Religie en buitenaardse bezoekers zijn twee totaal verschillende dingen, dat blijkt ook wel uit het volgende artikel:quote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef il_Tonno het volgende:
sorry dat ik nogal sceptisch ben in dit topic, ik vind dit hele gedoe rondom ufo's en buitenaardse wezens reuze interessant. ik heb gewoon moeite om te geloven dat wij echt in de gaten worden gehouden door ruimteschepen of zelfs aliens op aarde, ik heb concreet bewijs nodig om ergens in te geloven (net als met religie bijv.). misschien is het bewijs er al maar ben ik gehersenspoeld door de autoriteiten of wat het is waar jullie in geloven dat de reden is waarom het gros niet in aliens geloofd.
Oh, en ben je geïnteresseerd, ik heb een goeie beginverzameling gemaakt van interessante informatie over dit onderwerp:quote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef il_Tonno het volgende:
sorry dat ik nogal sceptisch ben in dit topic, ik vind dit hele gedoe rondom ufo's en buitenaardse wezens reuze interessant. ik heb gewoon moeite om te geloven dat wij echt in de gaten worden gehouden door ruimteschepen of zelfs aliens op aarde, ik heb concreet bewijs nodig om ergens in te geloven (net als met religie bijv.). misschien is het bewijs er al maar ben ik gehersenspoeld door de autoriteiten of wat het is waar jullie in geloven dat de reden is waarom het gros niet in aliens geloofd.
Eentje voor de mensen die de vorige delen niet gelezen hebben:quote:
Met name piloten rapporteren ook enorme schepen, die groter zijn dan onze vliegdekschepen. Het kan zijn dat ze met een moederschip hierheen reizen en dat de kleinere vliegende schotels meer verkenningsschepen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef DennisDekker44 het volgende:
Als je beseft hoe groot het universum is, met ontelbare sterrenstelsels en planeten, moet er wel leven "out there" zijn toch. Of ze in staat zijn met een vliegende schotel op bezoek te komen voor de koffie, is denk ik een ander verhaal.
Of een soort beschaving wat leeft zoals wij ergens in het heelal,quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef DennisDekker44 het volgende:
Als je beseft hoe groot het universum is, met ontelbare sterrenstelsels en planeten, moet er wel leven "out there" zijn toch. Of ze in staat zijn met een vliegende schotel op bezoek te komen voor de koffie, is denk ik een ander verhaal.
In het andere topic zei je dat het een opname van 2 jaar oud was?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef schommelstoel het volgende:
Paar dagen geleden gespot in/boven Emmen, opgenomen door een goede vriend.
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
In het andere topic zei je dat het een opname van 2 jaar oud was?
Oh ok!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.
Sorry.
Binnenkort ga even langs hem, ik wil zelf ook even langs exact de zelfde plaats waar dit is gefilmd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ok!Maar zijn er geen andere mensen die dat ding in de lucht hebben gezien?
Ik ben benieuwd! Als het bv. ook in het nieuws is geweest worden opties zoals kampvuur en reflecties in het water iig. minder waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Binnenkort ga even langs hem, ik wil zelf ook even langs exact de zelfde plaats waar dit is gefilmd.
Kijken of de optie's van water en reflectie ook van toepassing kunnen zijn.
Hoe oud zijn de opnames dan wel?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, dat begreep ik toen ook zo van die vriend, maar had ik dus fout.
Sorry.
Maar bij deze is het hier nu ook kenbaar >quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
2 jaar, was ook te lezen in het topic
UFO gespot in Nederland/Emmen?
http://www.niburu.nl/inde(...)d=34%3Aufo&Itemid=47quote:Afgelopen woensdag en donderdag zijn boven de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek gekleurde lichten waargenomen die de aandacht trokken van duizenden mensen. Velen beweren dat het ging om een buitenaards ruimteschip.
De rode, groene, blauwe en gele lichten werden vanuit heel Santa Domingo waargenomen en zijn uitgezonden op de nationale televisie.
Geweldig! Daar moeten andere nieuwsbronnen ook gewag van hebben gemaakt, zou je zeggen?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Summers het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/inde(...)d=34%3Aufo&Itemid=47
Denk dat het onzin is. Niburu is een ontmoetingsplek voor plotters en alu-hoedjes. Daarnaast zouden er zoveel verschillende mogelijkheden zijn wat het is geweest, dat het niet eens nieuwswaardig is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geweldig! Daar moeten andere nieuwsbronnen ook gewag van hebben gemaakt, zou je zeggen?
Die van 11 dagen geleden? Daar kan ik geen UFO in zien. Lijkt meer op een F-16 of iets in die trant. En als die aliëns hier kunnen komen, en dus sneller als het licht reizen, lijkt het me sterk dat ze met zon snelheid voorbij vliegen wat meer overeenkomt met een F-16.quote:
quote:What is the "Black Knight" satellite? It is a mysterious satellite, of unknown origin, discovered in 1960 which shadowed Sputnik. It is believed to have been of extraterrestrial origin, and signaled back old radio waves from the 1920s and 1930s before it disappeared. In short wave patterns analyzed by astronomer Duncan Lunan, it revealed its origin as Epsilon Boötes (or the star system as it was 13,000 years ago).
Interessantquote:
En ik altijd maar denken dat de ruimte een grote leegte is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgens NASA waren het ijsdeeltjes die we zagen op de beelden van de Shuttle missie met de gebroken kabel. Deze ijsdeeltjes maken wel hele rare bewegingen zoals duidelijk blijkt uit het volgende filmpje:
Dat is de ruimte ook wel, maar vlakbij een groot hemellichaam met een atmosfeer is het een ander verhaal, heb ik weleens gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:48 schreef Gray het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat de ruimte een grote leegte is.
Mooi filmpje, laat goed zien hoe bizar veel objecten daar rond gingen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgens NASA waren het ijsdeeltjes die we zagen op de beelden van de Shuttle missie met de gebroken kabel. Deze ijsdeeltjes maken wel hele rare bewegingen zoals duidelijk blijkt uit het volgende filmpje:
Wat goed!quote:
Dit is zeker interessant. Ben nog wel benieuwd wat dan een eventuele verklaring kan zijn voor datgene in het filmpje wat ik plaatste. Daar gaat het om het pad van de dingen die je in beeld ziet. Die lijken zich toch niet te gedragen als ijsdeeltjes of stof.quote:
Best link om daar schepen en experimenten te huisvesten dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is de ruimte ook wel, maar vlakbij een groot hemellichaam met een atmosfeer is het een ander verhaal, heb ik weleens gehoord.
Idd een boeiend onderwerp, had je deze daarover al gezien ..?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit is zeker interessant. Ben nog wel benieuwd wat dan een eventuele verklaring kan zijn voor datgene in het filmpje wat ik plaatste. Daar gaat het om het pad van de dingen die je in beeld ziet. Die lijken zich toch niet te gedragen als ijsdeeltjes of stof.
Die ijsdeeltjes lijken vreemde bewegingen te maken, maar er is al een verklaring gegeven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat is een hydrazine tank, afkomstig van amerikaanse raketten.quote:Op maandag 2 juli 2012 04:18 schreef DeParo het volgende:
http://www.rt.com/news/sphere-ufo-space-brazil-103/
[ afbeelding ]
Als je gelijk hebt is het een IFO.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat is een hydrazine tank, afkomstig van amerikaanse raketten.
Zeggen dat het de motoren zijn, is geen bewijs. Ik zie deeltjes die eerst naar rechts bewegen, dan weer naar links en dan een draai maken van 180 graden. Hoe kan dat, dat wil ik weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Die ijsdeeltjes lijken vreemde bewegingen te maken, maar er is al een verklaring gegeven.
bijvoorbeeld: http://blogs.discovermaga(...)nasa-ufos-explained/
Ja heb al die filmpjes gezien van hem. Zitten wel onverklaarbare dingen bijquote:Op maandag 2 juli 2012 08:34 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Idd een boeiend onderwerp, had je deze daarover al gezien ..?
Je moet er wel even voor gaan zitten
In het artikel zelf staat ook al dat het waarschijnlijk gewoon afkomstig is van zoiets inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Kijk maar:
https://www.google.nl/sea(...)ource=og&sa=N&tab=wi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |