http://www.knotsknetter.nl/ (Vlgs het linkje van de foto.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
IK. MOET. DIE. MET. DIE. APPEL
Waar???
Allemaal spul van Dunsquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Waar???
ze hebben ook nog een blauwe, tof hè?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Waar???
Jaaaaaaaaaa beter en ook goedquote:
quote:
*popcorn pakt* of ging je niet twisten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
* mompelt iets over smaak en twisten
Dat houdt me idd nog tegen, trek ik ze het shirt nog aan na de maand december?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die zou ik zelf dan weer nooit kopen wegens erg feestdagen gerelateerd.
Dan liever veel geld uitgeven voor iets wat een tijd mee gaat. Daarom ook een wat grotere maat bijvoorbeeld.
Ik probeer handig te worden met de naaimachine jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef mignonne het volgende:
Ben je handig met de naaimachine? Je kunt ook overwegen om een proefmodel te maken in die maat 62. Ik vind de maatvoering van de knippie patronen niet altijd heel erg logisch geloof ik. Soms veel groter dan wat ik bij bijv. hema zou verwachten, soms veel kleiner.
Als je een proef maakt dan weet je hoeveel je moet verkleinen, en misschien valt t wel klein en hoef je niets te verkleinen
oh op die fiets, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, ik dacht dat het kleinste maatje van het knippie patroon een 62 was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik probeer handig te worden met de naaimachine jaEn er gewoon aan beginnen is dan meestal het beste devies... De kleinste maat op de site van knotsknetter is 62, ik ga 'm nu met het patroon van knippie dus in 56 proberen...
Eens, ik koop ook liever bijv de onderste, die kan langer mee. Lientje draagt overigens nu maat 74 van die jumpsuit en die kon ze al aan toen ze net in 68 zat. Nu zit ze in grote 68, kleine 74 (normale kleding) en ze kan hem nog een poos aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die zou ik zelf dan weer nooit kopen wegens erg feestdagen gerelateerd.
Dan liever veel geld uitgeven voor iets wat een tijd mee gaat. Daarom ook een wat grotere maat bijvoorbeeld.
Of! Bontsokken van Dubarryquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:
snowboots zijn ook lellek jade vraag is nog ga ik voor boots of joggers.. ik denk joggers. Om boots zou de hele dag aan te hebben lijkt me zo zwaar? Bij de Shoeby waren ze echt leuk en mooi maar pas vanaf 28
![]()
Die van Crocs vind ik mooi, maar 't profiel is te glad naar mn zin. Kijk ik ga niet op wintersport ofzo maar anders kan ik net zo goed een kaplaars kopen
Maar een los shirtje en broekje kan je dan weer combineren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eens, ik koop ook liever bijv de onderste, die kan langer mee. Lientje draagt overigens nu maat 74 van die jumpsuit en die kon ze al aan toen ze net in 68 zat. Nu zit ze in grote 68, kleine 74 (normale kleding) en ze kan hem nog een poos aan.
Als ik nu weer nieuwe bestel dan bestel ik maat 80, die kan ze dan ook nog heel veel maanden aan. En ik koop maar twee 'dure' jumpsuits per maat, nooit meer dan dat en de grens ligt voor mij wel op 25 euro.
Tis wel een kledingstuk he? Koop eens los een shirtje en broekje, dan ben je het ook al bijna kwijt.
Ik vind t vooral grappig voor een kindje dat net geboren is in decemberquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat houdt me idd nog tegen, trek ik ze het shirt nog aan na de maand december?
(en dat ik ook niet weet of ik het een shirt voor Zoë vind of toch voor Ryan)
Ik had voor Lente ook erg veel naturelkleurtjes; felle kleuren vond ik maar niks voor een baby. Helaas was er geen enkele baby die er zó slecht uitzag in aardetinten als Lente.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef TimeJumper het volgende:
En ik heb een beetje schrik gekregenvan Kleurdoos en Lex, met de "lading" kleertjes die niet echt staat qua kleur.
Ik wacht effe tot die er is, kijken of ik dan nog iets nodig heb
Ja ikweenie, ik heb nog nooit een eigen kind gehadquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoef je neit altijd te hebben he TJ
Ik heb nog nooit een miskoop gedaan kwa kleur voor Floris (vind ik tenminste)
Maar hij heeft dezelfde kleuren als ik, dus hij kan eigenlijk alle kleuren die ik kan hebben ook hebben. Hoewel hij ook geel kan/kon(heb niet veel geel voor m) hebben, en ik dus echt helemaal niet.
Nou zet snel in V&A danquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had ook best veel jumpsuits. Maar uiteindelijk bijna niet aangehad. Met een los broekje en truitje kon ik na het spugen makkelijker alleen truitje wisselen.
Hij heeft ze nu als pyjama aan. Maar hij is er bijna uitgegroeid!!
Ohw graag, volgens mij kreeg ik toen ook de link van jou en hebben we haast gelijktijdig besteld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Poppedein het volgende:
TJ, ik heb die laarsjes nog voor je in volgens mij 16/17, Jelte heeft ze echter nooit gepast want das een grootpootje en ik dacht er pas te laat aan... Dus als je wil mag je ze van me overnemen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef oeke het volgende:
Oh, wat goed!
Waarmee, waarmee?
Ik ben benieuwd wat je gaat kopen, hoe leuk ook, die jumpsuit vind ik toch niet echt wat voor je meisje.
Claudia, wat een prachtkinderen heb jequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het GAP-pakje ook!
[ afbeelding ]
Heel tof, ik zou m zo kopen. Alleen draagt Dottir al sinds 62 geen jumpsuits meer..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef mignonne het volgende:
oh!!!!
ik heb een cadeaubon van 25,- van zaIando gewonnen! yaaaaaaay!!!![]()
![]()
![]()
zal ik?
[ afbeelding ]
nee grapje, hoe tof ik em ook vind, ik ga voor iets functionelers![]()
Kind is net thuis van de peuterspeelzaal en ze waren het eerste waar hij naar toe liep toen hij binnenkwam.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HahaMijn smaak is het ook niet echt.
Ik hoop echt dat Puck de dino fase overslaat *houdt hart vast*
Graag gedaan hoor![]()
Boden heeft korting en gratis verzenden
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:36 schreef danic het volgende:
Die zijn echt geweldig. Die met die appeltjes ook!
Ik was niet helemaal mijn subtiele zelfquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
* mompelt iets over smaak en twisten
Gaat er af als je het in je winkelmandje plaatstquote:Op woensdag 9 november 2011 11:53 schreef bitterend het volgende:
DML Hoe krijg ik die 20%? ik zie veel leuke dingen maar 25 pond per jurk...
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef Spewey het volgende:
Of Bodpa moet een meisje bakken, dan is alles voor Bodpa
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:25 schreef Cooki het volgende:
joehoe Elmo: kiek ns:
maatje 86/98![]()
[ afbeelding ]
t wonder van 9 november, zullen we maar zeggen...
Ho wacht es ff, ik had dat jurkje al gedibst, en volgens mij was Twentemeisje dan weer na mijquote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef Spewey het volgende:
Of Bodpa moet een meisje bakken, dan is alles voor Bodpa
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef Fannetje het volgende:
Ho wacht es ff, ik had dat jurkje al gedibst, en volgens mij was Twentemeisje dan weer na mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Cooki het volgende:
[..]mag Zoë t jurkje nog wel aan, of moet ze het al afgeven?
![]()
![]()
Nee, ik zou voor 3-4 yr dan gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor maat shirts zou je me voor Ivan adviseren, Spewey? Maat 92 zit nu net te klein voor hem, 98 valt nog ruim. Denk je dat 2-3 jaar voldoet?
gatverdamme wie doet dat nouquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dank je, BJ! Ik zat me net wel af te vragen of het wel zo tactisch is om de kleertjesmama's te confronteren met een kleuter aan de borst.
Maar ze zullen de shock wel te boven komen, denk ik.
Jippie dat wordt naar de lidl. Ik vond 35 euro te gek voor n pak, maar ik wil er wel eentje just in case als het hard gaat sneeuwen......quote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Zoekt iemand nog baby winter pakjes?
Vanaf 14 november bij Lidl. 12,99 Euro.
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Zoekt iemand nog baby winter pakjes?
Vanaf 14 november bij Lidl. 12,99 Euro.
[ afbeelding ]
Winteroverall met warme capuchon en fleecevoering
Afneembare voetjes en handschoenen met opbergtas
Lange ritssluiting met kinbescherming
Water- en vuilafstotend dankzij Bionic Finish
Met handig naamkaartje aan de binnenkant
In verschillende kleuren
Maten: 50 t/m 80
Ook skibroeken en jassen vanaf maat 122
Nou ja, aangezien ze nog niet loopt, koop ik liever nog geen (in verhouding dure) schoenen, die ze dan alleen maar buiten aan heeft.. Of ben ik dan raar?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
1,5? niet gewoon schoenen? met sokken? dat doe ik bij Evie altijd en die heeft nooit koude voeten?
Ja, dus toch!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och kijk dat gupje nou![]()
![]()
![]()
Staat hem super! Hij was daarvoor van Ivan trouwens
Haha, ik had het er bijna zelf bijgeschrevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
gheheh dat gitaartruitje heb ik ook van DML overgenomen
en wat ben jij daar lekker bol twinksdaar is ook niets meer van over he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt? Ik herken mezelf er niet in, dus vind ik het maar gek staan. De kilo's zijn er ook vanzelf afgegaan, ondanks dat ik snoepMijn eigen kleren pas ik nog niet allemaal, want mijn heupbotten lijken breder en mijn borsten zijn (nog?) wat groter.
[ Bericht 9% gewijzigd door Twinkly op 11-11-2011 13:27:01 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
lieve fotoquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, inderdaad, KD. Het verschil met toen je zwanger was vind ik ook heel groot, Twinkly! Ik vond je wel heel mooi zwanger. Die kilo's stonden je goed!
Ik kwam deze foto ook nog tegen. Hierop zie je goed dat het shirtje te klein zat:
[ afbeelding ]
Zelfs Lena ligt niet meer zo bij me.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
IvanNiels heeft nooit zo bij ons willen liggen, die wilde alleen maar rechtop tegen je aan hangen.
Eigenwijze oma geloofde ons niet:Wat een leuk shirtje/rompertje! Waar had je dat vandaan? Ook de Hema? Ik ken het niet. (We moeten toch een beetje doen alsof we het over kleertjes hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt? Ik herken mezelf er niet in, dus vind ik het maar gek staan. De kilo's zijn er ook vanzelf afgegaan, ondanks dat ik snoepMijn eigen kleren pas ik nog niet allemaal, want mijn heupbotten lijken breder en mijn borsten zijn (nog?) wat groter.
)
Ik kende je natuurlijk eerst en vooral door de zwangerschap. Ik wist niet dat je zo tenger gebouwd was! Je zag er gewoon heel normaal van postuur uit, hoor, en ik vond je buik zo mooi. Misschien herkende ik er op dat moment ook iets in, dat weet ik niet meer zo goed. Als ik zie hoe tenger je nu weer bent dan kan ik me wel voorstellen dat je je niet jezelf voelde. Dat had ik ook sterk. En ook mij gaat het lukken om weer op gewicht te komen! Als Lena één wordt dan zit ik weer op mijn post-Ivangewicht.Het gaat heel geleidelijk, maar ik val gewoon netjes af. Ik denk dat ik wel 30 kilo ben aangekomen tijdens de zwangerschap van Ivan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Haha, ja precies daarom heb ik er een tuinbroek overheen aangetrokkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, die zien er fijn uit, Twinkly!
Grappig wat je met dat shirtje op de onderste foto hebt gedaan. Ik heb het voor Ivan indertijd gekregen. Er staan letters op, nietwaar? Ik vond het niet een heel mooi maar wel een heel fijn shirtje, lekker zacht. Met zo'n tuinbroek zie je het stomme gedeelte niet.
Ow, wat een lieve foto....quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, inderdaad, KD. Het verschil met toen je zwanger was vind ik ook heel groot, Twinkly! Ik vond je wel heel mooi zwanger. Die kilo's stonden je goed!
Ik kwam deze foto ook nog tegen. Hierop zie je goed dat het shirtje te klein zat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleding, van dat chambray, iets lichter dan dit
:)
Dottir gelukkig nog wel als ze moe is. Ik heb een knuffelbabyquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn grijzig. mn lief weet niet meer of ze nog meer kleuren hadden zegt ie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
thnx! effkes halen van de week![]()
zijn ze nou zwart?
ik vind die zwarte van 14,95 leukerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef SacreCoeur het volgende:
dees is echt leuk, lief en cheap
die mag wel vies worden van de gourmet/fondue op 1ste kerstdag
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D82%2094770%2014022%2074%202905%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Je hebt mooi niet gezwaaid!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Mignonne, is dat allemaal van de Primark?
Het bovenste blousje staat volgens mij erg leuk!
Ik ben vorige week bij de Primark geweest en ik mocht ook naar meisjeskleding kijken want een vriendin met dochtertje van 3 maanden waren mee![]()
(Vanyel, je bijna buurvrouw, dus ik was weer bij je in de straat)
Ik wist uit m'n hoofd niet op welk nummer je woondequote:
ik vind mouwloos niet praktisch, ik zou bijvoorbeeld ook nooit die wollige jurkjes kopen die ze hebben waar iedereen zo over schreeuwtquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind die zwarte van 14,95 leukermet dat strikje
Die zocht ik dus!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
wat voor maatje heeft lente? ik heb hier nog spaanse slofjes liggen, die zijn perfect! elin past ze niet meer, je mag ze van mij voor nop hebben, als ze passen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je google in de buurt
stel luie donders
Nee helaas niet hier in de buurt, maar Alexandrium (Rdam) is maar 40 minuutjes rijdenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef Reilain het volgende:
Meimel hebben ze hier een primark in de buurt?
Mn computer liet de vorige berichten niet goed zien, maar hoef k niet naar de Primark te rijden komende week.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vandaag in de primark maar het aanbod voor jongetjes vond ik bedroevend
Heeft hij wel al zijn kleertjes van maat 50 en 56 minimaal een keer aangehad? Of is ie te snel gegroeid?quote:Op zondag 13 november 2011 08:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook salevan alles, want ik ga lex zijn garderobe maar eens omtoveren
50/56 en 56 overgeslagenquote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Heeft hij wel al zijn kleertjes van maat 50 en 56 minimaal een keer aangehad? Of is ie te snel gegroeid?
maar ze hebben naast de primark ook een name it daar.quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef J-net het volgende:
[..]
Mn computer liet de vorige berichten niet goed zien, maar hoef k niet naar de Primark te rijden komende week.
Ik vind sowieso jongetjes minder dan meisje.
Hier in Vlaardingen bij H&M is het 1/4 jongens, 1/4 positiekleding en 1/2 meisjeskleding.
Bij C&A hier is het 5 rekken meisjes en 3 rekken jongens. En die van de meisjes nog veel voller en meer verschillende dingen, bij jongens hangt een broekje in elke maat 2 keer en bij meisjes 2 broeken in elke maat 1 keer.
Ik ga vandeweek misschien weer naar de grote C&A in koopgoot.
Hoewel, misschien maar even op de sale wachten.
We lovvvveeee sale <3
De babyjongensspullen van name it zijn briljant voor meisjes.quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar ze hebben naast de primark ook een name it daar.
Die heeft meestal veel leuks voor jongetjes en niets voor meisjes.
Ik doe altijd mn best mn bescheiden te zijn, maar dat houd ik nooit zo lang vol.quote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Je mag nogal wat voorkeuren uitspreken, aangezien het voor je dochter is
Volgens mij heb ik je nummr, kan ik je altijd even sms-en als ik iets zie om te vragen of het iets is? Maillot is ook nog best ruim, kabel, glad, werkje, met of zonder voeten, nou ja, van alles is mogelijk. Ik kijk, sms je als ik iets tegenkom en dan zien we wel
ja man die hangen in een schap, elke winkel zou ze moeten hebben omdat ze in het basisass. opgenomen zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb een verzoekje.
Heb van KD dat leuke, roodgeblokte jurkje overgenomen. Heb bij Zeeman wel een rood vestje voor erbij gevonden, maar kan nérgens een rode legging of maillot vinden.
Iemand die binnenkort ff voor me zou willen kijken bij de Hema of zo?
Kom deze kant maar op met Lexquote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
O maar het is mijn bedoeling om hier zo snel mogelijk te maken dat ik weg kom hoor.. heerhugowaard *ril*
Graag gedaan !!quote:Op maandag 14 november 2011 14:11 schreef Troel het volgende:
Wat fijn dat je je aanmeld om ons dat te komen vertellen! Dank je wel!
ik heb m in 68quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kom deze kant maar op met LexKan ie wel met Saartje van TM trouwen
![]()
Past Lex al in dat hemapakje? Die geblokte? Matthias had net die van hem nog aan maar kreeg hem niet meer dicht aan de onderkantEn hij spuugde hem nog onder ook
![]()
als je ze strijkt dan kunnen ze in de lengte nog heel lang mee, ze rekken goedquote:Op maandag 14 november 2011 16:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
die zijn heeeeel fijnik ga binnenkort ook weern een shitload van die maillots halen, in 98/104 (86/92 wordt zelfs mijn spillepootje te smal..)
Lex heeft de onderste ookquote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70 95193 09090 91 2546 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze hebben ze weer bij H&M. Weet niet of het al gepost is?
Leander had hem 2 jaar terug ook en stond zo gaaf. We hebben nu voor Matthias deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70 95190 10100 91 2545 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja, en dat je dan denkt, ik heb alles en dat er dan toch nog een propvolle AH-tas ergens ligt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeke ik dacht dat valt toch nog wel mee maar toen zag ik die zwarte weekendtassen pas![]()
Wij hebben er twee gekocht ook (ik kan nooit normaal 1 ding van iets kopenquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef J-net het volgende:
Manlief heeft voor mn kleine vent ook t winterpak van de lidl gehaald voor 12.99. Thanks voor de tip hier.
ik heb de olijfgroene gekocht die vond ik t mooistquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef danic het volgende:
[..]
Wij hebben er twee gekocht ook (ik kan nooit normaal 1 ding van iets kopen) Een 62/68 in wit geruit en een paarse 74/80.
Die kleine kan ze nu al aan, dus de volgende ongeveer in december/januari.
Ik heb niet het idee dat ze héél erg dik zijn, maar als ze maar warm zijn denk ik dan maar.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
MeNicole, ik weet nog dat ik dat smokingpak 2 jaar geleden hier met plaatje en al poste en schreeuwde dat ik dat het meest afschuwelijke ding vond wat ik ooit gezien had, en dat jij toen daarna vertelde dat Leander die had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh die foto! <3
Isabeau heeft een nieuwe sjaal en muts. Kwam meteen van pas vandaag:
Mocht absoluut niet af op 't kdv.
Jij onthoudt ook écht alles!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
En dan te bedenken dat je vorig jaar nog hard op zoek was naar een muts met koordjes om vast te binden omdat ze geen muts op liet!
Wolf wil trouwens nog steeds geen muts opkrijg t niet voor elkaar
Cute.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:30 schreef Cooki het volgende:
Claudia![]()
check de pyjama, een groot succes!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |