Ik heb net een zakje in de magnetron gegooid.quote:
En de overige 95% heeft WEL een IQ boven de 70.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een deel hier heeft vertrouwen in ten Have en co en denkt dat alles op een positieve manier gaat
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een deel hier heeft vertrouwen in ten Have en co en denkt dat alles op een positieve manier gaat
Arno en Johan.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Misschien dat JD ff vanavond nog kan aanschuiven bij PW
Ik denk dat in huize Derksen de telefoon wel roodgloeiend staatquote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Als hij en passant nog even een grefo schoffeert, dan heeft hij mijn zege.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Dat hoopte ik toen ik het hoorde, utopische gedachte helaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef The_Groove het volgende:
Het allermooiste zou natuurlijk zijn als de ledenraad vanavond Ten Have en co wegstemmen en Louis en Cruyff de strijdbijl begraven en samen Ons Aller Ajax terug naar de top brengen.
Droomscenario, utopie denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef The_Groove het volgende:
Het allermooiste zou natuurlijk zijn als de ledenraad vanavond Ten Have en co wegstemmen en Louis en Cruyff de strijdbijl begraven en samen Ons Aller Ajax terug naar de top brengen.
Het ergste is nog dat de 2 mensen die ajax mede naar de tering hebben geholpen aan blijvenquote:
quote:Commercieel directeur Henri van der Aat en financieel directeur Jeroen Slop complementeren het directieteam van Ajax
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:18 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Ajax nu voor zakelijkheid kiest in plaats van dat vriendjespolitieke spelletje van Cruijff.
Ben benieuwd hoe Cruijff zijn verlies op zal gaan pakken.
Slop is echt de grootste stuntelaar ooit! hij heeft zo ontzettend veel mazzel dat Suarez, Steek en Zeeuw zoveel hebben opgebracht dat zijn gestuntel niet meer te zien is voor de buitenwereld.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de 2 mensen die ajax mede naar de tering hebben geholpen aan blijven
[..]
over 3 jaar maar proberen om degradatie te ontlopenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de 2 mensen die ajax mede naar de tering hebben geholpen aan blijven
[..]
Mwa heb wel het idee dat Cruyff zich echt niet eruit laat werken, hij lijkt erg vastberaden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hoopte ik toen ik het hoorde, utopische gedachte helaas.
Ieder voordeel heb z'n nadeel, ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Kijk, zolang Cruijff van Van Gaal de jeugd mag doen is er eigenlijk niets aan de hand..maarja..
In ieder geval kunnen we vanavond afscheid nemen van Ten Have en co
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |