Lukt niet, ik ben nogal neerslachtig enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
Ja, ander onderwerp. Vertel eens iets leuks, iemand.
Ja, dat zijn ze zeker. En vooral ook met z'n allen bij elkaar zullen ze nooit toegeven wat ze zoal uitspokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is denk ik vooral zo als ze een minderheid zijn tussen jongeren met een algemeen nederlands normenstelsel. Met zijn allen bij elkaar zijn ze erg overtuigd van hun gelijk.
Ik ken ze van zeer dichtbij hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze zeker. En vooral ook met z'n allen bij elkaar zullen ze nooit toegeven wat ze zoal uitspoken
Dat betwijfel ik niet schatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ze van zeer dichtbij hoor
Als ze zelf al eens wat hadden gedaan stonden ze vast minder vol afschuw tegenover mijn denkbeeldenquote:
Nee, en ik neem niet de moeite om het terug te kijken ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Hebben jullie op TV dat programma New Chicks al een keer gezien? Wat vinden jullie ervan?
Kut.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Hebben jullie op TV dat programma New Chicks al een keer gezien? Wat vinden jullie ervan?
Geen god(en) ook geen duivel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, laat die goden het maar uitvechten
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.quote:
Nah, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze vinden dat ik slecht ben zou het mijn ego verpletteren natuurlijk.
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, natuurlijk niet!
Jouw ego is van jou, niet van hun
Ik niet dus. Na de dood is er nietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.
Alleen zou het wel erg toevallig zijn als dat de god uit het christendom bleek te zijn, ik geloof nog liever in Thor
Hoe is de wereld er gekomen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet dus. Na de dood is er niets
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.quote:
Mwah....je hebt ergens wel een punt. MAAR je kiest er zelf voor met welke mensen je omgaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderen
Jewel, toen je geboren werdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
wees maar blij, want die geur isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Lokaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
Mijn antwoord is een ongedefinieerde godheid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Loka
Oerknal en evolutiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?quote:
De 11e dimensiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |