Nee helaas niet hier in de buurt, maar Alexandrium (Rdam) is maar 40 minuutjes rijdenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef Reilain het volgende:
Meimel hebben ze hier een primark in de buurt?
Mn computer liet de vorige berichten niet goed zien, maar hoef k niet naar de Primark te rijden komende week.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vandaag in de primark maar het aanbod voor jongetjes vond ik bedroevend
Heeft hij wel al zijn kleertjes van maat 50 en 56 minimaal een keer aangehad? Of is ie te snel gegroeid?quote:Op zondag 13 november 2011 08:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook salevan alles, want ik ga lex zijn garderobe maar eens omtoveren
50/56 en 56 overgeslagenquote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Heeft hij wel al zijn kleertjes van maat 50 en 56 minimaal een keer aangehad? Of is ie te snel gegroeid?
maar ze hebben naast de primark ook een name it daar.quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef J-net het volgende:
[..]
Mn computer liet de vorige berichten niet goed zien, maar hoef k niet naar de Primark te rijden komende week.
Ik vind sowieso jongetjes minder dan meisje.
Hier in Vlaardingen bij H&M is het 1/4 jongens, 1/4 positiekleding en 1/2 meisjeskleding.
Bij C&A hier is het 5 rekken meisjes en 3 rekken jongens. En die van de meisjes nog veel voller en meer verschillende dingen, bij jongens hangt een broekje in elke maat 2 keer en bij meisjes 2 broeken in elke maat 1 keer.
Ik ga vandeweek misschien weer naar de grote C&A in koopgoot.
Hoewel, misschien maar even op de sale wachten.
We lovvvveeee sale <3
De babyjongensspullen van name it zijn briljant voor meisjes.quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar ze hebben naast de primark ook een name it daar.
Die heeft meestal veel leuks voor jongetjes en niets voor meisjes.
Ik doe altijd mn best mn bescheiden te zijn, maar dat houd ik nooit zo lang vol.quote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Je mag nogal wat voorkeuren uitspreken, aangezien het voor je dochter is
Volgens mij heb ik je nummr, kan ik je altijd even sms-en als ik iets zie om te vragen of het iets is? Maillot is ook nog best ruim, kabel, glad, werkje, met of zonder voeten, nou ja, van alles is mogelijk. Ik kijk, sms je als ik iets tegenkom en dan zien we wel
ja man die hangen in een schap, elke winkel zou ze moeten hebben omdat ze in het basisass. opgenomen zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb een verzoekje.
Heb van KD dat leuke, roodgeblokte jurkje overgenomen. Heb bij Zeeman wel een rood vestje voor erbij gevonden, maar kan nérgens een rode legging of maillot vinden.
Iemand die binnenkort ff voor me zou willen kijken bij de Hema of zo?
Kom deze kant maar op met Lexquote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
O maar het is mijn bedoeling om hier zo snel mogelijk te maken dat ik weg kom hoor.. heerhugowaard *ril*
Graag gedaan !!quote:Op maandag 14 november 2011 14:11 schreef Troel het volgende:
Wat fijn dat je je aanmeld om ons dat te komen vertellen! Dank je wel!
ik heb m in 68quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kom deze kant maar op met LexKan ie wel met Saartje van TM trouwen
![]()
Past Lex al in dat hemapakje? Die geblokte? Matthias had net die van hem nog aan maar kreeg hem niet meer dicht aan de onderkantEn hij spuugde hem nog onder ook
![]()
als je ze strijkt dan kunnen ze in de lengte nog heel lang mee, ze rekken goedquote:Op maandag 14 november 2011 16:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
die zijn heeeeel fijnik ga binnenkort ook weern een shitload van die maillots halen, in 98/104 (86/92 wordt zelfs mijn spillepootje te smal..)
Lex heeft de onderste ookquote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70 95193 09090 91 2546 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze hebben ze weer bij H&M. Weet niet of het al gepost is?
Leander had hem 2 jaar terug ook en stond zo gaaf. We hebben nu voor Matthias deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D70 95190 10100 91 2545 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja, en dat je dan denkt, ik heb alles en dat er dan toch nog een propvolle AH-tas ergens ligt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeke ik dacht dat valt toch nog wel mee maar toen zag ik die zwarte weekendtassen pas![]()
Wij hebben er twee gekocht ook (ik kan nooit normaal 1 ding van iets kopenquote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef J-net het volgende:
Manlief heeft voor mn kleine vent ook t winterpak van de lidl gehaald voor 12.99. Thanks voor de tip hier.
ik heb de olijfgroene gekocht die vond ik t mooistquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef danic het volgende:
[..]
Wij hebben er twee gekocht ook (ik kan nooit normaal 1 ding van iets kopen) Een 62/68 in wit geruit en een paarse 74/80.
Die kleine kan ze nu al aan, dus de volgende ongeveer in december/januari.
Ik heb niet het idee dat ze héél erg dik zijn, maar als ze maar warm zijn denk ik dan maar.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
MeNicole, ik weet nog dat ik dat smokingpak 2 jaar geleden hier met plaatje en al poste en schreeuwde dat ik dat het meest afschuwelijke ding vond wat ik ooit gezien had, en dat jij toen daarna vertelde dat Leander die had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oh die foto! <3
Isabeau heeft een nieuwe sjaal en muts. Kwam meteen van pas vandaag:
Mocht absoluut niet af op 't kdv.
Jij onthoudt ook écht alles!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
En dan te bedenken dat je vorig jaar nog hard op zoek was naar een muts met koordjes om vast te binden omdat ze geen muts op liet!
Wolf wil trouwens nog steeds geen muts opkrijg t niet voor elkaar
Cute.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:30 schreef Cooki het volgende:
Claudia![]()
check de pyjama, een groot succes!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |