Of het nou wel of geen toilet is, een openbare plek zal mij hoe dan ook te ver gaan. Ik zou me te zenuwachtig voelenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees en toch bedank ik even voor een openbaar toilet. Dán maar niet
Dat is al iets anders dan een openbaar toilet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in de lokale kroeg lijkt het me minder.Maar dit was een net zakelijk pand, een beurs gebouw. Daarbij houd ik me helemaal niet met dat soort dingen bezig, het gebeurd gewoon.
Hoezo, de toilet was openbaar toch.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is al iets anders dan een openbaar toilet natuurlijk
Heb ik ook gedaan hoor. In een zakelijk gebouw met hele luxe en schone wc's. Niks smerigs aan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, in de lokale kroeg lijkt het me minder.Maar dit was een net zakelijk pand, een beurs gebouw. Daarbij houd ik me helemaal niet met dat soort dingen bezig, het gebeurd gewoon.
ooow ik dacht een openbaar toilet als in zo´n klein huisje of zo in de stad waar de deur dan open gaat als je er 50 cent in doet waar junks altijd hun spuitjes zettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo, de toilet was openbaar toch.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooow ik dacht een openbaar toilet als in zo´n klein huisje of zo in de stad waar de deur dan open gaat als je er 50 cent in doet waar junks altijd hun spuitjes zetten
Vast wel. Noem maar dingen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er dingen die je nog niet gedaan hebt, Myra?
oh nee dat is wel tof somsquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of het nou wel of geen toilet is, een openbare plek zal mij hoe dan ook te ver gaan. Ik zou me te zenuwachtig voelen
Kofferbak.quote:
Ook genoeg ruimt natuurlijk.quote:
Iedere keer die mooie verhalen van en over jou.quote:
Oudere kerelquote:
Dit heb ik dus ook he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer die mooie verhalen van en over jou.![]()
Aan de ene kant ben ik benieuwd, aan de andere kant denk ik dat ik het niet allemaal wil weten.
Nee, sowieso geen seks gehad in een auto, alleen gepijpt enzo. Maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ik zelf behoorlijk groot ben en de mannen meestal nog groter.quote:
Een jongere kerel zou eerder een unicum voor haar zijn.quote:
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgenquote:
Ach dat maakt niet uit. Niet te veel bij nadenken en gewoon genietenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgen
Heb ik eigenlijk bij veel mensen, niet alleen bij Myra.quote:
Hoe groot ben je?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, sowieso geen seks gehad in een auto, alleen gepijpt enzo. Maar dat is ook niet zo vreemd aangezien ik zelf behoorlijk groot ben en de mannen meestal nog groter.
De eerste keer, maar daarna mag ik hopen dat je nog wel eens buiten de slaapkamer komt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgen
Je moet er niet eentje hebben die denkt dat kinky seks, seks is met het licht aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben benieuwd hoe gek ik ga doen als ik een vriendin heb, volgens mij moet ik echt geen dooie hebben xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |