quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.
[ afbeelding ]
Zo'n kop trek ik nu ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan niet eens zo'n hoofd trekken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo'n kop trek ik nu ook
Nee geen pics.
Applausje waard.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even broodjes smeren voor morgen en dan ga ik eens vroeg naar bed voor de verandering denk ik.
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even broodjes smeren voor morgen en dan ga ik eens vroeg naar bed voor de verandering denk ik.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.
Ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.
Ja, 's ochtends doe ik het sowieso niet, want dan eet ik toch niet. En dat begint pas tegen een uurtje of 3. En anders koop ik weer ongezonde shizzle in de kantine.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef erikkll het volgende:
Wat een goed idee. 's avonds brood smeren ipv 's ochtends. Ik ga het nu gelijk proberen!
Ik heb al 4 dagen brood in de diepvries en nog steeds maar 2 boterhammetjes gehad. Morgen gaat het vast beterquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends doe ik het sowieso niet, want dan eet ik toch niet. En dat begint pas tegen een uurtje of 3. En anders koop ik weer ongezonde shizzle in de kantine.
Maarja, slapen.
Oh, dat is harstikke norm.... WAT?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef ook_gek het volgende:
Dit weekend sta ik met een vrouw horizontaal boven me hoofd opgetild
Je eenzaam voelen omdat mensen in een topic gaan slapen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen gaat slapen, ik voel me eenzaam.
En alle andere mensen met wie ik ook maar enigszins contact heb zodat ik helemaal alleen ben en me ook zo voel.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je eenzaam voelen omdat mensen in een topic gaan slapen?
Tja we stonden te dansen en toen kwam het idee. Ik pakte haar bij haar middel en tilde haar horizontaal op boven me hoofd met bijna gestrekte armenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, dat is harstikke norm.... WAT?
Ik heb genoeg te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:
Heerlijk toch dat je niks hebt te doen, lijkt mij.
Nobel streven,quote:Op woensdag 16 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen.
Ik probeer het alleen te ontlopen, zodat mijn leven faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |