abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100178491
Originele OP:

quote:
Hoi.

Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?

Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Hier een op zn minst entertainende video compilatie van de beste video's uit juli dit jaar:

Deel 1:
UFO's en aliens in beeld

[ Bericht 4% gewijzigd door Probably_on_pcp op 01-08-2011 00:51:15 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_100179487
TT gewijzigd met volgnummer :) De volgende keer kan je ook gewoon op 'nieuw deel' klikken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:37:05 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_100179641
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Originele OP:

[..]

Hier een op zn minst entertainende video compilatie van de beste video's uit juli dit jaar:

Die UFO op 3 min is echt mooi... Behoorlijk sicke zoom heeft die kerel trouwens op z'n camera :P
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_100180108
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
TT gewijzigd met volgnummer :) De volgende keer kan je ook gewoon op 'nieuw deel' klikken.
Dat deed ik ook :?
  maandag 1 augustus 2011 @ 01:13:59 #6
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_100180859
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Die UFO op 3 min is echt mooi... Behoorlijk sicke zoom heeft die kerel trouwens op z'n camera :P
Dat is inderdaad een bizarre zoom :P

Toch vraag ik me af wat het allemaal is wat we zien op die filmpjes.
pi_100182739
Yahoe deel #2 _O_
  maandag 1 augustus 2011 @ 03:32:56 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100182869
Ik vind die laatste erg interessant. Zo'n snelle en directe wending kan een vliegtuig nooit maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_100191500
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 03:32 schreef popolon het volgende:
Ik vind die laatste erg interessant. Zo'n snelle en directe wending kan een vliegtuig nooit maken.
Je hebt alleen totaal geen referentie aan waar het object zich bevindt, en dus wat de afstand is. Het kan heel goed iets zijn van een vliegje, die toevallig vlak voor de lens langs vliegt.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100193179
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:28 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Je hebt alleen totaal geen referentie aan waar het object zich bevindt, en dus wat de afstand is. Het kan heel goed iets zijn van een vliegje, die toevallig vlak voor de lens langs vliegt.
Jawel hoor..een vliegje.. _O-
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:28:14 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100193403
Zelfs een vliegje kan een UFO zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_100194880
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef Maron het volgende:

[..]

Jawel hoor..een vliegje.. _O-
In plaats van meteen te geloven in iets extravagants, hou ik gewoon alle opties open - ook meer aardse verklaringen. Waarom zou je dat bij voorbaat al belachelijk maken? Heb jij bewijs dan dat het geen vliegje kan zijn? :{w
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:39:41 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100195671
Mooie vid..

het is bizar.. je zit naar technologie te kijken.. maar het beslaat zo'n 'eureka' gevoel bij het kijken naar zo'n fenomeen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:09:56 #14
344797 CyberJesus
The final word.
pi_100198768
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:39 schreef Ticker het volgende:
Mooie vid..

het is bizar.. je zit naar technologie te kijken.. maar het beslaat zo'n 'eureka' gevoel bij het kijken naar zo'n fenomeen.
Je zou het is met je eigen ogen moeten zien.. man man man wat een gezicht is dat.
Zo onwerkelijk...
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:14:54 #15
344797 CyberJesus
The final word.
pi_100198921

Zou tof zijn als dit bericht echt zou zijn!
Maar ik heb mijn twijfels.
pi_100208326
Die OP video......"The time is near"......en dan 4,5 min lang zie ik alleen een hele tijd een draaiend wiel van ledjes (aan een ballon of vlieger) en daarna 2 minuten lang een vliegtuig met contrails bij een ondergaande zon (vaak zat zelf aanschouwd).
pi_100218237
Gewoon even een vraagje ik wist ff niet in welke UFO topic ik het kwijt moest haha.
Ik heb net dat filmpje gezien met die kinderen in Afrika die een ufo hebben zien landen hoe die kinderen dat vertellen als ze ondervraagd worden dat kan toch bijna niet gelogen zijn? Je ziet de angst nog in hun ogen.
Wel beetje apart dat die precies land op een plek waar een school is in Afrika, waarom niet in Europa, te grote kans dat die gezien word? Daarnaast zou hij die school ook wel gezien moeten hebben. Dat hij een bericht heeft doorgegeven aan die kinderen zonder te praten gaat me sws beetje te ver.
Alleen hoe ze allemaal precies hetzelfde tekenen van hoe het eruit zag maakt het wel geloofwaardiger voor mij. Al ben ik heel nuchter in dit soort onderwerpen.
Veel van die ufo's zijn een soort van lichtbollen, zijn het misschien verkenners net zoals wij dingen de ruimte in schieten? Dan moeten hun een heel ander soort van technologie hebben want dat gaan wij in de komende 100en jaren niet maken ben ik bang.
pi_100218993
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef Footsoldier het volgende:
Dat hij een bericht heeft doorgegeven aan die kinderen zonder te praten gaat me sws beetje te ver.
Dat van die telepathie vond ik ook altijd maar vergezocht. Maar als je kijkt naar wat de hersenen zijn, een enorm geavanceerde computer (misschien wel een quantumcomputer), dan is het niet zo raar om te denken dat een buitenaards ras dmv biogenetic engineering een zender/ontvanger kan bijbouwen in hun hersenen.

Onze pc's zijn heel erg geavanceerd en complex vergeleken met een simpel apparaatje als een dongle voor wifi of bluetooth. Met genoeg kennis moet het engineeren van een zender/ontvanger niet zo moeilijk zijn. Waarschijnlijk kun je dat ook zonder bio-engineering doen dmv een technologisch iets wat communiceert met de hersenen.

Misschien hebben de aliens wel een technologie waarbij ze gedachten kunnen sturen naar andere hersenen. Nogmaals, vanuit het computerperspectief is dit helemaal niet zo vergezocht. Wij hebben zelf ook al de apparatuur ontwikkeld om met onze gedachten apparaten te besturen. Wie weet wat de (nabije) toekomst ons brengt.

En om even weer terug te komen op het brein als computer... Misschien hebben wij allang een soort van zender/ontvanger in onze hersenen, alleen weten wij deze niet te gebruiken. Misschien zijn de drivers kapot of niet bestaand of toereikend en moeten we deze updaten als het ware. Er zijn mensen die beweren dat je door bijv. gerichte meditatie een soort van telepatisch vermogen kunt ontwikkelen. Ook tweelingen lijken over een bepaalde mate van telepathie te beschikken.
pi_100225800
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En om even weer terug te komen op het brein als computer... Misschien hebben wij allang een soort van zender/ontvanger in onze hersenen, alleen weten wij deze niet te gebruiken. Misschien zijn de drivers kapot of niet bestaand of toereikend en moeten we deze updaten als het ware. Er zijn mensen die beweren dat je door bijv. gerichte meditatie een soort van telepatisch vermogen kunt ontwikkelen. Ook tweelingen lijken over een bepaalde mate van telepathie te beschikken.
Voor zover ik weet is het al langer bekend dat zeer jonge kinderen over meer paranormale gaven beschikken dan volwassenen. Men wijst naar onze "logische" wereld, die wij onze kinderen opleggen en volstampen met allerlei logische regeltjes, waardoor die ontwikkeling stopt en zelfs ongedaan wordt gemaakt.

Ik vind het helemaal niet onaannemelijk dat de hersenen in staat zijn om voor zender/ontvanger te spelen. Mensen met voorspellende gaven of mensen die met geesten kunnen praten zouden dit bijvoorbeeld best wel eens gewoon actief kunnen hebben. Dus ja, wie weet, dat we (= de mensheid, niet wij specifiek) in de toekomst allemaal telepatisch begaafd worden :).

Voor wat betreft tweelingen wil ik nog wel een kanttekening plaatsen: de hersenen zijn op vrijwel identieke wijze gevormd, dus het is dan niet raar om te beseffen dat ze ook dezelfde manier van denken hebben en dezelfde denkbeelden. Dit kan lijken op telepathie. Je ziet dit fenomeen ook weleens tussen broers en/of zussen, die geen meerling zijn, maar die toch bijvoorbeeld dezelfde kleding keuze hebben.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:27:44 #20
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100240806
Telepathie is nog nooit ook maar voor een procent bewezen. Onze hersenen zijn inderdaad een hele grote computer, maar ook twee computers kunnen zonder verbinding niet met elkaar communiceren. :'-)

Kunnen we het weer over beeldmateriaal hebben?

Jammer van die compilatie in dat eerste filmpje, een aantal zijn echt overduidelijk fake. Op 9.28 is bijvoorbeeld gewoon een vliegtuig te zien. 11.24 is het materiaal bewerkt, je kunt dat vrij eenvoudig zien.

Een aantal anderen wachten op verklaring.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100242036
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Telepathie is nog nooit ook maar voor een procent bewezen.
Dat wordt toch ook nergens beweerd :?

Heb jij verder wel plezier in je leven? Sta jij jezelf het wel toe om af en toe eens een beetje te filosoferen of mag jij van jezelf alleen maar de gebaande weg bewandelen?
pi_100242339
Op deze site is een van de vetste UFO video's ooit te vinden:

Ik denk dat ie fake is....

[ Bericht 73% gewijzigd door Summers op 03-08-2011 06:36:11 (Spam) ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:36:40 #23
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100242762
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Heb jij verder wel plezier in je leven? Sta jij jezelf het wel toe om af en toe eens een beetje te filosoferen of mag jij van jezelf alleen maar de gebaande weg bewandelen?
Ik ben behoorlijk belezen over filosofie ook, dus ja, ik sta mezelf dat wel toe.

En ook buiten de gebaande paden, maar hou niet zo van knollen voor citroenen verkopen...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:07:48 #24
344797 CyberJesus
The final word.
pi_100243869
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Op deze site is een van de vetste UFO video's ooit te vinden:

- reactie op edit verwijderd -

Ik denk dat ie fake is....

Die is echt gek ja !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-08-2011 15:28:49 ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:10:00 #25
344797 CyberJesus
The final word.
pi_100243960
Deze is wel erg bizar, en ook geloof ik dat dit echt is.

quote:
In 1997 syndicated talk show host Art Bell received a frantic call from a man claiming to have worked in Area 51. The entire radio station was zapped off the air as soon as the caller began to reveal detailed plans concerning "aliens" the government, and the population.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')