Lukt niet, ik ben nogal neerslachtig enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
Ja, ander onderwerp. Vertel eens iets leuks, iemand.
Ja, dat zijn ze zeker. En vooral ook met z'n allen bij elkaar zullen ze nooit toegeven wat ze zoal uitspokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is denk ik vooral zo als ze een minderheid zijn tussen jongeren met een algemeen nederlands normenstelsel. Met zijn allen bij elkaar zijn ze erg overtuigd van hun gelijk.
Ik ken ze van zeer dichtbij hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze zeker. En vooral ook met z'n allen bij elkaar zullen ze nooit toegeven wat ze zoal uitspoken
Dat betwijfel ik niet schatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ze van zeer dichtbij hoor
Als ze zelf al eens wat hadden gedaan stonden ze vast minder vol afschuw tegenover mijn denkbeeldenquote:
Nee, en ik neem niet de moeite om het terug te kijken ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Hebben jullie op TV dat programma New Chicks al een keer gezien? Wat vinden jullie ervan?
Kut.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Hebben jullie op TV dat programma New Chicks al een keer gezien? Wat vinden jullie ervan?
Geen god(en) ook geen duivel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, laat die goden het maar uitvechten
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.quote:
Nah, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze vinden dat ik slecht ben zou het mijn ego verpletteren natuurlijk.
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, natuurlijk niet!
Jouw ego is van jou, niet van hun
Ik niet dus. Na de dood is er nietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er een hogere entiteit bestaat.
Alleen zou het wel erg toevallig zijn als dat de god uit het christendom bleek te zijn, ik geloof nog liever in Thor
Hoe is de wereld er gekomen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet dus. Na de dood is er niets
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.quote:
Mwah....je hebt ergens wel een punt. MAAR je kiest er zelf voor met welke mensen je omgaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ego is afhankelijk van je dunk van jezelf ten opzichte van anderen
Jewel, toen je geboren werdquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
wees maar blij, want die geur isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien.
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Lokaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
Mijn antwoord is een ongedefinieerde godheid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles een antwoord te hebben Loka
Oerknal en evolutiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is de wereld er gekomen dan?
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?quote:
De 11e dimensiequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
oh jawel hoo, maar ik sta er niet om te springen neequote:
Zo bedoel ik dat niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jewel, toen je geboren werd
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.quote:
Nee hoor, omdat god en het hele verhaal daaromheen door mensen bedacht is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.
Zelfs de kans op een oerknal was er niet omdat er simpelweg geen vóór de oerknal heeft bestaan.
Gewoon met een sponsje afnemen van te voren en het komt wel goed.quote:
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat zorgde ervoor dat dat zomaar ineens gebeurde, terwijl er nog niet eens tijd en ruimte bestond om het in te laten plaatsvinden?
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs een god is waarschijnlijker om in te geloven dan dat het 'vanuit het niets' gebeurde.
Zelfs de kans op een oerknal was er niet omdat er simpelweg geen vóór de oerknal heeft bestaan.
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzo
Tijn, je hebt van natuurkunde niet veel kaas gegeten, niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het heelal niet meer verder kan uitdijen dan implodeert het daarna weer een nieuwe oerknal. Cyclus van 1000 miljard jaar ofzo
Dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...
Ja hey ik weet ook niet allesquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?
Genoeg om te weten dat het niet klopt iigquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, je hebt van natuurkunde niet veel kaas gegeten, niet?
Niet dat ik zo'n kenner ben of maar maar heb natuurlijk niet voor niets natuurkunde gestudeerd
Een staafje TNT.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets moet die oerknal hebben veroorzaakt...
Ik doe het nu wel maar ik heb het eerder nog nooit gedaan. Ik stond er ook niet om te springen maar nu ik eenmaal de ervaring heb vind ik het niet smerig/vies en al die dingen. Ik heb het ook maar bij één iemand gedaan trouwens, jij hebt wss meer ervaring.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh jawel hoo, maar ik sta er niet om te springen nee![]()
Maar joh als je toch aan de gang gaat waarom niet![]()
Jij niet dan?
Ik wil ook befervaring hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik doe het nu wel maar ik heb het eerder nog nooit gedaan. Ik stond er ook niet om te springen maar nu ik eenmaal de ervaring heb vind ik het niet smerig/vies en al die dingen. Ik heb het ook maar bij één iemand gedaan trouwens, jij hebt wss meer ervaring.
Maar bedacht impliceert een intelligent superwezen, en ik betwist dat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja.
Je kunt ook een heel verhaal ophangen over de fysische redenen waarom het regent op aarde, de echte reden is misschien wel omdat iemand (het lot, een god, of wat dan ook) bedacht dat levende wezens dat nodig hadden. Ooit moet een verschijnsel voor het eerst plaatsvinden, dat kan niet zomaar vanuit het niets.
Of jij. Ik zeg niet dat er een bepaald superwezen is waarin ik geloof, alleen maar dat wat er gaande is in het heelal zonder onverklaarbaar is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar bedacht impliceert een intelligent superwezen, en ik betwist dat.
Omdat zo'n superwezen niet bestaat, kan het hele verhaal van god en zo niet waar zijn.
Je draait de boel om
Ik wil gewoon iets van ervaring.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lantefanteraar is d'r misschien wel voor in. Of Strawberry.
Zou Newbie dat goed vinden?
Er is een theorie dat het onder haar eigen zwaartekracht in elkaar zal klappen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom zou het niet meer verder kunnen uitdijen? En hoe is dat ooit de eerste keer begonnen?
Dat klopt. Maar het verschijnsel van een god kan ook niet vanuit het niets plaats vinden. Wie heeft dan die god gemaakt, waarom en waar bevond die god zich?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ooit moet een verschijnsel voor het eerst plaatsvinden, dat kan niet zomaar vanuit het niets.
En dat superwezen dan? hoe is die ontstaan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of jij. Ik zeg niet dat er een bepaald superwezen is waarin ik geloof, alleen maar dat wat er gaande is in het heelal zonder onverklaarbaar is.
Maar niet alles hoeft per se een verklaring te hebben Loka.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of jij. Ik zeg niet dat er een bepaald superwezen is waarin ik geloof, alleen maar dat wat er gaande is in het heelal zonder onverklaarbaar is.
Die is ooit bedacht door mensen. Er zijn al zo veel geloven geweest, geloven zijn net modetrendsquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat superwezen dan? hoe is die ontstaan?
Ik wil sowieso seks. Met een man of vrouw maakt niet zo veel uitquote:
Geef mij maar een mooie vrouw, mooi van binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil sowieso seks. Met een man of vrouw maakt niet zo veel uit
Uiterlijk maakt voor jou echt niets uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef mij maar een mooie vrouw, mooi van binnen
Alleen maar voor de geilheidsfactorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt voor jou echt niets uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |