De gedestilleerde bagger was van mij geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is eigenlijk het wijf die choco heeft besteld?
Vroeg me al af waarom je ineens zo'n haast had.quote:Op zondag 13 november 2011 05:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aaaargh, ik zat met VS in de trein, maar ben op een gegeven moment de trein uit gelopen, die maar niet wilde vertrekken, omdat ik anders mijn maaginhoud op schoot van de persoon tegenover mij had gelegd.Al met al, goed en wel op mijn slaapplek aangekomen.
80 vaasjesquote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is eigenlijk het wijf die choco heeft besteld?
185 euro aan bier, interessant.quote:
Ja, mijn inschatting was ook hoger, maarja, wat frisdrinkers ertussen enzo.quote:Op zondag 13 november 2011 17:01 schreef remlof het volgende:
Het viel me nog mee dat we onder de ¤500 zijn gebleven
Ranzig spul man.quote:Op zondag 13 november 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
Die Prosecco hakte er flink in. Wist niet dat we de vijf hadden gehaald.
FB?quote:Op zondag 13 november 2011 18:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb ik een hele avond met de meesten lopen ouwehoeren en nog niet eens 1 FB ontfrutselt.
FaceBook.quote:
Ze smaakte prima in ieder geval.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
Het was wel duidelijk wie de doorgewinterde drinkers waren.
Het storten van spijzen kost een vaatje bier bij het gilde, nemen we knoeien voor het gemak ook in mee.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Monidique het volgende:
Zeker. Alleen jammer dat ik in de trein in slaap viel en mijn blik bier liet donderen.
hahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Betyar kreeg vijf kippen aangeboden bij de snackbar.
Levend of Dood?quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Betyar kreeg vijf kippen aangeboden bij de snackbar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |