naar jou toequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat was je altijd al
Kritisch zijn wel meer mensen naar mij. Alleen soms doet iemand dat op zo'n meer negatieve dan normaal manier dat ik daar wat van zeg ja.quote:
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan drama danquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of ik er wel iets aan gemist heb
Nou er zijn een hoop persoonlijke verhalen langs gekomen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of ik er wel iets aan gemist heb
Op zich kan ik best zonder, hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan drama dan
Persoonlijke verhalen...toch maar eens teruglezen, dan. Anders ken ik straks mijn medeposters niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nou er zijn een hoop persoonlijke verhalen langs gekomen.
Maar niks concreets over versieren eigenlijk.
Maar het heeft met elkaar te maken allemaal.
Tsja ik weet het niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vond ze je waarschijnlijk wel leuk en vond ze het een beetje een afknapper hoe je reageerde
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nouja kan altijd nog dan.
Gewoon contact houden.
Dat snap ik zelf ook wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh ja dat is ook niet zo slim
naja als je haar toch niet zo leuk vond is het niet zo erg
maar handig was anders
jij stelt mij telkens heel directe vragenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kritisch zijn wel meer mensen naar mij. Alleen soms doet iemand dat op zo'n meer negatieve dan normaal manier dat ik daar wat van zeg ja.
En nee, ik ga niet m'n mond houden puur en alleen maar omdat iemand dat zegt, alleen maar als iemand daar om vraagt overweeg ik het
volgende keer kun je misschien beter zeggen dat er iets tussen is gekomen uit jezelfquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik weet het niet.en dat maakt het nu niet echt makkelijker op.
[..]
Dat is wel een goed ideeen verder gewoon op naar de volgende.
[..]
Dat snap ik zelf ook wel.ik weet heel goed dat ik dit soort dingen niet handig aanpak. Hoe ik het probeer zulke dingen zullen altijd gebeuren. Enige wat je kan doen is het proberen uit te leggen en hopen op begrip van de ander.
Daarom, gewoon op naar de volgende.
Je bent wel hard en direct ja voor zover ik gezien hebquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij stelt mij telkens heel directe vragen
als ik daar dan op reageer op een manier die bij mij past (harder dan jij wil hebben waarschijnlijk maar niet buiten proportioneel hard naar mijn mening) ga je meteen moord en brand schreeuwen?
En nee ik ben niet boos vanwege het feit dat je me quote gister (heloef deed dat ook en dat staat er nog steeds gok ik)
maar ik heb wel een beeld gevormd over je karakter ja door dat incident
maar dan meer door het feit dat je dacht dat je nu met me kon fucken? en me ging dmmen en dreigen dat je het terug ging zetten en zo?
dat is geen normaal gedraag en al helemaal niet vriendelijk
waarom moet ik me dan aanpassen aan jou lange tenen? jij kunt je niet eens fatsoenlijk gedragen als er niks aan de hand is....
Dat zal ik volgende keer ook doen. Nee zeggen is gewoon moeilijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgende keer kun je misschien beter zeggen dat er iets tussen is gekomen uit jezelf
(is geen liegen want er is wat tussen gekomen: je energielevel)
vrouwen horen niet graag dat ze te veel last zijn om het zo maar te zeggen of dat een man geen tijd voor ze wil maken
of zo zullen veel het vertalen
dat weet iedereen tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent wel hard en direct ja voor zover ik gezien heb
Nouja niks mis mee naar mijn mening.
Beter maar eerlijk zijn maarja het hangt er op internet heel erg vanaf hoe het overkomt in alleen getypte tekst
BS, ik ging helemaal niet dreigen het terug te zetten. Sterker nog, ik ben de enige die het wel heeft weggehaald -_-quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij stelt mij telkens heel directe vragen
als ik daar dan op reageer op een manier die bij mij past (harder dan jij wil hebben waarschijnlijk maar niet buiten proportioneel hard naar mijn mening) ga je meteen moord en brand schreeuwen?
En nee ik ben niet boos vanwege het feit dat je me quote gister (heloef deed dat ook en dat staat er nog steeds gok ik)
maar ik heb wel een beeld gevormd over je karakter ja door dat incident
maar dan meer door het feit dat je dacht dat je nu met me kon fucken? en me ging dmmen en dreigen dat je het terug ging zetten en zo?
dat is geen normaal gedraag en al helemaal niet vriendelijk
waarom moet ik me dan aanpassen aan jou lange tenen? jij kunt je niet eens fatsoenlijk gedragen als er niks aan de hand is....
Kerel ik heb die dms gewoon nog hequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
BS, ik ging helemaal niet dreigen het terug te zetten. Sterker nog, ik ben de enige die het wel heeft weggehaald -_-
Ik vertelde je ook dat ik het niet eens terug kon zetten.
Dat je daardoor geraakt bent is mij wel duidelijk.
Dat je voor het gemak maar eventjes weg laat dat ik notabene vandaag mijn excuses aan je heb aangeboden vertelt mij weer wat over jouw karakter
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat weet iedereen toch
als je daar niet mee om kunt gaan wat doe je dan op een internet forum?
Het is in ieder geval niet mijn intentie om hier te komen en alleen mensen te schofferen
voor mijn gevoel doe ik dat ook niet
ja ik ben harder dan sommige mensen hier maar dat maakt me nog niet meteen satan of een andere belichaming van het kwaad
ik post ook vaak genoeg op een zachte manier
maar als een discussie oplaait ja dan worden ook mijn posts directer maar in mijn ogen nog steeds niet nodeloos gemeen of zo
Lees dan nog maar een keertje goed, hier op fok! hebben mensen er een handje van een eigen interpretatie te geven aan iets wat ik letterlijk typ. Ga je gang, lees maar terugquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kerel ik heb die dms gewoon nog hewat lul je nou dat je dat niet gezegd hebt?
Je was gewoon jezelf.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat snap ik zelf ook wel.ik weet heel goed dat ik dit soort dingen niet handig aanpak. Hoe ik het probeer zulke dingen zullen altijd gebeuren. Enige wat je kan doen is het proberen uit te leggen en hopen op begrip van de ander.
Versieren??quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef kree het volgende:
Nou waar zullen we het straks eens over hebben
ik zie effe nog geen kansen op het moment en wil het niet eigenlijk ook nu.quote:
Das toch de bedoelingquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie effe nog geen kansen op het moment en wil het niet eigenlijk ook nu.
Hahaha iemand nog op zoek naar een meid van 30?
Die zit me op me nek namelijk nu :S
Gaan we nou mensen aan elkaar geven? Mooie ruilhandel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Heb zelf alleen niemand om te ruilenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we nou mensen aan elkaar geven? Mooie ruilhandel.
Je doet nu precies het zelfde als je bij die 2 kerels doet die geband zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch de bedoeling
*Wacht op rubarbje's zeer lange reply*
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch de bedoeling
*Wacht op rubarbje's zeer lange reply*
ik heb wel eens iets gezien/gelezen over een feest waarbij iedereen iemand van het andere geslacht mee moesten nemen die single was (de mensen zelf waren ook allemaal single) maar waar ze niks mee wildequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we nou mensen aan elkaar geven? Mooie ruilhandel.
Dat is geen gek idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel eens iets gezien/gelezen over een feest waarbij iedereen iemand van het andere geslacht mee moesten nemen die single was (de mensen zelf waren ook allemaal single) maar waar ze niks mee wilde
had een heel nieuwe vijver om in te vissen
gewoon netjes uitleggen dat je haar aardig vind maar niet op die manier in haar geïnteresseerd bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Ja het is raar, kom in een paar maanden na 27 jaar ineens 2 meiden tegen die me gewoon ook nog eens leuk vinden![]()
Vraag me niet hoe het komt.
Nouja die andere meid blijft smsen en ik heb helemaal geen zin om elke keer wat terug te sturen![]()
Wtf moet ik daar nou mee aan, vindt haar leuk om gewoon mee te praten maar niet voor meer.
En ik wil haar niet beledigen door gewoon niks terug te sturen.
Vertel wat moet ik doen.
een nieuw meet ideequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geen gek idee eigenlijk.
Ja heb ik al gedaan, via msn wel is waar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon netjes uitleggen dat je haar aardig vind maar niet op die manier in haar geïnteresseerd bent
Waarom 5 uur wachten totdat je op sms reageert ???quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan, via msn wel is waar.
Maar ze blijft sms sturen en ik wil het niet afkappen gewoon omdat ze wel gezellig is.
Wat ik nu doe is gewoon een uur of 5 wachten na een sms voordat ik reageer
simpel omdat ik anders binnen 10 seconden een nieuwe sms heb waar ik weer op kan (moet) antwoordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom 5 uur wachten totdat je op sms reageert ???
Precies, je vind het persoonlijk vervelend van mijn karakter. Dan zullen we maar moeten accepteren dat we incompatible zijn met elkaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je doet nu precies het zelfde als je bij die 2 kerels doet die geband zijn
mensen met een andere mening dan die van jou ga je lopen uitdagen en daarna heel hard roepen dat ze je met rust moeten laten en niet zo moeten reageren?
wat wil je nou van mensen?
Dit is precies wat ik bedoel met wat ik persoonlijk heel vervelend vind in je karakter
ben je echt duidelijk geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan, via msn wel is waar.
Maar ze blijft sms sturen en ik wil het niet afkappen gewoon omdat ze wel gezellig is.
Wat ik nu doe is gewoon een uur of 5 wachten na een sms voordat ik reageer
Oh ok snap ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
simpel omdat ik anders binnen 10 seconden een nieuwe sms heb waar ik weer op kan (moet) antwoorden
en btw ik heb nog prepaid ja
Ik heb ook prepaid, maar een leuke dame is dat beetje extra geld toch wel waard?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
simpel omdat ik anders binnen 10 seconden een nieuwe sms heb waar ik weer op kan (moet) antwoorden
en btw ik heb nog prepaid ja
Volgens mij was dat in een aflevering van Sex and the cityquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel eens iets gezien/gelezen over een feest waarbij iedereen iemand van het andere geslacht mee moesten nemen die single was (de mensen zelf waren ook allemaal single) maar waar ze niks mee wilde
had een heel nieuwe vijver om in te vissen
Ja ik heb wel interessequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
kloptquote:
Ik ben geen pester, geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je me dus de hele tijd wil aanvallen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, je vind het persoonlijk vervelend van mijn karakter. Dan zullen we maar moeten accepteren dat we incompatible zijn met elkaar.
Ik ben heel duidelijk geweest wat ik van pesters vind (daar doel je namelijk op zonder het uit te leggen) en blijf die mening.
Respect zullen pesters niet van mij krijgen.
Met die 2 kerels die geband zijn, ik ken er maar 1 die geband is, en dat is firefly.
Als ik exact het zelfde doe, waarom ben ik dan niet geband?
Precies, omdat ik dus niet precies dat doe wat die 2 gebanden ook doen
Ik heb nooit gezegd dat je een pester bent lol!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben geen pester, geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je me dus de hele tijd wil aanvallen?
Ja heb het gezegd maarja hoe zal ik het uitleggen, weet het eigenlijk niet eens meer preciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je echt duidelijk geweest?
dan kun je gewoon vriendschappelijk terug doen
misschien is het voor haar nu ook wel duidelijk maar wil ze gewoon vrienden blijven
oh ja? zou kunnen! ben geen mega fan maar heb het wel gekeken ja dus dan zal ik het daar wel van hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in een aflevering van Sex and the city
Ik wil ook een android ben ervoor geld aan het opzij leggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
koop gewoon een smartphone. zonder Iphone zou ik lang niet zoveel sociale dingen kunnen regelen als ik nu kan. 't klinkt gek maar sinds ik mn iphone heb gaat het op sociaal gebied zoveel makkelijker
Ze is wel leuk maar ik heb er geen klik bij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook prepaid, maar een leuke dame is dat beetje extra geld toch wel waard?
Of is ze niet leuk dan?
waarom haal je dat er nu bij dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je een pester bent lol!
Omdat jij dat doet, schoonheidquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom haal je dat er nu bij dan?
als je twijfelt of je duidelijk was dan gewoon nog eens zeggen (en dan heel letterlijk)quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja heb het gezegd maarja hoe zal ik het uitleggen, weet het eigenlijk niet eens meer precies
Maar ze zei dat ze me leuk vond blabala.
En zie haar ook elke week hoor natuurlijk, dus dat maakt het lastiger.
Heb gezegd dat we gewoon normaal moeten doen tegen elkaar want zij schaamde zich dat ze het verteld had.
Nouja nergens voor nodig natuurlijk, want ze is wel leuk maar ik zie er gewoon niks in.
Nou daar was ze het mee eens. Maar ze blijft maar sms sturen naar me :S
Ja maar dat vond ik ook het leuke aan de serie , het was heel erg de leef wereld van de vrouw en hoe relaties gingen en soms keek je ernaar en was het gewoon feest der herkenning misschien moet ik trouwens weer een keer voor mezelf een sex and the city marathon houdenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja? zou kunnen! ben geen mega fan maar heb het wel gekeken ja dus dan zal ik het daar wel van hebben
wel een goed idee
maar ze hadden daar wel meer goede ideeën
zoals een kast vol manolo blahniks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |