abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104219379
Originele OP:

quote:
Hoi.

Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?

Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Hier een op zn minst entertainende video compilatie van de beste video's uit juli dit jaar:

Deel 1:
UFO's en aliens in beeld

Deel 2:
UFO's en aliens in beeld #2
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_104220025
The time is near mensen, the time is NEAR!
celebrate your money
pi_104235364
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef leRomein het volgende:
The time is near mensen, the time is NEAR!
11-11-11 11:11:11 bedoel je? :p
pi_104242917
Oh leuk! Een derde deel van deze interessante discussie. :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:43:21 #5
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_104244154
Ik vind dat hier te veel word gepraat en te weinig beeldmateriaal wordt getoond zoals de titel van het topic aangeeft :)

Helaas heb ik niks te tonen mbt UFO's :(
pi_104268321
Speciaal voor Arucard:

Allen Hynek Admits Astronomers Do See UFO's

Dr. Josef Allen Hynek ( May 1, 1910 - April 27, 1986 ) was a United States astronomer, professor, and ufologist. He is perhaps best remembered for his UFO research. Hynek acted as scientific adviser to UFO studies undertaken by the U.S. Air Force under three consecutive names: Project Sign (1947-1949), Project Grudge (1949-1952), and Project Blue Book (1952 to 1969). For decades afterwards, he conducted his own independent UFO research, and is widely considered the father of the concept of scientific analysis of both reports and, especially, trace evidence purportedly left by UFOs.

Astronomer - UFO Investigations

En de meest intrigerende (waar ik nog meer info over aan het zoeken ben):

UFO Sighting of Mothership Size UFOs in our Solar System by Astronomer J.L. Walson

edit: ik kan niets vinden van iemand die dit laatste filmpje heeft kunnen reproduceren. Waarschijnlijk een hoax.

[ Bericht 11% gewijzigd door Probably_on_pcp op 11-11-2011 22:42:10 ]
pi_104274706
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En de meest intrigerende (waar ik nog meer info over aan het zoeken ben):

UFO Sighting of Mothership Size UFOs in our Solar System by Astronomer J.L. Walson

edit: ik kan niets vinden van iemand die dit laatste filmpje heeft kunnen reproduceren. Waarschijnlijk een hoax.

Het 'schip' dat vanaf 5:57 getoond wordt en daarna 'transformeert', doet mij denken aan een lichtbron die uit focus is. Het transformeren is dan het bijstellen van de lens om de focus te veranderen. Ik denk dat dit een hoax is, al moet ik zeggen dat ik niet weet welke objecten hier daadwerkelijk gefilmd worden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wellicht niet nieuw voor velen, maar dit fragment toont twee van de meest opzienbarende scenes met UFO's gefilmd door NASA. Daarbij worden de fragmenten geanalyseerd door zowel sceptici als 'believers', waaronder astronaut Buzz Aldrin. Wat ik met name goed vind in dit filmpje is de roep om onderzoek vanuit de wetenschappelijke hoek door mainstream science:
Let overigens niet op de stem van de spreker, die rechtstreeks van een erotische audiotape lijkt te komen. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Gray op 12-11-2011 01:15:13 ]
pi_104279904
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Speciaal voor Arucard:

Allen Hynek Admits Astronomers Do See UFO's

Dr. Josef Allen Hynek ( May 1, 1910 - April 27, 1986 ) was a United States astronomer, professor, and ufologist. He is perhaps best remembered for his UFO research. Hynek acted as scientific adviser to UFO studies undertaken by the U.S. Air Force under three consecutive names: Project Sign (1947-1949), Project Grudge (1949-1952), and Project Blue Book (1952 to 1969). For decades afterwards, he conducted his own independent UFO research, and is widely considered the father of the concept of scientific analysis of both reports and, especially, trace evidence purportedly left by UFOs.

Project Bluebook werd door jouzelf toch ergens agekraakt/bekritiseerd.. of vergis ik me nu?
pi_104287674
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Project Bluebook werd door jouzelf toch ergens agekraakt/bekritiseerd.. of vergis ik me nu?
Je vergist je wel in het topic, denk ik. Vragen aan UFO-skeptici is hier: Vragen aan UFO skeptici deel 2 ;)
pi_104287973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Je vergist je wel in het topic, denk ik. Vragen aan UFO-skeptici is hier: Vragen aan UFO skeptici deel 2 ;)
Eerlijk gezegd niet, of had ik die opmerking niet mogen maken in dit topic?
pi_104288524
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet, of had ik die opmerking niet mogen maken in dit topic?
Van mij mag je dat wel, al bekijk en bespreek ik hier persoonlijk liever beelden. Ik hoop alleen niet dat hier weer een enorme discussie uit gaat komen die niet on-topic is. ;)
pi_104288808
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Van mij mag je dat wel, al bekijk en bespreek ik hier persoonlijk liever beelden. Ik hoop alleen niet dat hier weer een enorme discussie uit gaat komen die niet on-topic is. ;)
Dan zal ik me maar tot het bekijken van beelden beperken, hier..Hoewel ik niet kan zeggen dat ik het niet heel vermakelijk vond, ben ik er niet op uit om topics te verpesten. ;)
pi_104293486
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?
pi_104300109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?
Ik vroeg me af waarom je een filmpje met een interview van deze man in een topic over 'aliens in beeld' plaatst..
pi_104300389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vroeg me af waarom je een filmpje met een interview van deze man in een topic over 'aliens in beeld' plaatst..
Omdat Arucard en anderen zeggen dat ze astronomen volgen in hun mening en sommige skeptici doen alsof astronomen nog niets iets merkwaardigs hebben waargenomen dat in verband kan worden gebracht met het UFO fenomeen.

Maar ik kreeg het idee dat je het vreemd vond dat ik Hynek aanhaalde terwijl hij heeft meegewerkt aan een rapport waarvan ik zeg dat het niet te vertrouwen is?
pi_104300521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Omdat Arucard en anderen zeggen dat ze astronomen volgen in hun mening en sommige skeptici doen alsof astronomen nog niets iets merkwaardigs hebben waargenomen dat in verband kan worden gebracht met het UFO fenomeen.

Maar ik kreeg het idee dat je het vreemd vond dat ik Hynek aanhaalde terwijl hij heeft meegewerkt aan een rapport waarvan ik zeg dat het niet te vertrouwen is?
Dat laatste was wel mijn eerste gedachte ja.. maar als je punt is dat astronomen soms ook dingen zien die niet direct te verklaren zijn, dan begrijp ik het.
pi_104300816
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat laatste was wel mijn eerste gedachte ja.. maar als je punt is dat astronomen soms ook dingen zien die niet direct te verklaren zijn, dan begrijp ik het.
Beter nog, hij was een debunker die zijn mening heeft moeten aanpassen na het onderzoek dat hij heeft gedaan. Dit onderstaande komt van wikipedia, maar wordt ook besproken in bepaalde UFO docu's en lezingen:

J. Allen Hynek

Dr. Josef Allen Hynek (May 1, 1910 – April 27, 1986) was a United States astronomer, professor, and ufologist.[1] He is perhaps best remembered for his UFO research. Hynek acted as scientific adviser to UFO studies undertaken by the U.S. Air Force under three consecutive names: Project Sign (1947–1949), Project Grudge (1949–1952), and Project Blue Book (1952 to 1969).

For decades afterwards, he conducted his own independent UFO research, developing the Close Encounter classification system, and is widely considered the father of the concept of scientific analysis of both reports and, especially, trace evidence purportedly left by UFOs.

....

For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. But beyond such fairly obvious cases, Hynek often stretched logic to nearly the breaking point in an attempt to explain away as many UFO reports as possible. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him.

......

Hynek's opinions about UFOs began a slow and gradual shift. After examining hundreds of UFO reports over the decades (including some made by credible witnesses, including astronomers, pilots, police officers, and military personnel), Hynek concluded that some reports represented genuine empirical observations.

Another shift in Hynek's opinions came after conducting an informal poll of his astronomer colleagues in the early 1950s. Among those he queried was Dr. Clyde Tombaugh, who discovered the dwarf planet Pluto. Of 44 astronomers, five (over 11 percent) had seen aerial objects that they could not account for with established, mainstream science[citation needed]. Most of these astronomers had not widely shared their accounts for fear of ridicule or of damage to their reputations or careers (Tombaugh was an exception, having openly discussed his own UFO sightings[citation needed]).

Hynek also noted that this 11% figure was, according to most polls, greater than those in the general public who claimed to have seen UFOs[citation needed]. Furthermore, the astronomers were presumably more knowledgeable about observing and evaluating the skies than the general public, so their observations were arguably more impressive. Hynek was also distressed by what he regarded as the dismissive or arrogant attitude of many mainstream scientists towards UFO reports and witnesses.

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Allen_Hynek
pi_104310714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Beter nog, hij was een debunker die zijn mening heeft moeten aanpassen na het onderzoek dat hij heeft gedaan. Dit onderstaande komt van wikipedia, maar wordt ook besproken in bepaalde UFO docu's en lezingen:

J. Allen Hynek

Dr. Josef Allen Hynek (May 1, 1910 – April 27, 1986) was a United States astronomer, professor, and ufologist.[1] He is perhaps best remembered for his UFO research. Hynek acted as scientific adviser to UFO studies undertaken by the U.S. Air Force under three consecutive names: Project Sign (1947–1949), Project Grudge (1949–1952), and Project Blue Book (1952 to 1969).

For decades afterwards, he conducted his own independent UFO research, developing the Close Encounter classification system, and is widely considered the father of the concept of scientific analysis of both reports and, especially, trace evidence purportedly left by UFOs.

....

For the first few years of his UFO studies, Hynek could safely be described as a debunker. He thought that a great many UFOs could be explained as prosaic phenomena misidentified by an observer. But beyond such fairly obvious cases, Hynek often stretched logic to nearly the breaking point in an attempt to explain away as many UFO reports as possible. In his 1977 book, Hynek admitted that he enjoyed his role as a debunker for the Air Force. He also noted that debunking was what the Air Force expected of him.

......

Hynek's opinions about UFOs began a slow and gradual shift. After examining hundreds of UFO reports over the decades (including some made by credible witnesses, including astronomers, pilots, police officers, and military personnel), Hynek concluded that some reports represented genuine empirical observations.

Another shift in Hynek's opinions came after conducting an informal poll of his astronomer colleagues in the early 1950s. Among those he queried was Dr. Clyde Tombaugh, who discovered the dwarf planet Pluto. Of 44 astronomers, five (over 11 percent) had seen aerial objects that they could not account for with established, mainstream science[citation needed]. Most of these astronomers had not widely shared their accounts for fear of ridicule or of damage to their reputations or careers (Tombaugh was an exception, having openly discussed his own UFO sightings[citation needed]).

Hynek also noted that this 11% figure was, according to most polls, greater than those in the general public who claimed to have seen UFOs[citation needed]. Furthermore, the astronomers were presumably more knowledgeable about observing and evaluating the skies than the general public, so their observations were arguably more impressive. Hynek was also distressed by what he regarded as the dismissive or arrogant attitude of many mainstream scientists towards UFO reports and witnesses.

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Allen_Hynek
Een bekeerde debunker. Ok. :P
pi_104311129
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een bekeerde debunker. Ok. :P
Volgens mij is iets dergelijks het geval voor die Britse ufoloog, die voor defensie werkte. (ben niet zo goed in namen)
pi_104311333
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij is iets dergelijks het geval voor die Britse ufoloog, die voor defensie werkte. (ben niet zo goed in namen)
Dat is dan wel fascinerend. Als een scepticus minder sceptisch wordt, zou je zeggen dat daar een reden voor is.
pi_104311726
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is dan wel fascinerend. Als een scepticus minder sceptisch wordt, zou je zeggen dat daar een reden voor is.
Ik zou het niet omschrijven als een daling in scepticisme, maar juist dat door sceptisch te zijn je met een kleine hoeveelheid aan gevallen overblijft waar via gebruikelijke methoden geen verklaring is te vinden. Zoals in het geval van Hynek:
quote:
Daarom pleit ik ook voor zo sceptisch mogelijk zijn richting sightings; hoe minder valt weg te verklaren, hoe meer die gevallen pleiten voor de alien spacecraft-hypothese. Of dat uiteindelijk het geval is, moet uiteraard nog blijken uit serieus onderzoek.
pi_104312215
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zou het niet omschrijven als een daling in scepticisme, maar juist dat door sceptisch te zijn je met een kleine hoeveelheid aan gevallen overblijft waar via gebruikelijke methoden geen verklaring is te vinden. Zoals in het geval van Hynek:

[..]

Daarom pleit ik ook voor zo sceptisch mogelijk zijn richting sightings; hoe minder valt weg te verklaren, hoe meer die gevallen pleiten voor de alien spacecraft-hypothese. Of dat uiteindelijk het geval is, moet uiteraard nog blijken uit serieus onderzoek.
Op diezelfde manier was ik ook altijd sceptisch, alleen dat wordt niet altijd gewaardeerd. :P
pi_104312251
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Op diezelfde manier was ik ook altijd sceptisch, alleen dat wordt niet altijd gewaardeerd. :P
Mensen zijn zo sceptisch tegenover sceptici, he? :P
  maandag 14 november 2011 @ 21:13:44 #24
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104371728
Vond dit wel een beetje bizar:

quote:
Russen zien UFO's vliegen... onder water

De Russische marine komt zo nu en dan eens een UFO tegen. Dat blijkt uit de rapporten die de marine samenstelt. Bovendien zouden de meeste ontmoetingen met UFO's onder water plaats hebben. Dat meldt FoxNews.

Duikboot
"Ze worden vooral gezien in de buurt van Bermudadriehoek, in het diepste deel van de Atlantische Oceaan", zegt een officier van de Russische zeemacht. In een ander incident werd een nucleaire duikboot achtervolgd door zes onbekende voorwerpen. Als de duikboot naar boven kwam, volgden de objecten eveneens uit het water.

Vreemde wezens
Het vreemdste verhaal moet dan nog komen. In het Baikalmeer, het diepste meer ter wereld, zouden Russische duikers van de marine een groep humanoïde wezens gezien hebben die gekleed waren in zilveren pakken. Drie mensen kwamen tijdens de achtervolging om het leven.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-onder-water.dhtml
Betrouwbaar? Wat jullie?
Drie mensen om het leven? Niet iets om over te liegen, niet? ;(
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_104374761
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:13 schreef heartz het volgende:
Vond dit wel een beetje bizar:

[..]

Betrouwbaar? Wat jullie?
Drie mensen om het leven? Niet iets om over te liegen, niet? ;(
Ik kan helaas (nog) niets vinden over dat voorval met de drie doden. Mocht ik wat vinden dan kom ik er op terug.
Overigens sta ik er niet gek van te kijken mocht de relatie tussen water en UFO's kloppen. Er wordt gespeculeerd dat UFO's gebruik zouden maken van vortextechnologie, en dat zou in water zeer van pas komen. Onze boten gebruiken dat immers ook.

@PCP:
Ik vroeg eerder naar een lijst met designs van UFO's, en kwam net het volgende tegen:
http://www.hyper.net/ufo/overview.html

Waar ik met vluchtig scrollen ook het volgende tegenkwam:
quote:
Water connection: UFOs appear more frequently at low altitude near bodies of fresh water, like lakes (e.g. the Great Lakes at the USA-Canada border are a UFO hot-spot), rivers (e.g. Hudson Valley USA 1983-1985), reservoirs and even swamps (e.g. the wave of sightings in Michigan USA 1966, includes the famous Hynek "swamp gas" incident, a term which became a national joke). UFOs are often reported to hover over lakes and ponds, and even dive or emerge from lakes and seas (e.g. on 19-Jul-1946 four unknown objects plunged into lakes in northern Sweden in the vicinity of Soederhamn, during the wave of "Spoekraketarna" or "ghost rocket" sightings over Sweden in 1946). UFO sighting databases list many cases of UFOs seemingly "sucking" water from lakes, rivers or reservoirs (e.g. New South Wales Australia Dec-1995, fishfarm with water in interconnected tanks in Japan, Parera La Pampa Argentina concrete water tank Oct-2005).
In my country, Greece, there have been UFO reports near Agrinion's lake Trichonida (e.g. Volume #1 of the british magazine "Flying Saucer Review" published a sighting by two men driving a truck on a mountain road near Agrinion in 1955), lake Ioannina and lakes Volvi and Koroneia in northern Halkidiki.

It was author Dr. Ivan T. Sanderson who in the 1970s suggested that aliens could remain undetected by building their bases beneath the Earth's oceans. He found that by actual count, over 50% of the UFO sightings he investigated had occurred over, coming from, or plunging into or coming out of water. This includes lakes, reservoirs, rivers and oceans.
Hmmm...
  maandag 14 november 2011 @ 22:06:38 #27
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104375980
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik kan helaas (nog) niets vinden over dat voorval met de drie doden. Mocht ik wat vinden dan kom ik er op terug.
Overigens sta ik er niet gek van te kijken mocht de relatie tussen water en UFO's kloppen. Er wordt gespeculeerd dat UFO's gebruik zouden maken van vortextechnologie, en dat zou in water zeer van pas komen. Onze boten gebruiken dat immers ook.

@PCP:
Ik vroeg eerder naar een lijst met designs van UFO's, en kwam net het volgende tegen:

[..]

Hmmm...
Interessant idd. :)
pi_104404632
quote:

@PCP:

Eens even doorlezen :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:05:21 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_104420626
quote:

[..]

Hmmm...
Wil je iets voor me doen.
Kijk deze docu, in z'n geheel.

Er zit een leuke opbouw in en hij zal, zolang je er de tijd voor neemt om in gezogen te worden, vermakelijk en zeker interessant zijn..

Tell me when you did, dan kom ik nog terug op dat laatste stuk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_104420959
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Nick Pope
pi_104428875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:05 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wil je iets voor me doen.
Kijk deze docu, in z'n geheel.

Er zit een leuke opbouw in en hij zal, zolang je er de tijd voor neemt om in gezogen te worden, vermakelijk en zeker interessant zijn..

Tell me when you did, dan kom ik nog terug op dat laatste stuk.
Ik ga het vanavond kijken. :)

quote:
3s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef kristyle het volgende:

[..]

Nick Pope
Die ja! :D

Ik las laatst dat hij bij een congres in Roswell zei dat hij verwachtte dat na de disclosure van GB andere landen zouden volgen. Rusland volgde iig al, met opzienbarende verslagen. Welke landen zullen volgen? :9
pi_109519123
September 4, 1971 - Lago de Cote, Costa Rica

The photo above (cropped and enlarged) was taken by a Costa Rican government mapping plane during an aerial mapping mission. This UFO photograph is unique for several reasons. 1) The photograph was taken by a high-quality, professional camera. 2) The unidentified object is plainly visible against the uniformly dark background of the lake and appears in sharp focus. 3) The camera was aimed downward and the plane was flying at a known, fixed altitude (10,000 feet), which makes it easy to calculate a maximum size for the object (683 feet).

The plane carried a crew of four; a specialist in aerial photography, a geographer, a topographer, and the pilot. No member of the crew stated that they saw anything unusual during the routine flight.

Much analysis has been undertaken using the original negative, most notably by Dr. Richard F. Haines and Dr. Jacques F. Vallee. It seems safe to assume that it is not a double-exposure or the result of manipulation of the negative. All indications are that this is a photo of a large three-dimensional disk , or shallow cone, [hovering?] above, and possibly partially submerged in Lago de Cote.

There were apparently no witnesses to the disk's presence at the time of the photograph, but other incidents at that location had been reported by local farmers, involving strange, artificial objects moving around the surface or just below the surface of the lake. (NURMUFO)

http://www.ufoevidence.or(...)dphotos/Photo303.htm
pi_109519158
January 31, 2008 - Indiana, USA

Report and photographs submitted to MUFON (Mutual UFO Network - mufon.com)

Indiana-01-31-2008-I was home alone and decided to go to the kitchen to get a glass of water and maybe find a snack. Just as I approached the kitchen/dining room area (they're the same room and we have a bay-window/patio door there) I noticed what I immediately thought was a helicopter about 300-400 feet away, just across the street and above the tree-line. Because we kind of live in the country, I thought that was unusual... then it hit me that I couldn't hear any noise at all! And then the obvious shape difference hit me like a bag of rocks and I ran for my camera - literally (I almost tripped over a rug).

I don't know how long it was there before I saw it, but it hung around for 2 or 3 minutes after I noticed it... not moving or flashing or anything. The only thing I noticed was a sort of wavy-ness of the air surrounding the object - that's probably what stuck me most, actually. It resembled kind of what you see over a hot road on a summer day. It was getting dark, but I distinctly remember the dark tree line shimmering just below the object, against the sky-glow.

I had just enough time to take a picture on my camera (before the batteries died), and then I got one on my cell phone right before it "disappeared" --- I say that, because I believe it just went directly away from me at a high speed very suddenly... it actually appeared to grow smaller and disappear, but curve up slightly as it was doing so. The direction was about directly westward I believe.

Long ago, when I was a young kid, I remember seeing a funny light in the sky (from very far away) and watching it do all sorts of "tricks" ~ but I couldn't actually see it as an object. This is the only other time that I have seen something this close, that I know from my own eyes what I saw in a detailed manner. Very exciting indeed (although the first couple nights were difficult to sleep well!)

http://www.ufoevidence.or(...)recent/firstpage.htm
pi_109519236
December 8th, 1992 - Puebla, Mexico

In Puebla, Mexico on December 8th, 1992 at midday, a passenger in a vehicle, who prefers to remain anonymous, observed and photographed a strange unidentified flying object outside the passenger's window. This incident occurred during the height of the Mexican UFO wave of 1992. Note the very close approach of the craft in this case.

Source / Credit: UFOs at Close Sight (Patrick Gross) Original source webpage / article

http://www.ufoevidence.org/photographs/section/1990s/Photo57.htm
pi_109519267
February, 2003 - Weyauwega, Wisconsin, USA (Waupaca County)

My son and I were visiting a friend of mine in Weyauwega. I am reluctant to reveal the exact location out of concern for my friend's privacy as well as my own. However the general location is just North of Main street on the East side of 110 and South of the train tracks. My boy was sledding in the snow and I was taking pictures. It was in the evening and was starting to get dark pretty quickly. My son pointed up to the sky and we noticed some lights coming in from what I believe is the south west.

At that point I just pointed the camera up and took the shots. The object really gave me the impression of a balloon - except for the lights. They seemed to cycle all different patterns. The object passed almost directly overhead (picture 1) and then headed south towards the train tracks (picture 2). As the object passed I could make out more of a disk shape than a balloon shape. I just remember my son asking me over and over what it was and I didn't have a clue.

Note: 2/24/03 - As of today we have been unable to contact this witness to further investigate this sighting. The witness has not responded to our emails and did not include any further contact information with the report. Any new information will be posted here.

More analysis at:

http://www.ufowisconsin.c(...)weyauwegaphotos.html

Weyauwega UFO
Photographic Evaluation

Anyone familiar with the subject of UFOs has seen the hazy, out-of-focus, or grainy pictures of what might be strange craft in the sky, so when a clear picture of an alleged UFO appears it is immediately regarded with suspicion. These two pictures are intriguing for what they appear to show - a twilight disk with no obvious signs of a hoax.

This alleged sighting took place in the vicinity of Weyauwega, Wisconsin early February of this year, as reported in the Feb. 26 issue of UFO Roundup and on UFOWisconsin.com.

The witness states that she was outside during the evening and happened to notice lights that passed overhead. She says that her impression was the lights were from a balloon, which should be noted, but the photographs that she took seem to depict something other than a hot-air balloon or dirigible.

The witness did not provide any further details and has chosen not to say any more about the sightings and photos. This should be taken into consideration when deciding on the validity of the sighting but could indicate a couple of things. The witness could simply be protecting her privacy, not unreasonable in an event as strange as this, or she does not wish to be identified as a hoaxer.

In either possibility, the photographs remain interesting and worthy of further scrutiny.

Photograph 1

This picture clearly shows a circular-shaped object with three bright white lights and a small red light in a position high in the sky relative to the photographer. The camera appears to be well focused on the object in comparison to the trees in the foreground with enough light remaining in the sky for good depth-of-field.

A contrast-enhanced enlargement of the picture shows us image compression artifacts consistent with the JPEG compression used in digital cameras. (Indicated by the boxy appearence of the sky and granularity around the edges of the branches.)

The object appears to be behind the branches of the tree in the foreground, with the notable exception of the light on the lower-left portion of the disk. However, because of the brightness of the lights (which is more evident in the second photograph) it would be consistent that the thin branch would be washed out. Also notice there is a small branch evident in front of the much dimmer red light.

We can see no obvious digital manipulation of the image, such as smearing from a digital 'paintbrush' or inconsistencies where the object might have been carefully masked to appear as though it were behind the branches.

The object also appears washed out in the image, which is consistent with how an object might appear at a great height during a cloudy evening. This would say that it wasn't an object simply hoisted behind a tree or some kind of lighted frisbee.

Photograph 2

This picture shows a disk-shaped object with four lights with an aqua cast in a position lower in the sky relative to the photographer than the first. Although less distinct than the first photograph, a circular or disk shaped outline can be seen through the tree branches.

Similarly to the first picture, the object seems to be behind the tree. This picture is less compelling than the first, but it, like the last, shows no obvious sign of digital tampering.

Conclusions

While there is nothing apparent in these images to give reason to doubt there integrity, there is still no way to be absolutely certain they were not faked. They were apparently taken with a relatively low-end digital camera, but there are plenty of ways that they could have been made to appear that way. If the pictures had been taken with a 35MM camera and the negatives were available for evaluation, we could be much more certain about their legitimacy.

With those reservations aside, I am intrigued by what they do show. If real, these pictures are some of the clearest I have seen of a low-flying daylight disk. Now, it's possible that Goodyear or the nice folks in the Air Force decided to send a top-secret prototype blimp to buzz Weyauwega, but I doubt it.

http://www.ufoevidence.or(...)/post2000/Photo9.htm
Source / Credit: UFO Wisconsin Report
pi_109519305
September 29, 2001 - Hungary

BUDAPEST, Hungary - A military pilot recorded a spectacular video of a silver disk object on September 29, 2001. The craft was flying to his left side and then moved very fast past him in the clouds as can be seen in the video.

"I was on a flight over Budapest, Hungary," said the pilot, who has requested that his name be withheld until the official inquiry by the Hungarian Ministry of Defence is complete.

"To my left I saw a bright metal aircraft that was the shape of a perfect disk. I was careful to film the object, not to try and chase it since it I could not match its speed. As I was flying a reconnaisance aircraft, I got the idea to film it and used our equipment."

Officials at the Ministry of Defence would not answer questions about the video when asked and warned that officially they have no comment. Despite the denial, when informed of the pilot's name, they did acknowledge that the he was a real air force pilot and that it was true that he flew photo reconnaisance airplanes.

The pilot considers the video he made to be his property and not the Hungarian governments as he was flying the plane while not on duty and was transporting it as a favor to save the government money. He has now hired an attorney and wants the video to be released to the public. He hopes the release of a few frames will make this happen.

[from Hungarian press news article, translated into English]
Source / Credit: Kal Korff / Rense.com Original source webpage / article

http://www.rense.com/general15/pilotufo.htm
pi_109519399

February 19, 1996 - Karagol near Izmir - Turkey.
pi_109519435

January, 1995 - Anza-Borrego Desert, CA, USA.
  maandag 26 maart 2012 @ 08:45:44 #39
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_109520367
Laatste 2 zijn fake obv.
  maandag 26 maart 2012 @ 08:51:08 #40
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_109520419
Afgelopen weekend volgens mij een Aurora voorbij zien vliegen. Vloog erg laag. Het vreemde is, de mensen met wie ik was keken er helemaal niet vreemd van op. Nog nooit zo'n vliegtuig in het echt gezien en hij vloog zo laag dat ik er bijna zeker van ben dat het een Aurora was. Het is misschien geen UFO, maar wel een prachtig ding.

Vanaf 3:00 zie je het vliegtuig wat ik dacht te hebben gezien.

[ Bericht 25% gewijzigd door J2T op 26-03-2012 08:58:03 ]
  Moderator maandag 26 maart 2012 @ 11:53:57 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109524805
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 08:51 schreef J2T het volgende:
Afgelopen weekend volgens mij een Aurora voorbij zien vliegen. Vloog erg laag. Het vreemde is, de mensen met wie ik was keken er helemaal niet vreemd van op. Nog nooit zo'n vliegtuig in het echt gezien en hij vloog zo laag dat ik er bijna zeker van ben dat het een Aurora was. Het is misschien geen UFO, maar wel een prachtig ding.

Vanaf 3:00 zie je het vliegtuig wat ik dacht te hebben gezien.
Als het het toestel van 3.00 tot 3.30 ongeveer dan is dat geen Aurora geweest maar een F-117 Nighthawk.

Jij zegt dat je dit zag:

maar van 3.17 tot 3.19 is te zien dat het toestel voorbij de maan taxiet en is duidelijk de achterkant te zien, met 2 vinnen die als een overdreven peace teken gevormd zijn, en dat heeft de Aurora blijkbaar niet. De Nighthawk heeft dat wel:

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-117_Nighthawk

Echter, de VS vliegen niet meer met dit toestel sinds 2008 (buiten de VS denk ik, aangezien hij 2010 nog gezien is in de VS volgens de wiki), dus ik denk dat de kans ook klein is dat je een F117 hebt gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door CoolGuy op 26-03-2012 15:55:27 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_109546024
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 08:45 schreef J2T het volgende:
Laatste 2 zijn fake obv.
Bron ervan misschien?
pi_109723090
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Bron ervan misschien?
Ben bang dat hij die niet heeft ;)
pi_109723106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ben bang dat hij die niet heeft ;)
Ik denk het ook niet. ;)
pi_109836911
Leuke sighting:

Korte toelichting van de persoon die het heeft gefilmd:

Een professional die de beelden analyseert:

dinsdag 3 april 2012 @ 11:41:47 #46
287789 il_Tonno
voer de eendjes, geen oorlog
pi_109843036
Unidentified Flying Object onder water? okay nou neem ik jullie niet meer serieus t
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:33:12 #47
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_109845184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef il_Tonno het volgende:
okay nou neem ik jullie niet meer serieus t
nu pas?
O)))
pi_109845638
quote:
Unidentified Flying Object onder water? okay nou neem ik jullie niet meer serieus t
Dat heet een uso..
Unidentified submarine object..

Ik weet dat het lastig is om serieus te blijven als het om een controversieel onderwerp gaat. Als je het echt niet serieus kunt nemen, kun je bv. ook niet posten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 03-04-2012 12:52:50 ]
pi_109858317
quote:
Mensen schijnen ze toch regelmatig te zien:

woensdag 4 april 2012 @ 00:19:33 #50
287789 il_Tonno
pi_109879063
sorry dat ik nogal sceptisch ben in dit topic, ik vind dit hele gedoe rondom ufo's en buitenaardse wezens reuze interessant. ik heb gewoon moeite om te geloven dat wij echt in de gaten worden gehouden door ruimteschepen of zelfs aliens op aarde, ik heb concreet bewijs nodig om ergens in te geloven (net als met religie bijv.). misschien is het bewijs er al maar ben ik gehersenspoeld door de autoriteiten of wat het is waar jullie in geloven dat de reden is waarom het gros niet in aliens geloofd.
(Peter Griffin)
pi_109879868
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef il_Tonno het volgende:
sorry dat ik nogal sceptisch ben in dit topic, ik vind dit hele gedoe rondom ufo's en buitenaardse wezens reuze interessant. ik heb gewoon moeite om te geloven dat wij echt in de gaten worden gehouden door ruimteschepen of zelfs aliens op aarde, ik heb concreet bewijs nodig om ergens in te geloven (net als met religie bijv.). misschien is het bewijs er al maar ben ik gehersenspoeld door de autoriteiten of wat het is waar jullie in geloven dat de reden is waarom het gros niet in aliens geloofd.
Religie en buitenaardse bezoekers zijn twee totaal verschillende dingen, dat blijkt ook wel uit het volgende artikel:

Minstens 10 miljard bewoonbare planeten in Melkwegstelsel

Honderd miljard planeten zweven er rond in het Melkwegstelsel, waaronder minstens tien miljard bewoonbare planeten zoals de aarde. Die conclusie trekken sterrenkundigen deze week op de winterbijeenkomst van de American Astronomical Society.
De paar honderd exoplaneten die de afgelopen jaren zijn ontdekt, onder andere met de Kepler-ruimtetelescoop, vormen slechts een piepklein topje van een reusachtige ijsberg. Het exoplanetennieuws is bijna niet bij te houden. De ene ontdekking is nog niet gepubliceerd, of de volgende wordt alweer gedaan.

Baan rond een dubbelster
In Austin is ook de ontdekking bekend gemaakt van twee nieuwe planeten die een baan beschrijven rond een dubbelster. Daaruit blijkt dat de dubbelsterplaneet Kepler-16b, die een paar maanden geleden werd gevonden, geen uitzondering is. Dubbelsterplaneten vormen een compleet nieuwe klasse, met uitzonderlijke eigenschappen.

Bij een andere ster is een begeleider gevonden met een ringenstelsel dat een beetje doet denken aan dat van Saturnus, hoewel nog onduidelijk is of het wel om een planeet gaat. De vondst doet in ieder geval vermoeden dat het een kwestie van tijd is voordat er ook 'exo-ringen' en 'exo-manen' worden ontdekt.

Ook spectaculair: de vondst van drie planeten rond een rode dwergster (KOI-961) die stuk voor stuk kleiner zijn dan de aarde. De buitenste is nauwelijks groter dan Mars. Ze zijn te heet om bewoonbaar te zijn, maar de boodschap is duidelijk: de ontdekking van een tweelingzusje van de aarde staat voor de deur.

Statistisch resultaat
En die honderd miljard planeten in het Melkwegstelsel? Dat is een statistisch resultaat, gebaseerd op de toevallige ontdekking van drie planeten met behulp van de microlens-techniek. Daarbij verraadt een exoplaneet zijn bestaan door met zijn zwaartekracht het licht van een verre achtergrondster te versterken.

Als je in een klein stukje weiland duizend keer in de grond prikt en daarbij drie regenwormen tegenkomt, kun je ook uitrekenen hoeveel wormen er in alle weilanden van Nederland leven. Op een vergelijkbare manier komen sterrenkundigen uit op die honderd miljard planeten in het Melkwegstelsel.

Dat belooft nog wat voor de komende jaren. Of dagen, want de volgende ontdekking wordt waarschijnlijk vandaag of morgen alweer gedaan.

http://www.volkskrant.nl/(...)Melkwegstelsel.dhtml
pi_109880471
Pics. _O_
pi_109882218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef il_Tonno het volgende:
Oh, en ben je geïnteresseerd, ik heb een goeie beginverzameling gemaakt van interessante informatie over dit onderwerp:

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
pi_109882220
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef Martin1234 het volgende:
Pics. _O_
Eentje voor de mensen die de vorige delen niet gelezen hebben:

Deze onderstaande foto wordt getoond in de documentaire over Hessdalen (zie het kopje "Belangrijke Cases") en wordt daarin besproken door de wetenschappers die de foto hebben gemaakt. De foto hieronder is gemaakt met een sluitertijd van 30 seconden. In de 30 seconden zie je de lichten op een onnatuurlijke manier door de lucht bewegen. Het licht is tegelijkertijd geanalyseerd en op de foto zie je de spectraalanalyse staan. Zoals je ziet is deze erg netjes, er lopen geen kleuren in elkaar over.

Dit betekent dat de lichten niet het gevolg kunnen zijn van gasverbranding. De wetenschappers denken dat de lichten een plasma zijn en het interessante daaraan, is dat het bijeen moet worden gehouden door een sterk magnetisch veld. Ook zijn de lichten voor langere periodes waargenomen op radar dus de wetenschappers concluderen dat het solide objecten zijn. Koppel daaraan nog de sightings van duidelijke vliegende schotels in de decennia voor deze foto, door geloofwaardige getuigen die wonen in Hessdalen en je hebt een erg intrigerende foto te pakken in mijn ogen:

pi_109882247
Nog een leuk filmpje:

pi_110263096
Een interessante uit Iran:

woensdag 18 april 2012 @ 20:44:06 #58
373212 DennisDekker44
Onmogelijk is niets.
pi_110503035
Als je beseft hoe groot het universum is, met ontelbare sterrenstelsels en planeten, moet er wel leven "out there" zijn toch. Of ze in staat zijn met een vliegende schotel op bezoek te komen voor de koffie, is denk ik een ander verhaal. :)
pi_110518988
Bronnen blijven achterwegen. :P
pi_110800477
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef DennisDekker44 het volgende:
Als je beseft hoe groot het universum is, met ontelbare sterrenstelsels en planeten, moet er wel leven "out there" zijn toch. Of ze in staat zijn met een vliegende schotel op bezoek te komen voor de koffie, is denk ik een ander verhaal. :)
Met name piloten rapporteren ook enorme schepen, die groter zijn dan onze vliegdekschepen. Het kan zijn dat ze met een moederschip hierheen reizen en dat de kleinere vliegende schotels meer verkenningsschepen zijn.
pi_110846186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef DennisDekker44 het volgende:
Of een soort beschaving wat leeft zoals wij ergens in het heelal,
of een soort dat misschien wel veel verder is ontwikkeld dan wij.
pi_111960629
Paar dagen geleden gespot in/boven Emmen, opgenomen door een goede vriend.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_111984804
Waarom stopt ie met filmen en waarom heeft ie de lichten niet in het midden van de camera view... Ziet er fake uit, lijken op brandende vuurtjes en lichtjes die vanuit een schuine positie zijn opgenomen
pi_112004062
In dat laatste filmpje uit Emmen:

Ik moet zeggen er zit nou ook niet echt beweging in ofzo.

Lijken wel waxinelichtjes / kaarsjes door de reflectie van het raam.
pi_112056185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef schommelstoel het volgende:
Paar dagen geleden gespot in/boven Emmen, opgenomen door een goede vriend.
In het andere topic zei je dat het een opname van 2 jaar oud was?
pi_112056816
Slimme vogel.
pi_112057519
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In het andere topic zei je dat het een opname van 2 jaar oud was?
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.
Sorry.
pi_112057699
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sorry.
Oh ok! :) Maar zijn er geen andere mensen die dat ding in de lucht hebben gezien?
pi_112058016
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh ok! :) Maar zijn er geen andere mensen die dat ding in de lucht hebben gezien?
Binnenkort ga even langs hem, ik wil zelf ook even langs exact de zelfde plaats waar dit is gefilmd.
Kijken of de optie's van water en reflectie ook van toepassing kunnen zijn.
pi_112058122
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Binnenkort ga even langs hem, ik wil zelf ook even langs exact de zelfde plaats waar dit is gefilmd.
Kijken of de optie's van water en reflectie ook van toepassing kunnen zijn.
Ik ben benieuwd! Als het bv. ook in het nieuws is geweest worden opties zoals kampvuur en reflecties in het water iig. minder waarschijnlijk..
pi_112079015
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sorry.
Hoe oud zijn de opnames dan wel?
pi_112087957
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 02:21 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Hoe oud zijn de opnames dan wel?
2 jaar, was ook te lezen in het topic ;)
UFO gespot in Nederland/Emmen?
pi_112155031
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

2 jaar, was ook te lezen in het topic ;)
UFO gespot in Nederland/Emmen?
Maar bij deze is het hier nu ook kenbaar > ;)
pi_112173409
  maandag 11 juni 2012 @ 14:56:15 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_112738381
quote:
Afgelopen woensdag en donderdag zijn boven de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek gekleurde lichten waargenomen die de aandacht trokken van duizenden mensen. Velen beweren dat het ging om een buitenaards ruimteschip.

De rode, groene, blauwe en gele lichten werden vanuit heel Santa Domingo waargenomen en zijn uitgezonden op de nationale televisie.
http://www.niburu.nl/inde(...)d=34%3Aufo&Itemid=47
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_112801324
quote:
Geweldig! Daar moeten andere nieuwsbronnen ook gewag van hebben gemaakt, zou je zeggen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juni 2012 @ 21:51:39 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112947964
Niks van de vlissingse ufo hier?
pi_112977290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Geweldig! Daar moeten andere nieuwsbronnen ook gewag van hebben gemaakt, zou je zeggen?
Denk dat het onzin is. Niburu is een ontmoetingsplek voor plotters en alu-hoedjes. Daarnaast zouden er zoveel verschillende mogelijkheden zijn wat het is geweest, dat het niet eens nieuwswaardig is.
pi_113000006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Niks van de vlissingse ufo hier?
Die van 11 dagen geleden? Daar kan ik geen UFO in zien. Lijkt meer op een F-16 of iets in die trant. En als die aliëns hier kunnen komen, en dus sneller als het licht reizen, lijkt het me sterk dat ze met zon snelheid voorbij vliegen wat meer overeenkomt met een F-16.
pi_113212604
Is deze al eens langs gekomen?

quote:
What is the "Black Knight" satellite? It is a mysterious satellite, of unknown origin, discovered in 1960 which shadowed Sputnik. It is believed to have been of extraterrestrial origin, and signaled back old radio waves from the 1920s and 1930s before it disappeared. In short wave patterns analyzed by astronomer Duncan Lunan, it revealed its origin as Epsilon Boötes (or the star system as it was 13,000 years ago).

pi_113214386
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Green1 het volgende:
Is deze al eens langs gekomen?

[..]

Interessant :)
pi_113246198
Volgens NASA waren het ijsdeeltjes die we zagen op de beelden van de Shuttle missie met de gebroken kabel. Deze ijsdeeltjes maken wel hele rare bewegingen zoals duidelijk blijkt uit het volgende filmpje:

pi_113267085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgens NASA waren het ijsdeeltjes die we zagen op de beelden van de Shuttle missie met de gebroken kabel. Deze ijsdeeltjes maken wel hele rare bewegingen zoals duidelijk blijkt uit het volgende filmpje:

En ik altijd maar denken dat de ruimte een grote leegte is. :P

Mooi filmpje, laat goed zien hoe bizar veel objecten daar rond gingen.
pi_113268915
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 08:48 schreef Gray het volgende:

[..]

En ik altijd maar denken dat de ruimte een grote leegte is. :P

Mooi filmpje, laat goed zien hoe bizar veel objecten daar rond gingen.
Dat is de ruimte ook wel, maar vlakbij een groot hemellichaam met een atmosfeer is het een ander verhaal, heb ik weleens gehoord.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 23:33:49 #85
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_113295044
quote:

pi_113295908
quote:
Wat goed! ^O^

Het is 1 ding om het te horen van NASA, een tweede om het te zien.. :)
pi_113298726
quote:
Dit is zeker interessant. Ben nog wel benieuwd wat dan een eventuele verklaring kan zijn voor datgene in het filmpje wat ik plaatste. Daar gaat het om het pad van de dingen die je in beeld ziet. Die lijken zich toch niet te gedragen als ijsdeeltjes of stof.
pi_113305234
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 11:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is de ruimte ook wel, maar vlakbij een groot hemellichaam met een atmosfeer is het een ander verhaal, heb ik weleens gehoord.
Best link om daar schepen en experimenten te huisvesten dan. :{w
pi_113660907
Filmpje van 7 minuten, zitten wel een paar interessante tussen:

maandag 2 juli 2012 @ 08:34:36 #91
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_113662098
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit is zeker interessant. Ben nog wel benieuwd wat dan een eventuele verklaring kan zijn voor datgene in het filmpje wat ik plaatste. Daar gaat het om het pad van de dingen die je in beeld ziet. Die lijken zich toch niet te gedragen als ijsdeeltjes of stof.
Idd een boeiend onderwerp, had je deze daarover al gezien ..?
Je moet er wel even voor gaan zitten :D

pi_113662133
quote:

Die ijsdeeltjes lijken vreemde bewegingen te maken, maar er is al een verklaring gegeven.

bijvoorbeeld: http://blogs.discovermaga(...)nasa-ufos-explained/
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_113667749
quote:
Dat is een hydrazine tank, afkomstig van amerikaanse raketten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Green1 op 02-07-2012 13:20:41 ]
pi_113672362
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Green1 het volgende:

[..]

Dat is een hydrazine tank, afkomstig van amerikaanse raketten.
Als je gelijk hebt is het een IFO.
pi_113675346
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:37 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Die ijsdeeltjes lijken vreemde bewegingen te maken, maar er is al een verklaring gegeven.

bijvoorbeeld: http://blogs.discovermaga(...)nasa-ufos-explained/
Zeggen dat het de motoren zijn, is geen bewijs. Ik zie deeltjes die eerst naar rechts bewegen, dan weer naar links en dan een draai maken van 180 graden. Hoe kan dat, dat wil ik weten.
pi_113676345
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:34 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Idd een boeiend onderwerp, had je deze daarover al gezien ..?
Je moet er wel even voor gaan zitten :D

Ja heb al die filmpjes gezien van hem. Zitten wel onverklaarbare dingen bij :)
pi_113676720
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je gelijk hebt is het een IFO.
Kijk maar:

https://www.google.nl/sea(...)ource=og&sa=N&tab=wi
pi_113676840
quote:
In het artikel zelf staat ook al dat het waarschijnlijk gewoon afkomstig is van zoiets inderdaad ;) ;).
Ik nam UFO dan ook even in de letterlijke betekenis van het woord.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:25:19 #99
379446 sirPiteye
watkanjewel.com
pi_113934896
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 08-07-2012 19:35:21 ]
Bezoek ook mijn webcomic:
www.watkanjewel.com
Of ga naar mijn facebook:
www.facebook.com/Watkanjewel
  maandag 9 juli 2012 @ 11:35:33 #100
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_114983190
Hier een aantal vrij goeie compilaties van de beste UFO filmpjes. Zeker de moeite waard, zitten hele interessante beelden tussen :)

pi_114993073
Goede filmpjes! ^O^

In de laatste komt die sighting van de Olympische Spelen aan bod, maar ook de filmmaker hangt naar de blimp qua mening. :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:37:06 #104
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_115023096
hallo, ben nieuw hier en kreeg deze site aangekondigd om meer te delen over dit thema..
Bij wie gaat een belletje rinkelen als ik zeg "19.5"? en hoe denken jullie daarover?
truth, we will get you
pi_115023193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Pro-Ufo het volgende:
hallo, ben nieuw hier en kreeg deze site aangekondigd om meer te delen over dit thema..
Bij wie gaat een belletje rinkelen als ik zeg "19.5"? en hoe denken jullie daarover?
19.5 zegt me zo even niets.
care to explain?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:42:20 #106
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_115023471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

care to explain?
19.5, dat is een wiskundige aanwijzing dat OVERAL in het heelal kan worden gebruikt, hierbij een voorbeeld:

truth, we will get you
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:44:46 #107
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115023654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
care to explain?
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig wel :P

19.5
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115023805
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef R0N1N het volgende:

[..]

19.5
Ah, dank je en Pro_ufo ook bedankt :)
Richard Hoagland dus.
pi_115024077
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Pro-Ufo het volgende:

[..]

19.5, dat is een wiskundige aanwijzing dat OVERAL in het heelal kan worden gebruikt, hierbij een voorbeeld:

[ afbeelding ]
Heb hier wel eens wat van gehoord, volgens mij idd via Hoagland zoals Lavender al zei.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:51:04 #110
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_115024120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef R0N1N het volgende:

[..]

19.5
idd, Richard C. Hoagland heeft de meest fantastische interviews gegeven, de laatste ging over Obama, met zeer overtuigend beeldmateriaal, want Obama moet meer weten over onze heelal, vooral over dit jaar..

hier de link:
(video duurt 4 uur in 2 delen)

Video1:

video 2:
truth, we will get you
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:20:52 #111
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_115032392
en niet te beschouwen als complete waarheid, maar wel als enigszins waar...
ze zullen zich meer tonen en de waarheid komt naar boven ;)

truth, we will get you
pi_115036625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Pro-Ufo het volgende:
en niet te beschouwen als complete waarheid, maar wel als enigszins waar...
ze zullen zich meer tonen en de waarheid komt naar boven ;)

Sorry hoor, maar dit soort filmpjes zorgen er dus voor dat sommige mensen denken dat UFO-geinteresseerden paranoide debielen zijn.

Echt lang geleden dat ik zoveel onzin (en spelfouten) heb gezien in 1 filmpje.
pi_115040079
12 augustus 2012 is wel het moment van het maximum van de perseiden zwerm. Veel vallende sterren! ^O^

Toch een leuk alternatief voor als ze niet komen? :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_115199260
Zijn er nog mensen die de compilatie filmpjes hierboven hebben bekeken die ik op 2 augustus plaatste? Ik vind ze echt intrigerend, er zitten sommige sightings tussen die zo overtuigend overkomen :)
pi_115200554
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn er nog mensen die de compilatie filmpjes hierboven hebben bekeken die ik op 2 augustus plaatste? Ik vind ze echt intrigerend, er zitten sommige sightings tussen die zo overtuigend overkomen :)
Ik had sowieso de laatste bekeken, maar verder weet ik het niet meer. Wat ik wel netjes vond was dattie de OS UFO ook liet zien, en vervolgens bekritiseerde. Fijn om een beetje nuance te zien in dat soort compilaties. ^O^
pi_115200645
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik had sowieso de laatste bekeken, maar verder weet ik het niet meer. Wat ik wel netjes vond was dattie de OS UFO ook liet zien, en vervolgens bekritiseerde. Fijn om een beetje nuance te zien in dat soort compilaties. ^O^
Ik hoop dat mensen ze echt gaan kijken. Die filmpjes zijn echt de essentie van deze reeks eigenlijk. Er is bijvoorbeeld duidelijk te zien dat er steeds meer HD beelden zijn van UFO's.
pi_115204848
Mooi topic. Hoe meer ik weer lees en zie van ufo's des te irritanter vind ik het dat ik waarschijnlijk nooit te weten zal komen wat die zilveren om zijn as tollende cylinder was die ik langgeleden hoog in de lucht zag.

Ben trouwens 'Alien Agenda' van Jim Marrs aan het lezen. Behoorlijke pil met veel info over ufo's.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:12:50 #118
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_115210193
http://www.theage.com.au/(...)q.html#ixzz22h6h5yXZ
Nou als dit het enige is wat in die geheime documenten van overheden staat...
O)))
pi_115210376
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef arucard het volgende:
http://www.theage.com.au/(...)q.html#ixzz22h6h5yXZ
Nou als dit het enige is wat in die geheime documenten van overheden staat...
Kunnen mensen beter op deze pagina gaan kijken voor interessante overheidsdocumenten:

http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html
pi_115211228
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi topic. Hoe meer ik weer lees en zie van ufo's des te irritanter vind ik het dat ik waarschijnlijk nooit te weten zal komen wat die zilveren om zijn as tollende cylinder was die ik langgeleden hoog in de lucht zag.

Ben trouwens 'Alien Agenda' van Jim Marrs aan het lezen. Behoorlijke pil met veel info over ufo's.
Tja, ooit is bekend geworden dat de aarde niet in het midden van het heelal stond, dat terwijl de status quo er alles aan deed om deze info te onderdrukken. Er is dus hoop :)
pi_115212756

Het is niet de originele opname , wel de beelden enkel word er nu ook een inspirerende speech bij gegeven vind ik zelf,,,, :Y
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_115223001
Pcp vraagje

1 heb jij ze wel eens zien vliegen?

dit bedoel ik serieus
pi_115223072
En nog 1 wat is voor jou het meest overtuigende plaatje van een grey bijv die autopsie of andere foto en dan graag het plaatje droppen
pi_115223310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef princem het volgende:
Pcp vraagje

1 heb jij ze wel eens zien vliegen?

dit bedoel ik serieus
Nee nog niet, maar ik kijk nu wel wat vaker naar de lucht. Heb wel eens iets vreemds gezien, maar dat was op grote hoogte of gewoon heel erg kort. Dus niet iets vreemds waar ik conclusies aan kan verbinden.
pi_115223359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef princem het volgende:
En nog 1 wat is voor jou het meest overtuigende plaatje van een grey bijv die autopsie of andere foto en dan graag het plaatje droppen
Autopsies weet ik niet zoveel van. Ik blijf ook het liefst zo dicht mogelijk bij wat hooggeplaatste mensen vanuit het leger verklaren.

Verder vind ik dit wel een overtuigende foto:

The photo below (cropped and enlarged) was taken by a Costa Rican government mapping plane during an aerial mapping mission. This UFO photograph is unique for several reasons. 1) The photograph was taken by a high-quality, professional camera. 2) The unidentified object is plainly visible against the uniformly dark background of the lake and appears in sharp focus. 3) The camera was aimed downward and the plane was flying at a known, fixed altitude (10,000 feet), which makes it easy to calculate a maximum size for the object (683 feet).

The plane carried a crew of four; a specialist in aerial photography, a geographer, a topographer, and the pilot. No member of the crew stated that they saw anything unusual during the routine flight.

Much analysis has been undertaken using the original negative, most notably by Dr. Richard F. Haines and Dr. Jacques F. Vallee. It seems safe to assume that it is not a double-exposure or the result of manipulation of the negative. All indications are that this is a photo of a large three-dimensional disk , or shallow cone, [hovering?] above, and possibly partially submerged in Lago de Cote.

There were apparently no witnesses to the disk's presence at the time of the photograph, but other incidents at that location had been reported by local farmers, involving strange, artificial objects moving around the surface or just below the surface of the lake.

http://www.ufoevidence.or(...)hoto303.htm%EF%BB%BF
pi_115223662
Okok mooie foto maar ik hoopte dat je foto van een alien zou droppen waarvan jij denkt dat ie echt zou kunnen zijn.
pi_115225441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef princem het volgende:
Okok mooie foto maar ik hoopte dat je foto van een alien zou droppen waarvan jij denkt dat ie echt zou kunnen zijn.
Ik heb eigenlijk geen foto waarbij ik dat gevoel heb. Het leukste filmpje vind ik deze:

Maar ik heb geen flauw idee hoe makkelijk iemand zoiets als dit zou kunnen faken. Ik verbind dan ook geen conclusies aan dit filmpje, maar vraag me alleen af "wat als dit echt zou zijn....". :)
pi_115226012
Kijk dat bedoel ik thanx leuk filmpje maar niemand kan zeker vertellen of t echt is
pi_115226025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 04:45 schreef princem het volgende:
Kijk dat bedoel ik thanx leuk filmpje maar niemand kan zeker vertellen of t echt is
Ik ben niets betrouwbaars tegengekomen in ieder geval (maar ook niet heel lang gezocht). Als het fake is, is het goed gemaakt. Dat is het enige wat ik er van kan zeggen.

Hier trouwens nog wel een interessant filmpje, waarvan wordt geclaimd dat het beelden zijn van een geheime Apollo missie naar de maan. Daar zou men een neergestort ruimteschip hebben gevonden met lichamen erin. In dit filmpje zie je een van de lichamen die zou zijn teruggebracht naar de maanlander of naar aarde.

Er zijn een aantal van deze filmpjes volgens mij. En het verhaal erachter is een beetje vreemd. Iemand zou ze hebben geupload en toen weer snel hebben verwijderd. En later zouden ze weer zijn geupload vanuit Afrika en de persoon waar het om ging, zou op de vlucht zijn geweest zou hij zelf hebben gezegd. Dat is het verhaal een beetje, wat er van waar is geen flauw idee :)

Als je op youtube zoekt naar "Apollo 20" vind je nog een paar andere filmpjes en voor het hele verhaal gewoon even googelen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Probably_on_pcp op 07-08-2012 04:58:27 ]
pi_115226040
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 04:45 schreef princem het volgende:
En als laatste nog even deze, zou gelekt materiaal zijn van de KGB:

pi_115234155
quote:
Heeft wel wat weg van dit:

afbeelding

Het hitteschild van de Curiosity
pi_115247463
Dat bedoelde ik pcp leuke filmpjes bedankt ufos zijn maar saaie ronde dingen aliens zijn leuker
pi_115270160
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 04:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik ben niets betrouwbaars tegengekomen in ieder geval (maar ook niet heel lang gezocht). Als het fake is, is het goed gemaakt. Dat is het enige wat ik er van kan zeggen.

Hier trouwens nog wel een interessant filmpje, waarvan wordt geclaimd dat het beelden zijn van een geheime Apollo missie naar de maan. Daar zou men een neergestort ruimteschip hebben gevonden met lichamen erin. In dit filmpje zie je een van de lichamen die zou zijn teruggebracht naar de maanlander of naar aarde.

Er zijn een aantal van deze filmpjes volgens mij. En het verhaal erachter is een beetje vreemd. Iemand zou ze hebben geupload en toen weer snel hebben verwijderd. En later zouden ze weer zijn geupload vanuit Afrika en de persoon waar het om ging, zou op de vlucht zijn geweest zou hij zelf hebben gezegd. Dat is het verhaal een beetje, wat er van waar is geen flauw idee :)

Als je op youtube zoekt naar "Apollo 20" vind je nog een paar andere filmpjes en voor het hele verhaal gewoon even googelen.

Hier trouwens een hele interessante website met het verhaal van Apollo 20 en de geheimzinnige informant:

http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_36.htm#contents
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:54:17 #134
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_115273503
ik zal hier HEEEL veel commentaar op krijgen omdat ik de missende puzzelstukjes nog niet helemaal compleet heb.. en door religieuze redenen ... maar we zijn hier met 47 mensen al vanaf 2009 mee bezig...

de kwestie 21-12-2012....
hier is een korte vage uitleg, commentaar GRAAG!!
want dit zijn allemaal stukken geknipt en geplakt van antwoorden
onder de 47 mensen....

het was voor ons al bekend dit jaar dat jezus buitenaards was..(licht
dat op aarde viel en de herders volgden het blabla) heel verhaal
maar... maya's hebben 21-12-2012 als laatste dag.. 21-12-2012... 3
days of darkness...de zon komt in de baan van de melkweg.. dus in de
baan van het centrum van het stelsel.. dit zal 27 jaar duren, omdat
iedere 27 jaar de zon 1% van zijn stand zal veranderen.. 25 december,
geboorte/komst van jezus.. dus jezus was buitenaards en redde hun toen
in die tijd ook..
ze redden ons in de zin van licht.. tijdens dat de zon in die baan
zit, zal 2 jaar duren, zitten we in het donker, maar dan zullen ze
(extra terrestrials) ons "het licht" geven.. maar de jehova's bevatten
zelf niet wat ze hiermee bedoelen..

en dan even dit..
bekijk het even vanuit ons punt..

http://www.glorieklokken.nl/Bladmuziek/GK%20132.pdf

[ Bericht 5% gewijzigd door Pro-Ufo op 08-08-2012 01:04:09 ]
truth, we will get you
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:32:27 #135
287789 il_Tonno
pi_115274883
Jullie kunnen vast ook verklaren waarom de Curiosity naar Mars is gestuurd, aannemende dat alle regeringen (of in ieder geval de Amerikaanse) weten dat ergens dit jaar (misschien 12 augustus) een invasie van buitenaardse wezens of krachten plaats zal vinden. Kan Curiosity dan een undercover missie zijn om de buitenaardse wereld te monitoren op verschijningen in de ruimte die voor ons interessant zijn, zeg maar dienen als alarm voor gevaar?

-edit- ik ben een scepticus, maar je weet maar nooit zeg ik altijd
(Peter Griffin)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:36:15 #136
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_115274999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:32 schreef il_Tonno het volgende:
Jullie kunnen vast ook verklaren waarom de Curiosity naar Mars is gestuurd, aannemende dat alle regeringen (of in ieder geval de Amerikaanse) weten dat ergens dit jaar (misschien 12 augustus) een invasie van buitenaardse wezens of krachten plaats zal vinden. Kan Curiosity dan een undercover missie zijn om de buitenaardse wereld te monitoren op verschijningen in de ruimte die voor ons interessant zijn, zeg maar dienen als alarm voor gevaar?

"observatorium" meer woorden heb je niet nodig ;)
truth, we will get you
pi_115275703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:32 schreef il_Tonno het volgende:

Dat van die invasie is natuurlijk niets meer dan speculatie en ik heb er maar weinig mee. Ik denk niet dat als we bezocht worden door aliens, dat zij dan een invasie aan het plannen zijn.

En verder denk ik ook niet dat wij ook maar iets tegen ze zouden kunnen uitrichten, dus of we ze nou observeren of niet, een flink pak slaag krijgen we sowieso als ze willen vechten :P
pi_115300929
Yo pcp ik zoek leuke alien ufo documentaire met wat aliens voor tweekend moet wel makkelijk wegkijken met joint bier en pizza en beetje spannend dus drop svp link wel minimaal uur bvd groeten prince m

uhh die acient aliens zijn saai de roswelt autopsy ken ik al maar die was leuk
pi_115301073
Ik heb de grootste verwachtingen dat je met leuke film komt dus verpest mn weekend svp niet.
pi_115301307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:47 schreef princem het volgende:
Ik heb de grootste verwachtingen dat je met leuke film komt dus verpest mn weekend svp niet.
Weekend? het is pas woensdag :(
Denk jij dat pcp niks anders te doen heeft dan films voor jou zoeken? }:|

(hoop dat hij een leuke voor je vindt ;) )
pi_115302129
Uhh nee die heb niet veel te doen gezien znpost tijden dus ja die komt met leuke film als dr niet teveel reakties komen want dan kan ie wel eens zn hakken in t zand zetten
pi_115302144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef princem het volgende:
Yo pcp ik zoek leuke alien ufo documentaire met wat aliens voor tweekend moet wel makkelijk wegkijken met joint bier en pizza en beetje spannend dus drop svp link wel minimaal uur bvd groeten prince m

Ga naar 't kanaal UFOtv op youtube en leef je uit. ;)
pi_115302188
Dus pcp je hebt nog paar dgn ik zal je erg dankbaar zijn en nogmaals ik heb de allergrootste verwachtingen het mag ook over haarp of bleubeam gaan maar wel beetje spannend
pi_115302662
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef princem het volgende:
Dus pcp je hebt nog paar dgn ik zal je erg dankbaar zijn en nogmaals ik heb de allergrootste verwachtingen het mag ook over haarp of bleubeam gaan maar wel beetje spannend
Boft hij even. :s)
pi_115302789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef princem het volgende:
Uhh nee die heb niet veel te doen gezien znpost tijden dus ja die komt met leuke film als dr niet teveel reakties komen want dan kan ie wel eens zn hakken in t zand zetten
Dat PCP vooral 's nachts post wil nog niet zeggen dat ie niet veel te doen heeft :')
Wellicht andere werktijden dan de meesten bijvoorbeeld, of woonachtig in het buitenland. Zomaar wat mogelijkheden. Verder zou je eens wat minder kunnen drammen om filmpjes...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_115302950
Hey verkloot tnou niet anders kan jij ze gaan zoeken bemoei je dr niet mee dit is tussen pcp en mij

pcp kijk maar of je nog wil anders ga ik wel porno kijken
pi_115303459
:')
A murky, forgotten land.
pi_115303604
porno--------------aliens

aliens------------- porno

keuzes keuzes
pi_115303840
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
porno--------------aliens

aliens------------- porno

keuzes keuzes
Of gewoon alienporno :9~
Soms kan het leven zo simpel zijn (net als sommige users) ;)
A murky, forgotten land.
pi_115304148
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of gewoon alienporno :9~
Soms kan het leven zo simpel zijn (net als sommige users) ;)
true!
pi_115304255
Noem mijmaar simpel aan de hand van een post maar ik heb waarschijnlijk meer dan de meeste gepresteerd
pi_115304282
-Off topic-
Hey Lavender!
Voorlopig maar even stil in scientology? ;)
Ik wel, het is afwachten wanneer ze weer in het nieuws komen.
-On topic-

Nu ze op mars aan het rond karren zijn met curiosity is het afwachten wanneer de eerste bewerkte foto's op het webverschijnen.

Natuurlijk zijn de eerste drie foto's al op het web te vinden, maar ik had er meer van verwacht, zelfs van 225 miljoen kilometer afstand :P
pi_115304320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef princem het volgende:
Noem mijmaar simpel aan de hand van een post maar ik heb waarschijnlijk meer dan de meeste gepresteerd
Het is niet echt verstandig om zoiets te melden.
pi_115304350
Maareh ik heb geen zin in gebitch dus fuck it
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 21:12:11 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_115307371
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen ze echt gaan kijken. Die filmpjes zijn echt de essentie van deze reeks eigenlijk. Er is bijvoorbeeld duidelijk te zien dat er steeds meer HD beelden zijn van UFO's.
Ik heb er een heel aantal gekeken. Ik vind het mooie en intrigerende beelden. Goed, sommigen zouden ook een vliegtuig kunnen zijn. Er zitten een paar beelden bij waarbij je, naast witte verlichting, ook een groen en een rood knipperend lampje ziet. Dan denk ik, das een vliegtuig.

Maar er zitten zeker beelden bij die echt heel erg intrigerend zijn. Niet in de zin van dat er aliens inzitten of dat het echt dingen van een andere planeet zijn ergens, maar meer in de zin van dat het geheime projecten zijn ofzo. Dat denk ik eerder dan dat in die dingen daadwerkelijk aliens zitten.

Hoe 'wij' dan aan die technologie zijn gekomen, dat is een tweede vraagstuk, maar het feit dat daar iets hangt vind ik ontzettend interessant.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_115307864
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef schommelstoel het volgende:
-Off topic-
Hey Lavender!
Voorlopig maar even stil in scientology? ;)
Ik wel, het is afwachten wanneer ze weer in het nieuws komen
.
-On topic-

Nu ze op mars aan het rond karren zijn met curiosity is het afwachten wanneer de eerste bewerkte foto's op het webverschijnen.

Natuurlijk zijn de eerste drie foto's al op het web te vinden, maar ik had er meer van verwacht, zelfs van 225 miljoen kilometer afstand :P
Hey Schommel! (ook off topic :P )
Ja, het is even stil rond scientology, hetgeen niet wegneemt dat er nog steeds interesse voor is hoor. Komt wel weer eens nieuws rond deze enge club.

On topic:
Ja, spannend dat ze op Mars zijn en idd afwachten op de eerste al dan niet bewerkte beelden.
En die eerste drie vind ik ook niet echt heel erg bijzonder.
pi_115317947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef princem het volgende:

Bier, joint, pizza en een goeie alien docu ^O^

Ik vind dit de beste van allemaal:

Daarna deze:

En daarna deze:

Je kunt verder ook even op mn site kijken, want daar heb ik de meest interessante documentaires en dergelijke verzameld:

pi_115318000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef princem het volgende:
Uhh nee die heb niet veel te doen gezien znpost tijden
Schuldig!
pi_115318110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef princem het volgende:
Hey verkloot tnou niet anders kan jij ze gaan zoeken bemoei je dr niet mee dit is tussen pcp en mij

pcp kijk maar of je nog wil anders ga ik wel porno kijken
_O-

De hele avond porno? Ik ben dr vaak na een half uur wel klaar mee :@
pi_115318253
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb er een heel aantal gekeken. Ik vind het mooie en intrigerende beelden. Goed, sommigen zouden ook een vliegtuig kunnen zijn. Er zitten een paar beelden bij waarbij je, naast witte verlichting, ook een groen en een rood knipperend lampje ziet. Dan denk ik, das een vliegtuig.

Maar er zitten zeker beelden bij die echt heel erg intrigerend zijn. Niet in de zin van dat er aliens inzitten of dat het echt dingen van een andere planeet zijn ergens, maar meer in de zin van dat het geheime projecten zijn ofzo. Dat denk ik eerder dan dat in die dingen daadwerkelijk aliens zitten.

Hoe 'wij' dan aan die technologie zijn gekomen, dat is een tweede vraagstuk, maar het feit dat daar iets hangt vind ik ontzettend interessant.
Wat ik misschien nog wel de meest interessante vind, zijn die beelden van een aantal lichtjes in de lucht zwevend in een vreemde formatie en dat er dan plotseling andere lichten uitvallen. Merkwaardig... Zou niet weten wat dat dan moet zijn, of het is een bewerkte video of zo.
pi_115323283
P cp. tof van je echt waar bedankt
pi_115323298
Ik ga Ze kijken
pi_115448173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:50 schreef princem het volgende:
Ik ga Ze kijken
Al iets gezien?
pi_120024659

Kan net zo goed nep zijn natuurlijk, maar blijft leuk om je voor te stellen dat het echt is :)
pi_120056286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 05:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Kan net zo goed nep zijn natuurlijk, maar blijft leuk om je voor te stellen dat het echt is :)
Behalve zijn hoofd ziet hij er erg menselijk uit..
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:52:32 #166
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120056731
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen dan niet zo schattig als ET.
pi_120057237
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Alleen dan niet zo schattig als ET.
Hij kijkt er niet echt vrolijk bij, nee.. Maar ja, gearresteerd worden op een vreemde planeet is natuurlijk ook niet alles. Voor ons eigen soort is het arrestantenvoer al niet echt eetbaar..

Maar kom, laat ik proberen niet melig te worden op de vrijdagavond.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:11:21 #168
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120057943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hij kijkt er niet echt vrolijk bij, nee.. Maar ja, gearresteerd worden op een vreemde planeet is natuurlijk ook niet alles. Voor ons eigen soort is het arrestantenvoer al niet echt eetbaar..

Maar kom, laat ik proberen niet melig te worden op de vrijdagavond.
:D
pi_120058374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En waarom hebben ze nooit kleding of zoiets aan?
pi_120058576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat hebben ze vaak wel volgens ooggetuigen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:31:47 #171
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120059074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Omdat ze het niet warm of koud hebben? :P
Zijn mondhoeken hangen wel zwaar naar beneden. Alsof het een verzuurde alien moet voorstellen.
pi_120059397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat hebben ze vaak wel volgens ooggetuigen.
Klopt, maar dan heb je dit filmpje, of die van area 51, of die van dat kleine alientje....allemaal bloot.
pi_120059886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Klopt, maar dan heb je dit filmpje, of die van area 51, of die van dat kleine alientje....allemaal bloot.
Misschien wel standaard procedure of zo bij het leger.
pi_120062667
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Misschien wel standaard procedure of zo bij het leger.
Dat zou maar zo kunnen... Zeker als ze gefilmd worden om reacties te bestuderen.
Maar wat denk je er zelf van? Zou dit filmpje echt kunnen zijn en zien aliens er zo uit?
pi_120066618
Hoe moet of zal het hoofd er dan eventueel wel uit moeten zien dan?
pi_120066725
Kennis om miljoenen lichtjaren te reizen, maar niet slim genoeg om uit handen van de Mexicaanse leger te blijven :') _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_120066742
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:09 schreef FireFox1 het volgende:
Kennis om miljoenen lichtjaren te reizen, maar niet slim genoeg om uit handen van de Mexicaanse leger te blijven :') _O-
Een apache helikopter kan niet neerstorten in de jungle en de Westerse piloten kunnen niet worden gevangen genomen door een primitieve stam?
pi_120066744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zou maar zo kunnen... Zeker als ze gefilmd worden om reacties te bestuderen.
Maar wat denk je er zelf van? Zou dit filmpje echt kunnen zijn en zien aliens er zo uit?
Geen flauw idee, dat is gissen. Ik vind de ogen wel interessant, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.
pi_120066776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Een apache helikopter kan niet neerstorten in de jungle en de Westerse piloten kunnen niet worden gevangen genomen door een primitieve stam?
Joh, misschien bestaan ze helemaal niet. Denk eens na: We hebben in 100 jaar geleerd hoe we de aarde kunnen vernietigen. Maar buiten ons planetaire grenzen om, hebben we bar weinig te vertellen.

Als er een beschaving bestaat dat honderden jaren verder is dan die van ons, laten ze zich echt niet gek maken door de inferieure mens.

En zoals Stephan Hawkins ook zegt: Laten wij beter hun vinden dan zijn ons.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_120066811
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, misschien bestaan ze helemaal niet. Denk eens na: We hebben in 100 jaar geleerd hoe we de aarde kunnen vernietigen. Maar buiten ons planetaire grenzen om, hebben we bar weinig te vertellen.

Als er een beschaving bestaat dat honderden jaren verder is dan die van ons, laten ze zich echt niet gek maken door de inferieure mens.
Wie zijn "ze"? Je doet alsof je weet wat er aan de hand is. Het hoeft niet te zijn zoals in de Hollywood films waarbij een heel ras besluit om naar de aarde te komen. Misschien zijn we 1 van de vele primitieve werelden die in hun galactische bereik liggen en misschien zijn we niet meer dan een onderzoekswereld.

Misschien is de Aarde voor hen wat bijv. Syrie voor ons is. Een potentieel interessante maar gevaarlijke plek. Als een verslaggever, onderzoeker of toerist besluit naar Syrie te gaan en daar gevangen wordt genomen, hoeveel overheden zouden dan hun leger sturen om die verslaggever te bevrijden?

Misschien bestaat er wel een negatief reisadvies voor de Aarde. Misschien zeggen de overheden van die buitenaardse rassen wel dat naar de Aarde gaan op eigen risico is. Waarom zouden ze plots een leger gaan sturen wanneer wij een paar van hen hebben gevangen? Het ene moment moeten we ontzettend bang zijn voor ET omdat hij zo gevaarlijk en kwaadaardig kan zijn en het andere moment is ET zo vredelievend dat het een klein leger zou sturen om een of andere idioot te bevrijden die zich bewust op gevaarlijk terrein begaf.

En dat ze tussen de sterren kunnen reizen, maakt ze nog geen goden die voor ons ongrijpbaar zijn. Zonder hun technologie hoeven ze niet perse sterker te zijn dan wij. De mens is de baas over leeuwen en tijgers bijv. maar ik zie mezelf niet zonder technologie (jeep of wapen) een groep leeuwen binnen lopen.

Een buitenaards wezen dat neerstort kan sterven in de crash of zwaar gewond raken. Wat wil die zwaargewonde doen wanneer er een team van tientallen gewapende soldaten om hem heen staat? Als zij biologische wezens zijn, dan kan een mensenkogel nog steeds veel schade aanrichten. Dat buitenaardse wezens tussen de sterren kunnen reizen, dat maakt ze nog geen superman.
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:54:16 #181
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120067389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 02:50 schreef Martin1234 het volgende:
Hoe moet of zal het hoofd er dan eventueel wel uit moeten zien dan?
Als ET natuurlijk!!
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:05:11 #182
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120067449
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

En dat ze tussen de sterren kunnen reizen, maakt ze nog geen goden die voor ons ongrijpbaar zijn. Zonder hun technologie hoeven ze niet perse sterker te zijn dan wij. De mens is de baas over leeuwen en tijgers bijv. maar ik zie mezelf niet zonder technologie (jeep of wapen) een groep leeuwen binnen lopen.

Een buitenaards wezen dat neerstort kan sterven in de crash of zwaar gewond raken. Wat wil die zwaargewonde doen wanneer er een team van tientallen gewapende soldaten om hem heen staat? Als zij biologische wezens zijn, dan kan een mensenkogel nog steeds veel schade aanrichten. Dat buitenaardse wezens tussen de sterren kunnen reizen, dat maakt ze nog geen superman.
Even gesteld dat ze door 'onze' sterrenstelsel en andere delen van het universum reizen. Maakt wel dat ze verder zijn dan ons. Zoals in je uitleg, net als hoe wij verder zijn dan de leeuwen. Maar maakt ze idd niet per definitie onoverwinnelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door heartz op 08-12-2012 09:10:29 ]
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:29:46 #183
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120067618
Maar pcp, waarom kijkt deze alien volgens jouw fantasie zo zuur? :)
Ik probeerde het eerder ook al, indirect, te peilen bij je.

En hoezo is de temperatuurregulatie in het lichaam (wel/ niet) hetzelfde bij hen als bij ons?
pi_120067965
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:05 schreef heartz het volgende:

[..]

Even gesteld dat ze door 'onze' sterrenstelsel en andere delen van het universum reizen. Maakt wel dat ze verder zijn dan ons. Zoals in je uitleg, net als hoe wij verder zijn dan de leeuwen. Maar maakt ze idd niet per definitie onoverwinnelijk.
Als alle regeringen besluiten tijgers en leeuwen zo snel mogelijk om te laten brengen, zijn ze binnen een week uitgestorven.
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:23:57 #185
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120068249
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als alle regeringen besluiten tijgers en leeuwen zo snel mogelijk om te laten brengen, zijn ze binnen een week uitgestorven.
True. Denk ook aan ontbossing, wat gewoon een reële happening is. Maar goed, bomen zijn geen leeuwen natuurlijk. Ontbossing kan dan weer invloed hebben op bepaalde diersoorten.

Maar mocht een mens toch ongewild tussen de leeuwen terecht komen. Hoeveel kans op overleving of overwinning heeft deze mens dan, zonder zijn technologische wapens?

[ Bericht 4% gewijzigd door heartz op 08-12-2012 10:41:14 ]
pi_120075835
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef heartz het volgende:

[..]

True. Denk ook aan ontbossing, wat gewoon een reële happening is. Maar goed, bomen zijn geen leeuwen natuurlijk. Ontbossing kan dan weer invloed hebben op bepaalde diersoorten.

Maar mocht een mens toch ongewild tussen de leeuwen terecht komen. Hoeveel kans op overleving of overwinning heeft deze mens dan, zonder zijn technologische wapens?
Als soort hebben we een veel grotere overlevingskans, we zijn talrijker, intelligent genoeg om gereedschappen en wapens te gebruiken en te communiceren en de enige die op het idee komt om - al dan niet hypothetisch - een andere soort volledig uit te roeien.
Als individu leggen we het af. Dat geldt denk ik ook voor buitenaardse wezens. zodra een ras zo intelligent wordt dat hij zijn omgeving kan aanpassen, past het zich niet meer aan aan de omgeving en zullen eventuele specialisaties en natuurlijke wapens verdwijnen. Ik denk dat het logisch is dat wij in hun ogen fysiek sterk zijn.
pi_120094313
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:29 schreef heartz het volgende:
Maar pcp, waarom kijkt deze alien volgens jouw fantasie zo zuur? :)
Ik probeerde het eerder ook al, indirect, te peilen bij je.

En hoezo is de temperatuurregulatie in het lichaam (wel/ niet) hetzelfde bij hen als bij ons?
Als hij zuur kijkt, dan is dat vast omdat hij gevangen is genomen ;)

En volgens de boeken van Dolores Cannon zijn de Grey aliens een soort van werkersras dat gebouwd is door een nog hogere intelligtie om hier werk op Aarde te verrichten. Als dat waar zou zijn, dan zijn ze vast gebouwd op aardse temperaturen.
pi_120094595
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als hij zuur kijkt, dan is dat vast omdat hij gevangen is genomen ;)

En volgens de boeken van Dolores Cannon zijn de Grey aliens een soort van werkersras dat gebouwd is door een nog hogere intelligtie om hier werk op Aarde te verrichten. Als dat waar zou zijn, dan zijn ze vast gebouwd op aardse temperaturen.
Ik vraag me altijd af of aardse condities een definitie voor leven is.
pi_120098156
Nog een leuke. Iemand die tekeningen maakt voor de politie heeft ooggetuigen verklaringen omgezet in tekeningen van aliens. Hij kan 7 verschillende rassen onderscheiden:

zondag 9 december 2012 @ 10:12:04 #190
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120100584
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 02:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog een leuke. Iemand die tekeningen maakt voor de politie heeft ooggetuigen verklaringen omgezet in tekeningen van aliens. Hij kan 7 verschillende rassen onderscheiden:

Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.
Dat lijkt me óf een droombeeld, of 't zijn sporters gezien door kleine mensen ofzo.
Lijkt me niets alien-achtigs aan.

Wel een geinig filmpje btw!
(Un)masking for the greater good.
pi_120102941
http://www.demorgen.be/dm(...)UML309W4poY.facebook
medvedev over aliens, buiten de camera om.
pi_120104005
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Natalie het volgende:

[..]

Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.
Dat lijkt me óf een droombeeld, of 't zijn sporters gezien door kleine mensen ofzo.

Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?
pi_120104115
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat ze exact op mensen lijken, lijkt me toch ook wel heel sterk..
pi_120104200
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat ze exact op mensen lijken, lijkt me toch ook wel heel sterk..
Laat ik maar zeggen dat ik een heel ander beeld heb over de kleine grijze 'aliens' dan de meesten denk ik.
pi_120104268
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik maar zeggen dat ik een heel ander beeld heb over de kleine grijze 'aliens' dan de meesten denk ik.
Oh? Hoe bedoel je dat?
pi_120104637
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh? Hoe bedoel je dat?
De grijze 'aliens' zijn voor mij niet de aliens, altijd al dat idee gehad.
Grijze 'aliens' zijn verzonnen en gemaakt om ons bang en angstig te maken.
Samenwerking met de overheid, het is waarschijnlijk wel een levend ras dat aanwezig is.
Maar om ons te omleiden met angst.
Als je ooit een alien ziet die te hollywood achtig is, grijs,klein,grote ogen, dan is het niet totaal buitenaards.

Dat is wat ze altijd hebben gedaan, bang maken voor buitenaards leven, want stel je eens voor dat wij echt weten wat er zich buiten de aarde afspeelt.
Dan hebben de overheden geen grote riem meer op de aarde en willen de mensen het hele verhaal.

Ik weet hoe vaag dit klinkt, maarja, de één geloofd in een man met een baard en dat is hun god en dat is allemaal goed en toegestaan.
Maar geloven in ander verhaal is voor hen krankzinnig :?
  zondag 9 december 2012 @ 13:32:50 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120104886
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef schommelstoel het volgende:

Die komen ook in het filmpje voor :Y

En nee, hoor. Ik sta open voor alles. Maar het lijken wel heel erg op normale mensen. Zelfs de tekenaar omschrijft ze zo.
Wat ik meer afvraag is: als dit op basis van ooggetuigenverslagen is, hoe weten de ooggetuigen in kwestie dan dat dit buitenaardse wezens waren?
pi_120104948
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:32 schreef Natalie het volgende:

[..]

Die komen ook in het filmpje voor :Y

En nee, hoor. Ik sta open voor alles. Maar het lijken wel heel erg op normale mensen. Zelfs de tekenaar omschrijft ze zo.
Wat ik meer afvraag is: als dit op basis van ooggetuigenverslagen is, hoe weten de ooggetuigen in kwestie dan dat dit buitenaardse wezens waren?
Meestal hoor je dan verhalen over het communiceren, dat ging niet via de mond, maar vaak via gedachten.
  zondag 9 december 2012 @ 13:36:36 #199
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120105018
Fabio's en Michelle Peiffers als alien? Net als Tolkiens Elven die weggevaren zijn naar de Noorderzon? :D
En zoals een indiaanse stam die de (volgens hen) aliens beschreven zou hebben als de nordics uit jouw filmpje.

Klinkt en lijken op mensen. Maar misschien komt het van de langere, grotere blanke voorvader ofzo.
pi_120105122
Als ze er van buiten een wat uitzien zoals mensen, hoeft het niet te betekenen dat ze ook van binnen precies het zelfde zijn, organen en dergelijke.

En ik denk niet dat elk ander buitenaards leven er precies even menselijk uitziet.
Misschien wel 2 benen en 2 armen, maar misschien wel een lengte verschil in armen benen of aantal botten in het lichaam totaal anders geplaatst.

Als mensen over leven buiten de aarde denken, vergeten ze soms het aardse denk vermogen uit te zetten.
Ze blijven met aardse denkbeelden kijken naar anderen dingen buiten de planeet.
Dat werkt niet lijkt mij.
  zondag 9 december 2012 @ 13:40:53 #201
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120105151
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef schommelstoel het volgende:

De grijze 'aliens' zijn voor mij niet de aliens, altijd al dat idee gehad.
Grijze 'aliens' zijn verzonnen en gemaakt om ons bang en angstig te maken.
Samenwerking met de overheid, het is waarschijnlijk wel een levend ras dat aanwezig is.
Maar om ons te omleiden met angst.
Als je ooit een alien ziet die te hollywood achtig is, grijs,klein,grote ogen, dan is het niet totaal buitenaards.
Het kan twee kanten op, in mijn beleving:
'De massa' ziet greys als 'de standaard alien' omdat dat een van de eerste omschrijvingen is die er ervan gegeven is. Veel van volgt is daarop gebasseerd. Hetzij door ooggetuigen, hetzij door hollywood. Dat de overheid er alles aan doet om de normale mens in het ongewisse te laten over hoeveel ze eigenlijk van buitenaardsleven weten, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar zou mijn hand niet in het vuur durven houden voor de intensiteit ervan.

quote:
Dat is wat ze altijd hebben gedaan, bang maken voor buitenaards leven, want stel je eens voor dat wij echt weten wat er zich buiten de aarde afspeelt.
Dan hebben de overheden geen grote riem meer op de aarde en willen de mensen het hele verhaal.

Ik weet hoe vaag dit klinkt, maarja, de één geloofd in een man met een baard en dat is hun god en dat is allemaal goed en toegestaan.
Maar geloven in ander verhaal is voor hen krankzinnig :?
Nee, het klinkt niet vaag. Zoiets moet je niet zeggen van je eigen beleving, vind ik.
Overigens denk ik wel dat hollywood een flinke vinger in de pap heeft wat betreft hoe mensen denken over buitenaards leven, area 51 en hoe de overheid ermee omspringt.

Maar dat aliens allemaal grijs zijn een grote zwarte ogen hebben? Nee, dat geloof ik ook niet.
  zondag 9 december 2012 @ 13:41:43 #202
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_120105172
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Meestal hoor je dan verhalen over het communiceren, dat ging niet via de mond, maar vaak via gedachten.
Oh ja, daar heb ik ook wel een over gehoord idd. Al weet ik niet waar...
Zou wel tof zijn als wij dat ook zouden kunnen btw!
  zondag 9 december 2012 @ 13:47:06 #203
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120105345
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Als ze er van buiten een wat uitzien zoals mensen, hoeft het niet te betekenen dat ze ook van binnen precies het zelfde zijn, organen en dergelijke.

En ik denk niet dat elk ander buitenaards leven er precies even menselijk uitziet.
Misschien wel 2 benen en 2 armen, maar misschien wel een lengte verschil in armen benen of aantal botten in het lichaam totaal anders geplaatst.

Als mensen over leven buiten de aarde denken, vergeten ze soms het aardse denk vermogen uit te zetten.
Ze blijven met aardse denkbeelden kijken naar anderen dingen buiten de planeet.
Dat werkt niet lijkt mij.
Persoonlijk acht ik de kans wel groot ja. Als ik een wezen zie die op een mens lijkt acht ik de kans groot dat het een mens is. :D
Waarom zou ik moeten denken aan aliens? Behalve als zijn ogen zouden oplichten ofzo. Maar dan zou het ook nog een demon ofzo kunnen zijn. :P
pi_120105519
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef heartz het volgende:

[..]

Persoonlijk acht ik de kans wel groot ja. Als ik een wezen zie die op een mens lijkt acht ik de kans groot dat het een mens is. :D
Waarom zou ik moeten denken aan aliens? Behalve als zijn ogen zouden oplichten ofzo. Maar dan zou het ook nog een demon ofzo kunnen zijn. :P
Ik denk, zodra een buitenaards leven dat op de mens lijkt voor je staat, dat er echt wel iets duidelijk zou zijn dat het niet zomaar aards is.

En daarbij, ik denk ook niet dat ze zomaar laten merken dat ze niet 100% gewoon mens zijn.
Als ze je opzoeken, dan heb jij daar op de correcte manier om gevraagd, en dan voel/weet je wel dat het niet mensenlijk is.
pi_120134160
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nou wat natuurlijk nog een mogelijkheid is, is dat onze planeet "geseed" is door de Nordics. Dat wij dus afstammen van hen als het ware.
pi_120136312
Zullen aliens ruimtewezens dan ook haar hebben denk je?

Of in ieder geval lichaamsbeharing?
  maandag 10 december 2012 @ 11:54:26 #207
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120143805
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nou wat natuurlijk nog een mogelijkheid is, is dat onze planeet "geseed" is door de Nordics. Dat wij dus afstammen van hen als het ware.
Wat ik mij dan afvraag bij dat idee is, stammen dan alleen de blanken die blond zijn daar vanaf? Waar stamt de rest van de mensheid dan vanaf?Afgezien de gemixte rassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 10-12-2012 13:25:30 ]
  maandag 10 december 2012 @ 15:34:04 #208
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_120151178
quote:
Nordic aliens

Nordic aliens are said by self-described contactees and some UFOlogists to be a group of humanoid extraterrestrials who resemble European racial images, or more specifically Nordic-Scandinavians.
Nordics are typically described as six to seven feet tall with long blond hair and blue eyes, and are commonly reported as being male.[1] Their skin is said to range from fair colored to tanned,[2] they are reported to be in excellent physical shape, and they are sometimes described as wearing skintight clothing.[1] During the 1950s, many contactees, especially those in Europe, reported beings fitting this description. Such claims became relatively less common in subsequent decades, as the grey alien supplanted the Nordic in most accounts of extraterrestrial encounters, but Nordic aliens are still occasionally reported.[3] Some sources, such as UFO Contact Center International, refer to Nordic-type aliens as Pleiadians, referring to the Pleiades star cluster.[4]

Reported demeanor
Nordic aliens have been described as benevolent or even "magical" beings who want to observe and communicate with humans. Contactees have said that the Nordics are concerned about the earth's environment or prospects for world peace, and may transmit messages telepathically.[3] American social worker John Carpenter said that the typical Nordic, as described by those he interviewed, "is paternal, watchful, smiling, affectionate, youthful, [and] all-knowing."[1] Stephanie Kelley-Romano says that the Nordics "are often associated with spiritual growth and love and act as protectors for the experiencers."[5] A few claimants say that the Nordics have warned them about the grey aliens,[3] but other claimants say that they have seen Nordics inside the same craft as greys.[1] In such reports, the Nordics are often interpreted as leaders, with the greys as their subordinates.[2] Jenny Randles writes that although she believes Nordics have "certainly" been involved in abductions she feels the abduction is "less essential to the encounter than it is with the [greys]."[6]
Claims throughout history
The term "Nordic" did not come into wide use until the 1980s. In earlier decades, the entities now described as Nordics were often called "Space Brothers". Some of the best known individuals who claimed to interact with Space Brothers include George Adamski, Howard Menger, and Billy Meier (who said his contacts came from the Pleiades system). However, these men's stories are widely considered "absurd hoaxes", in the words of Jerome Clark.[2]
Political scholar and UFOlogist Michael Salla suggested the possibility that United States president Dwight D. Eisenhower met with Nordic aliens at Edwards Air Force Base in February 1954 in an attempt to formulate an agreement over technology exchange and the elimination of the American nuclear arsenal. Such claims are flatly dismissed by archivists at the Eisenhower Presidential Center, who have fielded many questions on the subject over the years.[7]
Analysis
David J. Skal says that early stories of Nordic-type aliens may have been partially inspired by the 1951 film The Day the Earth Stood Still, in which extraterrestrials arrive on Earth to warn humanity about the dangers of atomic power.[8]
Stephanie Kelley-Romano observes that "white extraterrestrials are those that are most revered", compared to other beings like the greys, and argues that claimants may use their stories about extraterrestrials "as a means of articulating racially based fears".[5]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordic_aliens

donderdag 20 december 2012 @ 13:09:15 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_120548452
Geinig:

Ancient 'Alien' Burial Site Discovered

Vooralsnog gooien ze het op "Cranial deformation".
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_120549479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:09 schreef popolon het volgende:
Geinig:

Ancient 'Alien' Burial Site Discovered

Vooralsnog gooien ze het op "Cranial deformation".
Het lijkt me sterk dat buitenaardse bezoekers zich hierlaten begraven, als ze overlijden tijdens een bezoek..
Als ze een begrafenisritueel kennen, en rouwen om hun dierbaren, dan zullen ze af en toe ook de graven willen bezoeken.
pi_135363331
Zeer interessante video met een close-up van de maan, waarbij UFO's te zien zijn:

pi_135365076
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zeer interessante video met een close-up van de maan, waarbij UFO's te zien zijn:

Woops!!!... een paar foutjes in de spiegel/lens.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_135706540
pi_135706555
Dit hele topic, allemaal vage filmpjes die te verklaren zijn :')
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_135707656
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:52 schreef WitteMuur het volgende:
Dit hele topic, allemaal vage filmpjes die te verklaren zijn :')
Ik ben (oprecht) benieuwd hoe je deze verklaart:

Deze onderstaande foto wordt getoond in de documentaire over Hessdalen en wordt daarin besproken door de wetenschappers die de foto hebben gemaakt. De foto hieronder is gemaakt met een sluitertijd van 30 seconden. In de 30 seconden zie je de lichten op een onnatuurlijke manier door de lucht bewegen. Het licht is tegelijkertijd geanalyseerd en op de foto zie je de spectraalanalyse staan. Zoals je ziet is deze erg netjes, er lopen geen kleuren in elkaar over.

Dit betekent dat de lichten niet het gevolg kunnen zijn van gasverbranding. De wetenschappers denken dat de lichten een plasma zijn en het interessante daaraan, is dat het bijeen moet worden gehouden door een sterk magnetisch veld. Ook zijn de lichten voor langere periodes waargenomen op radar dus de wetenschappers concluderen dat het solide objecten zijn. Koppel daaraan nog de sightings van duidelijke vliegende schotels in de decennia voor deze foto, door geloofwaardige getuigen die wonen in Hessdalen en je hebt een erg intrigerende foto te pakken in mijn ogen:

The photo below (cropped and enlarged) was taken by a Costa Rican government mapping plane during an aerial mapping mission. This UFO photograph is unique for several reasons. 1) The photograph was taken by a high-quality, professional camera. 2) The unidentified object is plainly visible against the uniformly dark background of the lake and appears in sharp focus. 3) The camera was aimed downward and the plane was flying at a known, fixed altitude (10,000 feet), which makes it easy to calculate a maximum size for the object (683 feet).

There were apparently no witnesses to the disk's presence at the time of the photograph, but other incidents at that location had been reported by local farmers, involving strange, artificial objects moving around the surface or just below the surface of the lake.

http://www.ufoevidence.or(...)dphotos/Photo303.htm?

Het onderzoek dat gedaan is naar aanleiding van deze foto is hier te vinden in de vorm van PDF bestanden:

http://www.scientificexploration.org/journal/jse_03_2_haines.pdf?

http://www.scientificexploration.org/journal/jse_04_1_haines.pdf?

February, 2003 - Weyauwega, Wisconsin, USA (Waupaca County)

December 8th, 1992 - Puebla, Mexico

In Puebla, Mexico on December 8th, 1992 at midday, a passenger in a vehicle, who prefers to remain anonymous, observed and photographed a strange unidentified flying object outside the passenger's window. This incident occurred during the height of the Mexican UFO wave of 1992. Note the very close approach of the craft in this case.

Source / Credit: UFOs at Close Sight (Patrick Gross) Original source webpage / article

http://www.ufoevidence.or(...)s/Photo57.htm;

January 31, 2008 - Indiana, USA

Report and photographs submitted to MUFON (Mutual UFO Network - mufon.com)

September 29, 2001 - Hungary

BUDAPEST, Hungary - A military pilot recorded a spectacular video of a silver disk object on September 29, 2001. The craft was flying to his left side and then moved very fast past him in the clouds as can be seen in the video.

"I was on a flight over Budapest, Hungary," said the pilot, who has requested that his name be withheld until the official inquiry by the Hungarian Ministry of Defence is complete.

"To my left I saw a bright metal aircraft that was the shape of a perfect disk. I was careful to film the object, not to try and chase it since it I could not match its speed. As I was flying a reconnaisance aircraft, I got the idea to film it and used our equipment."

Officials at the Ministry of Defence would not answer questions about the video when asked and warned that officially they have no comment. Despite the denial, when informed of the pilot's name, they did acknowledge that the he was a real air force pilot and that it was true that he flew photo reconnaisance airplanes.

The pilot considers the video he made to be his property and not the Hungarian governments as he was flying the plane while not on duty and was transporting it as a favor to save the government money. He has now hired an attorney and wants the video to be released to the public. He hopes the release of a few frames will make this happen.

[from Hungarian press news article, translated into English]
Source / Credit: Kal Korff / Rense.com Original source webpage / article 

http://www.rense.com/general15/pilotufo.htm;
pi_135714711
quote:
Over deze foto is al (lang geleden) een hele discussie over geweest.
Volgens mij was ie nep...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_135732923
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:00 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Over deze foto is al (lang geleden) een hele discussie over geweest.
Volgens mij was ie nep...
Tuurlijk was hij volgens jou nep.

In realiteit is er geen conclusie over de foto te trekken.
pi_135753744
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..
pi_135763958
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Niet allen ik... meerderen zeiden dat het nep is
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:36:28 #220
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_135768896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is (een stukje van) een zaklamp. (het spiegelende deel waar het lampje in zit.)

http://www.theparacast.co(...)an-ufo-hoaxed.13377/

[ Bericht 9% gewijzigd door R0N1N op 21-01-2014 19:06:22 ]
pi_135786963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het is (een stukje van) een zaklamp. (het spiegelende deel waar het lampje in zit.)

[ afbeelding ]

http://www.theparacast.co(...)an-ufo-hoaxed.13377/
Nee nee, het zou een stukje van een zaklamp kunnen zijn. Dat is iets anders.
pi_135786981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een theorie idd.
pi_135787325
Voor de duidelijkheid:

Ik acht de kans redelijk groot dat die foto een hoax is, omdat de schaduwen op het object niet kloppend zijn met de stand van de zon.
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:48:38 #224
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_135814748
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nee nee, het zou een stukje van een zaklamp kunnen zijn. Dat is iets anders.
Soit. for TRUth's sake ;).

Ik heb overigens wel eerst ruim een half uur "flashlight reflector" foto's bekeken alvorens deze mogelijkheid te ondersteunen. :P
pi_135822013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Niet allen ik... meerderen zeiden dat het nep is
Het kan een eiland zijn waar de zon op reflecteert net als op 't land links. Ik zie namelijk helemaal geen hoogteverschillen in een 2D foto met dit sterke contrast, het water is pikzwart. Een beetje fantasie trek je het deel links ook van de grond.

Maar goed, foto's zijn slechts ondersteunend materiaal. Als ze de case zelf worden is het bijna onbegonnen werk, vooral als belangrijke referentiepunten als diepte en kleur ontbreken. Op een kleurenfoto hadden we misschien gezien dat het dezelfde kleur had als 't land links.. of had 't iets anders kunnen zijn maar nu weten we niet zoveel.

[ Bericht 20% gewijzigd door Beathoven op 22-01-2014 21:39:24 ]
pi_135825628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het kan een eiland zijn waar de zon op reflecteert net als op 't land links. Ik zie namelijk helemaal geen hoogteverschillen in een 2D foto met dit sterke contrast, het water is pikzwart. Een beetje fantasie trek je het deel links ook van de grond.

Maar goed, foto's zijn slechts ondersteunend materiaal. Als ze de case zelf worden is het bijna onbegonnen werk, vooral als belangrijke referentiepunten als diepte en kleur ontbreken. Op een kleurenfoto hadden we misschien gezien dat het dezelfde kleur had als 't land links.. of had 't iets anders kunnen zijn maar nu weten we niet zoveel.
Daarom zal het altijd een welles nietes discussie blijven.
pi_135839016
Ik heb wel gelezen dat er op de foto's ervoor en erna, met maar weinig tijdsverschil, helemaal niets te zien was.
pi_135919856
De

X-47B War Drone

En Flares maken ook mooie ufo's

pi_135921665
Dit zal ook een mooie eyeopener zijn voor dit topic

http://news.discovery.com(...)-video-hoax-tips.htm
  maandag 27 januari 2014 @ 13:19:41 #230
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_136003901
nogmaal Beathoven ... 80 a 90 % van de ufo meldingen zijn prima te verklaren door oa de plaatjes die jij hier neerplemt .

maar het gaat juist over die 10 a 20 % die NIET kunnen worden verklaard !
  maandag 27 januari 2014 @ 14:06:18 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136005685
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef huupia het volgende:
nogmaal Beathoven ... 80 a 90 % van de ufo meldingen zijn prima te verklaren door oa de plaatjes die jij hier neerplemt .

maar het gaat juist over die 5% die NIET kunnen worden verklaard !
sorry heb het even aangepast het betreft maar 5% wat niet verklaard kan worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136039306
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef huupia het volgende:

maar het gaat juist over die 10 a 20 % die NIET kunnen worden verklaard !
Vallen alle losse waarnemingen binnen het Disclosure project in die 10 of 5% marge van waarnemingen die we niet kunnen verklaren? Want als ik Greer z'n citaat er nog bij haal dan lijkt het alsof hij nogal allergisch is om het van de sceptische kant te bekijken.

Z'n gebalanceerde kijk lijkt niet verder dan dit te gaan:

quote:
.. they think somebody from a trailer park in West Virginia who's floated on board of a spacecraft had sex with someone from Mars and claims they have a baby in an incubator.
En dat is volgens mij juist 'niet' wat de media, de wetenschap en het publiek er in het algemeen er van denkt, meer z'n eigen gedachtespinsel..

quote:
"The truth is actually more interesting, the truth about the technologies..and the fact that the ET's.
Het komt op mij over alsof hier iemand staat die het compleet zeker weet dat punt B waar is en hier geen millimeter van afwijkt. Niet iemand die alle opties doorneemt en dingen niet uitsluit. En als hij het niet doet, wie dan wel?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:37:01 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136039746
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:30:22 #234
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_136041986
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry heb het even aangepast het betreft maar 5% wat niet verklaard kan worden.
daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar .. verschillende mensen gebruiken verschillende percentages .

wat ik het meest hoor is 15 %.

maargoed het is ook niet zo belangrijk .. het aantal ufo meldingen loopt in de 100 duizenden werreldwijd , dus in absolute getallen hou je toch nog een paar duizend onverklaarbare sightings over .

[ Bericht 0% gewijzigd door huupia op 28-01-2014 16:03:24 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:38:01 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136042255
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:30 schreef huupia het volgende:

[..]

daar zijn de meningen over verdeeld schijnbaar .. verschillende mensen gebruiken verschillende percentages .

maargoed het is ook niet zo belangrijk .. het aantal ufo meldingen loopt in de 100 duizenden werreldwijd , dus in absolute gevallen hou je toch nog een paar duizend onverklaarbare sightings over .
Ow ik dacht 5% althans als ik veel documenten en documantaires moet geloven.
Mja nog steeds veel wat gewoon geen logische verklaring heeft.
Laatst nog een mooie docu gezien over Nasa en UFO's de meeste werden gemaakt door space shuttles etc ook verklaringen van veel astronauten.
Een aantal kon worden verklaard door ijs en camera lens vuil maar een aantal ook niet.
pi_136059535
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:30 schreef huupia het volgende:

[..]

maargoed het is ook niet zo belangrijk .. het aantal ufo meldingen loopt in de 100 duizenden werreldwijd , dus in absolute getallen hou je toch nog een paar duizend onverklaarbare sightings over .
Onverklaarbaar is ook maar een queue-naam voor verder te onderzoeken materiaal. Het stopt daar namelijk niet, mag ik hopen, als het tenminste als wetenschap benaderd wordt. Statistisch gezien zou je kunnen zeggen dat daarom ook slechts 20 tot 60 van de 400 meldingen tijdens disclosure automatisch onverklaarbaar zijn, alleen is dat wat te makkelijk.
pi_146935751
Mijn website heeft een nieuwe layout. Wilde ik toch graag even melden omdat de website is ontstaan dankzij de discussies die ik heb gevoerd in TRU:

pi_146950790
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 20:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn website heeft een nieuwe layout. Wilde ik toch graag even melden omdat de website is ontstaan dankzij de discussies die ik heb gevoerd in TRU:

Ziet er professioneel uit hoor! ^O^
pi_146955764
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ziet er professioneel uit hoor! ^O^
Thx :)

Om heel eerlijk te zijn, ligt dat niet aan mij maar aan jouwweb :P

Zij hebben hun editor en templates recent aangepast om mee te gaan met de tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')