Hier een op zn minst entertainende video compilatie van de beste video's uit juli dit jaar:quote:Hoi.
Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?
Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
11-11-11 11:11:11 bedoel je? :pquote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef leRomein het volgende:
The time is near mensen, the time is NEAR!
Het 'schip' dat vanaf 5:57 getoond wordt en daarna 'transformeert', doet mij denken aan een lichtbron die uit focus is. Het transformeren is dan het bijstellen van de lens om de focus te veranderen. Ik denk dat dit een hoax is, al moet ik zeggen dat ik niet weet welke objecten hier daadwerkelijk gefilmd worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En de meest intrigerende (waar ik nog meer info over aan het zoeken ben):
UFO Sighting of Mothership Size UFOs in our Solar System by Astronomer J.L. Walson
edit: ik kan niets vinden van iemand die dit laatste filmpje heeft kunnen reproduceren. Waarschijnlijk een hoax.
Project Bluebook werd door jouzelf toch ergens agekraakt/bekritiseerd.. of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Speciaal voor Arucard:
Allen Hynek Admits Astronomers Do See UFO's
Dr. Josef Allen Hynek ( May 1, 1910 - April 27, 1986 ) was a United States astronomer, professor, and ufologist. He is perhaps best remembered for his UFO research. Hynek acted as scientific adviser to UFO studies undertaken by the U.S. Air Force under three consecutive names: Project Sign (1947-1949), Project Grudge (1949-1952), and Project Blue Book (1952 to 1969). For decades afterwards, he conducted his own independent UFO research, and is widely considered the father of the concept of scientific analysis of both reports and, especially, trace evidence purportedly left by UFOs.
Je vergist je wel in het topic, denk ik. Vragen aan UFO-skeptici is hier: Vragen aan UFO skeptici deel 2quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Project Bluebook werd door jouzelf toch ergens agekraakt/bekritiseerd.. of vergis ik me nu?
Eerlijk gezegd niet, of had ik die opmerking niet mogen maken in dit topic?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Je vergist je wel in het topic, denk ik. Vragen aan UFO-skeptici is hier: Vragen aan UFO skeptici deel 2
Van mij mag je dat wel, al bekijk en bespreek ik hier persoonlijk liever beelden. Ik hoop alleen niet dat hier weer een enorme discussie uit gaat komen die niet on-topic is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, of had ik die opmerking niet mogen maken in dit topic?
Dan zal ik me maar tot het bekijken van beelden beperken, hier..Hoewel ik niet kan zeggen dat ik het niet heel vermakelijk vond, ben ik er niet op uit om topics te verpesten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Van mij mag je dat wel, al bekijk en bespreek ik hier persoonlijk liever beelden. Ik hoop alleen niet dat hier weer een enorme discussie uit gaat komen die niet on-topic is.
Dat klopt. En nu?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Project Bluebook werd door jouzelf toch ergens agekraakt/bekritiseerd.. of vergis ik me nu?
Ik vroeg me af waarom je een filmpje met een interview van deze man in een topic over 'aliens in beeld' plaatst..quote:
Omdat Arucard en anderen zeggen dat ze astronomen volgen in hun mening en sommige skeptici doen alsof astronomen nog niets iets merkwaardigs hebben waargenomen dat in verband kan worden gebracht met het UFO fenomeen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom je een filmpje met een interview van deze man in een topic over 'aliens in beeld' plaatst..
Dat laatste was wel mijn eerste gedachte ja.. maar als je punt is dat astronomen soms ook dingen zien die niet direct te verklaren zijn, dan begrijp ik het.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Omdat Arucard en anderen zeggen dat ze astronomen volgen in hun mening en sommige skeptici doen alsof astronomen nog niets iets merkwaardigs hebben waargenomen dat in verband kan worden gebracht met het UFO fenomeen.
Maar ik kreeg het idee dat je het vreemd vond dat ik Hynek aanhaalde terwijl hij heeft meegewerkt aan een rapport waarvan ik zeg dat het niet te vertrouwen is?
Beter nog, hij was een debunker die zijn mening heeft moeten aanpassen na het onderzoek dat hij heeft gedaan. Dit onderstaande komt van wikipedia, maar wordt ook besproken in bepaalde UFO docu's en lezingen:quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat laatste was wel mijn eerste gedachte ja.. maar als je punt is dat astronomen soms ook dingen zien die niet direct te verklaren zijn, dan begrijp ik het.
Een bekeerde debunker. Ok.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Beter nog, hij was een debunker die zijn mening heeft moeten aanpassen na het onderzoek dat hij heeft gedaan. Dit onderstaande komt van wikipedia, maar wordt ook besproken in bepaalde UFO docu's en lezingen:
J. Allen Hynek
Dr. Josef Allen Hynek (May 1, 1910 – April 27, 1986) was a United States astronomer, professor, and ufologist.[1] He is perhaps best remembered for his UFO research. Hynek acted as scientific adviser to UFO studies undertaken by the U.S. Air Force under three consecutive names: Project Sign (1947–1949), Project Grudge (1949–1952), and Project Blue Book (1952 to 1969).
For decades afterwards, he conducted his own independent UFO research, developing the Close Encounter classification system, and is widely considered the father of the concept of scientific analysis of both reports and, especially, trace evidence purportedly left by UFOs.
....
For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. But beyond such fairly obvious cases, Hynek often stretched logic to nearly the breaking point in an attempt to explain away as many UFO reports as possible. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him.
......
Hynek's opinions about UFOs began a slow and gradual shift. After examining hundreds of UFO reports over the decades (including some made by credible witnesses, including astronomers, pilots, police officers, and military personnel), Hynek concluded that some reports represented genuine empirical observations.
Another shift in Hynek's opinions came after conducting an informal poll of his astronomer colleagues in the early 1950s. Among those he queried was Dr. Clyde Tombaugh, who discovered the dwarf planet Pluto. Of 44 astronomers, five (over 11 percent) had seen aerial objects that they could not account for with established, mainstream science[citation needed]. Most of these astronomers had not widely shared their accounts for fear of ridicule or of damage to their reputations or careers (Tombaugh was an exception, having openly discussed his own UFO sightings[citation needed]).
Hynek also noted that this 11% figure was, according to most polls, greater than those in the general public who claimed to have seen UFOs[citation needed]. Furthermore, the astronomers were presumably more knowledgeable about observing and evaluating the skies than the general public, so their observations were arguably more impressive. Hynek was also distressed by what he regarded as the dismissive or arrogant attitude of many mainstream scientists towards UFO reports and witnesses.
http://en.wikipedia.org/wiki/J._Allen_Hynek
Volgens mij is iets dergelijks het geval voor die Britse ufoloog, die voor defensie werkte. (ben niet zo goed in namen)quote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een bekeerde debunker. Ok.
Dat is dan wel fascinerend. Als een scepticus minder sceptisch wordt, zou je zeggen dat daar een reden voor is.quote:Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij is iets dergelijks het geval voor die Britse ufoloog, die voor defensie werkte. (ben niet zo goed in namen)
Ik zou het niet omschrijven als een daling in scepticisme, maar juist dat door sceptisch te zijn je met een kleine hoeveelheid aan gevallen overblijft waar via gebruikelijke methoden geen verklaring is te vinden. Zoals in het geval van Hynek:quote:Op zondag 13 november 2011 11:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is dan wel fascinerend. Als een scepticus minder sceptisch wordt, zou je zeggen dat daar een reden voor is.
Daarom pleit ik ook voor zo sceptisch mogelijk zijn richting sightings; hoe minder valt weg te verklaren, hoe meer die gevallen pleiten voor de alien spacecraft-hypothese. Of dat uiteindelijk het geval is, moet uiteraard nog blijken uit serieus onderzoek.quote:For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. But beyond such fairly obvious cases, Hynek often stretched logic to nearly the breaking point in an attempt to explain away as many UFO reports as possible. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him.
Op diezelfde manier was ik ook altijd sceptisch, alleen dat wordt niet altijd gewaardeerd.quote:Op zondag 13 november 2011 11:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zou het niet omschrijven als een daling in scepticisme, maar juist dat door sceptisch te zijn je met een kleine hoeveelheid aan gevallen overblijft waar via gebruikelijke methoden geen verklaring is te vinden. Zoals in het geval van Hynek:
[..]
Daarom pleit ik ook voor zo sceptisch mogelijk zijn richting sightings; hoe minder valt weg te verklaren, hoe meer die gevallen pleiten voor de alien spacecraft-hypothese. Of dat uiteindelijk het geval is, moet uiteraard nog blijken uit serieus onderzoek.
Mensen zijn zo sceptisch tegenover sceptici, he?quote:Op zondag 13 november 2011 12:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op diezelfde manier was ik ook altijd sceptisch, alleen dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Betrouwbaar? Wat jullie?quote:Russen zien UFO's vliegen... onder water
De Russische marine komt zo nu en dan eens een UFO tegen. Dat blijkt uit de rapporten die de marine samenstelt. Bovendien zouden de meeste ontmoetingen met UFO's onder water plaats hebben. Dat meldt FoxNews.
Duikboot
"Ze worden vooral gezien in de buurt van Bermudadriehoek, in het diepste deel van de Atlantische Oceaan", zegt een officier van de Russische zeemacht. In een ander incident werd een nucleaire duikboot achtervolgd door zes onbekende voorwerpen. Als de duikboot naar boven kwam, volgden de objecten eveneens uit het water.
Vreemde wezens
Het vreemdste verhaal moet dan nog komen. In het Baikalmeer, het diepste meer ter wereld, zouden Russische duikers van de marine een groep humanoïde wezens gezien hebben die gekleed waren in zilveren pakken. Drie mensen kwamen tijdens de achtervolging om het leven.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-onder-water.dhtml
Ik kan helaas (nog) niets vinden over dat voorval met de drie doden. Mocht ik wat vinden dan kom ik er op terug.quote:Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef heartz het volgende:
Vond dit wel een beetje bizar:
[..]
Betrouwbaar? Wat jullie?
Drie mensen om het leven? Niet iets om over te liegen, niet?![]()
Hmmm...quote:Water connection: UFOs appear more frequently at low altitude near bodies of fresh water, like lakes (e.g. the Great Lakes at the USA-Canada border are a UFO hot-spot), rivers (e.g. Hudson Valley USA 1983-1985), reservoirs and even swamps (e.g. the wave of sightings in Michigan USA 1966, includes the famous Hynek "swamp gas" incident, a term which became a national joke). UFOs are often reported to hover over lakes and ponds, and even dive or emerge from lakes and seas (e.g. on 19-Jul-1946 four unknown objects plunged into lakes in northern Sweden in the vicinity of Soederhamn, during the wave of "Spoekraketarna" or "ghost rocket" sightings over Sweden in 1946). UFO sighting databases list many cases of UFOs seemingly "sucking" water from lakes, rivers or reservoirs (e.g. New South Wales Australia Dec-1995, fishfarm with water in interconnected tanks in Japan, Parera La Pampa Argentina concrete water tank Oct-2005).
In my country, Greece, there have been UFO reports near Agrinion's lake Trichonida (e.g. Volume #1 of the british magazine "Flying Saucer Review" published a sighting by two men driving a truck on a mountain road near Agrinion in 1955), lake Ioannina and lakes Volvi and Koroneia in northern Halkidiki.
It was author Dr. Ivan T. Sanderson who in the 1970s suggested that aliens could remain undetected by building their bases beneath the Earth's oceans. He found that by actual count, over 50% of the UFO sightings he investigated had occurred over, coming from, or plunging into or coming out of water. This includes lakes, reservoirs, rivers and oceans.
Interessant idd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan helaas (nog) niets vinden over dat voorval met de drie doden. Mocht ik wat vinden dan kom ik er op terug.
Overigens sta ik er niet gek van te kijken mocht de relatie tussen water en UFO's kloppen. Er wordt gespeculeerd dat UFO's gebruik zouden maken van vortextechnologie, en dat zou in water zeer van pas komen. Onze boten gebruiken dat immers ook.
@PCP:
Ik vroeg eerder naar een lijst met designs van UFO's, en kwam net het volgende tegen:
http://www.hyper.net/ufo/overview.html
Waar ik met vluchtig scrollen ook het volgende tegenkwam:
[..]
Hmmm...
Eens even doorlezenquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Gray het volgende:
@PCP:
Ik vroeg eerder naar een lijst met designs van UFO's, en kwam net het volgende tegen:
http://www.hyper.net/ufo/overview.html
Wil je iets voor me doen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Gray het volgende:
Waar ik met vluchtig scrollen ook het volgende tegenkwam:
[..]
Hmmm...
Nick Popequote:Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij is iets dergelijks het geval voor die Britse ufoloog, die voor defensie werkte. (ben niet zo goed in namen)
Ik ga het vanavond kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wil je iets voor me doen.
Kijk deze docu, in z'n geheel.
Er zit een leuke opbouw in en hij zal, zolang je er de tijd voor neemt om in gezogen te worden, vermakelijk en zeker interessant zijn..
Tell me when you did, dan kom ik nog terug op dat laatste stuk.
Die ja!quote:
Als het het toestel van 3.00 tot 3.30 ongeveer dan is dat geen Aurora geweest maar een F-117 Nighthawk.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:51 schreef J2T het volgende:
Afgelopen weekend volgens mij een Aurora voorbij zien vliegen. Vloog erg laag. Het vreemde is, de mensen met wie ik was keken er helemaal niet vreemd van op. Nog nooit zo'n vliegtuig in het echt gezien en hij vloog zo laag dat ik er bijna zeker van ben dat het een Aurora was. Het is misschien geen UFO, maar wel een prachtig ding.
Vanaf 3:00 zie je het vliegtuig wat ik dacht te hebben gezien.
Ben bang dat hij die niet heeftquote:
Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ben bang dat hij die niet heeft
nu pas?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef il_Tonno het volgende:
okay nou neem ik jullie niet meer serieus t
Dat heet een uso..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef il_Tonno het volgende:
Unidentified Flying Object onder water? okay nou neem ik jullie niet meer serieus t
Mensen schijnen ze toch regelmatig te zien:quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef il_Tonno het volgende:
Unidentified Flying Object onder water? okay nou neem ik jullie niet meer serieus t
Religie en buitenaardse bezoekers zijn twee totaal verschillende dingen, dat blijkt ook wel uit het volgende artikel:quote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef il_Tonno het volgende:
sorry dat ik nogal sceptisch ben in dit topic, ik vind dit hele gedoe rondom ufo's en buitenaardse wezens reuze interessant. ik heb gewoon moeite om te geloven dat wij echt in de gaten worden gehouden door ruimteschepen of zelfs aliens op aarde, ik heb concreet bewijs nodig om ergens in te geloven (net als met religie bijv.). misschien is het bewijs er al maar ben ik gehersenspoeld door de autoriteiten of wat het is waar jullie in geloven dat de reden is waarom het gros niet in aliens geloofd.
Oh, en ben je geïnteresseerd, ik heb een goeie beginverzameling gemaakt van interessante informatie over dit onderwerp:quote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef il_Tonno het volgende:
sorry dat ik nogal sceptisch ben in dit topic, ik vind dit hele gedoe rondom ufo's en buitenaardse wezens reuze interessant. ik heb gewoon moeite om te geloven dat wij echt in de gaten worden gehouden door ruimteschepen of zelfs aliens op aarde, ik heb concreet bewijs nodig om ergens in te geloven (net als met religie bijv.). misschien is het bewijs er al maar ben ik gehersenspoeld door de autoriteiten of wat het is waar jullie in geloven dat de reden is waarom het gros niet in aliens geloofd.
Eentje voor de mensen die de vorige delen niet gelezen hebben:quote:
Met name piloten rapporteren ook enorme schepen, die groter zijn dan onze vliegdekschepen. Het kan zijn dat ze met een moederschip hierheen reizen en dat de kleinere vliegende schotels meer verkenningsschepen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef DennisDekker44 het volgende:
Als je beseft hoe groot het universum is, met ontelbare sterrenstelsels en planeten, moet er wel leven "out there" zijn toch. Of ze in staat zijn met een vliegende schotel op bezoek te komen voor de koffie, is denk ik een ander verhaal.
Of een soort beschaving wat leeft zoals wij ergens in het heelal,quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef DennisDekker44 het volgende:
Als je beseft hoe groot het universum is, met ontelbare sterrenstelsels en planeten, moet er wel leven "out there" zijn toch. Of ze in staat zijn met een vliegende schotel op bezoek te komen voor de koffie, is denk ik een ander verhaal.
In het andere topic zei je dat het een opname van 2 jaar oud was?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef schommelstoel het volgende:
Paar dagen geleden gespot in/boven Emmen, opgenomen door een goede vriend.
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
In het andere topic zei je dat het een opname van 2 jaar oud was?
Oh ok!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.
Sorry.
Binnenkort ga even langs hem, ik wil zelf ook even langs exact de zelfde plaats waar dit is gefilmd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ok!Maar zijn er geen andere mensen die dat ding in de lucht hebben gezien?
Ik ben benieuwd! Als het bv. ook in het nieuws is geweest worden opties zoals kampvuur en reflecties in het water iig. minder waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Binnenkort ga even langs hem, ik wil zelf ook even langs exact de zelfde plaats waar dit is gefilmd.
Kijken of de optie's van water en reflectie ook van toepassing kunnen zijn.
Hoe oud zijn de opnames dan wel?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.
Sorry.
Maar bij deze is het hier nu ook kenbaar >quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
2 jaar, was ook te lezen in het topic
UFO gespot in Nederland/Emmen?
http://www.niburu.nl/inde(...)d=34%3Aufo&Itemid=47quote:Afgelopen woensdag en donderdag zijn boven de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek gekleurde lichten waargenomen die de aandacht trokken van duizenden mensen. Velen beweren dat het ging om een buitenaards ruimteschip.
De rode, groene, blauwe en gele lichten werden vanuit heel Santa Domingo waargenomen en zijn uitgezonden op de nationale televisie.
Geweldig! Daar moeten andere nieuwsbronnen ook gewag van hebben gemaakt, zou je zeggen?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Summers het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/inde(...)d=34%3Aufo&Itemid=47
Denk dat het onzin is. Niburu is een ontmoetingsplek voor plotters en alu-hoedjes. Daarnaast zouden er zoveel verschillende mogelijkheden zijn wat het is geweest, dat het niet eens nieuwswaardig is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geweldig! Daar moeten andere nieuwsbronnen ook gewag van hebben gemaakt, zou je zeggen?
Die van 11 dagen geleden? Daar kan ik geen UFO in zien. Lijkt meer op een F-16 of iets in die trant. En als die aliëns hier kunnen komen, en dus sneller als het licht reizen, lijkt het me sterk dat ze met zon snelheid voorbij vliegen wat meer overeenkomt met een F-16.quote:
quote:What is the "Black Knight" satellite? It is a mysterious satellite, of unknown origin, discovered in 1960 which shadowed Sputnik. It is believed to have been of extraterrestrial origin, and signaled back old radio waves from the 1920s and 1930s before it disappeared. In short wave patterns analyzed by astronomer Duncan Lunan, it revealed its origin as Epsilon Boötes (or the star system as it was 13,000 years ago).
Interessantquote:
En ik altijd maar denken dat de ruimte een grote leegte is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgens NASA waren het ijsdeeltjes die we zagen op de beelden van de Shuttle missie met de gebroken kabel. Deze ijsdeeltjes maken wel hele rare bewegingen zoals duidelijk blijkt uit het volgende filmpje:
Dat is de ruimte ook wel, maar vlakbij een groot hemellichaam met een atmosfeer is het een ander verhaal, heb ik weleens gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:48 schreef Gray het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat de ruimte een grote leegte is.
Mooi filmpje, laat goed zien hoe bizar veel objecten daar rond gingen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgens NASA waren het ijsdeeltjes die we zagen op de beelden van de Shuttle missie met de gebroken kabel. Deze ijsdeeltjes maken wel hele rare bewegingen zoals duidelijk blijkt uit het volgende filmpje:
Wat goed!quote:
Dit is zeker interessant. Ben nog wel benieuwd wat dan een eventuele verklaring kan zijn voor datgene in het filmpje wat ik plaatste. Daar gaat het om het pad van de dingen die je in beeld ziet. Die lijken zich toch niet te gedragen als ijsdeeltjes of stof.quote:
Best link om daar schepen en experimenten te huisvesten dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is de ruimte ook wel, maar vlakbij een groot hemellichaam met een atmosfeer is het een ander verhaal, heb ik weleens gehoord.
Idd een boeiend onderwerp, had je deze daarover al gezien ..?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant. Ben nog wel benieuwd wat dan een eventuele verklaring kan zijn voor datgene in het filmpje wat ik plaatste. Daar gaat het om het pad van de dingen die je in beeld ziet. Die lijken zich toch niet te gedragen als ijsdeeltjes of stof.
Die ijsdeeltjes lijken vreemde bewegingen te maken, maar er is al een verklaring gegeven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat is een hydrazine tank, afkomstig van amerikaanse raketten.quote:Op maandag 2 juli 2012 04:18 schreef DeParo het volgende:
http://www.rt.com/news/sphere-ufo-space-brazil-103/
[ afbeelding ]
Als je gelijk hebt is het een IFO.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat is een hydrazine tank, afkomstig van amerikaanse raketten.
Zeggen dat het de motoren zijn, is geen bewijs. Ik zie deeltjes die eerst naar rechts bewegen, dan weer naar links en dan een draai maken van 180 graden. Hoe kan dat, dat wil ik weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Die ijsdeeltjes lijken vreemde bewegingen te maken, maar er is al een verklaring gegeven.
bijvoorbeeld: http://blogs.discovermaga(...)nasa-ufos-explained/
Ja heb al die filmpjes gezien van hem. Zitten wel onverklaarbare dingen bijquote:Op maandag 2 juli 2012 08:34 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Idd een boeiend onderwerp, had je deze daarover al gezien ..?
Je moet er wel even voor gaan zitten
In het artikel zelf staat ook al dat het waarschijnlijk gewoon afkomstig is van zoiets inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Kijk maar:
https://www.google.nl/sea(...)ource=og&sa=N&tab=wi
19.5 zegt me zo even niets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Pro-Ufo het volgende:
hallo, ben nieuw hier en kreeg deze site aangekondigd om meer te delen over dit thema..
Bij wie gaat een belletje rinkelen als ik zeg "19.5"? en hoe denken jullie daarover?
19.5, dat is een wiskundige aanwijzing dat OVERAL in het heelal kan worden gebruikt, hierbij een voorbeeld:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
19.5 zegt me zo even niets.
care to explain?
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
19.5 zegt me zo even niets.
care to explain?
Ah, dank je en Pro_ufo ook bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig wel
19.5
Heb hier wel eens wat van gehoord, volgens mij idd via Hoagland zoals Lavender al zei.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Pro-Ufo het volgende:
[..]
19.5, dat is een wiskundige aanwijzing dat OVERAL in het heelal kan worden gebruikt, hierbij een voorbeeld:
[ afbeelding ]
idd, Richard C. Hoagland heeft de meest fantastische interviews gegeven, de laatste ging over Obama, met zeer overtuigend beeldmateriaal, want Obama moet meer weten over onze heelal, vooral over dit jaar..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig wel
19.5
Sorry hoor, maar dit soort filmpjes zorgen er dus voor dat sommige mensen denken dat UFO-geinteresseerden paranoide debielen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Pro-Ufo het volgende:
en niet te beschouwen als complete waarheid, maar wel als enigszins waar...
ze zullen zich meer tonen en de waarheid komt naar boven![]()
Ik had sowieso de laatste bekeken, maar verder weet ik het niet meer. Wat ik wel netjes vond was dattie de OS UFO ook liet zien, en vervolgens bekritiseerde. Fijn om een beetje nuance te zien in dat soort compilaties.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn er nog mensen die de compilatie filmpjes hierboven hebben bekeken die ik op 2 augustus plaatste? Ik vind ze echt intrigerend, er zitten sommige sightings tussen die zo overtuigend overkomen
Ik hoop dat mensen ze echt gaan kijken. Die filmpjes zijn echt de essentie van deze reeks eigenlijk. Er is bijvoorbeeld duidelijk te zien dat er steeds meer HD beelden zijn van UFO's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik had sowieso de laatste bekeken, maar verder weet ik het niet meer. Wat ik wel netjes vond was dattie de OS UFO ook liet zien, en vervolgens bekritiseerde. Fijn om een beetje nuance te zien in dat soort compilaties.
Kunnen mensen beter op deze pagina gaan kijken voor interessante overheidsdocumenten:quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef arucard het volgende:
http://www.theage.com.au/(...)q.html#ixzz22h6h5yXZ
Nou als dit het enige is wat in die geheime documenten van overheden staat...
Tja, ooit is bekend geworden dat de aarde niet in het midden van het heelal stond, dat terwijl de status quo er alles aan deed om deze info te onderdrukken. Er is dus hoopquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi topic. Hoe meer ik weer lees en zie van ufo's des te irritanter vind ik het dat ik waarschijnlijk nooit te weten zal komen wat die zilveren om zijn as tollende cylinder was die ik langgeleden hoog in de lucht zag.
Ben trouwens 'Alien Agenda' van Jim Marrs aan het lezen. Behoorlijke pil met veel info over ufo's.
Nee nog niet, maar ik kijk nu wel wat vaker naar de lucht. Heb wel eens iets vreemds gezien, maar dat was op grote hoogte of gewoon heel erg kort. Dus niet iets vreemds waar ik conclusies aan kan verbinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef princem het volgende:
Pcp vraagje
1 heb jij ze wel eens zien vliegen?
dit bedoel ik serieus
Autopsies weet ik niet zoveel van. Ik blijf ook het liefst zo dicht mogelijk bij wat hooggeplaatste mensen vanuit het leger verklaren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef princem het volgende:
En nog 1 wat is voor jou het meest overtuigende plaatje van een grey bijv die autopsie of andere foto en dan graag het plaatje droppen
Ik heb eigenlijk geen foto waarbij ik dat gevoel heb. Het leukste filmpje vind ik deze:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef princem het volgende:
Okok mooie foto maar ik hoopte dat je foto van een alien zou droppen waarvan jij denkt dat ie echt zou kunnen zijn.
Ik ben niets betrouwbaars tegengekomen in ieder geval (maar ook niet heel lang gezocht). Als het fake is, is het goed gemaakt. Dat is het enige wat ik er van kan zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:45 schreef princem het volgende:
Kijk dat bedoel ik thanx leuk filmpje maar niemand kan zeker vertellen of t echt is
En als laatste nog even deze, zou gelekt materiaal zijn van de KGB:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:45 schreef princem het volgende:
Kijk dat bedoel ik thanx leuk filmpje maar niemand kan zeker vertellen of t echt is
Hier trouwens een hele interessante website met het verhaal van Apollo 20 en de geheimzinnige informant:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben niets betrouwbaars tegengekomen in ieder geval (maar ook niet heel lang gezocht). Als het fake is, is het goed gemaakt. Dat is het enige wat ik er van kan zeggen.
Hier trouwens nog wel een interessant filmpje, waarvan wordt geclaimd dat het beelden zijn van een geheime Apollo missie naar de maan. Daar zou men een neergestort ruimteschip hebben gevonden met lichamen erin. In dit filmpje zie je een van de lichamen die zou zijn teruggebracht naar de maanlander of naar aarde.
Er zijn een aantal van deze filmpjes volgens mij. En het verhaal erachter is een beetje vreemd. Iemand zou ze hebben geupload en toen weer snel hebben verwijderd. En later zouden ze weer zijn geupload vanuit Afrika en de persoon waar het om ging, zou op de vlucht zijn geweest zou hij zelf hebben gezegd. Dat is het verhaal een beetje, wat er van waar is geen flauw idee
Als je op youtube zoekt naar "Apollo 20" vind je nog een paar andere filmpjes en voor het hele verhaal gewoon even googelen.
"observatorium" meer woorden heb je niet nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:32 schreef il_Tonno het volgende:
Jullie kunnen vast ook verklaren waarom de Curiosity naar Mars is gestuurd, aannemende dat alle regeringen (of in ieder geval de Amerikaanse) weten dat ergens dit jaar (misschien 12 augustus) een invasie van buitenaardse wezens of krachten plaats zal vinden. Kan Curiosity dan een undercover missie zijn om de buitenaardse wereld te monitoren op verschijningen in de ruimte die voor ons interessant zijn, zeg maar dienen als alarm voor gevaar?
-edit- ik ben een scepticus, maar je weet maar nooit zeg ik altijd
Dat van die invasie is natuurlijk niets meer dan speculatie en ik heb er maar weinig mee. Ik denk niet dat als we bezocht worden door aliens, dat zij dan een invasie aan het plannen zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:32 schreef il_Tonno het volgende:
Jullie kunnen vast ook verklaren waarom de Curiosity naar Mars is gestuurd, aannemende dat alle regeringen (of in ieder geval de Amerikaanse) weten dat ergens dit jaar (misschien 12 augustus) een invasie van buitenaardse wezens of krachten plaats zal vinden. Kan Curiosity dan een undercover missie zijn om de buitenaardse wereld te monitoren op verschijningen in de ruimte die voor ons interessant zijn, zeg maar dienen als alarm voor gevaar?
-edit- ik ben een scepticus, maar je weet maar nooit zeg ik altijd
Weekend? het is pas woensdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:47 schreef princem het volgende:
Ik heb de grootste verwachtingen dat je met leuke film komt dus verpest mn weekend svp niet.
Ga naar 't kanaal UFOtv op youtube en leef je uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef princem het volgende:
Yo pcp ik zoek leuke alien ufo documentaire met wat aliens voor tweekend moet wel makkelijk wegkijken met joint bier en pizza en beetje spannend dus drop svp link wel minimaal uur bvd groeten prince m
uhh die acient aliens zijn saai de roswelt autopsy ken ik al maar die was leuk
Boft hij even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef princem het volgende:
Dus pcp je hebt nog paar dgn ik zal je erg dankbaar zijn en nogmaals ik heb de allergrootste verwachtingen het mag ook over haarp of bleubeam gaan maar wel beetje spannend
Dat PCP vooral 's nachts post wil nog niet zeggen dat ie niet veel te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef princem het volgende:
Uhh nee die heb niet veel te doen gezien znpost tijden dus ja die komt met leuke film als dr niet teveel reakties komen want dan kan ie wel eens zn hakken in t zand zetten
Of gewoon alienpornoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
porno--------------aliens
aliens------------- porno
keuzes keuzes
true!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of gewoon alienporno![]()
Soms kan het leven zo simpel zijn (net als sommige users)
Het is niet echt verstandig om zoiets te melden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef princem het volgende:
Noem mijmaar simpel aan de hand van een post maar ik heb waarschijnlijk meer dan de meeste gepresteerd
Ik heb er een heel aantal gekeken. Ik vind het mooie en intrigerende beelden. Goed, sommigen zouden ook een vliegtuig kunnen zijn. Er zitten een paar beelden bij waarbij je, naast witte verlichting, ook een groen en een rood knipperend lampje ziet. Dan denk ik, das een vliegtuig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen ze echt gaan kijken. Die filmpjes zijn echt de essentie van deze reeks eigenlijk. Er is bijvoorbeeld duidelijk te zien dat er steeds meer HD beelden zijn van UFO's.
Hey Schommel! (ook off topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef schommelstoel het volgende:
-Off topic-
Hey Lavender!
Voorlopig maar even stil in scientology?
Ik wel, het is afwachten wanneer ze weer in het nieuws komen.
-On topic-
Nu ze op mars aan het rond karren zijn met curiosity is het afwachten wanneer de eerste bewerkte foto's op het webverschijnen.
Natuurlijk zijn de eerste drie foto's al op het web te vinden, maar ik had er meer van verwacht, zelfs van 225 miljoen kilometer afstand
Bier, joint, pizza en een goeie alien docuquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef princem het volgende:
Yo pcp ik zoek leuke alien ufo documentaire met wat aliens voor tweekend moet wel makkelijk wegkijken met joint bier en pizza en beetje spannend dus drop svp link wel minimaal uur bvd groeten prince m
uhh die acient aliens zijn saai de roswelt autopsy ken ik al maar die was leuk
Schuldig!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef princem het volgende:
Uhh nee die heb niet veel te doen gezien znpost tijden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef princem het volgende:
Hey verkloot tnou niet anders kan jij ze gaan zoeken bemoei je dr niet mee dit is tussen pcp en mij
pcp kijk maar of je nog wil anders ga ik wel porno kijken
Wat ik misschien nog wel de meest interessante vind, zijn die beelden van een aantal lichtjes in de lucht zwevend in een vreemde formatie en dat er dan plotseling andere lichten uitvallen. Merkwaardig... Zou niet weten wat dat dan moet zijn, of het is een bewerkte video of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb er een heel aantal gekeken. Ik vind het mooie en intrigerende beelden. Goed, sommigen zouden ook een vliegtuig kunnen zijn. Er zitten een paar beelden bij waarbij je, naast witte verlichting, ook een groen en een rood knipperend lampje ziet. Dan denk ik, das een vliegtuig.
Maar er zitten zeker beelden bij die echt heel erg intrigerend zijn. Niet in de zin van dat er aliens inzitten of dat het echt dingen van een andere planeet zijn ergens, maar meer in de zin van dat het geheime projecten zijn ofzo. Dat denk ik eerder dan dat in die dingen daadwerkelijk aliens zitten.
Hoe 'wij' dan aan die technologie zijn gekomen, dat is een tweede vraagstuk, maar het feit dat daar iets hangt vind ik ontzettend interessant.
Al iets gezien?quote:
Behalve zijn hoofd ziet hij er erg menselijk uit..quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan net zo goed nep zijn natuurlijk, maar blijft leuk om je voor te stellen dat het echt is
Alleen dan niet zo schattig als ET.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Behalve zijn hoofd ziet hij er erg menselijk uit..
Hij kijkt er niet echt vrolijk bij, nee.. Maar ja, gearresteerd worden op een vreemde planeet is natuurlijk ook niet alles. Voor ons eigen soort is het arrestantenvoer al niet echt eetbaar..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef heartz het volgende:
[..]
Alleen dan niet zo schattig als ET.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij kijkt er niet echt vrolijk bij, nee.. Maar ja, gearresteerd worden op een vreemde planeet is natuurlijk ook niet alles. Voor ons eigen soort is het arrestantenvoer al niet echt eetbaar..
Maar kom, laat ik proberen niet melig te worden op de vrijdagavond.
En waarom hebben ze nooit kleding of zoiets aan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Behalve zijn hoofd ziet hij er erg menselijk uit..
Dat hebben ze vaak wel volgens ooggetuigen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
En waarom hebben ze nooit kleding of zoiets aan?
Omdat ze het niet warm of koud hebben?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
En waarom hebben ze nooit kleding of zoiets aan?
Klopt, maar dan heb je dit filmpje, of die van area 51, of die van dat kleine alientje....allemaal bloot.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaak wel volgens ooggetuigen.
Misschien wel standaard procedure of zo bij het leger.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je dit filmpje, of die van area 51, of die van dat kleine alientje....allemaal bloot.
Dat zou maar zo kunnen... Zeker als ze gefilmd worden om reacties te bestuderen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Misschien wel standaard procedure of zo bij het leger.
Een apache helikopter kan niet neerstorten in de jungle en de Westerse piloten kunnen niet worden gevangen genomen door een primitieve stam?quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:09 schreef FireFox1 het volgende:
Kennis om miljoenen lichtjaren te reizen, maar niet slim genoeg om uit handen van de Mexicaanse leger te blijven![]()
Geen flauw idee, dat is gissen. Ik vind de ogen wel interessant, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen... Zeker als ze gefilmd worden om reacties te bestuderen.
Maar wat denk je er zelf van? Zou dit filmpje echt kunnen zijn en zien aliens er zo uit?
Joh, misschien bestaan ze helemaal niet. Denk eens na: We hebben in 100 jaar geleerd hoe we de aarde kunnen vernietigen. Maar buiten ons planetaire grenzen om, hebben we bar weinig te vertellen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een apache helikopter kan niet neerstorten in de jungle en de Westerse piloten kunnen niet worden gevangen genomen door een primitieve stam?
Wie zijn "ze"? Je doet alsof je weet wat er aan de hand is. Het hoeft niet te zijn zoals in de Hollywood films waarbij een heel ras besluit om naar de aarde te komen. Misschien zijn we 1 van de vele primitieve werelden die in hun galactische bereik liggen en misschien zijn we niet meer dan een onderzoekswereld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, misschien bestaan ze helemaal niet. Denk eens na: We hebben in 100 jaar geleerd hoe we de aarde kunnen vernietigen. Maar buiten ons planetaire grenzen om, hebben we bar weinig te vertellen.
Als er een beschaving bestaat dat honderden jaren verder is dan die van ons, laten ze zich echt niet gek maken door de inferieure mens.
Als ET natuurlijk!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:50 schreef Martin1234 het volgende:
Hoe moet of zal het hoofd er dan eventueel wel uit moeten zien dan?
Even gesteld dat ze door 'onze' sterrenstelsel en andere delen van het universum reizen. Maakt wel dat ze verder zijn dan ons. Zoals in je uitleg, net als hoe wij verder zijn dan de leeuwen. Maar maakt ze idd niet per definitie onoverwinnelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En dat ze tussen de sterren kunnen reizen, maakt ze nog geen goden die voor ons ongrijpbaar zijn. Zonder hun technologie hoeven ze niet perse sterker te zijn dan wij. De mens is de baas over leeuwen en tijgers bijv. maar ik zie mezelf niet zonder technologie (jeep of wapen) een groep leeuwen binnen lopen.
Een buitenaards wezen dat neerstort kan sterven in de crash of zwaar gewond raken. Wat wil die zwaargewonde doen wanneer er een team van tientallen gewapende soldaten om hem heen staat? Als zij biologische wezens zijn, dan kan een mensenkogel nog steeds veel schade aanrichten. Dat buitenaardse wezens tussen de sterren kunnen reizen, dat maakt ze nog geen superman.
Als alle regeringen besluiten tijgers en leeuwen zo snel mogelijk om te laten brengen, zijn ze binnen een week uitgestorven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Even gesteld dat ze door 'onze' sterrenstelsel en andere delen van het universum reizen. Maakt wel dat ze verder zijn dan ons. Zoals in je uitleg, net als hoe wij verder zijn dan de leeuwen. Maar maakt ze idd niet per definitie onoverwinnelijk.
True. Denk ook aan ontbossing, wat gewoon een reële happening is. Maar goed, bomen zijn geen leeuwen natuurlijk. Ontbossing kan dan weer invloed hebben op bepaalde diersoorten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als alle regeringen besluiten tijgers en leeuwen zo snel mogelijk om te laten brengen, zijn ze binnen een week uitgestorven.
Als soort hebben we een veel grotere overlevingskans, we zijn talrijker, intelligent genoeg om gereedschappen en wapens te gebruiken en te communiceren en de enige die op het idee komt om - al dan niet hypothetisch - een andere soort volledig uit te roeien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef heartz het volgende:
[..]
True. Denk ook aan ontbossing, wat gewoon een reële happening is. Maar goed, bomen zijn geen leeuwen natuurlijk. Ontbossing kan dan weer invloed hebben op bepaalde diersoorten.
Maar mocht een mens toch ongewild tussen de leeuwen terecht komen. Hoeveel kans op overleving of overwinning heeft deze mens dan, zonder zijn technologische wapens?
Als hij zuur kijkt, dan is dat vast omdat hij gevangen is genomenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:29 schreef heartz het volgende:
Maar pcp, waarom kijkt deze alien volgens jouw fantasie zo zuur?
Ik probeerde het eerder ook al, indirect, te peilen bij je.
En hoezo is de temperatuurregulatie in het lichaam (wel/ niet) hetzelfde bij hen als bij ons?
Ik vraag me altijd af of aardse condities een definitie voor leven is.quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als hij zuur kijkt, dan is dat vast omdat hij gevangen is genomen![]()
En volgens de boeken van Dolores Cannon zijn de Grey aliens een soort van werkersras dat gebouwd is door een nog hogere intelligtie om hier werk op Aarde te verrichten. Als dat waar zou zijn, dan zijn ze vast gebouwd op aardse temperaturen.
Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.quote:Op zondag 9 december 2012 02:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog een leuke. Iemand die tekeningen maakt voor de politie heeft ooggetuigen verklaringen omgezet in tekeningen van aliens. Hij kan 7 verschillende rassen onderscheiden:
Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.
Dat lijkt me óf een droombeeld, of 't zijn sporters gezien door kleine mensen ofzo.
Lijkt me niets alien-achtigs aan.
Wel een geinig filmpje btw!
Dat ze exact op mensen lijken, lijkt me toch ook wel heel sterk..quote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?
Laat ik maar zeggen dat ik een heel ander beeld heb over de kleine grijze 'aliens' dan de meesten denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat ze exact op mensen lijken, lijkt me toch ook wel heel sterk..
Oh? Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik een heel ander beeld heb over de kleine grijze 'aliens' dan de meesten denk ik.
De grijze 'aliens' zijn voor mij niet de aliens, altijd al dat idee gehad.quote:
Die komen ook in het filmpje voorquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?
Meestal hoor je dan verhalen over het communiceren, dat ging niet via de mond, maar vaak via gedachten.quote:Op zondag 9 december 2012 13:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die komen ook in het filmpje voor
En nee, hoor. Ik sta open voor alles. Maar het lijken wel heel erg op normale mensen. Zelfs de tekenaar omschrijft ze zo.
Wat ik meer afvraag is: als dit op basis van ooggetuigenverslagen is, hoe weten de ooggetuigen in kwestie dan dat dit buitenaardse wezens waren?
Het kan twee kanten op, in mijn beleving:quote:Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
De grijze 'aliens' zijn voor mij niet de aliens, altijd al dat idee gehad.
Grijze 'aliens' zijn verzonnen en gemaakt om ons bang en angstig te maken.
Samenwerking met de overheid, het is waarschijnlijk wel een levend ras dat aanwezig is.
Maar om ons te omleiden met angst.
Als je ooit een alien ziet die te hollywood achtig is, grijs,klein,grote ogen, dan is het niet totaal buitenaards.
Nee, het klinkt niet vaag. Zoiets moet je niet zeggen van je eigen beleving, vind ik.quote:Dat is wat ze altijd hebben gedaan, bang maken voor buitenaards leven, want stel je eens voor dat wij echt weten wat er zich buiten de aarde afspeelt.
Dan hebben de overheden geen grote riem meer op de aarde en willen de mensen het hele verhaal.
Ik weet hoe vaag dit klinkt, maarja, de één geloofd in een man met een baard en dat is hun god en dat is allemaal goed en toegestaan.
Maar geloven in ander verhaal is voor hen krankzinnig
Oh ja, daar heb ik ook wel een over gehoord idd. Al weet ik niet waar...quote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meestal hoor je dan verhalen over het communiceren, dat ging niet via de mond, maar vaak via gedachten.
Persoonlijk acht ik de kans wel groot ja. Als ik een wezen zie die op een mens lijkt acht ik de kans groot dat het een mens is.quote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Als ze er van buiten een wat uitzien zoals mensen, hoeft het niet te betekenen dat ze ook van binnen precies het zelfde zijn, organen en dergelijke.
En ik denk niet dat elk ander buitenaards leven er precies even menselijk uitziet.
Misschien wel 2 benen en 2 armen, maar misschien wel een lengte verschil in armen benen of aantal botten in het lichaam totaal anders geplaatst.
Als mensen over leven buiten de aarde denken, vergeten ze soms het aardse denk vermogen uit te zetten.
Ze blijven met aardse denkbeelden kijken naar anderen dingen buiten de planeet.
Dat werkt niet lijkt mij.
Ik denk, zodra een buitenaards leven dat op de mens lijkt voor je staat, dat er echt wel iets duidelijk zou zijn dat het niet zomaar aards is.quote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef heartz het volgende:
[..]
Persoonlijk acht ik de kans wel groot ja. Als ik een wezen zie die op een mens lijkt acht ik de kans groot dat het een mens is.![]()
Waarom zou ik moeten denken aan aliens? Behalve als zijn ogen zouden oplichten ofzo. Maar dan zou het ook nog een demon ofzo kunnen zijn.
Nou wat natuurlijk nog een mogelijkheid is, is dat onze planeet "geseed" is door de Nordics. Dat wij dus afstammen van hen als het ware.quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.
Dat lijkt me óf een droombeeld, of 't zijn sporters gezien door kleine mensen ofzo.
Lijkt me niets alien-achtigs aan.
Wel een geinig filmpje btw!
Wat ik mij dan afvraag bij dat idee is, stammen dan alleen de blanken die blond zijn daar vanaf? Waar stamt de rest van de mensheid dan vanaf?Afgezien de gemixte rassen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou wat natuurlijk nog een mogelijkheid is, is dat onze planeet "geseed" is door de Nordics. Dat wij dus afstammen van hen als het ware.
quote:Nordic aliens
Nordic aliens are said by self-described contactees and some UFOlogists to be a group of humanoid extraterrestrials who resemble European racial images, or more specifically Nordic-Scandinavians.
Nordics are typically described as six to seven feet tall with long blond hair and blue eyes, and are commonly reported as being male.[1] Their skin is said to range from fair colored to tanned,[2] they are reported to be in excellent physical shape, and they are sometimes described as wearing skintight clothing.[1] During the 1950s, many contactees, especially those in Europe, reported beings fitting this description. Such claims became relatively less common in subsequent decades, as the grey alien supplanted the Nordic in most accounts of extraterrestrial encounters, but Nordic aliens are still occasionally reported.[3] Some sources, such as UFO Contact Center International, refer to Nordic-type aliens as Pleiadians, referring to the Pleiades star cluster.[4]
Reported demeanor
Nordic aliens have been described as benevolent or even "magical" beings who want to observe and communicate with humans. Contactees have said that the Nordics are concerned about the earth's environment or prospects for world peace, and may transmit messages telepathically.[3] American social worker John Carpenter said that the typical Nordic, as described by those he interviewed, "is paternal, watchful, smiling, affectionate, youthful, [and] all-knowing."[1] Stephanie Kelley-Romano says that the Nordics "are often associated with spiritual growth and love and act as protectors for the experiencers."[5] A few claimants say that the Nordics have warned them about the grey aliens,[3] but other claimants say that they have seen Nordics inside the same craft as greys.[1] In such reports, the Nordics are often interpreted as leaders, with the greys as their subordinates.[2] Jenny Randles writes that although she believes Nordics have "certainly" been involved in abductions she feels the abduction is "less essential to the encounter than it is with the [greys]."[6]
Claims throughout history
The term "Nordic" did not come into wide use until the 1980s. In earlier decades, the entities now described as Nordics were often called "Space Brothers". Some of the best known individuals who claimed to interact with Space Brothers include George Adamski, Howard Menger, and Billy Meier (who said his contacts came from the Pleiades system). However, these men's stories are widely considered "absurd hoaxes", in the words of Jerome Clark.[2]
Political scholar and UFOlogist Michael Salla suggested the possibility that United States president Dwight D. Eisenhower met with Nordic aliens at Edwards Air Force Base in February 1954 in an attempt to formulate an agreement over technology exchange and the elimination of the American nuclear arsenal. Such claims are flatly dismissed by archivists at the Eisenhower Presidential Center, who have fielded many questions on the subject over the years.[7]
Analysis
David J. Skal says that early stories of Nordic-type aliens may have been partially inspired by the 1951 film The Day the Earth Stood Still, in which extraterrestrials arrive on Earth to warn humanity about the dangers of atomic power.[8]
Stephanie Kelley-Romano observes that "white extraterrestrials are those that are most revered", compared to other beings like the greys, and argues that claimants may use their stories about extraterrestrials "as a means of articulating racially based fears".[5]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordic_aliens
Het lijkt me sterk dat buitenaardse bezoekers zich hierlaten begraven, als ze overlijden tijdens een bezoek..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:09 schreef popolon het volgende:
Geinig:
Ancient 'Alien' Burial Site Discovered
Vooralsnog gooien ze het op "Cranial deformation".
Woops!!!... een paar foutjes in de spiegel/lens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zeer interessante video met een close-up van de maan, waarbij UFO's te zien zijn:
Ik ben (oprecht) benieuwd hoe je deze verklaart:quote:Op maandag 20 januari 2014 01:52 schreef WitteMuur het volgende:
Dit hele topic, allemaal vage filmpjes die te verklaren zijn
Over deze foto is al (lang geleden) een hele discussie over geweest.quote:
Tuurlijk was hij volgens jou nep.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Over deze foto is al (lang geleden) een hele discussie over geweest.
Volgens mij was ie nep...
Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tuurlijk was hij volgens jou nep.
In realiteit is er geen conclusie over de foto te trekken.
Niet allen ik... meerderen zeiden dat het nep isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tuurlijk was hij volgens jou nep.
In realiteit is er geen conclusie over de foto te trekken.
Het is (een stukje van) een zaklamp. (het spiegelende deel waar het lampje in zit.)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..
Nee nee, het zou een stukje van een zaklamp kunnen zijn. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is (een stukje van) een zaklamp. (het spiegelende deel waar het lampje in zit.)
[ afbeelding ]
http://www.theparacast.co(...)an-ufo-hoaxed.13377/
Dat is een theorie idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..
Soit. for TRUth's sakequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nee nee, het zou een stukje van een zaklamp kunnen zijn. Dat is iets anders.
Het kan een eiland zijn waar de zon op reflecteert net als op 't land links. Ik zie namelijk helemaal geen hoogteverschillen in een 2D foto met dit sterke contrast, het water is pikzwart. Een beetje fantasie trek je het deel links ook van de grond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niet allen ik... meerderen zeiden dat het nep is
Daarom zal het altijd een welles nietes discussie blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het kan een eiland zijn waar de zon op reflecteert net als op 't land links. Ik zie namelijk helemaal geen hoogteverschillen in een 2D foto met dit sterke contrast, het water is pikzwart. Een beetje fantasie trek je het deel links ook van de grond.
Maar goed, foto's zijn slechts ondersteunend materiaal. Als ze de case zelf worden is het bijna onbegonnen werk, vooral als belangrijke referentiepunten als diepte en kleur ontbreken. Op een kleurenfoto hadden we misschien gezien dat het dezelfde kleur had als 't land links.. of had 't iets anders kunnen zijn maar nu weten we niet zoveel.
sorry heb het even aangepast het betreft maar 5% wat niet verklaard kan worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef huupia het volgende:
nogmaal Beathoven ... 80 a 90 % van de ufo meldingen zijn prima te verklaren door oa de plaatjes die jij hier neerplemt .
maar het gaat juist over die 5% die NIET kunnen worden verklaard !
Vallen alle losse waarnemingen binnen het Disclosure project in die 10 of 5% marge van waarnemingen die we niet kunnen verklaren? Want als ik Greer z'n citaat er nog bij haal dan lijkt het alsof hij nogal allergisch is om het van de sceptische kant te bekijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef huupia het volgende:
nogmaal Beathoven ... 80 a 90 % van de ufo meldingen zijn prima te verklaren door oa de plaatjes die jij hier neerplemt .
maar het gaat juist over die 10 a 20 % die NIET kunnen worden verklaard !
En dat is volgens mij juist 'niet' wat de media, de wetenschap en het publiek er in het algemeen er van denkt, meer z'n eigen gedachtespinsel..quote:.. they think somebody from a trailer park in West Virginia who's floated on board of a spacecraft had sex with someone from Mars and claims they have a baby in an incubator.
Het komt op mij over alsof hier iemand staat die het compleet zeker weet dat punt B waar is en hier geen millimeter van afwijkt. Niet iemand die alle opties doorneemt en dingen niet uitsluit. En als hij het niet doet, wie dan wel?quote:"The truth is actually more interesting, the truth about the technologies..and the fact that the ET's.
daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar .. verschillende mensen gebruiken verschillende percentages .quote:Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorry heb het even aangepast het betreft maar 5% wat niet verklaard kan worden.
Ow ik dacht 5% althans als ik veel documenten en documantaires moet geloven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:30 schreef huupia het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar .. verschillende mensen gebruiken verschillende percentages .
wat ik het meest hoor is 15 %.
maargoed het is ook niet zo belangrijk .. het aantal ufo meldingen loopt in de 100 duizenden werreldwijd , dus in absolute gevallen hou je toch nog een paar duizend onverklaarbare sightings over .
Onverklaarbaar is ook maar een queue-naam voor verder te onderzoeken materiaal. Het stopt daar namelijk niet, mag ik hopen, als het tenminste als wetenschap benaderd wordt. Statistisch gezien zou je kunnen zeggen dat daarom ook slechts 20 tot 60 van de 400 meldingen tijdens disclosure automatisch onverklaarbaar zijn, alleen is dat wat te makkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:30 schreef huupia het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar .. verschillende mensen gebruiken verschillende percentages .
wat ik het meest hoor is 15 %.
maargoed het is ook niet zo belangrijk .. het aantal ufo meldingen loopt in de 100 duizenden werreldwijd , dus in absolute getallen hou je toch nog een paar duizend onverklaarbare sightings over .
Ziet er professioneel uit hoor!quote:Op zondag 23 november 2014 20:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn website heeft een nieuwe layout. Wilde ik toch graag even melden omdat de website is ontstaan dankzij de discussies die ik heb gevoerd in TRU:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Thxquote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ziet er professioneel uit hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |