Nee helaas niet hier in de buurt, maar Alexandrium (Rdam) is maar 40 minuutjes rijdenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef Reilain het volgende:
Meimel hebben ze hier een primark in de buurt?
Mn computer liet de vorige berichten niet goed zien, maar hoef k niet naar de Primark te rijden komende week.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was vandaag in de primark maar het aanbod voor jongetjes vond ik bedroevend
Heeft hij wel al zijn kleertjes van maat 50 en 56 minimaal een keer aangehad? Of is ie te snel gegroeid?quote:Op zondag 13 november 2011 08:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook salevan alles, want ik ga lex zijn garderobe maar eens omtoveren
50/56 en 56 overgeslagenquote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Heeft hij wel al zijn kleertjes van maat 50 en 56 minimaal een keer aangehad? Of is ie te snel gegroeid?
maar ze hebben naast de primark ook een name it daar.quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef J-net het volgende:
[..]
Mn computer liet de vorige berichten niet goed zien, maar hoef k niet naar de Primark te rijden komende week.
Ik vind sowieso jongetjes minder dan meisje.
Hier in Vlaardingen bij H&M is het 1/4 jongens, 1/4 positiekleding en 1/2 meisjeskleding.
Bij C&A hier is het 5 rekken meisjes en 3 rekken jongens. En die van de meisjes nog veel voller en meer verschillende dingen, bij jongens hangt een broekje in elke maat 2 keer en bij meisjes 2 broeken in elke maat 1 keer.
Ik ga vandeweek misschien weer naar de grote C&A in koopgoot.
Hoewel, misschien maar even op de sale wachten.
We lovvvveeee sale <3
De babyjongensspullen van name it zijn briljant voor meisjes.quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar ze hebben naast de primark ook een name it daar.
Die heeft meestal veel leuks voor jongetjes en niets voor meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |