19.5 zegt me zo even niets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Pro-Ufo het volgende:
hallo, ben nieuw hier en kreeg deze site aangekondigd om meer te delen over dit thema..
Bij wie gaat een belletje rinkelen als ik zeg "19.5"? en hoe denken jullie daarover?
19.5, dat is een wiskundige aanwijzing dat OVERAL in het heelal kan worden gebruikt, hierbij een voorbeeld:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
19.5 zegt me zo even niets.
care to explain?
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
19.5 zegt me zo even niets.
care to explain?
Ah, dank je en Pro_ufo ook bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig wel
19.5
Heb hier wel eens wat van gehoord, volgens mij idd via Hoagland zoals Lavender al zei.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Pro-Ufo het volgende:
[..]
19.5, dat is een wiskundige aanwijzing dat OVERAL in het heelal kan worden gebruikt, hierbij een voorbeeld:
[ afbeelding ]
idd, Richard C. Hoagland heeft de meest fantastische interviews gegeven, de laatste ging over Obama, met zeer overtuigend beeldmateriaal, want Obama moet meer weten over onze heelal, vooral over dit jaar..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bij mij ging ook geen belletje rinkelen, maar bij google gelukkig wel
19.5
Sorry hoor, maar dit soort filmpjes zorgen er dus voor dat sommige mensen denken dat UFO-geinteresseerden paranoide debielen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Pro-Ufo het volgende:
en niet te beschouwen als complete waarheid, maar wel als enigszins waar...
ze zullen zich meer tonen en de waarheid komt naar boven![]()
Ik had sowieso de laatste bekeken, maar verder weet ik het niet meer. Wat ik wel netjes vond was dattie de OS UFO ook liet zien, en vervolgens bekritiseerde. Fijn om een beetje nuance te zien in dat soort compilaties.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn er nog mensen die de compilatie filmpjes hierboven hebben bekeken die ik op 2 augustus plaatste? Ik vind ze echt intrigerend, er zitten sommige sightings tussen die zo overtuigend overkomen
Ik hoop dat mensen ze echt gaan kijken. Die filmpjes zijn echt de essentie van deze reeks eigenlijk. Er is bijvoorbeeld duidelijk te zien dat er steeds meer HD beelden zijn van UFO's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik had sowieso de laatste bekeken, maar verder weet ik het niet meer. Wat ik wel netjes vond was dattie de OS UFO ook liet zien, en vervolgens bekritiseerde. Fijn om een beetje nuance te zien in dat soort compilaties.
Kunnen mensen beter op deze pagina gaan kijken voor interessante overheidsdocumenten:quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef arucard het volgende:
http://www.theage.com.au/(...)q.html#ixzz22h6h5yXZ
Nou als dit het enige is wat in die geheime documenten van overheden staat...
Tja, ooit is bekend geworden dat de aarde niet in het midden van het heelal stond, dat terwijl de status quo er alles aan deed om deze info te onderdrukken. Er is dus hoopquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi topic. Hoe meer ik weer lees en zie van ufo's des te irritanter vind ik het dat ik waarschijnlijk nooit te weten zal komen wat die zilveren om zijn as tollende cylinder was die ik langgeleden hoog in de lucht zag.
Ben trouwens 'Alien Agenda' van Jim Marrs aan het lezen. Behoorlijke pil met veel info over ufo's.
Nee nog niet, maar ik kijk nu wel wat vaker naar de lucht. Heb wel eens iets vreemds gezien, maar dat was op grote hoogte of gewoon heel erg kort. Dus niet iets vreemds waar ik conclusies aan kan verbinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef princem het volgende:
Pcp vraagje
1 heb jij ze wel eens zien vliegen?
dit bedoel ik serieus
Autopsies weet ik niet zoveel van. Ik blijf ook het liefst zo dicht mogelijk bij wat hooggeplaatste mensen vanuit het leger verklaren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef princem het volgende:
En nog 1 wat is voor jou het meest overtuigende plaatje van een grey bijv die autopsie of andere foto en dan graag het plaatje droppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |