valt we lmee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.
Had ik verder niets gezegd? Ik vind je haar op de 3de foto het tofst, ben gek op krullen dus dat is sowieso altijd een pluspunt. Vind je wel een schatje, maar zou als ik jou was iets ouder gaan kleden. Verder niets negatiefs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van mij? Eerlijk?
Je zei eigenlijk alleen dat ik anders was dan je me had voorgesteld
Ik weet nog zo goed dat ik dat moest doen in havo 5 met kunst. Drama, had ik nooit voor moeten kiezen. Maar dacht dat 't het makkelijkste was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Had wel keuzevak fotografie vandaag, moet een serie van 3 portretfoto's maken. lastiglastiglastig.
Had ik maar fotografie op de havo gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet nog zo goed dat ik dat moest doen in havo 5 met kunst. Drama, had ik nooit voor moeten kiezen. Maar dacht dat 't het makkelijkste was.
Niet zoveel, alleen dat je mijn haar op de derde foto het tofst vond, verder niet echt een mening.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had ik verder niets gezegd? Ik vind je haar op de 3de foto het tofst, ben gek op krullen dus dat is sowieso altijd een pluspunt. Vind je wel een schatje, maar zou als ik jou was iets ouder gaan kleden. Verder niets negatiefs.Je ziet er leuk uit.
Je hebt je uiterlijk geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Toch vreemd dat ik tegenwoordig niks negatiefs denk als ik mezelf zie.
Ohgosh, mannenkleding, ik kijk er graag naar, maar weet het niet goed te benoemen. Ik vind die cardigan vestjes altijd wel tof voor een man.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet zoveel, alleen dat je mijn haar op de derde foto het tofst vond, verder niet echt een mening.
Ik heb niet veel verstand van klerenWat is precies jonge kleding en wat voor kleding moet ik kopen om ouder te lijken?
Dit bedoel je? http://www.otto.nl/zoeken/qc=herenmode/Cardigan.htmlquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohgosh, mannenkleding, ik kijk er graag naar, maar weet het niet goed te benoemen. Ik vind die cardigan vestjes altijd wel tof voor een man.
Ja, vooral die dikkere gebreide vind ik tof.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit bedoel je? http://www.otto.nl/zoeken/qc=herenmode/Cardigan.html
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik had vorig jaar fotografie, leuk vak tot er foto's van mij gemaakt moesten worden.
Ik sta leuk op foto's als ik toevallig recht kijk en dat gebeurt niet vaak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.
ik weet niet of we dat nog krijgen, als ik zelf foto's van mezelf moet maken, zoals nu, vind ik het niet erg. Maar ik laat het een ander liever niet doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik had vorig jaar fotografie, leuk vak tot er foto's van mij gemaakt moesten worden.
Een goede fotograaf kan enorm helpen; http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Ik vind mijn hoofd leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, vergeleken met mijn omgeving vind ik me qua kleding gemiddeld. Maar mijn hoofd en lichaam is zo lomp.
Verdomd herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook dit. Ik sta nooit goed op foto's. En ik houd er ook niet van om op de foto te komen.
Ik wil ook liever niet alleen op de foto. Ik had laatst zo'n zeur fotoshoot omdat het moest van mijn moeder met mijn broer en zusjes. Zodat ze die foto's in de huiskamer kan hangen enzovoort. Vreselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta leuk op foto's als ik toevallig recht kijk en dat gebeurt niet vaak.
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn hoofd leuk.
Als is dat de veroorzaker van mijn schattigheid.
Precies andersom hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.
Je vond je borsten toch te klein?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mijn lichaam stukker beter dan mijn hoofd, dat is eigenlijk maar lelijk.
Ik vind dat taggen op facebook vervelend als dat automatisch in mijn timeline komt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef mrk.n het volgende:
Het kutste is natuurlijk altijd nog als er scheve foto's van jezelf naar boven komen op iemands telefoon bijvoorbeeld waar je zelf helemaal geen weet van hebt en die iedereen inmiddels al heeft bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |