Ik niet dus. Na de dood is er nietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.
Alleen zou het wel erg toevallig zijn als dat de god uit het christendom bleek te zijn, ik geloof nog liever in Thor
Hoe is de wereld er gekomen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet dus. Na de dood is er niets
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.quote:
Mwah....je hebt ergens wel een punt. MAAR je kiest er zelf voor met welke mensen je omgaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderen
Jewel, toen je geboren werdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
wees maar blij, want die geur isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Lokaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
Mijn antwoord is een ongedefinieerde godheid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Loka
Oerknal en evolutiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?quote:
De 11e dimensiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
oh jawel hoo, maar ik sta er niet om te springen neequote:
Zo bedoel ik dat niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jewel, toen je geboren werd
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.quote:
Nee hoor, omdat god en het hele verhaal daaromheen door mensen bedacht is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.
Zelfs de kans op een oerknal was er niet omdat er simpelweg geen vóór de oerknal heeft bestaan.
Gewoon met een sponsje afnemen van te voren en het komt wel goed.quote:
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.
Zelfs de kans op een oerknal was er niet omdat er simpelweg geen vóór de oerknal heeft bestaan.
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzo
Tijn, je hebt van natuurkunde niet veel kaas gegeten, niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |