ik heb m in 68quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kom deze kant maar op met LexKan ie wel met Saartje van TM trouwen
![]()
Past Lex al in dat hemapakje? Die geblokte? Matthias had net die van hem nog aan maar kreeg hem niet meer dicht aan de onderkantEn hij spuugde hem nog onder ook
![]()
als je ze strijkt dan kunnen ze in de lengte nog heel lang mee, ze rekken goedquote:Op maandag 14 november 2011 16:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
die zijn heeeeel fijnik ga binnenkort ook weern een shitload van die maillots halen, in 98/104 (86/92 wordt zelfs mijn spillepootje te smal..)
Lex heeft de onderste ookquote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70 95193 09090 91 2546 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze hebben ze weer bij H&M. Weet niet of het al gepost is?
Leander had hem 2 jaar terug ook en stond zo gaaf. We hebben nu voor Matthias deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70 95190 10100 91 2545 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja, en dat je dan denkt, ik heb alles en dat er dan toch nog een propvolle AH-tas ergens ligt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeke ik dacht dat valt toch nog wel mee maar toen zag ik die zwarte weekendtassen pas![]()
Wij hebben er twee gekocht ook (ik kan nooit normaal 1 ding van iets kopenquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef J-net het volgende:
Manlief heeft voor mn kleine vent ook t winterpak van de lidl gehaald voor 12.99. Thanks voor de tip hier.
ik heb de olijfgroene gekocht die vond ik t mooistquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef danic het volgende:
[..]
Wij hebben er twee gekocht ook (ik kan nooit normaal 1 ding van iets kopen) Een 62/68 in wit geruit en een paarse 74/80.
Die kleine kan ze nu al aan, dus de volgende ongeveer in december/januari.
Ik heb niet het idee dat ze héél erg dik zijn, maar als ze maar warm zijn denk ik dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |