Ik dacht juist dat hij tien jaar ouder was dan wat hij feitelijk bleek.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zei nog tegen betyar, ik dacht eigenlijk dat je een puber van 16 was. Bleek ik het toch even mis te hebben. Hihi. Verder was er te weinig links geluid.
Ik vond het jammer dat je geen economenlied hebt gezongen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dat niet mijn kinderen-zijn-hinderen nummer?
Indeed, een grappige discussie, ik kan me menig oogcontact uwerzijds nog herinneren volgend in een schaterlach en een goede slok alcohol.quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die 12 uur werkt is tegenwoordig al niet meer werkloos.
Waar gaat dit heen met Nederland?
Econoompje met toverhoedquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat je geen economenlied hebt gezongen.
Just let it go.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal Reya ook nog met zijn verslag komen.?![]()
Hij doet er wel lang over met het zoeken naar die dure woorden
Je kan het echt niet hebben dat mensen een goede tijd hadden hé.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal Reya ook nog met zijn verslag komen.?![]()
Hij doet er wel lang over met het zoeken naar die dure woorden
Begin er maar niet overquote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
GS jij was dus ook zo allejezus blauw geworden door die Prosecco?
VS. zat later nog gezellig jonkies weg te pimpelen en die zat ook de halve avond aan de tokkiechampagne.quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
GS jij was dus ook zo allejezus blauw geworden door die Prosecco?
Hij was gewoon aan het recyclen, de hippie.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Picchia het volgende:
Toen ik voorstelde om te kotsen bedoelde ik op de toilet in de bar. Niet aan 't grachie. Straks wordt de boel nog groener.
Ik ben de tel ook behoorlijk kwijtgeraaktquote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Begin er maar niet over
Ik dacht trouwens dat het 3 flessen waren, geen 6
En dat op een karig bitterballenbodempje.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de tel ook behoorlijk kwijtgeraaktWeet wel dat we goed door zaten te schenken.
Die liep dan ook een paar glazen Processo achter. Ik heb de glazen van GS en mijzelf continu gevuld gehouden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
VS. zat later nog gezellig jonkies weg te pimpelen en die zat ook de halve avond aan de tokkiechampagne.
Jaja, jullie kunnen gewoon niets hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die liep dan ook een paar glazen Processo achter. Ik heb de glazen van GS en mijzelf continu gevuld gehouden.
Ook goed, wij dragen geen leren pet waar een drankreservoir te verstoppen valt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaja, jullie kunnen gewoon niets hebben.
Ik laat alles in mijn baard morsen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook goed, wij dragen geen leren pet waar een drankreservoir te verstoppen valt.
Ik wijs u gaarne op de bitterballenbodem die reeds hierboven is aangehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaja, jullie kunnen gewoon niets hebben.
Het drupt er via je piercings weer uit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik laat alles in mijn baard morsen.
nietsquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er precies gebeurd tussen Reya en EG?
Bitterballen en bier voor later.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik laat alles in mijn baard morsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |