Jij bent een baas.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Tevens is mij stiekeme crush op Dyanne voorbij naar gisteren.
U vraagt zich af wie is Dyanne.
Dat was een meisje die elke vrijdagavond op 3FM was via de webcam.
Ik heb met haar mogen praten.
Conclusie: mens is gestoord.
Goed gezien.quote:
hahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste was iemand van die gasten daar vroeg "maar Dyanne je had toch laatst een date?"
Dyanne: ja maar dat was niks hij was vaag
Ik heb me moeten inhouden om niet te schrijven "oh dan was hij vast normaal"
Ja ik ben op de radio geweest en was de beste deelnemer ooit aan die quiz.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je bent op de radio geweest ?![]()
3fm is cool
So the fuck what, echtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste was iemand van die gasten daar vroeg "maar Dyanne je had toch laatst een date?"
Dyanne: ja maar dat was niks hij was vaag
Ik heb me moeten inhouden om niet te schrijven "oh dan was hij vast normaal"
Neujquote:
Nah hoeft niet meer die Dyanne zit onder de sneltoets.quote:
Dus toch niet tegengevallen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah hoeft niet meer die Dyanne zit onder de sneltoets.
Je hoeft alleen maar Wiggle te zeggen, and your in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
MAARHELOEF!? Wie moet ik neuken dan!?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
MAARHELOEF!? Wie moet ik neuken dan!?
Myr neuken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatie?
Dus het kan nog allemaal hoor.
Je weet dat ik daar niet van ben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatie?
Dus het kan nog allemaal hoor.
You just got E-dumpedquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar niet van ben.
Oh ja?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar niet van ben.
Jongen, ik mag wel met meerdere seks hebben, maar jij niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik zeg een ding: openbaar toilet.
Hypocriet, ik ga uithuilen bij Dyanne.
Ik ben een Brabander natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Keyos het volgende:
Rotterdamse met een Amsterdammert kan sowieso niet !
ieuw het lijkt mij meer viesquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen, ik mag wel met meerdere seks hebben, maar jij niet.
Tevens, seks in een openbaar toilet had wel iets tofs.
Pfft, en Lee Towers heet Lee Towers.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander natuurlijk.
Zo werkt het niet mevrouwtje!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen, ik mag wel met meerdere seks hebben, maar jij niet.
Tevens, seks in een openbaar toilet had wel iets tofs.
Ik heb geen smetvrees en toch bedank ik even voor een openbaar toilet. Dán maar nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw het lijkt mij meer vies
maar ik heb dan ook een klein beetje smetvrees
vooral wat toiletten betreft
Nouja, in de lokale kroeg lijkt het me minder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw het lijkt mij meer vies
maar ik heb dan ook een klein beetje smetvrees
vooral wat toiletten betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |