SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Cruijff en Gaal moeten weer vrede sluiten, en dan samen Ten Have wegsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax the Soap.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Santello het volgende:
OVER WELKE UITZENDING/PROGRAMMA HEBBEN JULLIE HET???
quote:van Gaal is een tumor die onmiddellijk moet worden weggesneden!
quote:Het is afgelopen.
quote:RIP AFC AJAX 16-11-2011
quote:De ultieme narcist die de eind verantwoording bij Ajax pakt... Dit is rampzalig voor de club
quote:Ajax was doodziek, maar is nu dood.
Dat kan niet direct maar ze kunnen wel het vertrouwen opzeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
En stuurt de ledenraad dan vanavond de RVC naar huis?
quote:Ajax wordt dus geleid door een stelletje psychopaten en met van Gaal heb je er nog een opper-psychopaat bij. De nieuwe naam van Ajax : FC 'One flew over the cuckoo's nest'' !!!
Neemt iemand de Telegraaf dan serieus ja?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef Pedroso het volgende:
(knip)
Derksen is niet zo'n probleem, die wordt steeds minder serieus genomen, maar de Telegraaf is toch wel een belangrijke factor in het media landschap.
Het is gewoon een ranzig spelletje om van Cruyff af te komen. Dat lijkt me toch HEEL duidelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
'Maar het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur word bij Ajax', zegt Van Gaal. 'Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook.'
..
Mooie aannamesquote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Bergkamp en Jonk zich voelen ? Hebben net een contract getekend.
Volgens mij konden ze in het verleden wel met v. Gaal door één deur maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is gewoon een ranzig spelletje om van Cruyff af te komen. Dat lijkt me toch HEEL duidelijk.
''Als ik ooit moet kiezen tussen Cruijff en Van Gaal, dan doe ik dat niet'', stelt De Boer in Voetbal International. ''Want ik kán het niet. Met allebei heb ik een goede band, ik wil geen van beiden voor het hoofd stoten.''quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Bergkamp en Jonk zich voelen ? Hebben net een contract getekend.
Volgens mij konden ze in het verleden wel met v. Gaal door één deur maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Hopelijk prikken alle ajacieden hier op deze manier doorheen. Van Gaal zal ook ongetwijfeld voor wat positieve reacties zorgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is gewoon een ranzig spelletje om van Cruyff af te komen. Dat lijkt me toch HEEL duidelijk.
een deel hier heeft vertrouwen in ten Have en co en denkt dat alles op een positieve manier gaatquote:Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk prikken alle ajacieden hier op deze manier doorheen. Van Gaal zal ook ongetwijfeld voor wat positieve reacties zorgen.
Dit is gewoon kutnieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |