SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Neem aan dat je het over de TT hebt nu.quote:
Hey radiomanquote:
20 minuten in de 3FM studio.quote:
Wel een irritante vrouw met een telefoontjequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het ook geluisterd jammer dat je niet in beeld was
yep dat dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel een irritante vrouw met een telefoontje
He geen kwaad woord over mijn Fayetjepeteetje!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel een irritante vrouw met een telefoontje
Volgens mij hebben we het niet over dezelfdequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
He geen kwaad woord over mijn Fayetjepeteetje!
btw weet ik niet maar heb je nou ook nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
He geen kwaad woord over mijn Fayetjepeteetje!
Over wie hebben het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het niet over dezelfde
Hij was wel in beeld, evenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het ook geluisterd jammer dat je niet in beeld was
Een Beaukaal en een boek.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
btw weet ik niet maar heb je nou ook nog wat gewonnen?
Die vrouw die vooraan zat denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Over wie hebben het?
Want Faye liep de hele tijd met een telefoon in der hand.
oh dat heb ik even gemist dan, maar heb het niet continu gekekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was wel in beeld, even
Zelfs in bedwelmde staat herkende ik hem nog.
Ja, diequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vrouw die vooraan zat denk ik
Hai Myrquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
HELOEF!
Heb je wel al mijn lieve tweets gelezen?
Nou toch leuk.quote:
Oh, ik heb alleen maar lieve dingen gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hai Myr
Ik ben net bezig om alles terug te lezen van gisteren.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik sliep al
kan ik het terug zien?
We hadden hier al besloten dat je nooit meer je uiterlijk de schuld mag geven als je geen meiden kunt hosselenquote:
Inderdaad. Je ziet er prima uit. (Jij ook trouwens, Lokaquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hadden hier al besloten dat je nooit meer je uiterlijk de schuld mag geven als je geen meiden kunt hosselen
Nee, ik niet. Maar dat maakt niet uit omdat ik toch al gehosseld hebquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet er prima uit. (Jij ook trouwens, Loka)
Geef hem een spuit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
ah tnx
sorry van de korte zinnen
mag niet typen van kat
Poezen zijn liefquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Geef hem een spuit.
hahaha sorry mag ik niet zeggen.
We hebben hier twee leuke honden hoor maar die halen ook wel eens het bloed onder me nagels vandaan.
Rob en Fredquote:
Ben toch liever van de honden.quote:
Inderdaad, maar je mag je uiterlijk de schuld niet geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar dat maakt niet uit omdat ik toch al gehosseld heb
Zo doe ik het dus ook. De ene dag werkt het beter dan de anderequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gebeurt alleen in hoe ver je dat zelf toe laat
ja het is soms heus wat moeilijker
dan ben je daar een dag goed beroerd over
en de volgende dag ga je gewoon weer door met knokken
of zo vind ik dat je het het best kunt doen
Heb ik dat wel eens gedaan dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je mag je uiterlijk de schuld niet geven.
Ik zal eens een fotootje van onze honden posten hahaha veel leuker als een kat johquote:
Ik wil ook een hondquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ben toch liever van de honden.
Nouja poesje mag altijd haahaa
Je hebt een paar keer gezegd dat je lelijk was. Maar wel proberen van jezelf te houdenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik dat wel eens gedaan dan?
Nou ja, als jongens afknappen op mijn uiterlijk zal het wel om mijn onverzorgdheid af en toe gaan, maar dat is niet iets waaraan ik niets kan veranderen, dus de schuld geven kan ik mijn uiterlijk niet.
Oh ze zijn zo leuk die honden, maar afentoe grrrrrrrrrrrrrr kan ik ze bijna wel de nek omdraaienquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond
En als op 't werk straks het nieuwe kantoor gebouwd word dan is er ruimte zat, dus dan mag ie van de baas ook mee naar 't werk
Ik wil een labrador, of een golden retriever, of een berner sennenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ze zijn zo leuk die honden, maar afentoe grrrrrrrrrrrrrr kan ik ze bijna wel de nek omdraaien
noem weglopen etc.
Tip, neem geen jachthonden hahaaaquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil een labrador, of een golden retriever, of een berner sennen
In ieder geval iets met een hoog I'm soooooo fluffy! gehalte
Mwah, volgens mij doet opvoeding een hoop. Ik ken in ieder geval een hoop honden van die rassen die heel goed luisterenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
Tip, neem geen jachthonden hahaaa
Ze jagen liever als luisteren
Ja is ook zo, maar het zit in de natuur van die beesten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij doet opvoeding een hoop. Ik ken in ieder geval een hoop honden van die rassen die heel goed luisteren
Ja, maar dat krijgt niet elk baasje voor elkaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij doet opvoeding een hoop. Ik ken in ieder geval een hoop honden van die rassen die heel goed luisteren
Klopt. Je punt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijgt niet elk baasje voor elkaar.
Ze zei: he heloef, hunk! Mag ik eens aan jouw lolly likken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Tevens is mij stiekeme crush op Dyanne voorbij naar gisteren.
U vraagt zich af wie is Dyanne.
Dat was een meisje die elke vrijdagavond op 3FM was via de webcam.
Ik heb met haar mogen praten.
Conclusie: mens is gestoord.
En ze had zeker de verkeerde kleren aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Ze wil ontmaagd worden door iemand uit de mediawereld, ze heeft me haar e-mailadres gegeven en telefoonnummer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze zei: he heloef, hunk! Mag ik eens aan jouw lolly likken?
Heloef hossel baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil ontmaagd worden door iemand uit de mediawereld, ze heeft me haar e-mailadres gegeven en telefoonnummer.![]()
Mocht ik nog wanhopig zijn, ik heb een adresje.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil ontmaagd worden door iemand uit de mediawereld, ze heeft me haar e-mailadres gegeven en telefoonnummer.![]()
Hebben we een foto van het meisje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij behoort tot de mediawereld na 1 optreden bij Stenders ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel Nederland is ook meteen de beste chauffeur van 't land al op de dag van het behalen van het rijbewijs. Met dat in het achterhoofd: ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij behoort tot de mediawereld na 1 optreden bij Stenders ?
Nope maar er zijn mensen die inloggen op de webcamservice van 3FM van uit de controlekamer worden die beelden door gestuurd naar de TV. Alleen je kan met die mensen praten, namens 3FM.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij behoort tot de mediawereld na 1 optreden bij Stenders ?
Heren, er is hoopquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
Ze is wel lekker simpel
Ik: je kent me niet, misschien heb ik wel 31 geslachtziektes
Dyanne: waar denk je dat condooms voor zijn?
Ik: dat pijpt voor geen meter
Dyanne: dan neuken we toch alleen?
Ik: nee je moet het wel opbouwen anders is het niet speciaal
Dyanne: voor mij wel
Waar was Heloef dan te zien. Ik heb alle drie de filmpjes bekeken maar zag hem nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
damn computer is 4 keer gecrashed door dat filmpje
maar goed gedaan heloef!!
die christina leek me ook wel een beetje wazig haha
ik heb het ook niet gezienquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waar was Heloef dan te zien. Ik heb alle drie de filmpjes bekeken maar zag hem niet
je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij zou dit iets té makkelijk zijn
Ik was niet te zien, wel te horen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waar was Heloef dan te zien. Ik heb alle drie de filmpjes bekeken maar zag hem niet
1 telefoontje is genoeg hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een hosselbaas die nog maagd is...
My thoughts exactlyquote:
Ik vind het echt zonde dat het zo'n starfucker is.quote:
kedzengquote:
heloef ik vind je een schatje maar je bent geen star dus is ze geen starfuckerquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde dat het zo'n starfucker is.![]()
Ze ziet er zo leuk uit.
waarom wil je dan mee doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Keyos het volgende:
Hoe had je je eigenlijk opgegeven voor deze quiz? Lijkt me wel lachen namelijk om eens mee te doen, ondanks dat ik weinig muziekkennis heb van de hedendaagse muziek.
Mail sturen naar jelmer@3fm.nl en je zit er binnen een week of 3.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Keyos het volgende:
Hoe had je je eigenlijk opgegeven voor deze quiz? Lijkt me wel lachen namelijk om eens mee te doen, ondanks dat ik weinig muziekkennis heb van de hedendaagse muziek.
Is toch leuk bij 1 van de beste radioplaatdraaiers van NL in de uitzending te zitten?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is toch leuk bij 1 van de beste radioplaatdraaiers van NL in de uitzending te zitten?
Ik weet dat ik geen ster ben, maar ik wens geen misbruik te maken van mensen met een steekje los.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef ik vind je een schatje maar je bent geen star dus is ze geen starfucker
ga er gewoon voor
haar probleem dat ze er vreemde interesses op na houdt
zal ik weer op powned gaan ranten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is toch leuk bij 1 van de beste radioplaatdraaiers van NL in de uitzending te zitten?
En? Iedereen was ooit maagdquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een hosselbaas die nog maagd is...
maar je vond haar toch ook heel aantrekkelijk en cute?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen ster ben, maar ik wens geen misbruik te maken van mensen met een steekje los.
Zo lelijk ben ik ook alweer niet dat ik het met zo'n gestoord type moet doen.
Je moet Rob en Fred echt los zien van Powned. Gewoon top dj's met een fantastische humor en vooral muzieksmaakquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zal ik weer op powned gaan ranten?
maar nee ik zie dat zelf niet zo
Allemaal verwoest gisterennacht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je vond haar toch ook heel aantrekkelijk en cute?
Zo zie je maar, vaak is het niet wat het lijktquote:
Als ze leuk genoeg is gewoon voor gaan. Je hoeft er niet gelijk mee naar bed. Dat mag ook na een paar datesquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde dat het zo'n starfucker is.![]()
Ze ziet er zo leuk uit.
hoe kun je iemand nou los zien van iets waar ie zijn ziel aan verkoopt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet Rob en Fred echt los zien van Powned. Gewoon top dj's met een fantastische humor en vooral muzieksmaak
Klopt,Stenders heeft nu zelfs minder zendtijd sinds hij bij Powned zit, je had voorheen altijd Stenders Eetvermaak op de middag , als ik het goed heb 4 dagen in de week, nu zit hij op klote uren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet Rob en Fred echt los zien van Powned. Gewoon top dj's met een fantastische humor en vooral muzieksmaak
Die nog altijd dezelfde grappen maken en nog altijd dezelfde items hebben als 13 jaar geleden toen ze de ochtendshow dedenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch kan ik er nog steeds erg om lachen, nu en ook toen ze heel vroeger nog op radio 3 zaten. Qua muzieksmaak zijn ze echter voor mij nog steeds onovertroffen .quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die nog altijd dezelfde grappen maken en nog altijd dezelfde items hebben als 13 jaar geleden toen ze de ochtendshow deden
Versieren kan ook via de radioquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch kan ik er nog steeds erg om lachen, nu en ook toen ze heel vroeger nog op radio 3 zaten. Qua muzieksmaak zijn ze echter voor mij nog steeds onovertroffen .
Zo en nu terug naar het doorlopende thema: Als versieren niet zo makkelijk gaat
Het mooiste was iemand van die gasten daar vroeg "maar Dyanne je had toch laatst een date?"quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze leuk genoeg is gewoon voor gaan. Je hoeft er niet gelijk mee naar bed. Dat mag ook na een paar dates
Jij bent een baas.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Goed gezien.quote:
hahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste was iemand van die gasten daar vroeg "maar Dyanne je had toch laatst een date?"
Dyanne: ja maar dat was niks hij was vaag
Ik heb me moeten inhouden om niet te schrijven "oh dan was hij vast normaal"
Ja ik ben op de radio geweest en was de beste deelnemer ooit aan die quiz.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je bent op de radio geweest ?![]()
3fm is cool
So the fuck what, echtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste was iemand van die gasten daar vroeg "maar Dyanne je had toch laatst een date?"
Dyanne: ja maar dat was niks hij was vaag
Ik heb me moeten inhouden om niet te schrijven "oh dan was hij vast normaal"
Neujquote:
Nah hoeft niet meer die Dyanne zit onder de sneltoets.quote:
Dus toch niet tegengevallen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah hoeft niet meer die Dyanne zit onder de sneltoets.
Je hoeft alleen maar Wiggle te zeggen, and your in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
MAARHELOEF!? Wie moet ik neuken dan!?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
MAARHELOEF!? Wie moet ik neuken dan!?
Myr neuken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatie?
Dus het kan nog allemaal hoor.
Je weet dat ik daar niet van ben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatie?
Dus het kan nog allemaal hoor.
You just got E-dumpedquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar niet van ben.
Oh ja?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar niet van ben.
Jongen, ik mag wel met meerdere seks hebben, maar jij niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik zeg een ding: openbaar toilet.
Hypocriet, ik ga uithuilen bij Dyanne.
Ik ben een Brabander natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Keyos het volgende:
Rotterdamse met een Amsterdammert kan sowieso niet !
ieuw het lijkt mij meer viesquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen, ik mag wel met meerdere seks hebben, maar jij niet.
Tevens, seks in een openbaar toilet had wel iets tofs.
Pfft, en Lee Towers heet Lee Towers.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander natuurlijk.
Zo werkt het niet mevrouwtje!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen, ik mag wel met meerdere seks hebben, maar jij niet.
Tevens, seks in een openbaar toilet had wel iets tofs.
Ik heb geen smetvrees en toch bedank ik even voor een openbaar toilet. Dán maar nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw het lijkt mij meer vies
maar ik heb dan ook een klein beetje smetvrees
vooral wat toiletten betreft
Nouja, in de lokale kroeg lijkt het me minder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw het lijkt mij meer vies
maar ik heb dan ook een klein beetje smetvrees
vooral wat toiletten betreft
Of het nou wel of geen toilet is, een openbare plek zal mij hoe dan ook te ver gaan. Ik zou me te zenuwachtig voelenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees en toch bedank ik even voor een openbaar toilet. Dán maar niet
Dat is al iets anders dan een openbaar toilet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in de lokale kroeg lijkt het me minder.Maar dit was een net zakelijk pand, een beurs gebouw. Daarbij houd ik me helemaal niet met dat soort dingen bezig, het gebeurd gewoon.
Hoezo, de toilet was openbaar toch.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is al iets anders dan een openbaar toilet natuurlijk
Heb ik ook gedaan hoor. In een zakelijk gebouw met hele luxe en schone wc's. Niks smerigs aan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in de lokale kroeg lijkt het me minder.Maar dit was een net zakelijk pand, een beurs gebouw. Daarbij houd ik me helemaal niet met dat soort dingen bezig, het gebeurd gewoon.
ooow ik dacht een openbaar toilet als in zo´n klein huisje of zo in de stad waar de deur dan open gaat als je er 50 cent in doet waar junks altijd hun spuitjes zettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo, de toilet was openbaar toch.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooow ik dacht een openbaar toilet als in zo´n klein huisje of zo in de stad waar de deur dan open gaat als je er 50 cent in doet waar junks altijd hun spuitjes zetten
Vast wel. Noem maar dingen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er dingen die je nog niet gedaan hebt, Myra?
oh nee dat is wel tof somsquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of het nou wel of geen toilet is, een openbare plek zal mij hoe dan ook te ver gaan. Ik zou me te zenuwachtig voelen
Kofferbak.quote:
Ook genoeg ruimt natuurlijk.quote:
Iedere keer die mooie verhalen van en over jou.quote:
Oudere kerelquote:
Dit heb ik dus ook he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer die mooie verhalen van en over jou.![]()
Aan de ene kant ben ik benieuwd, aan de andere kant denk ik dat ik het niet allemaal wil weten.
Nee, sowieso geen seks gehad in een auto, alleen gepijpt enzo. Maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ik zelf behoorlijk groot ben en de mannen meestal nog groter.quote:
Een jongere kerel zou eerder een unicum voor haar zijn.quote:
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgenquote:
Ach dat maakt niet uit. Niet te veel bij nadenken en gewoon genietenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgen
Heb ik eigenlijk bij veel mensen, niet alleen bij Myra.quote:
Hoe groot ben je?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, sowieso geen seks gehad in een auto, alleen gepijpt enzo. Maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ik zelf behoorlijk groot ben en de mannen meestal nog groter.
De eerste keer, maar daarna mag ik hopen dat je nog wel eens buiten de slaapkamer komt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgen
Je moet er niet eentje hebben die denkt dat kinky seks, seks is met het licht aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben benieuwd hoe gek ik ga doen als ik een vriendin heb, volgens mij moet ik echt geen dooie hebben xD
Ik ken haar persoonlijk, hoe denk je dat het voor mij is?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk bij veel mensen, niet alleen bij Myra.
Ik heb wel eens spijt gehad van dit soort vragen.
Heb ik je wel eens iets fouts verteld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, hoe denk je dat het voor mij is?
Wat versta je onder echt oud ? Wat is je leeftijd ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ouder alsin echt oud? Of gewoon ouder dan mij? Ouders als mij zijn ze namelijk altijd.
Same here, maar afgezien daarvan trekken de minder standaard locaties toch ook welquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik beloof niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste keer, maar daarna mag ik hopen dat je nog wel eens buiten de slaapkamer komt.
Penislengtes, all the things!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens iets fouts verteld?
Ik heb het wel eens aan een vriendin en beste vriendin gevraagd (onder andere). Toen had ik toch wel van: hmmm, dit was niet de beste vraag die je ooit stelde. Maar ik ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, hoe denk je dat het voor mij is?
Jammer dat je niet naar een eventuele meet wilt komen. Ik denk dat ik wel uren met je wil praten. Of misschien niet, wie weet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85
[..]
Ik heb geen hele rare dingen gedaan hoor als ik het met vriendinnen vergelijk.
Dat was mijn vraag voor jou eigenlijk, boven de 40 vind ik te oud. boven de 30 vind ik ouder. Alles onder de 30 is prima.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat versta je onder echt oud ? Wat is je leeftijd ?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Penislengtes, all the things!
Maar goed in het echt is het niet echt akward tussen ons.
he, het was niet mijn penis, dus dat kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Penislengtes, all the things!
Maar goed in het echt is het niet echt akward tussen ons.
Wat was ook al het grootste verschil?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag voor jou eigenlijk, boven de 40 vind ik te oud. boven de 30 vind ik ouder. Alles onder de 30 is prima.
Maar ik ben 19.
Geen flauw idee, ik heb dat ding nooit gemeten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
En, hoe verhield jij je tot haar partners?
16 jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was ook al het grootste verschil?
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfdquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens aan een vriendin en beste vriendin gevraagd (onder andere). Toen had ik toch wel van: hmmm, dit was niet de beste vraag die je ooit stelde. Maar ik ben nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
ooh even compleet oftopic maar babyvosjes in mijn tv
en nu ik toch oftopic ben ik voel me ellendig
buikpijn van het nadeel van vrouw zijn
snif
Dat is best veelquote:
Ik weet dingen over een keukentafel en studeerkamer die ik niet had willen weten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens aan een vriendin en beste vriendin gevraagd (onder andere). Toen had ik toch wel van: hmmm, dit was niet de beste vraag die je ooit stelde. Maar ik ben nieuwsgierig.
Damnquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag voor jou eigenlijk, boven de 40 vind ik te oud.
Dat is voor mij dan weer iets te jongquote:Maar ik ben 19.
wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfd
waar zou je nog wel eens willen doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens enorm open over seks, dus stel aan mij vooral geen vragen die je niet wilt weten. Want ik ben niet het typje dat gaat lopen giechelen en niets verteld.
Niets is te jong voor een Maiden fan, die blijven altijd jangen in de 80'squote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Damn
[..]
Dat is voor mij dan weer iets te jong
Als dat ieder jaar een jaartje opschuift zit ik goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook niet meer van plan. Nu wil ik tussen de 25/30 blijven.
Verstandigquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
In een lege kroeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
waar zou je nog wel eens willen doen?
Op de bar. Dat heeft wel wat.quote:
Zolang die boven de 10 cm is, moet het goed zitten. Dan houdt het gevoelige gedeelte binnen de vrouw op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb dat ding nooit gemeten.
Maakt me op zich niet zo heel veel uit, als hij maar niet te klein is.
Niet zo raar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfd
Ik merk het. Ben zelf ook niet de meest geslotene, maar mijn vrienden hebben weinig tot geen ervaring. Dus delen met hun is een beetje kansloos. Dus ik deel het meestal anoniemquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens enorm open over seks, dus stel aan mij vooral geen vragen die je niet wilt weten. Want ik ben niet het typje dat gaat lopen giechelen en niets verteld.
Ah, en ga je dat soort dingen ook aan haar vertellen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dingen over een keukentafel en studeerkamer die ik niet had willen weten.
Daar zou ik het ook wel eens willen doen. Boot sowieso niet, word ik misselijk en in een vliegtuig is zowat niet mogelijk, personeel heeft dat sowieso wel door. Tenzij je een eigen vliegtuig hebt.quote:
Haiquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik geloof niet in god maar het risico zou ik toch niet durven nemenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Niets is te jong voor een Maiden fan, die blijven altijd jangen in de 80's
Een boot lijkt me wel erg leuk ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Oh en op een boot en in een vliegtuig.
je kunt er speciale kleine vliegtuigjes voor huren geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Daar zou ik het ook wel eens willen doen. Boot sowieso niet, word ik misselijk en in een vliegtuig is zowat niet mogelijk, personeel heeft dat sowieso wel door. Tenzij je een eigen vliegtuig hebt.
Sinds vorige week vrijdag al hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang die boven de 10 cm is, moet het goed zitten. Dan houdt het gevoelige gedeelte binnen de vrouw op.
Ben je al over Robin heen?
Ja puur om te pesten.quote:[..]
Ah, en ga je dat soort dingen ook aan haar vertellen?
Ik weet ook over penismaten en dergelijke. Vooral die van de partners van mijn beste vriendin. Dan voel ik me (op 1 keer na) best een baws.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Dat kan ik regelen.quote:
Dan word seks ook maar saai hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Met de imam en de lokale shoarma boer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
Moskee mag ook, maar die bewaar ik liever voor een mmv trio.
volgens mij is die ook niet zo moeilijkquote:
Vooralsnog niet. Wellicht verandert het als ik eenmaal maagd-af ben, maar ik ken mezelf wel een beetje...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dit?Heb je echt niet de drang dan om iets nieuws te gaan proberen, iets spannends ofzo?
Nee dankje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de imam en de lokale shoarma boer?
Strand heb ik ook eens gedaan. Geen succes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Op een boot lijkt mij ook nog wel een keer tof. Op het strand ook wel.
Dat komt vast wel, denk ik. Alleen in de slaapkamer enzo wordt ook saai op den duur.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Wellicht verandert het als ik eenmaal maagd-af ben, maar ik ken mezelf wel een beetje...
Actief of passief? Dus mogen de heren ook aan elkaar zitten of mogen ze alleen aan jou zitten?quote:
Je zal toch in je eigen vertrouwde omgeving ook wel manieren hebben om het leuk te houden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan word seks ook maar saai hoor.
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die ook niet zo moeilijk
genoeg kerken die altijd open zijn zonder dat er daadwerkelijk iemand aanwezig is
Als heloef maagd af gaat hij daar vaak heenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.
Heb jij nog bepaalde wensen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.
Op het terrein of in de tent op de camping?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef Keyos het volgende:
Tis niet heel kinky maar ik sta er wel op dat er geneukt gaat worden het volgende festival waar ik naartoe ga.
Mja, ik vind wat afwisseling gewoon wel tof. Anders krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ik pas in bed met seks bezig mag zijn. Het is gewoon wat minder spontaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zal toch in je eigen vertrouwde omgeving ook wel manieren hebben om het leuk te houden?
Ik heb wat dat betreft wel mazzel gehad met de vriendinnen die ik had. Die waren toch wel avontuurlijk, gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben benieuwd hoe gek ik ga doen als ik een vriendin heb, volgens mij moet ik echt geen dooie hebben xD
Sowieso de tent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op het terrein of in de tent op de camping?
Qua plekken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij nog bepaalde wensen?
Ik ben ook niet alleen in mijn bed met seks bezig, hoor. In theorie, dan, hèquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind wat afwisseling gewoon wel tof. Anders krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ik pas in bed met seks bezig mag zijn. Het is gewoon wat minder spontaan.
Dat lijkt mij ook erg geilquote:
Tijdens een uitzending?quote:
Nee met Dyanne.quote:
Dan zou ik eerder voor Claudia gaanquote:
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.quote:
Je hebt zijn ego wel geboost hoor.quote:
Dan ga ik kijken via de cam. Geil.quote:
Geef je ook op voor die quiz!quote:
Je hebt er wel goed over nagedachtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.
Dus het zou een keer per jaar kunnen als de hele meute weg is naar Serious Request.
Maar hij heeft zijn nummer niet eens gegeven, het brak mijn hart, zo'n afwijzing kan ik niet nog eens aan. Ik probeer het nooit meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zijn ego wel geboost hoor.
Wel wáy voorbij 30 hequote:
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt er wel goed over nagedacht
nee zo werkt het niet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.
Dus het zou een keer per jaar kunnen als de hele meute weg is naar Serious Request.
Probeer het bij mij dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn nummer niet eens gegeven, het brak mijn hart, zo'n afwijzing kan ik niet nog eens aan. Ik probeer het nooit meer.
En die blonde tegenspeelster van je? Waarom heb je die niet gehosseld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.
Zeker na gisternacht.
DIE WAS 35 JOHquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En die blonde tegenspeelster van je? Waarom heb je die niet gehosseld?
Ik heb ooit vier maanden lang iedere dag met mijn hoofd op een paar centimeter naast een radio gezeten waar 3FM op aanstond. Niet zo prettig als je probeert een afstudeerscriptie te makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.
Zeker na gisternacht.
Dan moet ik het wel in 15 seconden doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet natuurlijkhaha gewoon live tijdens de uitzending in de studio
So ?quote:
Dat zou sowieso je poging zijn toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel in 15 seconden doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je dat eens doen. Zodra je weer seks hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou wel eens gefilmd willen worden tijdens de seks
Lukt je wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor een eerste keer is dat heel netjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
I dunnoquote:
Dan liever Dyanne.quote:
Ja maar als ik het dan veel langer volhou ofzo en dan staat de beveiliging er al voor dat ik klaar ben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou sowieso je poging zijn toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
Ik wil nog wel meer dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan moet je dat eens doen. Zodra je weer seks hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
In de 20. Ze is wel lekker, alleen gestoord.quote:
In de 20 en nog maagd? Dat zie je niet vaak bij vrouwen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
In de 20. Ze is wel lekker, alleen gestoord.
Is het de bedoeling dat jullie nu daten ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
In de 20. Ze is wel lekker, alleen gestoord.
Ze zit te wachten op de ene bijzondere viespeuk uit de mediawereld die haar wil neuken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de 20 en nog maagd? Dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Bij mannen wel? Overigens is 20 helemaal niet laat om ontmaagd te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de 20 en nog maagd? Dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Ik heb een sleutel van de kerkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die ook niet zo moeilijk
genoeg kerken die altijd open zijn zonder dat er daadwerkelijk iemand aanwezig is
Wie weet schuilt er wel een enorm talent in mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het verbaast me niks.Ik zou de seks niet laten opnemen trouwens. Ik pak dat anders aan.
Sorry maar ik ga altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een sleutel van de kerk![]()
Vertel maar wanneer hahahaha
Oh en dit is geen grap.
ik zou dat best wel respectloos vinden als je daar sex gaat hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een sleutel van de kerk![]()
Vertel maar wanneer hahahaha
Oh en dit is geen grap.
Vrouwen worden meestal wel vroeger ontmaagd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen wel? Overigens is 20 helemaal niet laat om ontmaagd te worden
LOL ik kom nog niet eens aan het zingen toe zeg maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga altijd voor het zingen de kerk uit
Hehehe. Nou, succes Dyanne. Jij wilt haar viespeuk niet zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zit te wachten op de ene bijzondere viespeuk uit de mediawereld die haar wil neuken.
Bij mannen lijkt het vaker voor te komen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen wel? Overigens is 20 helemaal niet laat om ontmaagd te worden
Hell no, ze is knap maar gestoord.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat jullie nu daten ?
Valt mee hoor, althans in onze kerk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat best wel respectloos vinden als je daar sex gaat hebben
het is toch voor veel mensen nogal een belangrijke plek op geestelijk gebied
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Nou, succes Dyanne. Jij wilt haar viespeuk niet zijn?
Je hebt ook wel katholieke kerken die niet meer zijn dan een gymzaaltjequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Valt mee hoor, althans in onze kerk.
"t is maar een gebouw.
Ook niet dat katholieke enzo niet dat er wat mis mee is maar daar zien de kerken er "heiliger" uit zeg maar.
Geen idee ik hou dat soort dingen niet bijquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen worden meestal wel vroeger ontmaagd.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ik kom nog niet eens aan het zingen toe zeg maar
ik ben katholieken gewentquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Valt mee hoor, althans in onze kerk.
"t is maar een gebouw.
Ook niet dat katholieke enzo niet dat er wat mis mee is maar daar zien de kerken er "heiliger" uit zeg maar.
Uiteraard maar ik doel effe op het standaard beeld wat iedereen van een kerk heeft.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt ook wel katholieke kerken die niet meer zijn dan een gymzaaltje
Woont ze bij je in de buurt, zo ja, waarom niet ? Je volleybal meisjes durf je niet aan te spreken. Een dame om wat ervaring mee op te doen wil je niet ? Sex lukt je wss niet zoals je al zegt, maar je leert er toch van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hell no, ze is knap maar gestoord.
Ja daar ook. Maar god is toch een god van liefde. Dus hij zou er geen bezwaar tegen moeten hebben als mensen daar de liefde bedrijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben katholieken gewent
en daar is het een huis van god
bij protestanten toch ook gewoon?
Dat doen we niet. We supporten heloef.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Waarom sporen we Heloef aan om seks te hebben met een vrouw die niet spoort? Niet doen Heloef, voor je het weet zit je d'r aan vast.
De god die ik ken wil dan op zijn minst dat je getrouwd bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar ook. Maar god is toch een god van liefde. Dus hij zou er geen bezwaar tegen moeten hebben als mensen daar de liefde bedrijven.
Dan is ze niet nat genoeg, duhquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Waarom sporen we Heloef aan om seks te hebben met een vrouw die niet spoort? Niet doen Heloef, voor je het weet zit je d'r aan vast.
Ik ben nog niet op het punt dat ik alles wil aanpakken wat er te pakken valt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Woont ze bij je in de buurt, zo ja, waarom niet ? Je volleybal meisjes durf je niet aan te spreken. Een dame om wat ervaring mee op te doen wil je niet ? Sex lukt je wss niet zoals je al zegt, maar je leert er toch van.
Ja klopt, maarja kijk het is niet zo streng bij ons.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben katholieken gewent
en daar is het een huis van god
bij protestanten toch ook gewoon?
Ik zit ook al van? "heb jullie gelezen wat ze allemaal wil en schrijft?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Dan eerst trouwen en dan huwelijksnacht in de kerk doorbrengen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De god die ik ken wil dan op zijn minst dat je getrouwd bent
maar ik heb het ook meer over de mensen voor wie het een belangrijk gebouw is
want in god geloof ik persoonlijk niet
wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor hoe belangrijk het kan zijn voor mensen
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt, maarja kijk het is niet zo streng bij ons.
(en nu ga je lachen als ik zeg dat gereformeerd is en in Katwijk hahaha)
Dan heeft iedereen gelijk al het beeld van zwarte kousen en jurken.
Nou totaal verkeerd gedacht dan voor onze gemeente dan.
Ze zijn er trouwens wel hier hoor, maar ik ben er nooit geweest.
Het is best vrij bij ons.
En ja noem de Kerk het huis van God, tuurlijk is het ook in de dienst, maar de rest van de week wordt die kerk gewoon verhuurd aan andere instanties die helemaal niks christelijks hebben.
nee vertelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit ook al van? "heb jullie gelezen wat ze allemaal wil en schrijft?"
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is ze niet nat genoeg, duh
Wat ik gelezen heb is dat heloef geen vrouwen aan durft te spreken, zoals zijn volleybal meisjes. Dit lijkt me dan een kans om wat vrouwelijk contact te hebben op date niveau.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
ik zeg niet dat je er meteen op moet klimmen, maar een beetje flirten met haar kan juist wel een heel goede oefening zijn lijkt mequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit ook al van? "heb jullie gelezen wat ze allemaal wil en schrijft?"
preciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:16 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat heloef geen vrouwen aan durft te spreken, zoals zijn volleybal meisjes. Dit lijkt me dan een kans om wat vrouwelijk contact te hebben op date niveau.
Ja ik durf ze niet aan te spreken dat klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:16 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat heloef geen vrouwen aan durft te spreken, zoals zijn volleybal meisjes. Dit lijkt me dan een kans om wat vrouwelijk contact te hebben op date niveau.
Nouja seks hebben kan ook in de zaal naast de kerk hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik
maar dan nog is het volgens mij niet de bedoeling dat je daar seks gaat hebben
de plaatselijke bridge vereniging die daar op donderdag komt spelen is natuurlijk wel weer net wat anders
Zeg nooit, nooitquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja seks hebben kan ook in de zaal naast de kerk hahaha![]()
Laat ik er maar over ophouden, ik zou daar ook geen seks hebben.
Tenzij ik toevallig daar een hele leuke meid tegen het lijf loop die nog effe wil blijven na de dienst.
Maar dat gaat niet gebeuren hahaha
je gaat toch alleen praten en flirten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik durf ze niet aan te spreken dat klopt.
Maar je hebt het nu wel over een uiterste om mee gaan praten.
Andere kerken gaan proberenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
utopie haha ken iedereen wel daar, gaat niet gebeuren
Ja ehm... ze wil mij niet he, maar alles en iedereen wat een functie heeft op dat mediapark.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je er meteen op moet klimmen, maar een beetje flirten met haar kan juist wel een heel goede oefening zijn lijkt me
vooral omdat ze al meteen wil, dus afgaan kun je niet meer dus de angst van het blauwtje lopen is weg
Hoe is jouw relatie tot komkommers, beste Rabarbertje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gaat toch alleen praten en flirten?
dan maakt het toch niet uit dat ze een 'starfucker' is
of 100 cavia's heeft, of komkommers in haar bips steekt, of thee kransjes peelt met haar poppen etc
het is een vrouw, je kunt geen blauwtje meer lopen en je kunt er op oefenen
ideaal
Stel mij aan haar voor als Herman(idols)quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ehm... ze wil mij niet he, maar alles en iedereen wat een functie heeft op dat mediapark.
ja nou en? daar val jij voor haar blijkbaar ook onderquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ehm... ze wil mij niet he, maar alles en iedereen wat een functie heeft op dat mediapark.
voor alsnog vrij afstandelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie tot komkommers, beste Rabarbertje?
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of 100 cavia's heeft, of komkommers in haar bips steekt, of thee kransjes peelt met haar poppen etc
ideaal
Minimeet met minibeer. Waar is dat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
Trouwens, als iemand nog een keer zin heeft om uit te gaan, ik ga waarschijnlijk nog wel een keer met firefly, dus laat maar weten als je mee wil. (minimeet?)
100 cavia'squote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |