Hai Myrquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
HELOEF!
Heb je wel al mijn lieve tweets gelezen?
Nou toch leuk.quote:
Oh, ik heb alleen maar lieve dingen gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hai Myr
Ik ben net bezig om alles terug te lezen van gisteren.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik sliep al
kan ik het terug zien?
We hadden hier al besloten dat je nooit meer je uiterlijk de schuld mag geven als je geen meiden kunt hosselenquote:
Inderdaad. Je ziet er prima uit. (Jij ook trouwens, Lokaquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hadden hier al besloten dat je nooit meer je uiterlijk de schuld mag geven als je geen meiden kunt hosselen
Nee, ik niet. Maar dat maakt niet uit omdat ik toch al gehosseld hebquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet er prima uit. (Jij ook trouwens, Loka)
Geef hem een spuit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
ah tnx
sorry van de korte zinnen
mag niet typen van kat
Poezen zijn liefquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Geef hem een spuit.
hahaha sorry mag ik niet zeggen.
We hebben hier twee leuke honden hoor maar die halen ook wel eens het bloed onder me nagels vandaan.
Rob en Fredquote:
Ben toch liever van de honden.quote:
Inderdaad, maar je mag je uiterlijk de schuld niet geven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar dat maakt niet uit omdat ik toch al gehosseld heb
Zo doe ik het dus ook. De ene dag werkt het beter dan de anderequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gebeurt alleen in hoe ver je dat zelf toe laat
ja het is soms heus wat moeilijker
dan ben je daar een dag goed beroerd over
en de volgende dag ga je gewoon weer door met knokken
of zo vind ik dat je het het best kunt doen
Heb ik dat wel eens gedaan dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je mag je uiterlijk de schuld niet geven.
Ik zal eens een fotootje van onze honden posten hahaha veel leuker als een kat johquote:
Ik wil ook een hondquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ben toch liever van de honden.
Nouja poesje mag altijd haahaa
Je hebt een paar keer gezegd dat je lelijk was. Maar wel proberen van jezelf te houdenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik dat wel eens gedaan dan?
Nou ja, als jongens afknappen op mijn uiterlijk zal het wel om mijn onverzorgdheid af en toe gaan, maar dat is niet iets waaraan ik niets kan veranderen, dus de schuld geven kan ik mijn uiterlijk niet.
Oh ze zijn zo leuk die honden, maar afentoe grrrrrrrrrrrrrr kan ik ze bijna wel de nek omdraaienquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond
En als op 't werk straks het nieuwe kantoor gebouwd word dan is er ruimte zat, dus dan mag ie van de baas ook mee naar 't werk
Ik wil een labrador, of een golden retriever, of een berner sennenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ze zijn zo leuk die honden, maar afentoe grrrrrrrrrrrrrr kan ik ze bijna wel de nek omdraaien
noem weglopen etc.
Tip, neem geen jachthonden hahaaaquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil een labrador, of een golden retriever, of een berner sennen
In ieder geval iets met een hoog I'm soooooo fluffy! gehalte
Mwah, volgens mij doet opvoeding een hoop. Ik ken in ieder geval een hoop honden van die rassen die heel goed luisterenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
Tip, neem geen jachthonden hahaaa
Ze jagen liever als luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |