SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Ajax ís de soap. En zonder fatsoenlijke resultaten zal het altijd een soap blijven in Amsterdam.quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen 10 jaar zijn dramatisch geweest op elk gebied. Het beste voor Ajax is om alle figuren die er nu zitten in de top eruit te flikkeren, Cruijff de top te laten invullen en van daaruit verder werken.
Die zakenmensen etc die er nu zitten snappen er gewoon geen ene fuck van. geen fluwelen handschoenen, nokken met die kutsoap waar Hiddink het over heeft (en gelijk heeft). Een top neerzetten die weet hoe voetbal werkt op alle gebieden, en geen mensen die ongetwijfeld enorm veel verstand hebben van de normale zakenwereld.
Het liijkt me nu wel duidelijk dat die kennis volkomen waardeloos is in de voetbalwereld, de normale regels gelden gewoon niet.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef Ivotje het volgende:
Zelfs Hiddink past al voor die chaos in 020, ik vind het echt een geweldige strip worden! Hoop dat er een hele reeks van komt!
quote:Van der Wiel: "Er werd me een dip aangepraat"
Gregory van der Wiel heeft één van de zwaarste periodes uit zijn carrière achter de rug. De Ajacied, die zichzelf niet zó slecht vond spelen, kon het hogere verwachtingspatroon ook wel begrijpen. "Maar er werd me een dip aangepraat."
Sinds het WK in Zuid-Afrika, waar Van der Wiel een sterke indruk maakte, hebben mensen hogere verwachtingen. "En als je dat verwachtingspatroon niet elke week kan waarmaken, raken mensen teleurgesteld in je", zegt hij in De Pers.
Verklaren kan Van der Wiel zijn mindere vorm niet. "Tja... Waarom zijn bananen krom? Het heeft te maken met allerlei factoren. Voetbal is een teamsport. Als ik een individuele sport beoefende, bijvoorbeeld tennis, dan kon ik het alléén maar bij mezelf verklaren. Maar ik heb ook te maken met alles wat er om me heen gebeurt."
De verdediger is als rechtsback meer afhankelijk van zijn teamgenoten. "Als ik net dat balletje niet kwijt kan dat ik normaal wel kwijt kan... Als je net even verkeerd wordt aangespeeld... Of niet op tijd. Dus een centrale verdediger die in balbezit wacht, wacht en wacht. Uiteindelijk geen oplossing vindt en dan denkt: oh, ik geef 'm maar aan Greg."
"Maar dan zit ik er mee, onder druk. Dan kom ik in de problemen. Daar heb ik het ook met mijn teamgenoten over gehad, zeker. Die kleine dingetjes kunnen een grote invloed hebben op je spel. Daar kijkt niet iedereen doorheen. Zeker niet. Dan is het heel simpel: Greg heeft balverlies geleden, dus Greg speelt slecht."
Van der Wiel wikt en weegt bij het kiezen van zijn woorden. "Ik wil niet zeggen dat mijn prestaties bij Ajax onder een vergrootglas lagen... Maar er werd me meer een dip aangepraat dan dat ik dat zelf zo voelde. Ik denk dat de echte voetbalkenners dat ook wel hebben gezien."
http://www.voetbalprimeur(...)_dip_aangepraat.html
Zelfkritiek is duidelijk niet zijn feestje.quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor Greg, op 10 meter dekken, je man laten lopen en er vervolgens niet achteraan sprinten maar je collega's het laten oplossen, dat hebben we allemaal verzonnen.
Nee, maar dat was allang duidelijk. Maar daar hebben eigenlijk de meeste Ajacieden uit de jeugd last van, die krijgen vanaf de Fjes alleen maar te horen hoe goed ze zijn...quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zelfkritiek is duidelijk niet zijn feestje.
Zo jong mogelijk indelen bij 5e klassers en ze leren om schoppen en beuken te ontwijken. Verliezen van bouwvakkers en vrouwen - dáár word je hard van.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat was allang duidelijk. Maar daar hebben eigenlijk de meeste Ajacieden uit de jeugd last van, die krijgen vanaf de Fjes alleen maar te horen hoe goed ze zijn...
Gaat voor hem niet echt op, hij is een keer weg gestuurd naar Haarlem en toen terug gekomen dus ik weet niet of het daaraan ligt, feit blijft wel dat hij nog lang geen dragende speler is, iets wat je wel zou verwachten van een veelvoudig international.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat was allang duidelijk. Maar daar hebben eigenlijk de meeste Ajacieden uit de jeugd last van, die krijgen vanaf de Fjes alleen maar te horen hoe goed ze zijn...
niet alleen voor Het NL elftal opgaat maar bij Ajax is het net zoquote:Zodra bepaalde internationals er honderd procent voor gaan, ze echt heel goed zijn. Zodra ze negentig procent geven, dan leveren ze niet een beetje in, maar een heleboel. Vooral als je in technisch opzicht de basiskwaliteiten beoordeelt, dan komen bepaalde spelers ineens veel tekort
Johan Cruijff
En ik hoop dat PSV failliet gaatquote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef Ivotje het volgende:
Zelfs Hiddink past al voor die chaos in 020, ik vind het echt een geweldige strip worden! Hoop dat er een hele reeks van komt!
Had allang moeten gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik hoop dat PSV failliet gaat
Schieten wij toch niets mee op, ik heb liever sterke concurrentie zodat wij ook echt goed moeten zijn om wat te winnen, het huidige niveau in de eredivisie is echt om te huilen zo slecht, wel spannend zeggen ze dan, maar ik zie liever goed voetbal.quote:
Twente heeft mooi de plek van psv ingenomen wmb, zou er echt geen traan om laten, zielloze kutclub, altijd geweest, zal het altijd blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schieten wij toch niets mee op, ik heb liever sterke concurrentie zodat wij ook echt goed moeten zijn om wat te winnen, het huidige niveau in de eredivisie is echt om te huilen zo slecht, wel spannend zeggen ze dan, maar ik zie liever goed voetbal.
Liever PSV dan Feyenooit en AZquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twente heeft mooi de plek van psv ingenomen wmb, zou er echt geen traan om laten, zielloze kutclub, altijd geweest, zal het altijd blijven.
Laat fnoord maar weer terugkomen in de top, desnoods AZ, dan houden we een leuke groep clubs over om het alsnog spannend te maken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twente heeft mooi de plek van psv ingenomen
Dan zou het echt een waardeloze lul zijn. Hij zit er nota bene net.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
zal Ten Have de eer aan zichzelf houden en opstappen?
maakt het makkelijker om op te stappenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou het echt een waardeloze lul zijn. Hij zit er nota bene net.
quote:Het slechte nieuws voor De Boer is dat verdediger André Ooijer het trainingsveld dinsdag voortijdig heeft moeten verlaten. Volgens De Telegraaf zag de routinier zich genoodzaakt om de oefensessie te staken, omdat hij last kreeg van een hamstring. Of Ooijer zaterdag inzetbaar is tijdens de wedstrijd tegen NAC kon nog niet worden aangegeven.
Daarentegen mag de oefenmeester van de Amsterdamse ploeg erop hopen dat hij komend weekend weer een beroep kan doen op het geblesseerde tweetal Theo Janssen (hamstring) en Derk Boerrigter (rug). Zij werkten dinsdag een individueel programma af en hopen spoedig weer aan te sluiten bij de groepstraining. Siem de Jong, Kolbeinn Sigthórsson en Nicolai Boilesen zijn voorlopig nog wel uitgeschakeld.
Precies. Zonder Johan D. had de helft niet eens geweten wie ten Have was. Maar als Johan zegt "Bad!", dan slikken sommigen dat zonder na te denken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef 16meter het volgende:
Hoop papegaaien gedrag omtrent Ten Have en de rest van de RvC. Niemand weet wat er intern allemaal speelt, al is het duidelijk dat het een teringzooitje is. Maar om nou constant af te geven op Ten Have, terwijl je eigenlijk niet eens weet waar je het over hebt.
Ik beweer ook niet alles te weten, ik weet gewoon dat het al 10 jaar een puinhoop is bij Ajax en ze gewoon allemaal moeten oprottenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef 16meter het volgende:
Hoop papegaaien gedrag omtrent Ten Have en de rest van de RvC. Niemand weet wat er intern allemaal speelt, al is het duidelijk dat het een teringzooitje is. Maar om nou constant af te geven op Ten Have, terwijl je eigenlijk niet eens weet waar je het over hebt.
quote:Mathijsen: "Ik had veel aan Frank de Boer"
Joris Mathijsen speelt dinsdagavond zijn 78ste interland voor het Nederlands elftal. De centrale verdediger is een vaste klant in de defensie van bondscoach Bert van Marwijk die naar het idee van de Málaga-speler goed staat.
"Elke trainer leert je iets", zegt Mathijsen in gesprek met Voetbal International. "Heel specifiek had ik toch wel veel aan Frank de Boer, die natuurlijk ook op mijn positie speelde, en met mij de details besprak. Dat ging iets meer de diepte in. Bijvoorbeeld over hoe je als centrale verdediger staat ten opzichte van de twee defensieve middenvelders in bepaalde situaties."
Mathijsen, die Co Adriaanse en Marco van Basten nooit zal vergeten omdat zij hem lieten debuteren, weet dat de defensie een cruciale rol speelt in wedstrijden. "Ploegen die het defensief voor elkaar hebben, bereiken het meeste', stelt de verdediger. 'Je kan nog zulke geweldige aanvallers in je elftal hebben, en nog zulke geweldige voetballers. Als niet het hele team meedoet, wanneer je de bal niet hebt, kun je weinig winnen."
In het verleden stond dat niet altijd goed, tegenwoordig lijkt dat wel het geval bij Oranje. "Dat is ook de grote winst bij Oranje. Dat iedereen bij balverlies en balbezit tegenstander meedoet. Dat kan nog beter. Bij Barcelona is het bijna perfectie. Daar streven wij ook naar. Bij balverlies zo spoedig mogelijk druk zetten, maar dan ook echt met elf man, waardoor je de bal weer snel terug hebt. Dat maakt het voor de mensen achterin ook makkelijker."
Mathijsen wil alle credits overigens niet alleen aan de huidige bondscoach geven. "Daar was Marco van Basten ook al mee bezig. Sinds 2004 zit ik erbij, en toen wilden we dat ook al. Maar het kost tijd om dat erin te slijpen. Blijkbaar hadden we de toernooi-ervaringen van 2006 en 2008 nodig. Dat resulteerde in een finaleplaats in 2010. Het is een proces van jaren geweest, niet van één of twee jaar."
Op één voorwaarde: dat jij de positie van de raad van commissarissen overneemt en de club reorganiseert.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet alles te weten, ik weet gewoon dat het al 10 jaar een puinhoop is bij Ajax en ze gewoon allemaal moeten oprotten.
Weet je, veel slechter zou ik het niet kunnen doen, als je ziet wat voor resources, kennis etc er iets voor Ajax zou doen, het is bijna een gave om het zo te verkloten als de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Op één voorwaarde: dat jij de positie van de raad van commissarissen overneemt en de club reorganiseert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nog wel langer ook, daarom vind ik ook dat ze Cuijff gewoon meer armslag moeten geven om de boel op te ruimen, verder stel van Duivenbode aan als interim directeur, laat die man 2 of 3 jaar orde op zaken stellen en stel over 1 jaar oftewel v/d Sar of Overmars aan als zijn opvolger die hij dan 1 of indien nodig 2 jaar kan inwerken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet alles te weten, ik weet gewoon dat het al 10 jaar een puinhoop is bij Ajax en ze gewoon allemaal moeten oprotten.
Iemand die hem kent?quote:Verdachte Ajax-supporter op opsporingslijst
Nederland • Geschreven door Novum op 16-11-2011 @ 10:43
De Amsterdamse politie heeft een Ajax-supporter op de nationale opsporingslijst gezet omdat hij wordt gezocht in een moordzaak. De 28-jarige Rick Halman wordt verdacht van een dodelijke schietpartij eind oktober op de kruising van de Ruysdaelkade en de Albert Cuypstraat. Daarbij kwam een 24-jarige Amsterdammer om het leven.
Het slachtoffer werd rond 04.30 uur geraakt en door drie mannen met een auto naar een ziekenhuis gebracht, waar hij vrijwel direct overleed. De drie mannen werden aangehouden, maar later weer vrijgelaten.
In het onderzoek kwam Halman als verdachte in beeld. Het is nog niet gelukt zijn verblijfplaats te achterhalen. Hij behoort volgens de politie tot de harde kern van Ajax-supporters en zou onberekenbaar kunnen zijn. "Het is ons er alles aan gelegen hem zo snel mogelijk aan te houden", zegt de leider van het politieonderzoek woensdag. "Men moet niet proberen de verdachte zelf aan te houden, maar direct de politie bellen."
De politie geeft alleen in uitzonderlijke gevallen de naam en foto van een verdachte vrij. Daarvoor is toestemming van het college van procureurs-generaal en het Landelijk Platform Opsporingsberichtgeving nodig. Deze methode wordt vooral gebruikt voor verdachten van moord of doodslag. Ook moet de politie eerst op alle mogelijke manieren hebben geprobeerd de verdachte op te sporen.
Gelukkig niet, maar gaat de Politie nu bij iedere gezochte vermeende crimineel vermelden welke club deze supportquote:
Dit, de mensen die hem kennen weten toch wel voor wie hij isquote:Op woensdag 16 november 2011 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar gaat de Politie nu bij iedere gezochte vermeende crimineel vermelden welke club deze support
Mooie poging om meer kijkers te trekken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen in het Sportjournaal groot nieuws over Ajax. Kijken dus.
18:45, Nederland 1.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoorde het ook half langskomen, hoelaat en welke zender?
Ten Have trekt de stekker uit Ajax...quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef Stevenzenl het volgende:
Als het met toch met Hiddink te maken heeft ga ik helemaal wappie!
Groot nieuws hoor ik net, alle geruchten op twitter zeggen: Cruijff weg, van Gaal TD.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
18:45, Nederland 1.
Nieuws is niks bijzonders.
Gaat over het bestuur natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Heeft het iets met http://www.afcasupporters(...)and-van-sensatiepers te maken? :s
Eens, gewoon Cruijff wegstampen.. klein kind die zijn zin doordrijft ..quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Liever van Gaal dan Hiddink, dat wel. Maar er zal veel moeten gebeuren tussen van Gaal en Cruijff.
Jawel, je zat er heel ver naast.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
Een poosje geleden zei ik nog voor de grap: van Gaal wordt trainer bij Ajax, ik zat er niet ver naast
Nou ja, hij zit weer bij Ajax.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, je zat er heel ver naast.
whaha jaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:48 schreef Ritmo het volgende:
Ga eens wat aan die tiefus-Cruijff of directie van jullie doen
Al maandenlang wordt heel Nederland lastig gevallen door dat gezeur.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:49 schreef Geo3kant het volgende:
Succes met het volgende hoofdstuk in deze soap ajax fans
Wees blij, die vent maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 16 november 2011 18:49 schreef BobW het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Johan
Hij deed zijn best, maar lijkt nu te vertrekken
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Kan hij geen coach worden? Weer genieten na elke wedstrijd ipv eeeuh euuuh euuh
Omdat het woensdag is.quote:
Mijn god het is nog echt waar ook.quote:
Gaat waarschijnlijk nooit meer gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef Geo3kant het volgende:
Ik gun Ajax weinig tot niks, maar voor het Nederlands voetbal wordt het wel eens tijd dat Ajax stabiel gaat worden en samen met PSV weer functionele topclubs worden.
En ik zal wel vervloekt worden maar Feyenoord zie ik ook nog graag terug komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef Geo3kant het volgende:
Ik gun Ajax weinig tot niks, maar voor het Nederlands voetbal wordt het wel eens tijd dat Ajax stabiel gaat worden en samen met PSV weer functionele topclubs worden.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk nooit meer gebeuren
Een grote slangenkuil daar...quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Tarado het volgende:
Wat zijn dit weer voor streken? Niet te geloven wat een tuig zit er toch
Ouderwetse top drie...ik teken er ook voor.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik zal wel vervloekt worden maar Feyenoord zie ik ook nog graag terug komen.
Nog meer dan PSV, puur omdat ze niet zo grijs zijn en een mooie historie hebben.
He wat?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er wel, speciale uitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Cruijff en Gaal moeten weer vrede sluiten, en dan samen Ten Have wegsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax the Soap.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Santello het volgende:
OVER WELKE UITZENDING/PROGRAMMA HEBBEN JULLIE HET???
quote:van Gaal is een tumor die onmiddellijk moet worden weggesneden!
quote:Het is afgelopen.
quote:RIP AFC AJAX 16-11-2011
quote:De ultieme narcist die de eind verantwoording bij Ajax pakt... Dit is rampzalig voor de club
quote:Ajax was doodziek, maar is nu dood.
Dat kan niet direct maar ze kunnen wel het vertrouwen opzeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
En stuurt de ledenraad dan vanavond de RVC naar huis?
quote:Ajax wordt dus geleid door een stelletje psychopaten en met van Gaal heb je er nog een opper-psychopaat bij. De nieuwe naam van Ajax : FC 'One flew over the cuckoo's nest'' !!!
Neemt iemand de Telegraaf dan serieus ja?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef Pedroso het volgende:
(knip)
Derksen is niet zo'n probleem, die wordt steeds minder serieus genomen, maar de Telegraaf is toch wel een belangrijke factor in het media landschap.
Het is gewoon een ranzig spelletje om van Cruyff af te komen. Dat lijkt me toch HEEL duidelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
'Maar het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur word bij Ajax', zegt Van Gaal. 'Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook.'
..
Mooie aannamesquote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Bergkamp en Jonk zich voelen ? Hebben net een contract getekend.
Volgens mij konden ze in het verleden wel met v. Gaal door één deur maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is gewoon een ranzig spelletje om van Cruyff af te komen. Dat lijkt me toch HEEL duidelijk.
''Als ik ooit moet kiezen tussen Cruijff en Van Gaal, dan doe ik dat niet'', stelt De Boer in Voetbal International. ''Want ik kán het niet. Met allebei heb ik een goede band, ik wil geen van beiden voor het hoofd stoten.''quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Bergkamp en Jonk zich voelen ? Hebben net een contract getekend.
Volgens mij konden ze in het verleden wel met v. Gaal door één deur maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Hopelijk prikken alle ajacieden hier op deze manier doorheen. Van Gaal zal ook ongetwijfeld voor wat positieve reacties zorgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is gewoon een ranzig spelletje om van Cruyff af te komen. Dat lijkt me toch HEEL duidelijk.
een deel hier heeft vertrouwen in ten Have en co en denkt dat alles op een positieve manier gaatquote:Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk prikken alle ajacieden hier op deze manier doorheen. Van Gaal zal ook ongetwijfeld voor wat positieve reacties zorgen.
Dit is gewoon kutnieuws.
Ik heb net een zakje in de magnetron gegooid.quote:
En de overige 95% heeft WEL een IQ boven de 70.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een deel hier heeft vertrouwen in ten Have en co en denkt dat alles op een positieve manier gaat
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een deel hier heeft vertrouwen in ten Have en co en denkt dat alles op een positieve manier gaat
Arno en Johan.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Misschien dat JD ff vanavond nog kan aanschuiven bij PW
Ik denk dat in huize Derksen de telefoon wel roodgloeiend staatquote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Als hij en passant nog even een grefo schoffeert, dan heeft hij mijn zege.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Dat hoopte ik toen ik het hoorde, utopische gedachte helaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef The_Groove het volgende:
Het allermooiste zou natuurlijk zijn als de ledenraad vanavond Ten Have en co wegstemmen en Louis en Cruyff de strijdbijl begraven en samen Ons Aller Ajax terug naar de top brengen.
Droomscenario, utopie denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef The_Groove het volgende:
Het allermooiste zou natuurlijk zijn als de ledenraad vanavond Ten Have en co wegstemmen en Louis en Cruyff de strijdbijl begraven en samen Ons Aller Ajax terug naar de top brengen.
Het ergste is nog dat de 2 mensen die ajax mede naar de tering hebben geholpen aan blijvenquote:
quote:Commercieel directeur Henri van der Aat en financieel directeur Jeroen Slop complementeren het directieteam van Ajax
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Ajax nu voor zakelijkheid kiest in plaats van dat vriendjespolitieke spelletje van Cruijff.
Ben benieuwd hoe Cruijff zijn verlies op zal gaan pakken.
Slop is echt de grootste stuntelaar ooit! hij heeft zo ontzettend veel mazzel dat Suarez, Steek en Zeeuw zoveel hebben opgebracht dat zijn gestuntel niet meer te zien is voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de 2 mensen die ajax mede naar de tering hebben geholpen aan blijven
[..]
over 3 jaar maar proberen om degradatie te ontlopenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de 2 mensen die ajax mede naar de tering hebben geholpen aan blijven
[..]
Mwa heb wel het idee dat Cruyff zich echt niet eruit laat werken, hij lijkt erg vastberaden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hoopte ik toen ik het hoorde, utopische gedachte helaas.
Ieder voordeel heb z'n nadeel, ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Kijk, zolang Cruijff van Van Gaal de jeugd mag doen is er eigenlijk niets aan de hand..maarja..
In ieder geval kunnen we vanavond afscheid nemen van Ten Have en co
Ben benieuwd hoe dat gaat, er zitten in de ledenraad ook zat gasten die Cruijff hatenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Kijk, zolang Cruijff van Van Gaal de jeugd mag doen is er eigenlijk niets aan de hand..maarja..
Want? Ik denk dat bij de supporters het Cruijff-kamp ook wel is uitgedunt, er moest een keer iets gebeuren en dan is van Gaal wel de slechtst mogelijke oplossing, maar ik denk dat Ten Have en de rest wel blijven zitten, en dat alleen Cruijff vertrekt toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt Van Gaal gezien op het balkon bij Bayern? Ik hoop het ook hoor, maar ik acht de kans minimaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa heb wel het idee dat Cruyff zich echt niet eruit laat werken, hij lijkt erg vastberaden.
En van Gaal is ook weer een paar jaartjes ouder en wijzer. Wij Ajacieden mogen wel een beetje hopen toch ?
Ze kunnen dacht ik alleen de hele RVC wegsturen, of hij moet zelf opstappenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat bij de supporters het Cruijff-kamp ook wel is uitgedunt, er moest een keer iets gebeuren en dan is van Gaal wel de slechtst mogelijke oplossing, maar ik denk dat Ten Have en de rest wel blijven zitten, en dat alleen Cruijff vertrekt toch?
Uit goede bronnen kan ik zeggen dat er in de ledenraad een stuk meer Pro-Cruijff mensen zitten dan anti.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat bij de supporters het Cruijff-kamp ook wel is uitgedunt, er moest een keer iets gebeuren en dan is van Gaal wel de slechtst mogelijke oplossing, maar ik denk dat Ten Have en de rest wel blijven zitten, en dat alleen Cruijff vertrekt toch?
Oh ja, maar daarna heeft hij weer een bak stront over zich gekregen, dat helpt mensen soms tot inzichten...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Van Gaal gezien op het balkon bij Bayern? Ik hoop het ook hoor, maar ik acht de kans minimaal.
Daarnaast heeft Van Gaal ik geloof nog geen 2 weken geleden gezegd dat hij alleen komt als Cruijff vertrekt.
Dus de soap continues.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit goede bronnen kan ik zeggen dat er in de ledenraad een stuk meer Pro-Cruijff mensen zitten dan anti.
Het is nu wel duidelijk dat de RVC wil dat Cruijff vertrekt he. Op Cruijff zelf na natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Van Gaal gezien op het balkon bij Bayern? Ik hoop het ook hoor, maar ik acht de kans minimaal.
Daarnaast heeft Van Gaal ik geloof nog geen 2 weken geleden gezegd dat hij alleen komt als Cruijff vertrekt.
Het feit dat Van Gaal de functie geaccepteerd heeft in deze situatie zegt al genoegquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dus de soap continues.
Lijkt me dat het benoemen van Louis van Gaal meer een poging is om Cruijff te liquideren dan om echt de goede man op de juiste positie te zetten.
De reactie van Sjaak zwart was echt geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dus de soap continues.
Lijkt me dat het benoemen van Louis van Gaal meer een poging is om Cruijff te liquideren dan om echt de goede man op de juiste positie te zetten.
Snap wel dat Hiddink zijn naam niet verder te grabbel wil gooien.
beeld?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De reactie van Sjaak zwart was echt geweldig. "Van gaal directeur? Waar? Niet hier iig.
".
Cruijff stapt denk ik niet op, omdat Frankie, Bergkamp en Jonk er zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit dat Van Gaal de functie geaccepteerd heeft in deze situatie zegt al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Gaal, NiceDJ, je mag ons wel steunen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Je bent de eerste met het nieuws.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
http://m.fcupdate.nl/voet(...)-directeur-van-ajax/
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Gaal, NiceZo beter ja, zo lijkt het iig net alsof je wat toevoegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je denkt dat Louis dat zo laat?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Mja, jeugdopleiding is zo goed als helemaal aangepast naar het idee van Cruijff toch?
Van Gaal denkt er anders overquote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Mja, jeugdopleiding is zo goed als helemaal aangepast naar het idee van Cruijff toch?
Tsja wat moet je er anders over zeggen, nu geen Cruyff iig...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo beter ja, zo lijkt het iig net alsof je wat toevoegt.
Beetje respect voor hem he. Afvallen is lastig.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef Morendo het volgende:
Hmm, Verrassend. Van Gaal is in ieder geval wel een zwaargewicht. Op zich goed nieuws.
Niet als hiermee Johan wordt geliquideerd en Theo + Sjaak vinden dit ook niet oke denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef Morendo het volgende:
Hmm, Verrassend. Van Gaal is in ieder geval wel een zwaargewicht. Op zich goed nieuws.
Dat hangt van de statuten af, dat is alleen als daarin is opgenomen dat alle besluiten unaniem besloten moeten wordenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als hiermee Johan wordt geliquideerd en Theo + Sjaak vinden dit ook niet oke denk ik.
BUiten dat, je mag in een bedrijf toch niet zomaar achter de rug om van 1 van de leden van de RvC geen beslissingen maken.
Waarom niet? De RvC moet toch gewoon controleren?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
BUiten dat, je mag in een bedrijf toch niet zomaar achter de rug om van 1 van de leden van de RvC geen beslissingen maken.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje respect voor hem he. Afvallen is lastig.
Niet als ze gewoon naar hem luisten als het gaat om het voetbal, voor de rest bemoeit hij zich nergens mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? De RvC moet toch gewoon controleren?
Bovendien: Johan is natuurlijk een legende, maar praktisch gezien brengt zijn aanwezigheid altijd teveel problemen met zich mee.
Kom op, Johan bemoeit zich werkelijk met alles, maar wil nooit verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef Smoofie het volgende:
voor de rest bemoeit hij zich nergens mee.
Als Cruijff weggaat is dat het kinderachtigste besluit van hem ooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk meer nieuws vanavond, hoe hebben ze dit ooit kunnen doen. Cruijff akkoord of Cruijff weg?
Cruijff moet eens leren samenwerken. Van Gaal overigens ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk meer nieuws vanavond, hoe hebben ze dit ooit kunnen doen. Cruijff akkoord of Cruijff weg?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cruijff moet eens leren samenwerken. Van Gaal overigens ook.
Inderdaad, die blaaskaak moet gewoon een keer bij VI gaan zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Stiggie het volgende:
Peter R doet weer alsof hij verstand heeft van voetbal
Hij werd geblokkeerd man. Hij heeft niks kunnen doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef De_kromme het volgende:
Serieus een goede zet om Cruijff buitenspel te zetten. Die vent heeft altijd en overal kritiek op, maar neemt geen verantwoordelijkheid. Dit wordt wel een heerlijke rel.![]()
Jan Mulder zegt dat Cruijff de beste speler van Ajax was, wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je een goede voetballer bent hoef je niet per se een goede bestuurder te zijn.
Cruijff gaat toch in de RvC zitten? Hoezo geen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef De_kromme het volgende:
Serieus een goede zet om Cruijff buitenspel te zetten. Die vent heeft altijd en overal kritiek op, maar neemt geen verantwoordelijkheid. Dit wordt wel een heerlijke rel.![]()
Jan Mulder zegt dat Cruijff de beste speler van Ajax was, wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je een goede voetballer bent hoef je niet per se een goede bestuurder te zijn.
Lees lekker de vorige bladzijdesquote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef Krambo het volgende:
Cruijff en van Gaal kunnen niet echt door 1 deur toch?
Gaat niet meer gebeuren, die stapt gewoon op.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Cruijff gaat toch in de RvC zitten? Hoezo geen verantwoordelijkheid.
Het ging niet over Davids, het ging over Keizer.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef msnk het volgende:
"BIJNA" "IETSJE MINDER"_______________!
Cruijff is qua bekendheid Prinses Diana.
Davids hooguit een Angela Merkel.
Dan is Johan voortaan niet meer geloofwaardig en gaat Johan Derksen zn lidmaatschap opzeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren, die stapt gewoon op.
Wel een lekker wijf die tafeldame trouwens, wie mag dat zijn?
Oké, vervang Merkel dan maar met Gadaffi.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging niet over Davids, het ging over Keizer.
Cruijff moet gewoon een actieplan opstellen bestaande uit bijvoorbeeld tien concrete wijzigingen en op basis van dat document kan de discussie worden aangegaan en kan er ook beleid gemaakt worden. Zoals het de afgelopen maanden is gegaan komen we natuurlijk geen stap verder.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Misschien wil Cruijff nu wel iets bij Ajax gaan doen!?
lef heeft die beunhaas welquote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
Peter die zegt dat Cruijff geen Ajacied is______________!
Trollquote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter heeft wel gelijk hoor over Johan die lekker in Spanje luiert
Hoeveel onzin ga je nog verkondigen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter heeft wel gelijk hoor over Johan die lekker in Spanje luiert
Ja, je zou eens kunnen kijken wat de RVC doet en moet doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Als jij lid van RvC bent. Ga jij dan 11 maanden van het jaar in Spanje kloten?
als je als medelid een cokesnuivert hebt die losse handjes heeftquote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Stop maar jongen, de tering wat een onzin.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
En een kale flikker die denkt dat hij dingen weet over het voetbal.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je als medelid een cokesnuivert hebt die losse handjes heeft
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stop maar jongen, de tering wat een onzin.
RvC is niets man.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat is er onzin aan? Kom eens met argumenten. Je wimpelt mn reactie zo snel af.
Frank houdt gewoon de selectie af van deze happening.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat FdB zijn contractje komt terugbrengen? RVC is al jaren een groter onderwerp dan het elftal zelf.
en een hoer die elke dag die kale flikker naaitquote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En een kale flikker die denkt dat hij dingen weet over het voetbal.
Gewoon een stropdas om met een grote 1 er op!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Louis met een mooi gedicht beginnen op zn eerste Persco?
Dat wijf...is dat wel een wijf? Lijkt wel een manquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Tering foto er ook bij.
Wat doet die slet er uberhaupt bij in de RvC!?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Tering foto er ook bij.
Het was ook niet mogelijk om nog persoonlijkheidslozer over te komen voor die kale. Wat een enorme hark.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Tering foto er ook bij.
Nikkie Plessen kinquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat wijf...is dat wel een wijf? Lijkt wel een man
Die linker kijkt zo van:"Kids, I'm coming to rape you!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Tering foto er ook bij.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die linker kijkt zo van:"Kids, I'm coming to rape you!"
Haha zie het nu pasquote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die linker kijkt zo van:"Kids, I'm coming to rape you!"
gwn.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is gwn een heksDie neus, die lippen, dat haar, die ogen
Lex Luthorquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Tering foto er ook bij.
Begint pas Juni 2012 weerquote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
gwn.
Succes met van Gaal trouwens ,die is over een aantal maanden alweer weg.
Begint pas in juli 2012. Zou wel grappig zijn als ie daarvoor al weer weg is.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
gwn.
Succes met van Gaal trouwens ,die is over een aantal maanden alweer weg.
Johan moet leren samenwerken, Niet in eigen belang denkenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef 16meter het volgende:
Wat een bak ellende. Louis is een prima kerel, maar Johan laat dit niet op zich zitten natuurlijk.
Dit heeft helemaal geen flikker met FdB te maken. Die blijft zitten waar hij zit. Of hij nou met Van Gaal of met Cruijff zit, hij vind het allebei wel prima. Met Van Gaal kan hij immers ook goed door een deur.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat FdB zijn contractje komt terugbrengen? RVC is al jaren een groter onderwerp dan het elftal zelf.
Peter heeft wel met veel feiten Mulder verslagenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
Peter R de Vries die wel even alle ajax fans om praat.. om het licht te zien in van Gaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |