volgens mij is die ook niet zo moeilijkquote:
Vooralsnog niet. Wellicht verandert het als ik eenmaal maagd-af ben, maar ik ken mezelf wel een beetje...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dit?Heb je echt niet de drang dan om iets nieuws te gaan proberen, iets spannends ofzo?
Nee dankje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met de imam en de lokale shoarma boer?
Strand heb ik ook eens gedaan. Geen succes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Op een boot lijkt mij ook nog wel een keer tof. Op het strand ook wel.
Dat komt vast wel, denk ik. Alleen in de slaapkamer enzo wordt ook saai op den duur.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Wellicht verandert het als ik eenmaal maagd-af ben, maar ik ken mezelf wel een beetje...
Actief of passief? Dus mogen de heren ook aan elkaar zitten of mogen ze alleen aan jou zitten?quote:
Je zal toch in je eigen vertrouwde omgeving ook wel manieren hebben om het leuk te houden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan word seks ook maar saai hoor.
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die ook niet zo moeilijk
genoeg kerken die altijd open zijn zonder dat er daadwerkelijk iemand aanwezig is
Als heloef maagd af gaat hij daar vaak heenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.
Heb jij nog bepaalde wensen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in een kerkenraad aan de sleutel komen is geen probleem.
Op het terrein of in de tent op de camping?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef Keyos het volgende:
Tis niet heel kinky maar ik sta er wel op dat er geneukt gaat worden het volgende festival waar ik naartoe ga.
Mja, ik vind wat afwisseling gewoon wel tof. Anders krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ik pas in bed met seks bezig mag zijn. Het is gewoon wat minder spontaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je zal toch in je eigen vertrouwde omgeving ook wel manieren hebben om het leuk te houden?
Ik heb wat dat betreft wel mazzel gehad met de vriendinnen die ik had. Die waren toch wel avontuurlijk, gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben benieuwd hoe gek ik ga doen als ik een vriendin heb, volgens mij moet ik echt geen dooie hebben xD
Sowieso de tent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op het terrein of in de tent op de camping?
Qua plekken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij nog bepaalde wensen?
Ik ben ook niet alleen in mijn bed met seks bezig, hoor. In theorie, dan, hèquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind wat afwisseling gewoon wel tof. Anders krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ik pas in bed met seks bezig mag zijn. Het is gewoon wat minder spontaan.
Dat lijkt mij ook erg geilquote:
Tijdens een uitzending?quote:
Nee met Dyanne.quote:
Dan zou ik eerder voor Claudia gaanquote:
Er is altijd een uitzending in een van de twee studio's.quote:
Je hebt zijn ego wel geboost hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |