Nou dank je wel. Stelletje zuipschuiten.quote:
Niet nodig en dat had je al gedaan.quote:
Ik vind het beleefd om het nog een keer te doenquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet nodig en dat had je al gedaan..
quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dank je wel. Stelletje zuipschuiten.
Volgende keer wil ik ook gaan, in kevlarvest en vervolgens lekker autistisch de armen van de andere bezoekers onderkwijlen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dank je wel. Stelletje zuipschuiten.
Ik zou daar never nooit heen gaan. Zeker als je van te voren weet wat voor mafkezen er ook heen gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik ook gaan, in kevlarvest en vervolgens lekker autistisch de armen van de andere bezoekers onderkwijlen.
Zoals ik bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou daar never nooit heen gaan. Zeker als je van te voren weet wat voor mafkezen er ook heen gaan.
Nee ik bedoel jou niet hoor.quote:
Hockeykutjes batsen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen als er van die ordinaire dronken kakwijven komen.
Natuurlijk kan jij zo'n avond niet trekken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee ik bedoel jou niet hoor.
Maar zo'n Reya met zijn quasi intellect., die een beetje Dijkgraaf probeert te imiteren. Ik geloof niet dat ik zo'n avond zou kunnen trekken.
Sowieso mensen van het kak gymnasium![]()
Als vliegen op stront, maak je geen zorgen wat dat betreft.quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen als er van die ordinaire dronken kakwijven komen.
Niet met bepaalde figuren. Sommigen zijn niet om aan te gluren, anderen weer niet om aan te horen. Of beiden.quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef eriksd het volgende:
Natuurlijk kan jij zo'n avond niet trekken.
Oeh, die hockeymeisjes zijn niet zo slecht kan ik je vertellen. Laatst toen ik terug naar huis fietsde, zag ik een groep meisjes op weg naar de hockey.quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als vliegen op stront, maak je geen zorgen wat dat betreft.
En dan is er ook nog eens niets op TV! Het leven van honger-Afrikaantjes is een droomparadijs vergelijken met de hel die jij moet doorstaan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet met bepaalde figuren. Sommigen zijn niet om aan te gluren, anderen weer niet om aan te horen. Of beiden.
Vraag me dit eigenlijk ook af.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben je eigenlijk zo driftig bezig je gal te spuwen over iets waar je niet bij was EG?
Wat is er nou mis met het gymnasium?quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Sowieso mensen van het kak gymnasium![]()
En jij bent dat wel?quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet met bepaalde figuren. Sommigen zijn niet om aan te gluren, anderen weer niet om aan te horen. Of beiden.
Ik lees hier de postings van een paar gymnasiasten. Wat een stel elitaire aandachtshoeren dat zijn. Maar ja, ze zullen niet allemaal zo zijn. Denk ik. Hoop ik.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met het gymnasium?
En zoals je op kunt maken uit de verslagen kunnen mensen van heel verschillende inslag het op zo'n meet toch prima vinden?
Dit was ook deels op het terras.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Staal het volgende:
Disana? Volgend jaar?
En doen jullie het dan es in de zomer op een terras.
Wie weet Staalquote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Staal het volgende:
Disana? Volgend jaar?
En doen jullie het dan es in de zomer op een terras.
Volgens mij hangen gymnasium en elitair gedrag niet samen. Vaak zijn het gewoon heel slimme en hardwerkende mensen zonder kapsones.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik lees hier de postings van een paar gymnasiasten. Wat een stel elitaire aandachtshoeren dat zijn. Maar ja, ze zullen niet allemaal zo zijn. Denk ik. Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |