SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Want?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt zeker nooit gewoond in een gebied waar minstens 75% van de mensen bovengemiddeld gelovig is, MK?
Nopequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt zeker nooit gewoond in een gebied waar minstens 75% van de mensen bovengemiddeld gelovig is, MK?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne vallen ook wel mee, vergeleken bij de rest van de omgeving.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken hetmijn ouders geloven maar zijn niet zo streng.
ik heb iig nooit te horen gekregen dat ik niet mocht masturberen
Hij zegt net dat hij de gedachtegangen van zwaar gelovige christenen irrationeel vindt. Als hij veel met ze was omgegaan wist hij dat allang.quote:
ik nooit eigenlijk althans niet zo direct.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne vallen ook wel mee, vergeleken bij de rest van de omgeving.
Maar ik ken ze echt die het wel te horen hebben gekregen, genoeg zelfs.
Je woont in de bible belt of niet, natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik nooit eigenlijk althans niet zo direct.
Hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je woont in de bible belt of niet, natuurlijk
Ik niet, godzijdankquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaag ben ik nog door veenendaal gereden. Schijnt ook vrij erg te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ben nooit maatjes geweest met iemand die gelovig was. Heb ze wel ontmoet, maar ze probeerden me altijd te "bekeren" door middel van logica hehequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij de gedachtegangen van zwaar gelovige christenen irrationeel vindt. Als hij veel met ze was omgegaan wist hij dat allang.
Ik ben op het nippertje onder catechesatie uitgekomen door werk te zoekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahagelukkig niet nee. Maar ik ging op scouting wel om met refo's
Catechewatte?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op het nippertje onder catechesatie uitgekomen door werk te zoeken
Een soort les van de kerk waarbij je praat over de normen en waarden die je volgens de kerk hoort te hebbenquote:
huh, wat? dat krijg je al vanaf je 12e. dan mag je nog niet werken. Bedoel je niet de belijdenis?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Yup, Oranje wordt in de pan gehakt. Maar verwachtte ik eerlijk gezegd ook welquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:
Nederland faalt hard, maar dat was te verwachten. Als een paar belangrijke pionnen afwezig zijn, is het gewoon een heel matig elftal en valt de rest ook vanzelf door de mand.
Bij onze kerk begon de volgende ronde op je 16e. De eerste had ik al gemist door pianolesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
huh, wat? dat krijg je al vanaf je 12e. dan mag je nog niet werken. Bedoel je niet de belijdenis?
Dat heet hier indoctrinatie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort les van de kerk waarbij je praat over de normen en waarden die je volgens de kerk hoort te hebben
Is het ook ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet hier indoctrinatie?
Loka, ben je zelf gelovig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort les van de kerk waarbij je praat over de normen en waarden die je volgens de kerk hoort te hebben
Nee, maar dat heb ik mijn ouders na 6 jaar nog steeds niet verteld omdat ik geen lef heb en ze hun zin maar geef door voor het eten te bidden enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka, ben je zelf gelovig?
Oh ja, bidden. Dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik mijn ouders na 6 jaar nog steeds niet verteld omdat ik geen lef heb en ze hun zin maar geef door voor het eten te bidden enzo.
Ik heb nog wel voor je geduimd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef mrk.n het volgende:
Zojuist keihard gefaald. Hier denk ik over maanden nog aan terug.
Ik moet echt wat aardiger gaan doen tegen de mensen. Ik begin in dit topic.
Goed zo. je moet ze natuurlijk niet onnodig teleurstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik mijn ouders na 6 jaar nog steeds niet verteld omdat ik geen lef heb en ze hun zin maar geef door voor het eten te bidden enzo.
Had ik ook al in het topic gepost (voor de wedstrijd). Paar goede spelers, maar verder is het allemaal erg matig en geen brede selectie. Met jongens als Babel, Kuijt, Braafheid en zo win je de oorlog niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup, Oranje wordt in de pan gehakt. Maar verwachtte ik eerlijk gezegd ook wel
Nope. Ik verwachtte iets van 4-1 voor Duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had ik ook al in het topic gepost (voor de wedstrijd). Paar goede spelers, maar verder is het allemaal erg matig en geen brede selectie. Met jongens als Babel, Kuijt, Braafheid en zo win je de oorlog niet.
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was en je kogels nog zelf moest gooien, moesten we 's morgens op school bidden aan het begin van de dag. Jaha, ons vrome katholiekenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat alles was was ik niet zo afgeknapt op geloven, denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was en je kogels nog zelf moest gooien, moesten we 's morgens op school bidden aan het begin van de dag. Jaha, ons vrome katholieken
Bleh, dat had ik vreselijk gevonden. Dan wordt het je strot ingeduwdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger, toen de A2 nog zandweg was en je kogels nog zelf moest gooien, moesten we 's morgens op school bidden aan het begin van de dag. Jaha, ons vrome katholieken
grefo-meisje dus ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat alles was was ik niet zo afgeknapt op geloven, denk ik.
Onze school was net wat strenger en indoctrinerender.
Om te kotsen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bleh, dat had ik vreselijk gevonden. Dan wordt het je strot ingeduwd
Daar ben ik wel heen geweest maar dat ging gelukkig niet zo ver dat al dat soort ongein verboden werd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gezegd "minimaal 3 goals verschil".quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope. Ik verwachtte iets van 4-1 voor Duitsland
ik zou zeggen, vraag het de ouderlingen eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al geneukt en drugs gebruikt, de kerk stelt me vast al niet meer op prijs.
Wat een rare kerk zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al geneukt en drugs gebruikt, de kerk stelt me vast al niet meer op prijs.
Mijn ouders hebben het na jaren geaccepteerd. En ik bid nog voor het eten alleen uit respect verder niet. Ik sluit mijn ogen niet enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je kan je leven betere door weer te gaan gelovenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, je kunt je altijd nog aansluiten bij een willekeurig groepje kneuzen die met brommertjes bij bankjes hangen en heel stoer doen over hun drugsgebruik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je zonden dan belijden tegenover de hele kerk enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je kan je leven betere door weer te gaan geloven
Goed planquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, je kunt je altijd nog aansluiten bij een willekeurig groepje kneuzen die met brommertjes bij bankjes hangen en heel stoer doen over hun drugsgebruik.
Maakt niet uit in welke god je gelooft, er is er altijd wel 1 die je naar zijn hel stuurt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je kan je leven betere door weer te gaan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |