Heel goed, heel goed kansen creëren en alles.quote:
Die moet ook gewoon komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye komt ook nog misschien he.![]()
Ik heb eigenlijk totaal geen zin om zonder haar te gaan.
Wat de meeste mensen hier onder het grijze gebied verstaan, versta ik daar niet weer onder heb ik gemerkt (en zo zijn d'r vele met mij).quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat grijze gebied is categorie voor de meeste van ons.
Wat versta jij onder het grijze gebied dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen hier onder het grijze gebied verstaan, versta ik daar niet weer onder heb ik gemerkt (en zo zijn d'r vele met mij).
Slap it highquote:
kent ie volgens mij nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het grijze gebied dan?
Het gebied wat wel lekker is, maar net wat uitstraling mist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het grijze gebied dan?
Hij zal mensen sneller lelijk vinden dan de meeste hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Dus je hebt volgens hem mooi, lekker en lelijk?
Nee, waar haal jij deze uitspraak vandaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
Dus je hebt volgens hem mooi, lekker en lelijk?
Dat is waar. Ik vind niet zo snel mensen mooi.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zal mensen sneller lelijk vinden dan de meeste hier.
Maarja, dat is sowieso persoonlijk, het hele mooi of lelijk gebeuren.
Ik probeerde het alleen even samen te vatten en terug te brengen naar de essentie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, waar haal jij deze uitspraak vandaan?
Mwah, ik ken wel een hoop mensen die ik echt lelijk vind. Als ik mezelf op straat zag lopen zou ik me waarschijnlijk aan de onderkant van 'gemiddeld' zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen wel snel niet aantrekkelijk, maar dat kunnen zelfs mannen die normaal als mooi gezien worden zijn. Echt lelijk vind ik menen niet zo snel.
De onderkant van gemiddeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ken wel een hoop mensen die ik echt lelijk vind. Als ik mezelf op straat zag lopen zou ik me waarschijnlijk aan de onderkant van 'gemiddeld' zetten.
Dat dus. Ik vind mezelf nog net gemiddeld, maar wel aan de onderkant van het grijze gebied. Dat weerhoudt me er niet van kritisch te zijn op het uiterlijk van anderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf nog wel een stapje onder gemiddeld zitten.Maar toch beoordeel ik andere mensen best fanatiek.
Nou ja als ik gewoon naar mijn omgeving kijk zijn er wel een paar gasten die ik niet eens minder vind qua uiterlijk maar meer qua kleding, uitstraling dat soort dingen. Daarom vind ik me wel gemiddeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf nog wel een stapje onder gemiddeld zitten.Maar toch beoordeel ik andere mensen best fanatiek.
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja als ik gewoon naar mijn omgeving kijk zijn er wel een paar gasten die ik niet eens minder vind qua uiterlijk maar meer qua kleding, uitstraling dat soort dingen. Daarom vind ik me wel gemiddeld.
Ik laat mezelf trouwens niet meer zo snel beoordelen.
Ik heb die aandacht en bevestiging niet meer nodig.
Wat vond je eigenlijk van mij? Eerlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mensen wel snel niet aantrekkelijk, maar dat kunnen zelfs mannen die normaal als mooi gezien worden zijn. Echt lelijk vind ik menen niet zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |