Niets is te jong voor een Maiden fan, die blijven altijd jangen in de 80'squote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Damn
[..]
Dat is voor mij dan weer iets te jong
Als dat ieder jaar een jaartje opschuift zit ik goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook niet meer van plan. Nu wil ik tussen de 25/30 blijven.
Verstandigquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
In een lege kroeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
waar zou je nog wel eens willen doen?
Op de bar. Dat heeft wel wat.quote:
Zolang die boven de 10 cm is, moet het goed zitten. Dan houdt het gevoelige gedeelte binnen de vrouw op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb dat ding nooit gemeten.
Maakt me op zich niet zo heel veel uit, als hij maar niet te klein is.
Niet zo raar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfd
Ik merk het. Ben zelf ook niet de meest geslotene, maar mijn vrienden hebben weinig tot geen ervaring. Dus delen met hun is een beetje kansloos. Dus ik deel het meestal anoniemquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens enorm open over seks, dus stel aan mij vooral geen vragen die je niet wilt weten. Want ik ben niet het typje dat gaat lopen giechelen en niets verteld.
Ah, en ga je dat soort dingen ook aan haar vertellen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dingen over een keukentafel en studeerkamer die ik niet had willen weten.
Daar zou ik het ook wel eens willen doen. Boot sowieso niet, word ik misselijk en in een vliegtuig is zowat niet mogelijk, personeel heeft dat sowieso wel door. Tenzij je een eigen vliegtuig hebt.quote:
Haiquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik geloof niet in god maar het risico zou ik toch niet durven nemenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Niets is te jong voor een Maiden fan, die blijven altijd jangen in de 80's
Een boot lijkt me wel erg leuk ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Oh en op een boot en in een vliegtuig.
je kunt er speciale kleine vliegtuigjes voor huren geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Daar zou ik het ook wel eens willen doen. Boot sowieso niet, word ik misselijk en in een vliegtuig is zowat niet mogelijk, personeel heeft dat sowieso wel door. Tenzij je een eigen vliegtuig hebt.
Sinds vorige week vrijdag al hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang die boven de 10 cm is, moet het goed zitten. Dan houdt het gevoelige gedeelte binnen de vrouw op.
Ben je al over Robin heen?
Ja puur om te pesten.quote:[..]
Ah, en ga je dat soort dingen ook aan haar vertellen?
Ik weet ook over penismaten en dergelijke. Vooral die van de partners van mijn beste vriendin. Dan voel ik me (op 1 keer na) best een baws.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Dat kan ik regelen.quote:
Dan word seks ook maar saai hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Ik moet gewoon een vrouw treffen die het ook liever binnen de slaapkamer houdt. Ik voel me niet echt geroepen om het elders te doen
Met de imam en de lokale shoarma boer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
Moskee mag ook, maar die bewaar ik liever voor een mmv trio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |