Ben benieuwd hoe dat gaat, er zitten in de ledenraad ook zat gasten die Cruijff hatenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Kijk, zolang Cruijff van Van Gaal de jeugd mag doen is er eigenlijk niets aan de hand..maarja..
In ieder geval kunnen we vanavond afscheid nemen van Ten Have en co
Want? Ik denk dat bij de supporters het Cruijff-kamp ook wel is uitgedunt, er moest een keer iets gebeuren en dan is van Gaal wel de slechtst mogelijke oplossing, maar ik denk dat Ten Have en de rest wel blijven zitten, en dat alleen Cruijff vertrekt toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Kijk, zolang Cruijff van Van Gaal de jeugd mag doen is er eigenlijk niets aan de hand..maarja..
In ieder geval kunnen we vanavond afscheid nemen van Ten Have en co
Je hebt Van Gaal gezien op het balkon bij Bayern? Ik hoop het ook hoor, maar ik acht de kans minimaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa heb wel het idee dat Cruyff zich echt niet eruit laat werken, hij lijkt erg vastberaden.
En van Gaal is ook weer een paar jaartjes ouder en wijzer. Wij Ajacieden mogen wel een beetje hopen toch ?
Ze kunnen dacht ik alleen de hele RVC wegsturen, of hij moet zelf opstappenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat bij de supporters het Cruijff-kamp ook wel is uitgedunt, er moest een keer iets gebeuren en dan is van Gaal wel de slechtst mogelijke oplossing, maar ik denk dat Ten Have en de rest wel blijven zitten, en dat alleen Cruijff vertrekt toch?
Uit goede bronnen kan ik zeggen dat er in de ledenraad een stuk meer Pro-Cruijff mensen zitten dan anti.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat bij de supporters het Cruijff-kamp ook wel is uitgedunt, er moest een keer iets gebeuren en dan is van Gaal wel de slechtst mogelijke oplossing, maar ik denk dat Ten Have en de rest wel blijven zitten, en dat alleen Cruijff vertrekt toch?
Oh ja, maar daarna heeft hij weer een bak stront over zich gekregen, dat helpt mensen soms tot inzichten...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Van Gaal gezien op het balkon bij Bayern? Ik hoop het ook hoor, maar ik acht de kans minimaal.
Daarnaast heeft Van Gaal ik geloof nog geen 2 weken geleden gezegd dat hij alleen komt als Cruijff vertrekt.
Dus de soap continues.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit goede bronnen kan ik zeggen dat er in de ledenraad een stuk meer Pro-Cruijff mensen zitten dan anti.
Het is nu wel duidelijk dat de RVC wil dat Cruijff vertrekt he. Op Cruijff zelf na natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Van Gaal gezien op het balkon bij Bayern? Ik hoop het ook hoor, maar ik acht de kans minimaal.
Daarnaast heeft Van Gaal ik geloof nog geen 2 weken geleden gezegd dat hij alleen komt als Cruijff vertrekt.
Het feit dat Van Gaal de functie geaccepteerd heeft in deze situatie zegt al genoegquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dus de soap continues.
Lijkt me dat het benoemen van Louis van Gaal meer een poging is om Cruijff te liquideren dan om echt de goede man op de juiste positie te zetten.
De reactie van Sjaak zwart was echt geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dus de soap continues.
Lijkt me dat het benoemen van Louis van Gaal meer een poging is om Cruijff te liquideren dan om echt de goede man op de juiste positie te zetten.
Snap wel dat Hiddink zijn naam niet verder te grabbel wil gooien.
beeld?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De reactie van Sjaak zwart was echt geweldig. "Van gaal directeur? Waar? Niet hier iig.
".
Cruijff stapt denk ik niet op, omdat Frankie, Bergkamp en Jonk er zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het feit dat Van Gaal de functie geaccepteerd heeft in deze situatie zegt al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Gaal, NiceDJ, je mag ons wel steunen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Je bent de eerste met het nieuws.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
http://m.fcupdate.nl/voet(...)-directeur-van-ajax/
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Gaal, NiceZo beter ja, zo lijkt het iig net alsof je wat toevoegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je denkt dat Louis dat zo laat?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Mja, jeugdopleiding is zo goed als helemaal aangepast naar het idee van Cruijff toch?
Van Gaal denkt er anders overquote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Mja, jeugdopleiding is zo goed als helemaal aangepast naar het idee van Cruijff toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |