Ja is ook zo, maar het zit in de natuur van die beesten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij doet opvoeding een hoop. Ik ken in ieder geval een hoop honden van die rassen die heel goed luisteren
Ja, maar dat krijgt niet elk baasje voor elkaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij doet opvoeding een hoop. Ik ken in ieder geval een hoop honden van die rassen die heel goed luisteren
Klopt. Je punt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijgt niet elk baasje voor elkaar.
Ze zei: he heloef, hunk! Mag ik eens aan jouw lolly likken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Tevens is mij stiekeme crush op Dyanne voorbij naar gisteren.
U vraagt zich af wie is Dyanne.
Dat was een meisje die elke vrijdagavond op 3FM was via de webcam.
Ik heb met haar mogen praten.
Conclusie: mens is gestoord.
En ze had zeker de verkeerde kleren aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Ze wil ontmaagd worden door iemand uit de mediawereld, ze heeft me haar e-mailadres gegeven en telefoonnummer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze zei: he heloef, hunk! Mag ik eens aan jouw lolly likken?
Heloef hossel baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil ontmaagd worden door iemand uit de mediawereld, ze heeft me haar e-mailadres gegeven en telefoonnummer.![]()
Mocht ik nog wanhopig zijn, ik heb een adresje.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil ontmaagd worden door iemand uit de mediawereld, ze heeft me haar e-mailadres gegeven en telefoonnummer.![]()
Hebben we een foto van het meisje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij behoort tot de mediawereld na 1 optreden bij Stenders ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel Nederland is ook meteen de beste chauffeur van 't land al op de dag van het behalen van het rijbewijs. Met dat in het achterhoofd: ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij behoort tot de mediawereld na 1 optreden bij Stenders ?
Nope maar er zijn mensen die inloggen op de webcamservice van 3FM van uit de controlekamer worden die beelden door gestuurd naar de TV. Alleen je kan met die mensen praten, namens 3FM.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij behoort tot de mediawereld na 1 optreden bij Stenders ?
Heren, er is hoopquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
Ze is wel lekker simpel
Ik: je kent me niet, misschien heb ik wel 31 geslachtziektes
Dyanne: waar denk je dat condooms voor zijn?
Ik: dat pijpt voor geen meter
Dyanne: dan neuken we toch alleen?
Ik: nee je moet het wel opbouwen anders is het niet speciaal
Dyanne: voor mij wel
Waar was Heloef dan te zien. Ik heb alle drie de filmpjes bekeken maar zag hem nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
damn computer is 4 keer gecrashed door dat filmpje
maar goed gedaan heloef!!
die christina leek me ook wel een beetje wazig haha
ik heb het ook niet gezienquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waar was Heloef dan te zien. Ik heb alle drie de filmpjes bekeken maar zag hem niet
je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij zou dit iets té makkelijk zijn
Ik was niet te zien, wel te horen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waar was Heloef dan te zien. Ik heb alle drie de filmpjes bekeken maar zag hem niet
1 telefoontje is genoeg hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een hosselbaas die nog maagd is...
My thoughts exactlyquote:
Ik vind het echt zonde dat het zo'n starfucker is.quote:
kedzengquote:
heloef ik vind je een schatje maar je bent geen star dus is ze geen starfuckerquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde dat het zo'n starfucker is.![]()
Ze ziet er zo leuk uit.
waarom wil je dan mee doen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Keyos het volgende:
Hoe had je je eigenlijk opgegeven voor deze quiz? Lijkt me wel lachen namelijk om eens mee te doen, ondanks dat ik weinig muziekkennis heb van de hedendaagse muziek.
Mail sturen naar jelmer@3fm.nl en je zit er binnen een week of 3.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Keyos het volgende:
Hoe had je je eigenlijk opgegeven voor deze quiz? Lijkt me wel lachen namelijk om eens mee te doen, ondanks dat ik weinig muziekkennis heb van de hedendaagse muziek.
Is toch leuk bij 1 van de beste radioplaatdraaiers van NL in de uitzending te zitten?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is toch leuk bij 1 van de beste radioplaatdraaiers van NL in de uitzending te zitten?
Ik weet dat ik geen ster ben, maar ik wens geen misbruik te maken van mensen met een steekje los.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef ik vind je een schatje maar je bent geen star dus is ze geen starfucker
ga er gewoon voor
haar probleem dat ze er vreemde interesses op na houdt
zal ik weer op powned gaan ranten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is toch leuk bij 1 van de beste radioplaatdraaiers van NL in de uitzending te zitten?
En? Iedereen was ooit maagdquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een hosselbaas die nog maagd is...
maar je vond haar toch ook heel aantrekkelijk en cute?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen ster ben, maar ik wens geen misbruik te maken van mensen met een steekje los.
Zo lelijk ben ik ook alweer niet dat ik het met zo'n gestoord type moet doen.
Je moet Rob en Fred echt los zien van Powned. Gewoon top dj's met een fantastische humor en vooral muzieksmaakquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zal ik weer op powned gaan ranten?
maar nee ik zie dat zelf niet zo
Allemaal verwoest gisterennacht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je vond haar toch ook heel aantrekkelijk en cute?
Zo zie je maar, vaak is het niet wat het lijktquote:
Als ze leuk genoeg is gewoon voor gaan. Je hoeft er niet gelijk mee naar bed. Dat mag ook na een paar datesquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt zonde dat het zo'n starfucker is.![]()
Ze ziet er zo leuk uit.
hoe kun je iemand nou los zien van iets waar ie zijn ziel aan verkoopt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet Rob en Fred echt los zien van Powned. Gewoon top dj's met een fantastische humor en vooral muzieksmaak
Klopt,Stenders heeft nu zelfs minder zendtijd sinds hij bij Powned zit, je had voorheen altijd Stenders Eetvermaak op de middag , als ik het goed heb 4 dagen in de week, nu zit hij op klote uren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moet Rob en Fred echt los zien van Powned. Gewoon top dj's met een fantastische humor en vooral muzieksmaak
Die nog altijd dezelfde grappen maken en nog altijd dezelfde items hebben als 13 jaar geleden toen ze de ochtendshow dedenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch kan ik er nog steeds erg om lachen, nu en ook toen ze heel vroeger nog op radio 3 zaten. Qua muzieksmaak zijn ze echter voor mij nog steeds onovertroffen .quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die nog altijd dezelfde grappen maken en nog altijd dezelfde items hebben als 13 jaar geleden toen ze de ochtendshow deden
Versieren kan ook via de radioquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch kan ik er nog steeds erg om lachen, nu en ook toen ze heel vroeger nog op radio 3 zaten. Qua muzieksmaak zijn ze echter voor mij nog steeds onovertroffen .
Zo en nu terug naar het doorlopende thema: Als versieren niet zo makkelijk gaat
Het mooiste was iemand van die gasten daar vroeg "maar Dyanne je had toch laatst een date?"quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze leuk genoeg is gewoon voor gaan. Je hoeft er niet gelijk mee naar bed. Dat mag ook na een paar dates
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |