Hij was vrij snel weg ook? Hij zat naast mij toen ik even uitgebreid met Mon. zat te kleppen, maar daarna heb ik hem niet meer gezien.quote:Op maandag 14 november 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
Geweldig verslag Erik, maar je bent inderdaad ook php vergeten
Ik heb me al "bloot" gegeven op de meet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik durf niet en Betyar is een nogal merkwaardige combinatie.
Aangezien de meet plaatsvond op een andere locatie dan waar jij je begaf zal de stank van iets anders dan de meet afkomstig geweest zijn.quote:
De Wajongmeet.quote:Op maandag 14 november 2011 18:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aangezien de meet plaatsvond op een andere locatie dan waar jij je begaf zal de stank van iets anders dan de meet afkomstig geweest zijn.
Vegan streaker?quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb me al "bloot" gegeven op de meet.
Ik ben er nog niet zeker van of die hier besproken mag worden.quote:
huh?quote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van of die hier besproken mag worden.
Alwaysquote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bedankt voor de inbeelding Tem, dat worden nachtmerries.
Ze kunnen hem wegknikkeren hier, maar niet over hem mogen praten of hem verbieden naar een meeting te gaan lijkt mij wat over de top.quote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
je weet het maar nooit met de hogere krachten.
Sorry was een beetje flauw aan het geinenquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze kunnen hem wegknikkeren hier, maar niet over hem mogen praten of hem verbieden naar een meeting te gaan lijkt mij wat over de top.
Om een uur of acht ofzo, ruim na Robin iig.quote:Op maandag 14 november 2011 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij was vrij snel weg ook? Hij zat naast mij toen ik even uitgebreid met Mon. zat te kleppen, maar daarna heb ik hem niet meer gezien.
Het afscheid van php richting Voorschrift was ook wel een apart schouwspel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Om een uur of acht ofzo, ruim na Robin iig.
Ahaha, dat heb ik helemaal gemist. Volgens mij zat ik toen eten in mijn gezicht te smeren.quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het afscheid van php richting Voorschrift was ook wel een apart schouwspel.
Was goed voer, zeker voor die paar knaken.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahaha, dat heb ik helemaal gemist. Volgens mij zat ik toen eten in mijn gezicht te smeren.
Ja, het was inderdaad goed te nassen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Was goed voer, zeker voor die paar knaken.
Same here. Wat had ik ook alweer? Zou het echt niet meer wetenquote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahaha, dat heb ik helemaal gemist. Volgens mij zat ik toen eten in mijn gezicht te smeren.
Ik had een Nina Simone.quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here. Wat had ik ook alweer? Zou het echt niet meer weten
Bij de Febo vragen ze of je 5 kippen wilt.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Picchia het volgende:
Gisteren was ik uit eten geweest bij een duur restaurant. Krijg ik één zo'n klein kippenpootje of iets op een handje vol rijst. Stelde echt geen reet voor. In t café krijg ik tenminste een flinke schnitzel die het bord vulde.
Dat is alleen de borrelkaartquote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had een Nina Simone.![]()
voerkaart (pdf)
De borrelkaart.quote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had een Nina Simone.![]()
voerkaart (pdf)
Heb net alle verslagen gelezen en ze hebben allemaal een eigen kleur. Vond het ook leuk leesvoer, dus wat mij betreft voegen jij en betje er ook nog een toequote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Monidique het volgende:
Kan ook wel een verslag doen, maar ik denk dat alles al is gezegd.
Kom je volgende keer ook?quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb net alle verslagen gelezen en ze hebben allemaal een eigen kleur. Vond het ook leuk leesvoer, dus wat mij betreft voegen jij en betje er ook nog een toe
Jullie hebben al genoeg verslaggeversquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben al genoeg verslaggeversMaar het zou vast wel leuk zijn als POL en de POL meets wat meer vrouwen zouden hebben
Slimmerd, wie zegt dat ik PvdA stem?quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Helaas is Whiskers niet meer te bereiken. Iedereen wilt haar terug
Dan zouden er in ieder geval 2 vrouwen zijn.
Nodig anders wat PvdA-vriendinnen uit?
Was maar een gokje hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Slimmerd, wie zegt dat ik PvdA stem?
Ja Whiskers moet maar gewoon terug komen. Het is niet zo'n drama allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |