Makkelijker aan te komen.quote:
Nee, ik ben moe, dan ben ik altijd irritant. Vroeger als ik een nacht doorhaalde en daarna naar school moest rolde ik ook altijd de bus door omdat ik aan het lachen was om mijn eigen grapjes.quote:
Ja. Maar dat zegt niets over het bestaan van mijn hand of andere dingen die alleen maar via zintuigen waarneembaar zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meditaties_over_de_eerste_filosofie
Als je daar over twijfelt, dan twijfel je. Als je twijfelt denk je. Als je denkt, dan besta je zeker in een of andere vorm.
Ik heb het niet per se over een lelijkerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Voor de geilheidsfactor? Ik weet niet, ik zou het niet kunnen doen op een lelijkerd, dan maar rukken voor altijd.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Myra is een beetje melig geil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dag rondhangen op fok en balen dat je geen chicks kan krijgen. Life is hard.quote:
Ik wil ook een maatje (sowieso). Ik let ook niet alleen maar op uiterlijk, maar het staat wel voorop. Ten eerste kan ik niet geil worden van een lelijk iemand en ten tweede wil ik d'r niet eens mee gezien worden binnen een relatie zegmaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over een lelijkerd.
Een vrouw kan ook mooi zijn van binnen weet je. Als je alleen maar 1e plaats op de buitenkant let, vind ik dat gewoon oppervlakkig.
Ik wil niet alleen maar een lekker ding, maar ook een maatje
He wat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hele dag rondhangen op fok en balen dat je geen chicks kan krijgen. Life is hard.
Ik heb vandaag nog niet geklaagd daar over anders.quote:
Volgens mij bijna iedereen hier welquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das niet voor iedereen hier een luchtig onderwerp Myra
Voor mij alweer een aardige tijd geleden
Ik denk dat we een misverstandje hebben, je hebt tussen een knappe vrouw en een lelijke vrouw namelijk nog een "grijs" gebied.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil ook een maatje (sowieso). Ik let ook niet alleen maar op uiterlijk, maar het staat wel voorop. Ten eerste kan ik niet geil worden van een lelijk iemand en ten tweede wil ik d'r niet eens mee gezien worden binnen een relatie zegmaar.
Je komt gewoon?!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Vrijdagavond stapavond is in ieder geval veilig gesteld.
Inderdaad, veel te lang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij bijna iedereen hier wel
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat we een misverstandje hebben, je hebt tussen een knappe vrouw en een lelijke vrouw namelijk nog een "grijs" gebied.
Je hebt knappe vrouwen, je hebt lelijke vrouwen en je hebt vrouwen die noch knap, noch lelijk zijnquote:
Ik zou sowieso komen, ik heb een abonnement van Hoofddorp tot Amsterdam Centrum.quote:
Oh super.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou sowieso komen, ik heb een abonnement van Hoofddorp tot Amsterdam Centrum.
Alleen nu hoef ik niet te bedelen
Dat grijze gebied is categorie voor de meeste van ons.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat we een misverstandje hebben, je hebt tussen een knappe vrouw en een lelijke vrouw namelijk nog een "grijs" gebied.
Faye komt ook nog misschien he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |