Een goede fotograaf kan enorm helpen; http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik had vorig jaar fotografie, leuk vak tot er foto's van mij gemaakt moesten worden.
Ik vind mijn hoofd leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.
Verdomd herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.
Ik wil ook liever niet alleen op de foto. Ik had laatst zo'n zeur fotoshoot omdat het moest van mijn moeder met mijn broer en zusjes. Zodat ze die foto's in de huiskamer kan hangen enzovoort. Vreselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta leuk op foto's als ik toevallig recht kijk en dat gebeurt niet vaak.
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn hoofd leuk.
Als is dat de veroorzaker van mijn schattigheid.
Precies andersom hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.
Je vond je borsten toch te klein?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
Het kutste is natuurlijk altijd nog als er scheve foto's van jezelf naar boven komen op iemands telefoon bijvoorbeeld waar je zelf helemaal geen weet van hebt en die iedereen inmiddels al heeft bekeken.
echt he, foto's van een stripper, sta je dan bij getagdquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.Sta ik ergens dronken getagt zien mijn vrienden het voordat ik het zie.
Voor de esthetiek ja, maar ik ben er ook wel weer blij mee omdat mij lichamelijke ongemakken bespaard blijven, en ze zijn wel redelijk in verhouding met de rest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vond je borsten toch te klein?
Dat is nog wel het ergste, inderdaad. Komt die foto zo groot op je profiel te staan ook nog. Ik houd daar echt niet van. Ik heb het maar snel uitgeschakeld. Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is dat mensen foto's van mij gaan plaatsen die dan ergens zijn gemaakt. Familieleden enzovoort.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.Sta ik ergens dronken getagt zien mijn vrienden het voordat ik het zie.
Ja of van die foto's waar je er mongolig op staat tijdens het stappen waarin je wordt getagd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wil ook liever niet alleen op de foto. Ik had laatst zo'n zeur fotoshoot omdat het moest van mijn moeder met mijn broer en zusjes. Zodat ze die foto's in de huiskamer kan hangen enzovoort. Vreselijk.
idd en die zien mensen dan op je paginaquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is nog wel het ergste, inderdaad. Komt die foto zo groot op je profiel te staan ook nog. Ik houd daar echt niet van. Ik heb het maar snel uitgeschakeld. Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is dat mensen foto's van mij gaan plaatsen die dan ergens zijn gemaakt. Familieleden enzovoort.
Ja. Het zou mooi zijn als je altijd perfect op de foto's kon staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of van die foto's waar je er mongolig op staat waarin je dan staat getagd.
Kon dat maar ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja. Het zou mooi zijn als je altijd perfect op de foto's kon staan.
Dan is er toch nog iets positief aan het feit dat ik geen vrienden heb, word ik ook niet getagtquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt Feestboek?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets positief aan het feit dat ik geen vrienden heb, word ik ook niet getagt
Wil je met mijn facebooken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets positief aan het feit dat ik geen vrienden heb, word ik ook niet getagt
dat soort foto's zijn juist leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
Soms heb ik wel foto's waarvan ik zoiets heb, okay hier sta ik belachelijk op, maar het moment was ook gewoon belachelijk en dan kan het me niets schelen. Zoals met die blaasdingen in mijn fobo. Ik lijk wel zwaar aan de pillen, maar /care
Ik heb een foto daar kijk ik dus gewoon zo:quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
Soms heb ik wel foto's waarvan ik zoiets heb, okay hier sta ik belachelijk op, maar het moment was ook gewoon belachelijk en dan kan het me niets schelen. Zoals met die blaasdingen in mijn fobo. Ik lijk wel zwaar aan de pillen, maar /care
Word vriendjes met mij dan.quote:
Inderdaad. Ergste bij mij was toen ik op vakantie was in Italie en een vriend van mij had allerlei foto's erop gezet, maar er waren (blijkbaar) ook foto's gemaakt van mij zoenend met meiden. Heeft hij drie foto's erop gezet, zoenend met twee verschillende meiden, mij getagt en dat kwam dan heel groot op mijn Facebook. De drama's met mijn scharrel begonnen toen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd en die zien mensen dan op je pagina![]()
Zo stond ik eerst met zulke foto's katjelam erop
Dat iemand daar ook foto's van gaat maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Ergste bij mij was toen ik op vakantie was in Italie en een vriend van mij had allerlei foto's erop gezet, maar er waren (blijkbaar) ook foto's gemaakt van mij zoenend met meiden. Heeft hij drie foto's erop gezet, zoenend met twee verschillende meiden, mij getagt en dat kwam dan heel groot op mijn Facebook. De drama's met mijn scharrel begonnen toen.
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een foto daar kijk ik dus gewoon zo:![]()
Echt gewoon precies zo.
Moet je zien waar drank je soms brengt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat iemand daar ook foto's van gaat maken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.
[ afbeelding ]
Zo'n kop trek ik nu ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik maakte een keer een foto van een vriend van mij, en die had echt precies zo'n gezicht. Echt precies gewoon.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan niet eens zo'n hoofd trekken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo'n kop trek ik nu ook
Nee geen pics.
Applausje waard.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even broodjes smeren voor morgen en dan ga ik eens vroeg naar bed voor de verandering denk ik.
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even broodjes smeren voor morgen en dan ga ik eens vroeg naar bed voor de verandering denk ik.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.
Ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat neem ik me vrijwel dagelijks voor. Komt er alleen nooit van.
Ja, 's ochtends doe ik het sowieso niet, want dan eet ik toch niet. En dat begint pas tegen een uurtje of 3. En anders koop ik weer ongezonde shizzle in de kantine.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:45 schreef erikkll het volgende:
Wat een goed idee. 's avonds brood smeren ipv 's ochtends. Ik ga het nu gelijk proberen!
Ik heb al 4 dagen brood in de diepvries en nog steeds maar 2 boterhammetjes gehad. Morgen gaat het vast beterquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, 's ochtends doe ik het sowieso niet, want dan eet ik toch niet. En dat begint pas tegen een uurtje of 3. En anders koop ik weer ongezonde shizzle in de kantine.
Maarja, slapen.
Oh, dat is harstikke norm.... WAT?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:52 schreef ook_gek het volgende:
Dit weekend sta ik met een vrouw horizontaal boven me hoofd opgetild
Je eenzaam voelen omdat mensen in een topic gaan slapen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen gaat slapen, ik voel me eenzaam.
En alle andere mensen met wie ik ook maar enigszins contact heb zodat ik helemaal alleen ben en me ook zo voel.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je eenzaam voelen omdat mensen in een topic gaan slapen?
Tja we stonden te dansen en toen kwam het idee. Ik pakte haar bij haar middel en tilde haar horizontaal op boven me hoofd met bijna gestrekte armenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, dat is harstikke norm.... WAT?
Ik heb genoeg te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef mrk.n het volgende:
Heerlijk toch dat je niks hebt te doen, lijkt mij.
Nobel streven,quote:Op woensdag 16 november 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te doen.
Ik probeer het alleen te ontlopen, zodat mijn leven faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |