Dan ga ik kijken via de cam. Geil.quote:
Geef je ook op voor die quiz!quote:
Je hebt er wel goed over nagedachtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.
Dus het zou een keer per jaar kunnen als de hele meute weg is naar Serious Request.
Maar hij heeft zijn nummer niet eens gegeven, het brak mijn hart, zo'n afwijzing kan ik niet nog eens aan. Ik probeer het nooit meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zijn ego wel geboost hoor.
Wel wáy voorbij 30 hequote:
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt er wel goed over nagedacht
nee zo werkt het niet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.
Dus het zou een keer per jaar kunnen als de hele meute weg is naar Serious Request.
Probeer het bij mij dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn nummer niet eens gegeven, het brak mijn hart, zo'n afwijzing kan ik niet nog eens aan. Ik probeer het nooit meer.
En die blonde tegenspeelster van je? Waarom heb je die niet gehosseld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.
Zeker na gisternacht.
DIE WAS 35 JOHquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En die blonde tegenspeelster van je? Waarom heb je die niet gehosseld?
Ik heb ooit vier maanden lang iedere dag met mijn hoofd op een paar centimeter naast een radio gezeten waar 3FM op aanstond. Niet zo prettig als je probeert een afstudeerscriptie te makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zo'n beetje alles over 3FM.
Zeker na gisternacht.
Dan moet ik het wel in 15 seconden doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet natuurlijkhaha gewoon live tijdens de uitzending in de studio
So ?quote:
Dat zou sowieso je poging zijn toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel in 15 seconden doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je dat eens doen. Zodra je weer seks hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou wel eens gefilmd willen worden tijdens de seks
Lukt je wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor een eerste keer is dat heel netjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
I dunnoquote:
Dan liever Dyanne.quote:
Ja maar als ik het dan veel langer volhou ofzo en dan staat de beveiliging er al voor dat ik klaar ben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou sowieso je poging zijn toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
Ik wil nog wel meer dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan moet je dat eens doen. Zodra je weer seks hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
In de 20. Ze is wel lekker, alleen gestoord.quote:
In de 20 en nog maagd? Dat zie je niet vaak bij vrouwen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
In de 20. Ze is wel lekker, alleen gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |