Hier een op zn minst entertainende video compilatie van de beste video's uit juli dit jaar:quote:Hoi.
Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?
Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Die UFO op 3 min is echt mooi... Behoorlijk sicke zoom heeft die kerel trouwens op z'n cameraquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Originele OP:
[..]
Hier een op zn minst entertainende video compilatie van de beste video's uit juli dit jaar:
Dat deed ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
TT gewijzigd met volgnummerDe volgende keer kan je ook gewoon op 'nieuw deel' klikken.
Dat is inderdaad een bizarre zoomquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:37 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Die UFO op 3 min is echt mooi... Behoorlijk sicke zoom heeft die kerel trouwens op z'n camera
Je hebt alleen totaal geen referentie aan waar het object zich bevindt, en dus wat de afstand is. Het kan heel goed iets zijn van een vliegje, die toevallig vlak voor de lens langs vliegt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:32 schreef popolon het volgende:
Ik vind die laatste erg interessant. Zo'n snelle en directe wending kan een vliegtuig nooit maken.
Jawel hoor..een vliegje..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:28 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Je hebt alleen totaal geen referentie aan waar het object zich bevindt, en dus wat de afstand is. Het kan heel goed iets zijn van een vliegje, die toevallig vlak voor de lens langs vliegt.
In plaats van meteen te geloven in iets extravagants, hou ik gewoon alle opties open - ook meer aardse verklaringen. Waarom zou je dat bij voorbaat al belachelijk maken? Heb jij bewijs dan dat het geen vliegje kan zijn?quote:
Je zou het is met je eigen ogen moeten zien.. man man man wat een gezicht is dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:39 schreef Ticker het volgende:
Mooie vid..
het is bizar.. je zit naar technologie te kijken.. maar het beslaat zo'n 'eureka' gevoel bij het kijken naar zo'n fenomeen.
Dat van die telepathie vond ik ook altijd maar vergezocht. Maar als je kijkt naar wat de hersenen zijn, een enorm geavanceerde computer (misschien wel een quantumcomputer), dan is het niet zo raar om te denken dat een buitenaards ras dmv biogenetic engineering een zender/ontvanger kan bijbouwen in hun hersenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef Footsoldier het volgende:
Dat hij een bericht heeft doorgegeven aan die kinderen zonder te praten gaat me sws beetje te ver.
Voor zover ik weet is het al langer bekend dat zeer jonge kinderen over meer paranormale gaven beschikken dan volwassenen. Men wijst naar onze "logische" wereld, die wij onze kinderen opleggen en volstampen met allerlei logische regeltjes, waardoor die ontwikkeling stopt en zelfs ongedaan wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En om even weer terug te komen op het brein als computer... Misschien hebben wij allang een soort van zender/ontvanger in onze hersenen, alleen weten wij deze niet te gebruiken. Misschien zijn de drivers kapot of niet bestaand of toereikend en moeten we deze updaten als het ware. Er zijn mensen die beweren dat je door bijv. gerichte meditatie een soort van telepatisch vermogen kunt ontwikkelen. Ook tweelingen lijken over een bepaalde mate van telepathie te beschikken.
Dat wordt toch ook nergens beweerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Telepathie is nog nooit ook maar voor een procent bewezen.
Ik ben behoorlijk belezen over filosofie ook, dus ja, ik sta mezelf dat wel toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb jij verder wel plezier in je leven? Sta jij jezelf het wel toe om af en toe eens een beetje te filosoferen of mag jij van jezelf alleen maar de gebaande weg bewandelen?
Die is echt gek ja !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Op deze site is een van de vetste UFO video's ooit te vinden:
- reactie op edit verwijderd -
Ik denk dat ie fake is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-08-2011 15:28:49 ]Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:In 1997 syndicated talk show host Art Bell received a frantic call from a man claiming to have worked in Area 51. The entire radio station was zapped off the air as soon as the caller began to reveal detailed plans concerning "aliens" the government, and the population.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |