Het is een dubbeldekker en in xit vooraan boveninquote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
In de trein aan het bier gaat nog net maar in een dubieuze bus
Vuige kapitalist, jij bent de 1%!!!quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef Friek_ het volgende:
Overigens reis ik nu 1ste klas. Omdat het kan.
Bedanktquote:Op zondag 13 november 2011 01:03 schreef Friek_ het volgende:
Overigens kan Robin de complottheorieën nu echt als complimenten beschouwen over zijn persoonlijkheid. Toch een prestatie vind ikzelf.
Ik miste je aanwezigheid al.quote:Op zondag 13 november 2011 01:14 schreef Picchia het volgende:
Het is jammer dat ik niet kon komen. Ik zou er graag bij zijn geweest.
Erg jammer inderdaadquote:Op zondag 13 november 2011 01:14 schreef Picchia het volgende:
Het is jammer dat ik niet kon komen. Ik zou er graag bij zijn geweest.
Ik niet.quote:Op zondag 13 november 2011 01:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik vond mezelf te introvert eigenlijk.
Je moet er ook bier ingieten robin.quote:Op zondag 13 november 2011 01:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik vond mezelf te introvert eigenlijk.
Bij GS in de trein was ik een stuk spraakzamer, had ik het idee.
Het is wel weer duidelijk wie er wel en niet kan zuipen van de polka me raden.quote:Op zondag 13 november 2011 00:43 schreef remlof het volgende:
Ik geef het op. Het was een leuke meet met de polkameraden.
Water. Vloeistof des levens. Wat heerlijk.quote:
Z'n moeder heeft alleen wat bittere ballen.quote:Op zondag 13 november 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
Je moeder beviel goed, kan ik namens iedereen zeggen.
Wat een vetzak.quote:Op zondag 13 november 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Zag die Erik die bitterballen naar binnen harken dan.
Klokjes eerst heh.quote:Op zondag 13 november 2011 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Schaal was leeg voordat je er erg in had.
Picchia volgens mijquote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is eigenlijk het wijf die choco heeft besteld?
Dat zullen we denk ik nooit te weten komen.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinking.quote:Op zondag 13 november 2011 12:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik had zo'n vermoeden dat Picchia homo was.
Je moet dan even terug gaan en zeggen dat er niemand chocolademelk met slagroom heeft besteld en dat je de 2,70 terug wilt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi P.quote:Op zondag 13 november 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi om de hele avond Koos genoemd te worden
De gedestilleerde bagger was van mij geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeg me al af waarom je ineens zo'n haast had.quote:Op zondag 13 november 2011 05:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aaaargh, ik zat met VS in de trein, maar ben op een gegeven moment de trein uit gelopen, die maar niet wilde vertrekken, omdat ik anders mijn maaginhoud op schoot van de persoon tegenover mij had gelegd.Al met al, goed en wel op mijn slaapplek aangekomen.
80 vaasjesquote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
185 euro aan bier, interessant.quote:
Ja, mijn inschatting was ook hoger, maarja, wat frisdrinkers ertussen enzo.quote:Op zondag 13 november 2011 17:01 schreef remlof het volgende:
Het viel me nog mee dat we onder de ¤500 zijn gebleven
Ranzig spul man.quote:Op zondag 13 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
Die Prosecco hakte er flink in. Wist niet dat we de vijf hadden gehaald.
FB?quote:Op zondag 13 november 2011 18:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb ik een hele avond met de meesten lopen ouwehoeren en nog niet eens 1 FB ontfrutselt.
FaceBook.quote:
Ze smaakte prima in ieder geval.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
Het was wel duidelijk wie de doorgewinterde drinkers waren.
Het storten van spijzen kost een vaatje bier bij het gilde, nemen we knoeien voor het gemak ook in mee.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Monidique het volgende:
Zeker. Alleen jammer dat ik in de trein in slaap viel en mijn blik bier liet donderen.
hahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Betyar kreeg vijf kippen aangeboden bij de snackbar.
Levend of Dood?quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Betyar kreeg vijf kippen aangeboden bij de snackbar.
Het was echt heel erg ineens.quote:Op zondag 13 november 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
Vroeg me al af waarom je ineens zo'n haast had.![]()
Maar blij dat je over bent gekomen.
Ik heb wel Google+.quote:Op zondag 13 november 2011 18:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb ik een hele avond met de meesten lopen ouwehoeren en nog niet eens 1 FB ontfrutselt.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wie schrijft er effe een verslagje?
quote:
Ongetwijfeld doet laatkomer erik ook zijn zegje op het internet.quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wie schrijft er effe een verslagje?
Haha het was stampvol inderdaad, maar we hadden in ieder geval plek, ook al ging er wat gescheld aan vooraf. Maar goed, na Amersfoort was iedereen toch ineens weg.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het was echt heel erg ineens.En dan zo'n drukke trein.
Daar eindigt de Randstedelijke beschaving dan ook zo ongeveer.quote:Op zondag 13 november 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha het was stampvol inderdaad, maar we hadden in ieder geval plek, ook al ging er wat gescheld aan vooraf. Maar goed, na Amersfoort was iedereen toch ineens weg.
Schiet een beetje op!quote:
Ik vroeg me al af hoe jij eraan was gekomen.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef remlof het volgende:
De AH to go was wel open voor BVO Friek_
Ik denk dat je je prima had vermaakt.quote:Op maandag 14 november 2011 15:32 schreef TitusPullo het volgende:
Hoewel ik brand van verlangen om Monidique, Reya en Picchia te ontmoeten is het maar goed dat ik niet gegaan ben.
Niet als er gerookt werd.quote:Op maandag 14 november 2011 15:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je je prima had vermaakt.
Ik heb genoeg met een verslag. Ik ben niet zoveel eisendquote:Op maandag 14 november 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:
Je kan ook zelf eens naar een meet komen.
Je bent inderdaad niet zoveel.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb genoeg met een verslag. Ik ben niet zoveel eisend
Zo. Jij je zin.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet zoveel.
Zeuren over verslagen van een meet waar je zelf niet de ballen voor hebt om op te komen dagen is best kansloos.
Ik wil eigenlijk wel wat meer foto's..quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet zoveel.
Zeuren over verslagen van een meet waar je zelf niet de ballen voor hebt om op te komen dagen is best kansloos.
Zie mijn avatar voor fotos van mijn billen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel wat meer foto's..
jullie moeten het tof gehad hebben als ik het zo lees!
quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zie mijn avatar voor fotos van mijn billen.
POL-meets doen niet aan foto's waar mensen herkenbaar zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel wat meer foto's..
jullie moeten het tof gehad hebben als ik het zo lees!
Snap ik wel hoor! Zou ik zelf ook niet willen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
POL-meets doen niet aan foto's waar mensen herkenbaar zijn.
Ik durf niet en Betyar is een nogal merkwaardige combinatie.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
Ik wil ook verslagje uitbrengen maar ik durf niet.
Maar het was zeker gezellig. Even zien of er nog wat van die gezelligheid overblijft na het verslag van eriksd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor! Zou ik zelf ook niet willen.
Hahaha.quote:Op maandag 14 november 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Getver. Een piercing door je lip![]()
Zo'n iemand tokkie zou ik direct in zijn gezicht spugen. (het liefst een vette groene)
Hij was vrij snel weg ook? Hij zat naast mij toen ik even uitgebreid met Mon. zat te kleppen, maar daarna heb ik hem niet meer gezien.quote:Op maandag 14 november 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
Geweldig verslag Erik, maar je bent inderdaad ook php vergeten
Ik heb me al "bloot" gegeven op de meet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik durf niet en Betyar is een nogal merkwaardige combinatie.
Aangezien de meet plaatsvond op een andere locatie dan waar jij je begaf zal de stank van iets anders dan de meet afkomstig geweest zijn.quote:
De Wajongmeet.quote:Op maandag 14 november 2011 18:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aangezien de meet plaatsvond op een andere locatie dan waar jij je begaf zal de stank van iets anders dan de meet afkomstig geweest zijn.
Vegan streaker?quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb me al "bloot" gegeven op de meet.
Ik ben er nog niet zeker van of die hier besproken mag worden.quote:
huh?quote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van of die hier besproken mag worden.
Alwaysquote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bedankt voor de inbeelding Tem, dat worden nachtmerries.
Ze kunnen hem wegknikkeren hier, maar niet over hem mogen praten of hem verbieden naar een meeting te gaan lijkt mij wat over de top.quote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
je weet het maar nooit met de hogere krachten.
Sorry was een beetje flauw aan het geinenquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze kunnen hem wegknikkeren hier, maar niet over hem mogen praten of hem verbieden naar een meeting te gaan lijkt mij wat over de top.
Om een uur of acht ofzo, ruim na Robin iig.quote:Op maandag 14 november 2011 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij was vrij snel weg ook? Hij zat naast mij toen ik even uitgebreid met Mon. zat te kleppen, maar daarna heb ik hem niet meer gezien.
Het afscheid van php richting Voorschrift was ook wel een apart schouwspel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Om een uur of acht ofzo, ruim na Robin iig.
Ahaha, dat heb ik helemaal gemist. Volgens mij zat ik toen eten in mijn gezicht te smeren.quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het afscheid van php richting Voorschrift was ook wel een apart schouwspel.
Was goed voer, zeker voor die paar knaken.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahaha, dat heb ik helemaal gemist. Volgens mij zat ik toen eten in mijn gezicht te smeren.
Ja, het was inderdaad goed te nassen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Was goed voer, zeker voor die paar knaken.
Same here. Wat had ik ook alweer? Zou het echt niet meer wetenquote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahaha, dat heb ik helemaal gemist. Volgens mij zat ik toen eten in mijn gezicht te smeren.
Ik had een Nina Simone.quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here. Wat had ik ook alweer? Zou het echt niet meer weten
Bij de Febo vragen ze of je 5 kippen wilt.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Picchia het volgende:
Gisteren was ik uit eten geweest bij een duur restaurant. Krijg ik één zo'n klein kippenpootje of iets op een handje vol rijst. Stelde echt geen reet voor. In t café krijg ik tenminste een flinke schnitzel die het bord vulde.
Dat is alleen de borrelkaartquote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had een Nina Simone.![]()
voerkaart (pdf)
De borrelkaart.quote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had een Nina Simone.![]()
voerkaart (pdf)
Heb net alle verslagen gelezen en ze hebben allemaal een eigen kleur. Vond het ook leuk leesvoer, dus wat mij betreft voegen jij en betje er ook nog een toequote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Monidique het volgende:
Kan ook wel een verslag doen, maar ik denk dat alles al is gezegd.
Kom je volgende keer ook?quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb net alle verslagen gelezen en ze hebben allemaal een eigen kleur. Vond het ook leuk leesvoer, dus wat mij betreft voegen jij en betje er ook nog een toe
Jullie hebben al genoeg verslaggeversquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben al genoeg verslaggeversMaar het zou vast wel leuk zijn als POL en de POL meets wat meer vrouwen zouden hebben
Slimmerd, wie zegt dat ik PvdA stem?quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Helaas is Whiskers niet meer te bereiken. Iedereen wilt haar terug
Dan zouden er in ieder geval 2 vrouwen zijn.
Nodig anders wat PvdA-vriendinnen uit?
Was maar een gokje hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Slimmerd, wie zegt dat ik PvdA stem?
Ja Whiskers moet maar gewoon terug komen. Het is niet zo'n drama allemaal.
Nou ja, ik ben inderdaad wel overwegend links.quote:
Op het MBO ICT zitten geen dames en al helemaal geen die geïnteresseerd zijn in politiek.quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben inderdaad wel overwegend links.
Maar misschien moet jij maar dames gaan werven voor POL.
Hmm, wie weet moeten we dat maar doenquote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op het MBO ICT zitten geen dames en al helemaal geen die geïnteresseerd zijn in politiek.
Misschien wat meisjes die vroeger bij mij op school zaten en waar ik nog steeds contact mee heb, maar jammer genoeg zijn die ook niet geïnteresseerd in politiek.
Zullen we een advertentie maken?
Hij is echt net 16quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Staal het volgende:
Leuke verslagen en erg tof om te lezen dat de Benjamin van POL wel naar de meet is geweest!
Had ik echt nooit gedacht.
Ik zat goed fout. Vind het wel dapper van hem dat hij is gegaan. Arm jong.quote:
Ook excuses van mijn kant.quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zat goed fout. Vind het wel dapper van hem dat hij is gegaan. Arm jong.
Robin, excuus..
quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, wie weet moeten we dat maar doenMaar het is volgens mij wel zo dat meisjes van huis uit minder politiek meekrijgen.
Nou dank je wel. Stelletje zuipschuiten.quote:
Niet nodig en dat had je al gedaan.quote:
Ik vind het beleefd om het nog een keer te doenquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet nodig en dat had je al gedaan..
quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dank je wel. Stelletje zuipschuiten.
Volgende keer wil ik ook gaan, in kevlarvest en vervolgens lekker autistisch de armen van de andere bezoekers onderkwijlen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dank je wel. Stelletje zuipschuiten.
Ik zou daar never nooit heen gaan. Zeker als je van te voren weet wat voor mafkezen er ook heen gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik ook gaan, in kevlarvest en vervolgens lekker autistisch de armen van de andere bezoekers onderkwijlen.
Zoals ik bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou daar never nooit heen gaan. Zeker als je van te voren weet wat voor mafkezen er ook heen gaan.
Nee ik bedoel jou niet hoor.quote:
Hockeykutjes batsen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen als er van die ordinaire dronken kakwijven komen.
Natuurlijk kan jij zo'n avond niet trekken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee ik bedoel jou niet hoor.
Maar zo'n Reya met zijn quasi intellect., die een beetje Dijkgraaf probeert te imiteren. Ik geloof niet dat ik zo'n avond zou kunnen trekken.
Sowieso mensen van het kak gymnasium![]()
Als vliegen op stront, maak je geen zorgen wat dat betreft.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen als er van die ordinaire dronken kakwijven komen.
Niet met bepaalde figuren. Sommigen zijn niet om aan te gluren, anderen weer niet om aan te horen. Of beiden.quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef eriksd het volgende:
Natuurlijk kan jij zo'n avond niet trekken.
Oeh, die hockeymeisjes zijn niet zo slecht kan ik je vertellen. Laatst toen ik terug naar huis fietsde, zag ik een groep meisjes op weg naar de hockey.quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als vliegen op stront, maak je geen zorgen wat dat betreft.
En dan is er ook nog eens niets op TV! Het leven van honger-Afrikaantjes is een droomparadijs vergelijken met de hel die jij moet doorstaan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet met bepaalde figuren. Sommigen zijn niet om aan te gluren, anderen weer niet om aan te horen. Of beiden.
Vraag me dit eigenlijk ook af.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben je eigenlijk zo driftig bezig je gal te spuwen over iets waar je niet bij was EG?
Wat is er nou mis met het gymnasium?quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Sowieso mensen van het kak gymnasium![]()
En jij bent dat wel?quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet met bepaalde figuren. Sommigen zijn niet om aan te gluren, anderen weer niet om aan te horen. Of beiden.
Ik lees hier de postings van een paar gymnasiasten. Wat een stel elitaire aandachtshoeren dat zijn. Maar ja, ze zullen niet allemaal zo zijn. Denk ik. Hoop ik.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met het gymnasium?
En zoals je op kunt maken uit de verslagen kunnen mensen van heel verschillende inslag het op zo'n meet toch prima vinden?
Dit was ook deels op het terras.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Staal het volgende:
Disana? Volgend jaar?
En doen jullie het dan es in de zomer op een terras.
Wie weet Staalquote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Staal het volgende:
Disana? Volgend jaar?
En doen jullie het dan es in de zomer op een terras.
Volgens mij hangen gymnasium en elitair gedrag niet samen. Vaak zijn het gewoon heel slimme en hardwerkende mensen zonder kapsones.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik lees hier de postings van een paar gymnasiasten. Wat een stel elitaire aandachtshoeren dat zijn. Maar ja, ze zullen niet allemaal zo zijn. Denk ik. Hoop ik.
Dan kom ik ook wel even en reis dan samen met Robin.quote:
Wat is je probleem jongen. Kom, gooi het eruit.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik lees hier de postings van een paar gymnasiasten. Wat een stel elitaire aandachtshoeren dat zijn. Maar ja, ze zullen niet allemaal zo zijn. Denk ik. Hoop ik.
Tja, irl gedragen ze dan poeslief om hier op afstand elkaar verrot te schelden.![]()
Nou moet je die postings van die twee in POL lezen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hangen gymnasium en elitair gedrag niet samen. Vaak zijn het gewoon heel slimme en hardwerkende mensen zonder kapsones.
Ik vind je zo brommerig geworden EchtGaaf. Iedereen hier is anders, maar niet slecht ofzo toch? Afijn, dit gaat wel erg Off-topic hier, ik hoop dat er nog meer meetverslagen komen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou moet je die postings van die twee in POL lezen.![]()
![]()
Ik hoop het wel, ja, sterker nog, ik vind het nog steeds jammer dat ik niet in elkaar geslagen ben.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Staal het volgende:
Al weet ik gewoon dat de meeters nu even de POL-familie uit gaan hangen om elkaar binnen een week de strot af te willen bijten in hun posts.
Wie had dat moeten doen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ja, sterker nog, ik vind het nog steeds jammer dat ik niet in elkaar geslagen ben.
Autocorrect, ik heb het aangepastquote:
We verwachten er van jou ook nog een, jij was er immers het langstquote:
Die komt niet.quote:
Hm, mijn geheugen heeft teveel gaten, ik heb dingen teruggelezen die ik me niet kan herinneren.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We verwachten er van jou ook nog een, jij was er immers het langst.
In het Aaaalmeloooooos.
Hier idem dito.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, mijn geheugen heeft teveel gaten, ik heb dingen teruggelezen die ik me niet kan herinneren.
Met carnavalsmuziek op de achtergrond.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
Betyar zijn verslag zou ik ook wel willen lezen.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
Avond met studenten zitten zuipen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
Ik kan me bijvoorbeeld niet herinneren dat ik een duet heb gehad met Friek_ onder het genot van een Beatles nummer.quote:
Was dat niet mijn kinderen-zijn-hinderen nummer?quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan me bijvoorbeeld niet herinneren dat ik een duet heb gehad met Friek_ onder het genot van een Beatles nummer.
Iemand die 12 uur werkt is tegenwoordig al niet meer werkloos.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
Betyar is nog te druk met het uitrekenen van alle verkapte werklozen die niet meer dan 8 uur per dag werken.
Neen, hoewel die ook memorabel is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dat niet mijn kinderen-zijn-hinderen nummer?
Ik dacht juist dat hij tien jaar ouder was dan wat hij feitelijk bleek.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zei nog tegen betyar, ik dacht eigenlijk dat je een puber van 16 was. Bleek ik het toch even mis te hebben. Hihi. Verder was er te weinig links geluid.
Ik vond het jammer dat je geen economenlied hebt gezongen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dat niet mijn kinderen-zijn-hinderen nummer?
Indeed, een grappige discussie, ik kan me menig oogcontact uwerzijds nog herinneren volgend in een schaterlach en een goede slok alcohol.quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die 12 uur werkt is tegenwoordig al niet meer werkloos.
Waar gaat dit heen met Nederland?
Econoompje met toverhoedquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat je geen economenlied hebt gezongen.
Just let it go.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal Reya ook nog met zijn verslag komen.?![]()
Hij doet er wel lang over met het zoeken naar die dure woorden
Je kan het echt niet hebben dat mensen een goede tijd hadden hé.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal Reya ook nog met zijn verslag komen.?![]()
Hij doet er wel lang over met het zoeken naar die dure woorden
Begin er maar niet overquote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
GS jij was dus ook zo allejezus blauw geworden door die Prosecco?
VS. zat later nog gezellig jonkies weg te pimpelen en die zat ook de halve avond aan de tokkiechampagne.quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
GS jij was dus ook zo allejezus blauw geworden door die Prosecco?
Hij was gewoon aan het recyclen, de hippie.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Picchia het volgende:
Toen ik voorstelde om te kotsen bedoelde ik op de toilet in de bar. Niet aan 't grachie. Straks wordt de boel nog groener.
Ik ben de tel ook behoorlijk kwijtgeraaktquote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Begin er maar niet over
Ik dacht trouwens dat het 3 flessen waren, geen 6
En dat op een karig bitterballenbodempje.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de tel ook behoorlijk kwijtgeraaktWeet wel dat we goed door zaten te schenken.
Die liep dan ook een paar glazen Processo achter. Ik heb de glazen van GS en mijzelf continu gevuld gehouden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VS. zat later nog gezellig jonkies weg te pimpelen en die zat ook de halve avond aan de tokkiechampagne.
Jaja, jullie kunnen gewoon niets hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die liep dan ook een paar glazen Processo achter. Ik heb de glazen van GS en mijzelf continu gevuld gehouden.
Ook goed, wij dragen geen leren pet waar een drankreservoir te verstoppen valt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaja, jullie kunnen gewoon niets hebben.
Ik laat alles in mijn baard morsen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook goed, wij dragen geen leren pet waar een drankreservoir te verstoppen valt.
Ik wijs u gaarne op de bitterballenbodem die reeds hierboven is aangehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaja, jullie kunnen gewoon niets hebben.
Het drupt er via je piercings weer uit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik laat alles in mijn baard morsen.
nietsquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er precies gebeurd tussen Reya en EG?
Bitterballen en bier voor later.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik laat alles in mijn baard morsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |