Ik ken haar persoonlijk, hoe denk je dat het voor mij is?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk bij veel mensen, niet alleen bij Myra.
Ik heb wel eens spijt gehad van dit soort vragen.
Heb ik je wel eens iets fouts verteld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, hoe denk je dat het voor mij is?
Wat versta je onder echt oud ? Wat is je leeftijd ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ouder alsin echt oud? Of gewoon ouder dan mij? Ouders als mij zijn ze namelijk altijd.
Same here, maar afgezien daarvan trekken de minder standaard locaties toch ook welquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat ik nog maag ben, hè...de eerste keer zal me ook op een niet-openbare plek al wel de zenuwen bezorgen
Ik beloof niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste keer, maar daarna mag ik hopen dat je nog wel eens buiten de slaapkamer komt.
Penislengtes, all the things!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens iets fouts verteld?
Ik heb het wel eens aan een vriendin en beste vriendin gevraagd (onder andere). Toen had ik toch wel van: hmmm, dit was niet de beste vraag die je ooit stelde. Maar ik ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, hoe denk je dat het voor mij is?
Jammer dat je niet naar een eventuele meet wilt komen. Ik denk dat ik wel uren met je wil praten. Of misschien niet, wie weet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85
[..]
Ik heb geen hele rare dingen gedaan hoor als ik het met vriendinnen vergelijk.
Dat was mijn vraag voor jou eigenlijk, boven de 40 vind ik te oud. boven de 30 vind ik ouder. Alles onder de 30 is prima.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat versta je onder echt oud ? Wat is je leeftijd ?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Penislengtes, all the things!
Maar goed in het echt is het niet echt akward tussen ons.
he, het was niet mijn penis, dus dat kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Penislengtes, all the things!
Maar goed in het echt is het niet echt akward tussen ons.
Wat was ook al het grootste verschil?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag voor jou eigenlijk, boven de 40 vind ik te oud. boven de 30 vind ik ouder. Alles onder de 30 is prima.
Maar ik ben 19.
Geen flauw idee, ik heb dat ding nooit gemeten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
En, hoe verhield jij je tot haar partners?
16 jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was ook al het grootste verschil?
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfdquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens aan een vriendin en beste vriendin gevraagd (onder andere). Toen had ik toch wel van: hmmm, dit was niet de beste vraag die je ooit stelde. Maar ik ben nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
ooh even compleet oftopic maar babyvosjes in mijn tv
en nu ik toch oftopic ben ik voel me ellendig
buikpijn van het nadeel van vrouw zijn
snif
Dat is best veelquote:
Ik weet dingen over een keukentafel en studeerkamer die ik niet had willen weten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens aan een vriendin en beste vriendin gevraagd (onder andere). Toen had ik toch wel van: hmmm, dit was niet de beste vraag die je ooit stelde. Maar ik ben nieuwsgierig.
Damnquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag voor jou eigenlijk, boven de 40 vind ik te oud.
Dat is voor mij dan weer iets te jongquote:Maar ik ben 19.
wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig van aard, maar bij vrouwen die ik goed ken heb ik het nooit aangedurfd
waar zou je nog wel eens willen doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens enorm open over seks, dus stel aan mij vooral geen vragen die je niet wilt weten. Want ik ben niet het typje dat gaat lopen giechelen en niets verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |