Het kan twee kanten op, in mijn beleving:quote:Op zondag 9 december 2012 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
De grijze 'aliens' zijn voor mij niet de aliens, altijd al dat idee gehad.
Grijze 'aliens' zijn verzonnen en gemaakt om ons bang en angstig te maken.
Samenwerking met de overheid, het is waarschijnlijk wel een levend ras dat aanwezig is.
Maar om ons te omleiden met angst.
Als je ooit een alien ziet die te hollywood achtig is, grijs,klein,grote ogen, dan is het niet totaal buitenaards.
Nee, het klinkt niet vaag. Zoiets moet je niet zeggen van je eigen beleving, vind ik.quote:Dat is wat ze altijd hebben gedaan, bang maken voor buitenaards leven, want stel je eens voor dat wij echt weten wat er zich buiten de aarde afspeelt.
Dan hebben de overheden geen grote riem meer op de aarde en willen de mensen het hele verhaal.
Ik weet hoe vaag dit klinkt, maarja, de één geloofd in een man met een baard en dat is hun god en dat is allemaal goed en toegestaan.
Maar geloven in ander verhaal is voor hen krankzinnig
Oh ja, daar heb ik ook wel een over gehoord idd. Al weet ik niet waar...quote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meestal hoor je dan verhalen over het communiceren, dat ging niet via de mond, maar vaak via gedachten.
Persoonlijk acht ik de kans wel groot ja. Als ik een wezen zie die op een mens lijkt acht ik de kans groot dat het een mens is.quote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Als ze er van buiten een wat uitzien zoals mensen, hoeft het niet te betekenen dat ze ook van binnen precies het zelfde zijn, organen en dergelijke.
En ik denk niet dat elk ander buitenaards leven er precies even menselijk uitziet.
Misschien wel 2 benen en 2 armen, maar misschien wel een lengte verschil in armen benen of aantal botten in het lichaam totaal anders geplaatst.
Als mensen over leven buiten de aarde denken, vergeten ze soms het aardse denk vermogen uit te zetten.
Ze blijven met aardse denkbeelden kijken naar anderen dingen buiten de planeet.
Dat werkt niet lijkt mij.
Ik denk, zodra een buitenaards leven dat op de mens lijkt voor je staat, dat er echt wel iets duidelijk zou zijn dat het niet zomaar aards is.quote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef heartz het volgende:
[..]
Persoonlijk acht ik de kans wel groot ja. Als ik een wezen zie die op een mens lijkt acht ik de kans groot dat het een mens is.![]()
Waarom zou ik moeten denken aan aliens? Behalve als zijn ogen zouden oplichten ofzo. Maar dan zou het ook nog een demon ofzo kunnen zijn.
Nou wat natuurlijk nog een mogelijkheid is, is dat onze planeet "geseed" is door de Nordics. Dat wij dus afstammen van hen als het ware.quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die 'Nordics' zijn gewoon mensen, alleen [i]'knapper, atletischer en langer'[/í]. Right.
Dat lijkt me óf een droombeeld, of 't zijn sporters gezien door kleine mensen ofzo.
Lijkt me niets alien-achtigs aan.
Wel een geinig filmpje btw!
Wat ik mij dan afvraag bij dat idee is, stammen dan alleen de blanken die blond zijn daar vanaf? Waar stamt de rest van de mensheid dan vanaf?Afgezien de gemixte rassen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nou wat natuurlijk nog een mogelijkheid is, is dat onze planeet "geseed" is door de Nordics. Dat wij dus afstammen van hen als het ware.
quote:Nordic aliens
Nordic aliens are said by self-described contactees and some UFOlogists to be a group of humanoid extraterrestrials who resemble European racial images, or more specifically Nordic-Scandinavians.
Nordics are typically described as six to seven feet tall with long blond hair and blue eyes, and are commonly reported as being male.[1] Their skin is said to range from fair colored to tanned,[2] they are reported to be in excellent physical shape, and they are sometimes described as wearing skintight clothing.[1] During the 1950s, many contactees, especially those in Europe, reported beings fitting this description. Such claims became relatively less common in subsequent decades, as the grey alien supplanted the Nordic in most accounts of extraterrestrial encounters, but Nordic aliens are still occasionally reported.[3] Some sources, such as UFO Contact Center International, refer to Nordic-type aliens as Pleiadians, referring to the Pleiades star cluster.[4]
Reported demeanor
Nordic aliens have been described as benevolent or even "magical" beings who want to observe and communicate with humans. Contactees have said that the Nordics are concerned about the earth's environment or prospects for world peace, and may transmit messages telepathically.[3] American social worker John Carpenter said that the typical Nordic, as described by those he interviewed, "is paternal, watchful, smiling, affectionate, youthful, [and] all-knowing."[1] Stephanie Kelley-Romano says that the Nordics "are often associated with spiritual growth and love and act as protectors for the experiencers."[5] A few claimants say that the Nordics have warned them about the grey aliens,[3] but other claimants say that they have seen Nordics inside the same craft as greys.[1] In such reports, the Nordics are often interpreted as leaders, with the greys as their subordinates.[2] Jenny Randles writes that although she believes Nordics have "certainly" been involved in abductions she feels the abduction is "less essential to the encounter than it is with the [greys]."[6]
Claims throughout history
The term "Nordic" did not come into wide use until the 1980s. In earlier decades, the entities now described as Nordics were often called "Space Brothers". Some of the best known individuals who claimed to interact with Space Brothers include George Adamski, Howard Menger, and Billy Meier (who said his contacts came from the Pleiades system). However, these men's stories are widely considered "absurd hoaxes", in the words of Jerome Clark.[2]
Political scholar and UFOlogist Michael Salla suggested the possibility that United States president Dwight D. Eisenhower met with Nordic aliens at Edwards Air Force Base in February 1954 in an attempt to formulate an agreement over technology exchange and the elimination of the American nuclear arsenal. Such claims are flatly dismissed by archivists at the Eisenhower Presidential Center, who have fielded many questions on the subject over the years.[7]
Analysis
David J. Skal says that early stories of Nordic-type aliens may have been partially inspired by the 1951 film The Day the Earth Stood Still, in which extraterrestrials arrive on Earth to warn humanity about the dangers of atomic power.[8]
Stephanie Kelley-Romano observes that "white extraterrestrials are those that are most revered", compared to other beings like the greys, and argues that claimants may use their stories about extraterrestrials "as a means of articulating racially based fears".[5]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordic_aliens
Het lijkt me sterk dat buitenaardse bezoekers zich hierlaten begraven, als ze overlijden tijdens een bezoek..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:09 schreef popolon het volgende:
Geinig:
Ancient 'Alien' Burial Site Discovered
Vooralsnog gooien ze het op "Cranial deformation".
Woops!!!... een paar foutjes in de spiegel/lens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zeer interessante video met een close-up van de maan, waarbij UFO's te zien zijn:
Ik ben (oprecht) benieuwd hoe je deze verklaart:quote:Op maandag 20 januari 2014 01:52 schreef WitteMuur het volgende:
Dit hele topic, allemaal vage filmpjes die te verklaren zijn
Over deze foto is al (lang geleden) een hele discussie over geweest.quote:
Tuurlijk was hij volgens jou nep.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Over deze foto is al (lang geleden) een hele discussie over geweest.
Volgens mij was ie nep...
Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tuurlijk was hij volgens jou nep.
In realiteit is er geen conclusie over de foto te trekken.
Niet allen ik... meerderen zeiden dat het nep isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Tuurlijk was hij volgens jou nep.
In realiteit is er geen conclusie over de foto te trekken.
Het is (een stukje van) een zaklamp. (het spiegelende deel waar het lampje in zit.)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..
Nee nee, het zou een stukje van een zaklamp kunnen zijn. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is (een stukje van) een zaklamp. (het spiegelende deel waar het lampje in zit.)
[ afbeelding ]
http://www.theparacast.co(...)an-ufo-hoaxed.13377/
Dat is een theorie idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om een dingetje op het negatief ozoiets..
Soit. for TRUth's sakequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nee nee, het zou een stukje van een zaklamp kunnen zijn. Dat is iets anders.
Het kan een eiland zijn waar de zon op reflecteert net als op 't land links. Ik zie namelijk helemaal geen hoogteverschillen in een 2D foto met dit sterke contrast, het water is pikzwart. Een beetje fantasie trek je het deel links ook van de grond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niet allen ik... meerderen zeiden dat het nep is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |