Een apache helikopter kan niet neerstorten in de jungle en de Westerse piloten kunnen niet worden gevangen genomen door een primitieve stam?quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:09 schreef FireFox1 het volgende:
Kennis om miljoenen lichtjaren te reizen, maar niet slim genoeg om uit handen van de Mexicaanse leger te blijven![]()
Geen flauw idee, dat is gissen. Ik vind de ogen wel interessant, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen... Zeker als ze gefilmd worden om reacties te bestuderen.
Maar wat denk je er zelf van? Zou dit filmpje echt kunnen zijn en zien aliens er zo uit?
Joh, misschien bestaan ze helemaal niet. Denk eens na: We hebben in 100 jaar geleerd hoe we de aarde kunnen vernietigen. Maar buiten ons planetaire grenzen om, hebben we bar weinig te vertellen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een apache helikopter kan niet neerstorten in de jungle en de Westerse piloten kunnen niet worden gevangen genomen door een primitieve stam?
Wie zijn "ze"? Je doet alsof je weet wat er aan de hand is. Het hoeft niet te zijn zoals in de Hollywood films waarbij een heel ras besluit om naar de aarde te komen. Misschien zijn we 1 van de vele primitieve werelden die in hun galactische bereik liggen en misschien zijn we niet meer dan een onderzoekswereld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, misschien bestaan ze helemaal niet. Denk eens na: We hebben in 100 jaar geleerd hoe we de aarde kunnen vernietigen. Maar buiten ons planetaire grenzen om, hebben we bar weinig te vertellen.
Als er een beschaving bestaat dat honderden jaren verder is dan die van ons, laten ze zich echt niet gek maken door de inferieure mens.
Als ET natuurlijk!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:50 schreef Martin1234 het volgende:
Hoe moet of zal het hoofd er dan eventueel wel uit moeten zien dan?
Even gesteld dat ze door 'onze' sterrenstelsel en andere delen van het universum reizen. Maakt wel dat ze verder zijn dan ons. Zoals in je uitleg, net als hoe wij verder zijn dan de leeuwen. Maar maakt ze idd niet per definitie onoverwinnelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 03:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En dat ze tussen de sterren kunnen reizen, maakt ze nog geen goden die voor ons ongrijpbaar zijn. Zonder hun technologie hoeven ze niet perse sterker te zijn dan wij. De mens is de baas over leeuwen en tijgers bijv. maar ik zie mezelf niet zonder technologie (jeep of wapen) een groep leeuwen binnen lopen.
Een buitenaards wezen dat neerstort kan sterven in de crash of zwaar gewond raken. Wat wil die zwaargewonde doen wanneer er een team van tientallen gewapende soldaten om hem heen staat? Als zij biologische wezens zijn, dan kan een mensenkogel nog steeds veel schade aanrichten. Dat buitenaardse wezens tussen de sterren kunnen reizen, dat maakt ze nog geen superman.
Als alle regeringen besluiten tijgers en leeuwen zo snel mogelijk om te laten brengen, zijn ze binnen een week uitgestorven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Even gesteld dat ze door 'onze' sterrenstelsel en andere delen van het universum reizen. Maakt wel dat ze verder zijn dan ons. Zoals in je uitleg, net als hoe wij verder zijn dan de leeuwen. Maar maakt ze idd niet per definitie onoverwinnelijk.
True. Denk ook aan ontbossing, wat gewoon een reële happening is. Maar goed, bomen zijn geen leeuwen natuurlijk. Ontbossing kan dan weer invloed hebben op bepaalde diersoorten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als alle regeringen besluiten tijgers en leeuwen zo snel mogelijk om te laten brengen, zijn ze binnen een week uitgestorven.
Als soort hebben we een veel grotere overlevingskans, we zijn talrijker, intelligent genoeg om gereedschappen en wapens te gebruiken en te communiceren en de enige die op het idee komt om - al dan niet hypothetisch - een andere soort volledig uit te roeien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef heartz het volgende:
[..]
True. Denk ook aan ontbossing, wat gewoon een reële happening is. Maar goed, bomen zijn geen leeuwen natuurlijk. Ontbossing kan dan weer invloed hebben op bepaalde diersoorten.
Maar mocht een mens toch ongewild tussen de leeuwen terecht komen. Hoeveel kans op overleving of overwinning heeft deze mens dan, zonder zijn technologische wapens?
Als hij zuur kijkt, dan is dat vast omdat hij gevangen is genomenquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:29 schreef heartz het volgende:
Maar pcp, waarom kijkt deze alien volgens jouw fantasie zo zuur?
Ik probeerde het eerder ook al, indirect, te peilen bij je.
En hoezo is de temperatuurregulatie in het lichaam (wel/ niet) hetzelfde bij hen als bij ons?
Ik vraag me altijd af of aardse condities een definitie voor leven is.quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als hij zuur kijkt, dan is dat vast omdat hij gevangen is genomen![]()
En volgens de boeken van Dolores Cannon zijn de Grey aliens een soort van werkersras dat gebouwd is door een nog hogere intelligtie om hier werk op Aarde te verrichten. Als dat waar zou zijn, dan zijn ze vast gebouwd op aardse temperaturen.
Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.quote:Op zondag 9 december 2012 02:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog een leuke. Iemand die tekeningen maakt voor de politie heeft ooggetuigen verklaringen omgezet in tekeningen van aliens. Hij kan 7 verschillende rassen onderscheiden:
Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.
Dat lijkt me óf een droombeeld, of 't zijn sporters gezien door kleine mensen ofzo.
Lijkt me niets alien-achtigs aan.
Wel een geinig filmpje btw!
Dat ze exact op mensen lijken, lijkt me toch ook wel heel sterk..quote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?
Laat ik maar zeggen dat ik een heel ander beeld heb over de kleine grijze 'aliens' dan de meesten denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat ze exact op mensen lijken, lijkt me toch ook wel heel sterk..
Oh? Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik een heel ander beeld heb over de kleine grijze 'aliens' dan de meesten denk ik.
De grijze 'aliens' zijn voor mij niet de aliens, altijd al dat idee gehad.quote:
Die komen ook in het filmpje voorquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
Voor jou moeten ze zeker grijs, klein en een groot hoofd met grote ogen hebben?
Meestal hoor je dan verhalen over het communiceren, dat ging niet via de mond, maar vaak via gedachten.quote:Op zondag 9 december 2012 13:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die komen ook in het filmpje voor
En nee, hoor. Ik sta open voor alles. Maar het lijken wel heel erg op normale mensen. Zelfs de tekenaar omschrijft ze zo.
Wat ik meer afvraag is: als dit op basis van ooggetuigenverslagen is, hoe weten de ooggetuigen in kwestie dan dat dit buitenaardse wezens waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |