Is het de bedoeling dat jullie nu daten ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
In de 20. Ze is wel lekker, alleen gestoord.
Ze zit te wachten op de ene bijzondere viespeuk uit de mediawereld die haar wil neuken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de 20 en nog maagd? Dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Bij mannen wel? Overigens is 20 helemaal niet laat om ontmaagd te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de 20 en nog maagd? Dat zie je niet vaak bij vrouwen.
Ik heb een sleutel van de kerkquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die ook niet zo moeilijk
genoeg kerken die altijd open zijn zonder dat er daadwerkelijk iemand aanwezig is
Wie weet schuilt er wel een enorm talent in mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het verbaast me niks.Ik zou de seks niet laten opnemen trouwens. Ik pak dat anders aan.
Sorry maar ik ga altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een sleutel van de kerk![]()
Vertel maar wanneer hahahaha
Oh en dit is geen grap.
ik zou dat best wel respectloos vinden als je daar sex gaat hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een sleutel van de kerk![]()
Vertel maar wanneer hahahaha
Oh en dit is geen grap.
Vrouwen worden meestal wel vroeger ontmaagd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen wel? Overigens is 20 helemaal niet laat om ontmaagd te worden
LOL ik kom nog niet eens aan het zingen toe zeg maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga altijd voor het zingen de kerk uit
Hehehe. Nou, succes Dyanne. Jij wilt haar viespeuk niet zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zit te wachten op de ene bijzondere viespeuk uit de mediawereld die haar wil neuken.
Bij mannen lijkt het vaker voor te komen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen wel? Overigens is 20 helemaal niet laat om ontmaagd te worden
Hell no, ze is knap maar gestoord.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat jullie nu daten ?
Valt mee hoor, althans in onze kerk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat best wel respectloos vinden als je daar sex gaat hebben
het is toch voor veel mensen nogal een belangrijke plek op geestelijk gebied
Nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Nou, succes Dyanne. Jij wilt haar viespeuk niet zijn?
Je hebt ook wel katholieke kerken die niet meer zijn dan een gymzaaltjequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Valt mee hoor, althans in onze kerk.
"t is maar een gebouw.
Ook niet dat katholieke enzo niet dat er wat mis mee is maar daar zien de kerken er "heiliger" uit zeg maar.
Geen idee ik hou dat soort dingen niet bijquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen worden meestal wel vroeger ontmaagd.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ik kom nog niet eens aan het zingen toe zeg maar
ik ben katholieken gewentquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
Valt mee hoor, althans in onze kerk.
"t is maar een gebouw.
Ook niet dat katholieke enzo niet dat er wat mis mee is maar daar zien de kerken er "heiliger" uit zeg maar.
Uiteraard maar ik doel effe op het standaard beeld wat iedereen van een kerk heeft.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt ook wel katholieke kerken die niet meer zijn dan een gymzaaltje
Woont ze bij je in de buurt, zo ja, waarom niet ? Je volleybal meisjes durf je niet aan te spreken. Een dame om wat ervaring mee op te doen wil je niet ? Sex lukt je wss niet zoals je al zegt, maar je leert er toch van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hell no, ze is knap maar gestoord.
Ja daar ook. Maar god is toch een god van liefde. Dus hij zou er geen bezwaar tegen moeten hebben als mensen daar de liefde bedrijven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben katholieken gewent
en daar is het een huis van god
bij protestanten toch ook gewoon?
Dat doen we niet. We supporten heloef.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Waarom sporen we Heloef aan om seks te hebben met een vrouw die niet spoort? Niet doen Heloef, voor je het weet zit je d'r aan vast.
De god die ik ken wil dan op zijn minst dat je getrouwd bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar ook. Maar god is toch een god van liefde. Dus hij zou er geen bezwaar tegen moeten hebben als mensen daar de liefde bedrijven.
Dan is ze niet nat genoeg, duhquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Waarom sporen we Heloef aan om seks te hebben met een vrouw die niet spoort? Niet doen Heloef, voor je het weet zit je d'r aan vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |