat de veroorzaker van mijn schattigheid.
Precies andersom hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.
Je vond je borsten toch te klein?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
Het kutste is natuurlijk altijd nog als er scheve foto's van jezelf naar boven komen op iemands telefoon bijvoorbeeld waar je zelf helemaal geen weet van hebt en die iedereen inmiddels al heeft bekeken.
echt he, foto's van een stripper, sta je dan bij getagdquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.Sta ik ergens dronken getagt zien mijn vrienden het voordat ik het zie.
Voor de esthetiek ja, maar ik ben er ook wel weer blij mee omdat mij lichamelijke ongemakken bespaard blijven, en ze zijn wel redelijk in verhouding met de rest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vond je borsten toch te klein?
Dat is nog wel het ergste, inderdaad. Komt die foto zo groot op je profiel te staan ook nog. Ik houd daar echt niet van. Ik heb het maar snel uitgeschakeld. Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is dat mensen foto's van mij gaan plaatsen die dan ergens zijn gemaakt. Familieleden enzovoort.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.Sta ik ergens dronken getagt zien mijn vrienden het voordat ik het zie.
Ja of van die foto's waar je er mongolig op staat tijdens het stappen waarin je wordt getagd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wil ook liever niet alleen op de foto. Ik had laatst zo'n zeur fotoshoot omdat het moest van mijn moeder met mijn broer en zusjes. Zodat ze die foto's in de huiskamer kan hangen enzovoort. Vreselijk.
idd en die zien mensen dan op je paginaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is nog wel het ergste, inderdaad. Komt die foto zo groot op je profiel te staan ook nog. Ik houd daar echt niet van. Ik heb het maar snel uitgeschakeld. Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is dat mensen foto's van mij gaan plaatsen die dan ergens zijn gemaakt. Familieleden enzovoort.
Ja. Het zou mooi zijn als je altijd perfect op de foto's kon staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of van die foto's waar je er mongolig op staat waarin je dan staat getagd.
Kon dat maar ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja. Het zou mooi zijn als je altijd perfect op de foto's kon staan.
Dan is er toch nog iets positief aan het feit dat ik geen vrienden heb, word ik ook niet getagtquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt Feestboek?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets positief aan het feit dat ik geen vrienden heb, word ik ook niet getagt
Wil je met mijn facebooken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets positief aan het feit dat ik geen vrienden heb, word ik ook niet getagt
dat soort foto's zijn juist leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
Soms heb ik wel foto's waarvan ik zoiets heb, okay hier sta ik belachelijk op, maar het moment was ook gewoon belachelijk en dan kan het me niets schelen. Zoals met die blaasdingen in mijn fobo. Ik lijk wel zwaar aan de pillen, maar /care
Ik heb een foto daar kijk ik dus gewoon zo:quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
Soms heb ik wel foto's waarvan ik zoiets heb, okay hier sta ik belachelijk op, maar het moment was ook gewoon belachelijk en dan kan het me niets schelen. Zoals met die blaasdingen in mijn fobo. Ik lijk wel zwaar aan de pillen, maar /care
Word vriendjes met mij dan.quote:
Inderdaad. Ergste bij mij was toen ik op vakantie was in Italie en een vriend van mij had allerlei foto's erop gezet, maar er waren (blijkbaar) ook foto's gemaakt van mij zoenend met meiden. Heeft hij drie foto's erop gezet, zoenend met twee verschillende meiden, mij getagt en dat kwam dan heel groot op mijn Facebook. De drama's met mijn scharrel begonnen toen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd en die zien mensen dan op je pagina![]()
Zo stond ik eerst met zulke foto's katjelam erop
Dat iemand daar ook foto's van gaat maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Ergste bij mij was toen ik op vakantie was in Italie en een vriend van mij had allerlei foto's erop gezet, maar er waren (blijkbaar) ook foto's gemaakt van mij zoenend met meiden. Heeft hij drie foto's erop gezet, zoenend met twee verschillende meiden, mij getagt en dat kwam dan heel groot op mijn Facebook. De drama's met mijn scharrel begonnen toen.
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een foto daar kijk ik dus gewoon zo:![]()
Echt gewoon precies zo.
Moet je zien waar drank je soms brengt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat iemand daar ook foto's van gaat maken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.
[ afbeelding ]
Zo'n kop trek ik nu ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan niet eens zo'n hoofd trekken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo'n kop trek ik nu ook
Nee geen pics.
Applausje waard.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even broodjes smeren voor morgen en dan ga ik eens vroeg naar bed voor de verandering denk ik.
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even broodjes smeren voor morgen en dan ga ik eens vroeg naar bed voor de verandering denk ik.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.
Ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.
Ja, 's ochtends doe ik het sowieso niet, want dan eet ik toch niet. En dat begint pas tegen een uurtje of 3. En anders koop ik weer ongezonde shizzle in de kantine.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef erikkll het volgende:
Wat een goed idee. 's avonds brood smeren ipv 's ochtends. Ik ga het nu gelijk proberen!
Ik heb al 4 dagen brood in de diepvries en nog steeds maar 2 boterhammetjes gehad. Morgen gaat het vast beterquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends doe ik het sowieso niet, want dan eet ik toch niet. En dat begint pas tegen een uurtje of 3. En anders koop ik weer ongezonde shizzle in de kantine.
Maarja, slapen.
Oh, dat is harstikke norm.... WAT?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef ook_gek het volgende:
Dit weekend sta ik met een vrouw horizontaal boven me hoofd opgetild
Je eenzaam voelen omdat mensen in een topic gaan slapen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen gaat slapen, ik voel me eenzaam.
En alle andere mensen met wie ik ook maar enigszins contact heb zodat ik helemaal alleen ben en me ook zo voel.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je eenzaam voelen omdat mensen in een topic gaan slapen?
Tja we stonden te dansen en toen kwam het idee. Ik pakte haar bij haar middel en tilde haar horizontaal op boven me hoofd met bijna gestrekte armenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, dat is harstikke norm.... WAT?
Ik heb genoeg te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:
Heerlijk toch dat je niks hebt te doen, lijkt mij.
Nobel streven,quote:Op woensdag 16 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen.
Ik probeer het alleen te ontlopen, zodat mijn leven faalt.
Shit he. Hoezo dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me nu echt enorm rot en gedeprimeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |